Сабақтың
басы:
Ұйымдастыру
кезеңі:
3
мин
Үй тапсырмасын
сұрау
«Сұрақты ұстап
ал»
әдісі 7
мин
Сабақтың
ортасы:
«Суретке
ену»
7
минут
«Сөйлемді
толықтыр»
әдісі.
7
минут
«Алдын ала берілген
атаулар»
5
минут
Сергіту
сәті
1
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
Кері
байланыс» Нені
үйренді?
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Oқушылар шаттық шеңберін құрып
«Бір тілек» әдісі арқылы психолoгиялық жағымды орта
қалыптастыру.
Топқа
біріктіру: Сынып оқушыларын түгендеу,
сөздер арқылы топқа
біріктіру
І
топ:«Сілтемелер
тобы»
ІІ
топ: «Қызметі»
Үй тапсырмасын
сұрау: «Сұрақты ұстап ал»
әдісі
Мәтін авторлары қандай
мақсатпен мәтіндік құжаттарға сілтемелер, түсіндірме түрінде
ұйымдастырылуы мүмкін?
Қандай ақпара сілтеме түрінде
орналастырылуы мүмкін?
Құжатқа сілтеме қоюдың қандай
айырмашылығы бар?
Өзін-өзі
реттейлі.
«Геометриялық
фигуралар » әдісі
бойынша
бағалау.
1.Жаңа
сабақ. Топтық жұмыс. «Суретке ену
» әдіс
Тапсырма
1.:
Сілтемелер
|
Слтеме
атаулары
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Геометриялық
фигуралар» әдісі
бойынша
бағалау.
Бағалау
критерий
|
Дескриптор:
|
мәтіндік құжаттарды
безендіру , сілтемелер бөлімдеріндегі басқару элементтерінің тобын
анықтау.
|
-мәтіндік құжаттарды
безендіруді айтып
түсіндіред.
-Сілтемелер
бөлімінің мазмұнын танып
анықтайды
-Мазмұн тобы мен
түсіндірме тобының элементтерін танып
анықтайды
-Сілтемелер және
әдебиеттер тобыны мен атаулардың элементтерін танып
анықтайды.
-Нысандық
көрсеткішпен сілтемелер кестесінің элементтерін танып анықтай
алады.
|
«Геометриялық фигуралар
» әдісі
бойынша
бағалау.
Тапсырма 2. Жұптық
жұмыс: «Сөйлемді
толықтыр »
әдісі.
Компьтерде практикалық
жұмыс . Сілтемелермен жұмыс жасау
алгоритмін мәтінді толықтырып орындау
-
Мәтіндік редакторды
ашыңдар.
-
Мәтін
......
-
Сілтеме қосатын орынға
...
-
Түсіндірме сілтеме
...
-
С ілтемелер ....
сілтеме командасын орындаңдар.
-
Ашылған терезеден
«сілтемелер тобы» бөлімінен сілтеме жасалатын элемент
...
-
«... .....» бөлімінен
құжатқа қосылатын ақпаратты
көрсетіңдер.
-
Сілтеме қойылатын
элементке өту мүмкіндігіне ие болу үшін «....... жолына жалауша
қойыңдар.
-
...... сіілтемелер
құжатқа өріс ретінде қосылады.
-
Сілтеме жасалған ...
.... өзгертіңдер. Не өзгерді?
-
..... сілтеме жасалған
нысанды Сілтемелер сілтеме....... командасынан оның параметрлерін
өзгерте отырып, орындаңдар.
Қиылысқан сілтеме белгілеп оны
өшіріп тастаңдар
Бағалау
критерий
|
Дескриптор:
|
сілтемелер
бөлімдеріндегі басқару элементтерінің тобын пайдаланып сілтемелер
әзрлейді.
|
-
Мәтіндік редакторында
мәтіндерді енгізеді.
-Сілтеме қосатын орынға
меңзерді орналастыруды орындай
алады..
-Түсіндірме сілтемемен
қиылысқан сілтеме командасын
әзірлейді.
- сілтемелер құра
алады.
|
«Геометриялық фигуралар
» әдісі
бойынша
бағалау.
Тапсырма 3. Жеке жұмыс. «Алдын ала берілген
атаулар». Топ аттарын қолданып кестені
толтыру.
Құжатқа сілтеме қоюдың
айырмашылығын ұсыну.
Сілтемелер бөлімінің топтары мен олардың
атқаратын қызметін
толтырыңдар.
Бағалау
критерий
|
Дескриптор:
|
Сілтеме тобы мен
олардың қызметтерн салыстырып
ұсынады.
|
-Мәтіндік құжаттарды безендіруді
жоспарлау
-Сілтеме тобы мен олардың
қызметтерін салыстырады.
|
«Геометриялық фигуралар
» әдісі
бойынша
бағалау.
Сергіту сәті: көзге
жаттығу
Сабақты
қорытындылау.
конверт-сұрақ
4 сұрақ жазып, конвертке
саламыз (оқу мақсатына қарай). Әрбір жұпта өзінікі болатындай етіп,
бірнеше конверт дайындаймыз. Әрқайсысына екі минут беремін: оқушы
стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт
келесі оқушыға беріледі, осылай бұл 4 сұраққа барлығы жауап
бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап
оқытамын (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты
дұрыс болғанын талқылайды.
-
Сілтеме дегеніміз
не?
-
Мәтіндік құжатқа қандай
сілтемелердің қандай түрлерін ұйымдастыруға
болады?
-
Сілтемелер бөліміндегі
элементтер тобы қандай қызмет
атқарады?
-
Элеметтер тобының әр
қайсысының қызметтер неде екенін
қарастырыңдар?
«Кері
байланыс» Нені
үйренді?
-Кейін керек болуы
мүмкін
- Ақпаратты
өңдеймін
- Барлығын
лақтырамын
Үйге
тапсырма: Тақырып соңында берілген
бақылау сұрақтарына жауап жазу
|
Оқулық
жұмыс
дәптері
АКТ
«Геометриялық фигуралар
» әдісімен
бағалау,
Алтыбұрыш–жарайсың
Төртбұрыш-жақсы
Үщбұрыш-талпындың
Интербелсенді тақта,
электрондық оқулық, тапсрма үлгісі, тапсырма жазылған А4
парағы
Геометриялық
фигуралар
әдісі
бойынша
бағалау.
А4
форматтағы
тапсырма
қағаз,
компьютер, геометриялық
фигуралар әдісі
бойынша
бағалау.
Кеспе
қағаздар
А4
форматтағы
тапсырма
қағаз,
компьютер,
геометриялық
фигуралар
әдісі
бойынша
бағалау.
Конверт
Жұмыс дәптер,
оқулық
Бағалау геометриялық
фигуралар
стикер
Кері байланыс
парағы
Күнделіктеріне
жазады
|
1.Өзінің білімін жан-жақты
екендігін көрсете алатын,берілген тапсырманы жете орындай алатын
оқушыларға:«Алдын ала берілген
атау» әдісінде Сілтеме тобы мен
олардың қызметтерн салыстырып ұсынады
2.Өтілген тақырыпты толық
меңгерген,тапсырмаларды өздігінен орындай алатын зейіні тұрақты
оқушыларға ««Сөйлемді
толықтыр»»
әдісінде
сілтемелер бөлімдеріндегі
басқару элементтерінің тобын пайдаланып сілтемелер
әзірлейді.
3.Таным компоненттерінің
қалыптасуы төмен деңгейдегі оқушылар,мұғалімнің қолдауын қажет
ететін оқушылармен жұмыс барысында «Мәтінді
толықтыр» әдісінде
мәтіндік құжаттарды безендіру,
сілтемелер бөлімдеріндегі басқару элементтерінің тобы туралы
ұғымдарды тұжырымдап сипаттайды.
Сыныпта алған білімдерін
сыныптан тыс жерде қолдануға бағыттаймын.
|
Оқушының өзінің, басқалардың
ойлары мен жұмыс жасауын бақылау дағдысы қалыптасу
мақсатында «Бағдаршам» әдісі бойынша
қалыптастырушы бағалау мен бағалап отардым. Мадақтау бағалау, Өзін
өзі бағалауды жүзеге асырамын.
|
Тілек айту арқылы
психологиялық жағымды ахуал тудыру
Қауіпсіздік жіне еңбекті
қорғау ережелері
-
Сергіту
жаттығуларын орындау;
-
Техника қауіпсіздік
ережелерін
сақтау;
-
Оқушылардың
ДК алдында
дұрыс отыруын қадағалау.
|