Материалдар / "Симфониялық музыка" сабақ жоспары

"Симфониялық музыка" сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріме көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2020
800
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Әзірлеген:

Музыка пәнінің мұғалімі: Халелова Р.Д


Пән: Музыка

Сынып: 6

Тоқсан: 1

Сабақ: № 2

Күні:


Сабақтың тақырыбы:


Симфониялық музыка


Бөлімі:


Классикалық музыканың үздік туындылары

Ресурстар:


Оқулық: Музыка, 6-сынып, 10-13 беттер

Бейнесілтемелер:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=96&v=yJ3WWFkNFxU&feature=emb_logo

(В.А.Моцарт «40 симфония»)

https://www.youtube.com/watch?v=tZGukqg0BAE

( Қ.Мусин «Жайлауда» симфониялық поэмасы)

https://www.youtube.com/watch?v=Bk3O2euZBZI

(Халық әні «Ақ дариға» Р.Абдуллиннің орындауында)

Көрнекіліктер:







Оқыту мақсаты:


6.1.1.1 – Батыс Еуропа музыкасының негізгі даму кезеңдерімен және оның көрнекті өкілдерімен танысу;

6.1.2.1 – музыкалық терминдерді түсініп, үйрену;

6.1.3.1 – В.А.Моцарт, Қ.Мусиннің музыкалық шығармаларын тыңдау;

Білім алушының аты-жөні:

(оқушы толтырады)




Терминдермен жұмыс:


Классика, орган, барокко

Глоссарий,

123-134 беттер

Сабақтың қысқаша мазмұны:


Симфониялық музыка.

1.Симфониялық музыка – симфониялық оркестрде орындауға арналған күрделі музыкалық шығарма. Симфониялық музыканың негізгі жанрлары: симфония, увертюра, концерт, сюита, симфониялық поэма, фантазия.

2.Классикалық өнер сезім мен ақыл, пішін жəне мазмұн арасындағы нəзік теңгерімді ерекшелеп, адамның əрекеттері мен сезімдерін, ақыл-ой даналығын алға тартты

3.Музыкадағы романтизм бағыты 1820 жылдардан бастау алды. Музыкадағы романтизмге адамның ішкі жан дүниесіне үңілу, нəзік психологизм тəн болса, оның нəтижесінде музыканың бейнелілігі артты.

4.Импрессионизм impression» – əсер) – ХІХ ғасырдың 2-жартысы мен ХХ ғасырдың басында өнерде пайда болған ағым. Негізінен суреткердің өмірден алған өткінші əсері мен бір сəттік көңіл күйіне құрылады.

Танысқан материалды «+» белгісімен белгілеу

Тапсырмалар:

1.Музыканы тыңда: Сілтемеге қара

2 . Венн диаграммасы:

Салыстыр: Қ.Мусин «Жайлауда» симфониялық поэмасындағы «Ақ дариға» әні және халық әні «Ақ дариға» Р.Абдуллиннің орындауындағы.


«+» белгісімен белгілеу

О рында:

Ән айту: Халық әні «Ақ дариға»





«+» белгісімен белгілеу

Р ефлексия:



«+» белгісімен белгілеу


Ұстаздан кері байланыс:

(сөзбен бағалау немесе комментарий жазу)










Өзіңнің орындаған тапсырмаларыңды төменде көрсетілген_____________ эл.почтаға немесе WhatsApp желісіндегі ________________нөмірге жібер.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ