Материалдар / Сілтемелер. 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сілтемелер. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәні мұғалімдеріне әдіс алмасу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
5659
198 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Ш.Уәлиханов атындағы жалпы ора мектебі

5 бөлім. Мәтіндік құжатпен жұмыс Мұғалімнің аты-жөні: Шылманвоа Гульбану

Күні: Қатысқандар:

Сынып: 6 Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Сілтемелер (2 сабақ)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

мәтіндік құжаттарды безендіру , сілтемелер бөлімдеріндегі басқару элементтерінің тобын анықтау.


Оқушылардың басым бөлігі:

сілтемелер бөлімдеріндегі басқару элементтерінің тобын пайдаланып сілтемелер құру.

Кейбір оқушылар:

Құжатқа сілтеме қоюдың айырмашылығын ұйымдастыру.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау

Бағалау критерийлері


Білу, түсіну: мәтіндік құжаттарды безендіру , сілтемелер бөлімдеріндегі басқару элементтерінің тобы туралы ұғымдарды тұжырымдап сипаттайды.

Қолдану: сілтемелер бөлімдеріндегі басқару элементтерінің тобын пайдаланып сілтемелер әзрлейді.

Талдау, жинақтау:. Сілтеме тобы мен олардың қызметтерн салыстырып ұсынады

Тілдік мақсаттар


Лексика және терминология:

Сілтеме-Ссылка- Link

Түсіндірмелер-Сноски- Footnote

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:


  1. Сілтеме дегеніміз не?

  2. Мәтіндік құжатқа қандай сілтемелердің қандай түрлерін ұйымдастыруға болады?

  3. Сілтемелер бөліміндегі элементтер тобы қандай қызмет атқарады?

  4. Элеметтер тобының әр қайсысының қызметтер неде екенін қарастырыңдар?


Құндылықтарды

дарыту

  • Өмір бойы білім алуға, рухани дамыған жеке тұлға болып қалыптасуға. Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту, өз бетінше ізденуге бағыттау.

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын- термин сөздер

Алдыңғы меңгерілген білім

Сілтемелер

Сабақ барысы





Сабақтың жоспар - ланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы:

Ұйымдастыру кезеңі:

3 мин

Үй тапсырмасын сұрау



«Сұрақты ұстап ал» әдісі 7 мин









Сабақтың ортасы:

«Суретке ену»

7 минут










































«Сөйлемді толықтыр» әдісі.

7 минут


















































«Алдын ала берілген атаулар»



5 минут























Сергіту сәті

1 минут

Сабақтың соңы



5 минут



















Кері байланыс» Нені үйренді?

Ұйымдастыру кезеңі:

Oқушылар шаттық шеңберін құрып «Бір тілек» әдісі арқылы психолoгиялық жағымды орта қалыптастыру.

Топқа біріктіру: Сынып оқушыларын түгендеу, сөздер арқылы топқа біріктіру

І топ:«Сілтемелер тобы»

ІІ топ: «Қызметі»

Үй тапсырмасын сұрау: «Сұрақты ұстап ал» әдісі

Мәтін авторлары қандай мақсатпен мәтіндік құжаттарға сілтемелер, түсіндірме түрінде ұйымдастырылуы мүмкін?

Қандай ақпара сілтеме түрінде орналастырылуы мүмкін?

Құжатқа сілтеме қоюдың қандай айырмашылығы бар?

Өзін-өзі реттейлі.

«Геометриялық фигуралар » әдісі бойынша бағалау.


1.Жаңа сабақ. Топтық жұмыс. «Суретке ену » әдіс

Тапсырма 1.:

Сілтемелер

Слтеме атаулары









«Геометриялық фигуралар» әдісі бойынша бағалау.

Бағалау критерий

Дескриптор:


мәтіндік құжаттарды безендіру , сілтемелер бөлімдеріндегі басқару элементтерінің тобын анықтау.

-мәтіндік құжаттарды безендіруді айтып түсіндіред.

-Сілтемелер бөлімінің мазмұнын танып анықтайды

-Мазмұн тобы мен түсіндірме тобының элементтерін танып анықтайды

-Сілтемелер және әдебиеттер тобыны мен атаулардың элементтерін танып анықтайды.

-Нысандық көрсеткішпен сілтемелер кестесінің элементтерін танып анықтай алады.

«Геометриялық фигуралар » әдісі бойынша бағалау.


Тапсырма 2. Жұптық жұмыс: «Сөйлемді толықтыр » әдісі.

Компьтерде практикалық жұмыс . Сілтемелермен жұмыс жасау алгоритмін мәтінді толықтырып орындау

  1. Мәтіндік редакторды ашыңдар.

  2. Мәтін ......

  3. Сілтеме қосатын орынға ...

  4. Түсіндірме сілтеме ...

  5. СShape1 ілтемелер .... сілтеме командасын орындаңдар.

  6. Ашылған терезеден «сілтемелер тобы» бөлімінен сілтеме жасалатын элемент ...

  7. «... .....» бөлімінен құжатқа қосылатын ақпаратты көрсетіңдер.

  8. Сілтеме қойылатын элементке өту мүмкіндігіне ие болу үшін «....... жолына жалауша қойыңдар.

  9. ...... сіілтемелер құжатқа өріс ретінде қосылады.

  10. Сілтеме жасалған ... .... өзгертіңдер. Не өзгерді?

  11. ..... сілтеме жасалған нысанды Сілтемелер сілтеме....... командасынан оның параметрлерін өзгерте отырып, орындаңдар.

Қиылысқан сілтеме белгілеп оны өшіріп тастаңдар



Бағалау критерий

Дескриптор:


сілтемелер бөлімдеріндегі басқару элементтерінің тобын пайдаланып сілтемелер әзрлейді.

- Мәтіндік редакторында мәтіндерді енгізеді.


-Сілтеме қосатын орынға меңзерді орналастыруды орындай алады..

-Түсіндірме сілтемемен қиылысқан сілтеме командасын әзірлейді.

- сілтемелер құра алады.


«Геометриялық фигуралар » әдісі бойынша бағалау.


Тапсырма 3. Жеке жұмыс. «Алдын ала берілген атаулар». Топ аттарын қолданып кестені толтыру.

Құжатқа сілтеме қоюдың айырмашылығын ұсыну.


Сілтемелер бөлімінің топтары мен олардың атқаратын қызметін толтырыңдар.

Бағалау критерий

Дескриптор:


Сілтеме тобы мен олардың қызметтерн салыстырып ұсынады.

-Мәтіндік құжаттарды безендіруді жоспарлау

-Сілтеме тобы мен олардың қызметтерін салыстырады.



«Геометриялық фигуралар » әдісі бойынша бағалау.

Сергіту сәті: көзге жаттығу

Сабақты қорытындылау.

конверт-сұрақ

4 сұрақ жазып, конвертке саламыз (оқу мақсатына қарай). Әрбір жұпта өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындаймыз. Әрқайсысына екі минут беремін: оқушы стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға беріледі, осылай бұл 4 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқытамын (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.

  1. Сілтеме дегеніміз не?

  2. Мәтіндік құжатқа қандай сілтемелердің қандай түрлерін ұйымдастыруға болады?

  3. Сілтемелер бөліміндегі элементтер тобы қандай қызмет атқарады?

  4. Элеметтер тобының әр қайсысының қызметтер неде екенін қарастырыңдар?




«Кері байланыс» Нені үйренді?





-Кейін керек болуы мүмкін

- Ақпаратты өңдеймін

- Барлығын лақтырамын


Үйге тапсырма: Тақырып соңында берілген бақылау сұрақтарына жауап жазу



Оқулық

жұмыс дәптері











АКТ

«Геометриялық фигуралар » әдісімен бағалау,







Алтыбұрыш–жарайсың

Төртбұрыш-жақсы

Үщбұрыш-талпындың

















Интербелсенді тақта, электрондық оқулық, тапсрма үлгісі, тапсырма жазылған А4 парағы

Геометриялық фигуралар

әдісі бойынша бағалау.















































А4 форматтағы тапсырма

қағаз, компьютер, геометриялық фигуралар әдісі бойынша бағалау.



















































































Кеспе қағаздар

А4

форматтағы тапсырма

қағаз, компьютер,

геометриялық фигуралар

әдісі бойынша

бағалау.























Конверт

Жұмыс дәптер, оқулық

Бағалау геометриялық фигуралар



























стикер

Кері байланыс парағы





Күнделіктеріне жазады



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау– оқушыбілімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс қауәпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Құндылықтардағы байланыс

1.Өзінің білімін жан-жақты екендігін көрсете алатын,берілген тапсырманы жете орындай алатын оқушыларға:«Алдын ала берілген атау» әдісінде Сілтеме тобы мен олардың қызметтерн салыстырып ұсынады

2.Өтілген тақырыпты толық меңгерген,тапсырмаларды өздігінен орындай алатын зейіні тұрақты оқушыларға ««Сөйлемді толықтыр»» әдісінде сілтемелер бөлімдеріндегі басқару элементтерінің тобын пайдаланып сілтемелер әзірлейді.

3.Таным компоненттерінің қалыптасуы төмен деңгейдегі оқушылар,мұғалімнің қолдауын қажет ететін оқушылармен жұмыс барысында «Мәтінді толықтыр» әдісінде мәтіндік құжаттарды безендіру, сілтемелер бөлімдеріндегі басқару элементтерінің тобы туралы ұғымдарды тұжырымдап сипаттайды.

Сыныпта алған білімдерін сыныптан тыс жерде қолдануға бағыттаймын.

Оқушының өзінің, басқалардың ойлары мен жұмыс жасауын бақылау дағдысы қалыптасу мақсатында «Бағдаршам» әдісі бойынша қалыптастырушы бағалау мен бағалап отардым. Мадақтау бағалау, Өзін өзі бағалауды жүзеге асырамын.

Тілек айту арқылы психологиялық жағымды ахуал тудыру

Қауіпсіздік жіне еңбекті қорғау ережелері

  • Сергіту жаттығуларын орындау;

  • Техника қауіпсіздік ережелерін сақтау;

  • Оқушылардың ДК алдында дұрыс отыруын қадағалау.





Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!