Материалдар / Сиқырлы дойбы

Сиқырлы дойбы

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп жасына дейінгі 4-6 жасар балаларға арналған әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2018
6786
60 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Май ауданы «Қазан жалпы орта білім беретін мектеп» ММ









«Сиқырлы дойбы» мектеп жасына дейінгі балаларға арналған әдістемелік құрал









Құрастырған: біліктілігі жоғары деңгейдегі жоғары санатты тәрбиеші Тулкина Г.Е 2017 жыл Мазмұны

Глоссарий..................................................................................................................................... 3Түсінік хат .....................................................................................................................................4
  • Өзектілігі.
  • Бағдарламаның жаңашылдығы.
  • Бағдарламаның мақсаттары мен міндеттері.
  • Оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастурдың тәсілдері мен әдістері.
  • Сабақтарды ұйымдастыру.
  • Ойынды басқару ерекшеліктері.
  • Сабақтар нәтижелілігін тексеру түрлері.
  • Бағдарламаны игерудің болжалды нәтижесі.
Бағдарламаны іске асыру кезеңдері:
  • бірінші кезең – дайындық;
  • екінші кезең – бағдарламаны тәжірибелік іске асыру;
  • үшінші кезең – бағдарламаны шынайы әлеуметтік-білім беру тәжірибесінде тиімді іске асыру аналитикасы.................................................................................................................9
Бағдарламаны әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету.................................................10Қорытынды...................................................................................................................................11Пайдаланған әдебиеттер тізімі...................................................................................................121 қосымша. Дойбы ойнау дағдысы құрылуының диагностикасы..........................................132 қосымша. Курсты тақырыптық жоспарлау:...........................................................................15Естияр топЕресек топ.....................................................................................................................................15Даярлық топ..................................................................................................................................213 қосыша. Балаларды дойбы ойнауды үйрету..........................................................................254 қосымша. Дидактикалық ойындар.........................................................................................265 қосымша. Сабақ конспектілері.Естияр топ «Дойбы ойынының негізгі ережелері»..................................................................28Даярлық топ «Дойбы турнирі»...................................................................................................34Ойын-сауық сценарийі «Ертегілік патшалыққа саяхат».........................................................396 қосымша. Ата-аналарға арналған сауалнама «Отбасындағы дойбы»...............................427 қосымша. Ата-аналарға арналған кеңес «Балаларға дойбы мен шахмат үйретудің маңыздылығы».............................................................................................................................438 қосымша. Диплом «Дойбы-балдырған».................................................................................45

Павлодар облысы, Май ауданы, Қазан жалпы орта білім беретін мектебінің шағын орталық тәрбиешісі құрастырған Г.Е. Тулкина «Дойбы ойынының бастапқы жүрістері» атты жобаның мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуға арналған бағдарламасына

Рецензия

«Дойбы ойынының бастапқы жүрістері» атты бағдарламасы мектепке дейінгі тәрбиеленушілердің ойынға деген ынталарын арттыру негізінде, оқытудағы ойынның әдістемесін қолдануды жоспарлайды.Бағдарлама 4-6 жастағы балаларға арналған. Жылдық сағат жүктемесі -32.Бағдарламаның мақсаты: дойбы ойының оқыту үрдісінде тәрбиеленушілердің зияткерлік және жеке еріктік әлеуетін ашу.Бағдарламаның ерекшелігі – мектеп жасына дейінгі балаларды дойбы ойынын үйренуге бағыттау. Бағдарлама балалардың мәдениеттілігін қалыптастыруға және ойынға деген қызығушылықтарын зияткерлік тұрғыдан арттыруға, интерактивті қасиеттерін дамытуға, қоғам алдындағы жетістікті қамтамасыз етуге, оқу іс-әрекетінің алғышарттарын негіздеуге, бала-бақша түлегінің мемлекеттік талаптарға сай денсаулығын сақтауға сілтеме жасайды. Осы бағдарламаның тақырыптық жоспары мен мазмұндық байланысының болуы тәрбиешіге оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыруға (білуге деген ынтасын жетілдіріп, жеке қызығушылықтары мен икемділігін тануға, қоршаған ортаға бейімдеуге) көмектеседі.Бағдарламаға қосымша ретінде әдістемелік нұсқау және ата-аналармен жұмыс кестесі құрастырылған. Әдістемелік нұсқауда сабақ түрлері, перспективтік оқу жоспары және жұмыс әрекетін ұйымдастыру кезеңдері берілген, сонымен қатар балалардың дойбы ойнау ептілігін құру диагностикасы берілген.Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуға арналған «Дойбы ойынының бастапқы жүрістері» атты бағдарлама мектепке дейінгі ұйымда оқу-тәрбие үрдісінде вариативтік бөлімінде қолдануға ұсынылады.





Саяси ғылымдарының докторы,«Өрлеу»БАҰО АҚфилиалыАлаты облысы бойыша ПҚБАЙДиректорының ғылыми-әістемелік жұмыстар жөніндегі орынбасары АуелғазинаТ.Қ

Глоссарий

БИ – жарыстас торының соңғы қатарына жеткізілген және кез келген тор санына орын ауыстыру құқығы бар дойбы.ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР – арнайы құрылған немесе ойынды оқыту мақсаттары үшін бейімделген ойындар.ДИАГРАММА – дойбы тақтасында позициялардің графикалық бейнеленуі.КӨРУ АНАЛИЗАТОРЫ – адам және жануарларда қабылдау және көру тітіркенуд қамтамасыз ететін күрделі нейрорецепторлық жүйесі. К.а. – негізгі анаизаторлардың бірі, ол фоторецепторлар мен онымен байланысты орталық нерв жүйесінің әртүрлі деңгейінде орналасқан жолдар (көру нерві, көру жолы және т.б.) және нерв жасушаларын өткізетін көз нейрондарынан тұрады: көздің ішкі тор қабығы, ортаңғы ми және үлкен жарты шар қабығының желке бөлігі. ОЙЫН – белгілі ережелерге сүйенген белгілі шарттарға негізделген белгілі шынайылылықты жаңғырту.КОМБИНАЦИЯ – материалдық немесе позициялық басымдылықты алу үшін құрбандар тобы.ОЙЛАУ – бұл жалпыланған және жанама түрдегі әлемді тану процесі.ДАҒДЫ – құрамында жеке операциялар жаттығу нәтижесінде автоматтандырылған болып қалған әрекет.ПАРТИЯ – бірінші жүрістен соңғы нәтижеге дейін екі жақтың қақтығысу процесі.ОЙЫНСЕРІК – кез келген ойынның қатысушысы, мысалы, дойбы.ПАТОЛОГИЯ – нормадан кез келген ауытқу.ДЕМЕУ – жәрдем, көмек.ЕРЕЖЕ – бір мақсатқа жету үшін ұсталатын шарт.ИКЕМДІЛІК- белгілі ережелер бойынша кез келген әрекетті орынай алу қабілеті. Сонымен бірге әрекет әлі автоматтандырылмаған. ТИЯНАҚТАУ- тығыз, бекітілген – кез келген нәрсені белгілі жағдайда бекіту, мәліметтерді, ойларды жазбаша түрде бекіту, сонымен қатар назарды кез келген нәрседе аударту.ЖҮРІС- ойыншының кезекті шығуы.ДОЙБЫ – 64 (орыс дойбысы) немесе 100 торлы (халықаралық дойбысы) тақтада ақ және қара дөңгелектермен ( 4 бег дойбылар) ойнау, екі ойыншының әрқайсысы жарыстастың дойбысын құртуға немесе оның жүріс жасау мүмкіндігін жоюға тырысады.

Түсінік хат

Ұсынылатын әдістемелік құралды әзірлеу және енгізу қажеттілігі арнайы мұқтаждықтары мен қажеттіліктері бар балалар көру мүшесі бұзылған балалар құрайтынына негізделген. Көру патологиясы және ол түрткі болған ауытқулардың сан алуандығы әр балаға арналған білім беру қызметі үшін жағдай жасауды, жеке – оның қажеттіліктері мен резервті мүмкіндіктері, білім беру мазмұнының мектепке дейінгі балалар категориясы дамуының психикалық физикалық ерекшеліктеріне бағытталу есебімен жеке дара көзқарасты қажет етеді. Көру мүшесі бұзылған балаларда объектілер арасында логикалық байланыстарды орнату қиындықтары анықталады. Нашар көретін балаларда ойлау іс-әрекетінің көрнекі-бейнелі және көрнекі-әрекет ету деңгейінің жеткіліксіз дамуы тән, ол нақты-түсінік ойлау дамуыны ерекшелігімен анықталады. Дамыту ойындары баланың танымдық қызығушылықтарын кеңейтуге, әртүрлі тәжірибешілік дағдыларға ие болуға, барлық сақталған анализаторларды белсендіруге мүмкіндік береді. Дамыту ойндарының бір түрі көру қабілетін дамытуға, көп сенсорлық өзара байланыстардың құрылуына, балалардың ойлау, адамгершілік тәрбиесінің қалыптасуына септігін тигізетін - дойбы ойыны. Дойбы балалардың бұзылған көру қызметін түзету құралы болып табылады: ойын барысында жалпы қызмет ету белсенділігі мен ажырату сезімталдық көру жүйесі артады, бинокулярлық фиксация құрылып, көру-қозғалу қызметі жаттығады.Дойбы – бұл бір мезгілде демалыс әрі спорт, әрі өнер. Біздің елімізде дойбы ойына үлкен атаққа ие, ережелері қарапайым және жалпыға қолжетімді. Массовость бойынша дойбы ойыны басқа спорт түрлеі ішінен сегізінші орын алады. Бұл данышпан халық ойыны біздің тұрмысқа нық енді. Оның жасы 5 мың жастан кем емес. Интеллектуальдық спорт ретінде дойбы жалпы адамзат мәдениетінің бір бөлігі ретінде танылды. Швейцар психологы Жан Пиаже және бірқатар басқа ғалымдар балалардың дәл 3-12 жасында «ой-сөз», «ой-әрекет» механизмінің құрылатынын анықтаған. Осыған байланысты дойбы балалардың ойлау қабілеттерінің дамуында және көру мүшесі нашар балаларда ойлау қабілетін әрекет етумен бекітуде маңызы зор. Көру мүшесі нашар балалармен жасалған жұмыс тәжірибесі дойбы ойынының балалардың қызығушылықтарын енңейтіп, көру қызметін, сонымен қатар мінез-құлықтың жақсы қасиеттерін бекітеді және дамытатынына дәлел.Дойбы ойына балаларда тәртіптілік, ұқыптықы, мұқияттылық және логикалық ойлауға тәрбиелеуге көмектеседі.Бала-бақшадағы көру мүшесі нашар тәрбиеленушілердің ата-аналары балалардың дойбы ойынын ойнауда қызығушылықтарын танытады. Дойбы ойыны барысында балалар және үлкен адамдар қоршаған ортамен танысып, бала эмоциялары мен басқа да бірқатар рухани қасиеттерін (өзін-өзін ұстай білу, ойынның қалыптасқан жағдаят кезінде керек жүрісті талқылау) керек бағытта жаттықтырады. Ойын балаға шынайы өмірде де біз сақтауға мәжбүр ережелердің барын көрсетеді. Ойын барысында балалар ұжымы бірігіп, отбасы мүшелері эмоционалдық жақындасатыны аса маңызды. Осында біз ынтымақтастық туралы айтуға болады: бала-құрдас-ата-ана-педагог.Бірақ ата-аналар балаларға ойын үшін үнемі көңіл бөле алмайды. Мектепке дейінгі жастағы балаларға дойбы ойынын оқыту әдебиеттері жеткіліксіз. Әрине, оқытушылар және ата-аналар балаларға дойбы ойынын үйретеді, бірақ барлығы бір қателік жібереді: бірінші сабақтардан барлық дойбыларды орналастырып, жүрістерді көрсетеді. Нәтижесінде балалар ойынның негізгі ережелерін игереді: дойбылар мен билердің жүрістерін, бір немесе бірнеше дойбының соғуын, бірақ өз әрекеттерін бірнеше жүріс алға қарай ойластыра алмайды, дойбы тақтасында бағдарларын түзу ұстай алмайды, диаграммаларды, партиялар комбинацияларын оқи алмайды. Қала және облыстың білім беру мекемелерінде дойбы ойыны бір реттік сипатта (топтағы жарыстар, бала-бақшаларда турнирлер). Сондықтан дойбы өнерінің негіздері бойынша бірізді және жоспарлы жұмыс үшін көру мүшесі бұзылған балалар үшін оқыту сабақтар циклін іске асыратын қосымша білім бағдарламасы қажет.Бағдарламаның идеясы: Дойбы ойынын көру мүшесі бұзылған мектепке дейінгі жастағы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту үшін қолдану.Бағдарламаның мәні: «Сиқырлы дойбы» бағдарламасы балаларға дойбы ойынын үйрету әдістемесін педагогикалық тәжірибе үрдісінде әзіленген мектепке дейінгі жастағы балалардың ойын мотивациясы негізінде қолдануды меңзейді.Бұл құралдың айрықша ерекшелігі «нөлден» бастайтын көру мүшесі бұзылған мектепке дейінгі жастағы балаларды дайындауға назарын аударту, дойбы ойынының негіздерін үйретуге бағдарлау болып табылады. Сонымен мектепке дейінгі жастағы балалардың жалпы мәдениетінің құрылуына және дойбы ойынына интеллектуалдық демалыс ретінде қызығушылықтарын дамытуға, көру қабілетінің, әлеуметтік сәттілікті, оқу әрекеті алғышарттарының құрылуын, мектепке дейінгі жастағы балалардың бала-бақша түлектеріне қойылға мемлекеттік талаптарына сәйкес денсаулықтарының сақталуын қамтамасыз ететін интегративтік қасиеттерінің дамуына бағытталады. Бағдарламаның тақырыптық жоспарының мазмұндық байланысы педагогқа тәрбие-білім беру міндеттерін (жеке қабілеттері мен қызығушылықтарын қанағаттандыру, заманауи әлемде табысты әлеуеттану үшін танымдық қабілеттерін дамыту) шешу кезінде білім беру мазмұнын құруға септігін тигізеді, бұл баланың жеке тұлғасының танымдық, эмоционалдық және тәжірибешілік саласын бірыңғай дамытуға мүмкіндік береді.Қосымшаға дойбы ойнау дағдысын құру диагностика кестесі, ата-аналар сауалнамасы, сабақтардың болжалды тақырыптары (ұсынылатын), балаларға дойбы ойынын оқыту, тәжірибешілік бөліммен бекітілетін материалдар блогы кіреді. Тәжірибешілік сабақтар – дидактикалық ойындар балалардың көру мүшесінің, шығармашылық қабілеттерінің, логкалық ойлау қабілетінің, жадының, сөйлеу мәнерінің, мұқияттылығының, талдау, жалпылау және шешім шығару дағдысының дамуына септігін тигізеді. Сабақтар мен ойын-сауықтардың болжалды сценарийлері кез келген тақырыпқа жазылған жеке сценарийлер әзірлеу үшін қажет болуы мүмкін.Бағдарламаның мақсаты: Дойбы ойынын үйрету барысында көру мүшесі бұзылған тәрбиеленушілер жеке тұлғасының интеллектуалдық және ерік-жігер әлеуетін ашу.Міндеттер:Білім беру:
  • дойбы ойынының техникасын оқыту;
  • балаларға дойбы ойыны теориясымен таныстыру;
  • жазықтықта бағдар алу дағдысын оқыту.
Дамыту:
  • көру қабілетін, көру қызметінің белсенді жаттығу кезінде көру-кеңістік бағдарын дамыту;
  • мектепке дейінгі жастағы балалардың ойлау қызметін белсендіру: логикалық және стратегиялық ойлауды, жады мен бақылағыштықты жаттықтыру;
  • ойлау қабілеттерін дамыту: бірнеше жүріс алға есептеме жүргізу, бейнелі және аналитикалық ойлау дағдысы;
  • балаларды дербестікке талпынуға дамыту;
  • дойбы ойыны арқылы шығармашылық әлеуетін дамыту.
Тәрбиелік:
  • дойбы ойынына спорт және шығармашылық бағыты бар маңызды және пайдалы сабақтар ретінде қарым-қатынасты тәрбиелеу;
  • тұрақсыздықты, мақсатқа бағыттылық, сенімділік және жеңіске деген ерікті тәрбиелеу;
  • тәрбиеленушілерде алған білімдерін тәжірибеде қолдану дағдысын тәрбиелеу.








Оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру тәсілдері мен әдістері

  • ойын және ойын қарым-қатынасу (танымдық белсенділікті өрістететін белсенділіктің пайда болуына септігін тигізеді);
  • проблемалық-іздестіру әдісі (жоғары нәтижелерге жетуге септігін тигізеді);
  • ойын-сайыстар;
  • ойын-саяхаттар;
  • ойын-жарыстар;
  • интеллектуалдық ойындар (викториналар).


Бағдарлама келесі принциптерге негізделеді:
  • Шығармашылық принципі (бұл бағдарламада балалардың шығармашылық қабілеттерін тәрбиелеу және дамыту үшін шексіз мүмкіндіктері бар);
  • Ғылыми принципі (балаларға дойбы ойынының шығу тарихы, дойбы ойынының түрлері, дойбы ойынының ережелері және т.б.);
  • Кезеңдік принципі (бірізділік, келесі кезеңге өту үшін алдыңғыны өтіп кетуге болмайды);
  • Серпінділік принципі (қарапайымнан күрделіге);
  • Ынтымақтастық принципі (ата-аналармен жүргізілетін бірлескен жұмыс).




Бағдарламаның орны – Базистік жоспардың нұсқалық бөлігінде.
ТопОртаңғыЖоғарыДайындық
Нұсқалық компонент: дойбы0,51,01,5
Сабақтар ұзақтығы (мин.)20-2525-3030-35


Сабақтарды ұйымдастыру.Сабақтар әртүрлі іс-әрекеттердің кезектесуне құрылған (қарау, тыңдау, танымдық әңгімелесу, шығармашылық тапсырмаларды орындау).Дойбы ойыны қарапайы емес, көп қырлы. Дойбы ойынының өз ерекшеліктері бар, ондағы соғу басшылығының күрделілігі – барлық дойбылар жауынгер-егіздер. Дойбы бойынша сабақтар қарапайымнан күрделі түсіндіру принципі бойынша жоспарланады. Танымдық материал ертегілер ретінде баяндалады. Сабақтар теориялық және тәжірибешілік жаңашылдық элементтерін ойындық және жарыс дағдыларымен, сондай-ақ тәрбие шараларымен кезектесе отыра, аралас тәсілмен жүргізіледі. Сабақтар барысында балалар тәжірибешілік қызмет пен өмірде қажет болатын пайдалы шеберлік пен дағдылар кешенін алады. Сабақтар жүргізу кезінде неғұрлым белсенді балаларға назар аудару керек, алайда сабақтағы тәрбиеленушілердің басы бөлігі берілген материалды игергеніне талпыну керек. Оқу жылының аяғында қоырытнды сабақтар жүргізу ұсынылады, онда әр баланың жетістіктері қарастырылып, дипломдар беріледі.

Сабақтар түрлері: сабақтардың тақырыптарына байланысты ұжымдық, қосымша топтық және жеке.Қарым-қатынас өзара байланыс ерекшеліктері бойынша – ойын, жарыста, ойын-сауықтар. Тапсырмаларды жұппен орындауды ұсынып, балалардың ұнатулары, олардың ойын дағдылары, мінез-құлықтары есепке алынады.



Нұсқаудың ерекшеліктері.Балалар дойбы-ойындық қызметінің нұсқауы ынтымақтастық негізінде жүзеге асырылады, сонымен бірге жеке баланың мақсаттары мен міндеттері, оның қабілеттері мен жеке мүмкіндіктері есепке алынады.Ойын-жарыстағы жеңіс және жеңіліс балалардың танымдық қызметін, жаңаны білу қызығушылығын, өз ой-өрісін кеңейтуге ынталандырады. Бұл жұмыс балалардың бірлескен жұмысын қарастырады, бұл қарым-қатынастың дамуына оң әсерін тигізеді, себебі жұмысты өзара жеке бөлу, композицияны талқылау, оң нәтижеге жету үшін өзара көмек айқындау қажеттілігі туындайды.

Сабақтар нәтижелілігін тексеру нысандары:
  • Жеке логикалық тапсырмалардың қолдан жасалған кітаптарды шығару;
  • Сабақтарда балалармен «Ептілік сәтін» дайындау және өткізу;
  • Құрдастар арасында дойбы жарысын өткізу: үйірме мүшелері, бала-бақша тәрбиеленушілері;
  • Интеллектуалдық ойындарға қатысу.


Оқыту соңында балалар келесіні білу керек:
  • Дойбы терминдері: ақ және қара алаң, көлденең, тік, диагональ, орталық, серіктестер, бастапқы жағдай, жүріс, алу, пат, тең ойын;
  • Жүріс ережелері.


Оқыту соңында балалар келесіні үйрену керек:
  • Дойбы тақтасына бейімделу;
  • Әр фигурамен жеке және ережені бұзбай басқа фигуралармен бірге ойнау;
  • Серіктестер арасында тақтаны дұрыс орналастыру;
  • Ойын алдында фигурларды дұрыс орналастыру;
  • Қарапайы дойбы міндеттерін шешу.


Бағдарламаны іске асыру қорытындыларын шығару нысандары: дойбы турнирі.



Бағдарламаны іске асыру кезеңдеріБірінші кезең: дайындық кезеңіЖұмыстың бағыты:
  • Жұмыс бағдарламасын іске асыру процедурасын әзірлеу.
  • Бағдарламамен берілетін оқу-дидактикалық және әдістемелік материалды
іріктеу.
  • Кезеңдер, мерзімдері мен орындаушылар құрылысы, міндеттер мен болжалды
нәтижелерді бөлу бойынша перспективтік жоспарды құру.
  • Мектеп жасына дейінгі баланың дойбы ойнау дағдысы деңгейінің кіріс
мониторингі.

Нәтижелер:
  • Бағдарлама материалының құрылған оқу-әдістемелік кешені
  • Дойбы ойынын оқытудың ойындық әдістері мен тәсілдерін қолдану бойынша
әзірленген ұсыныстар;
  • Балалармен жасалатын жұмыстың перспективтік жоспары;
  • Кіріс диагностикасының жалпыланған нәтижелері.


Екінші кезең: Бағдарламаны тәжірибешілік іске асыруЖұмыстың бағыты:
  • Авторлық жобаны енгізу.
  • Іс-әрекеттің барысын талқылау: педагогикалық кеңесте.
  • Тәрбиешілер мен тар шеңберлі мамандар үшін МЖМ практикум-семинар
өткізу.
  • Жұмыс бағдарламасын іске асырудың аралық мониторингі.
  • Бағдарламаның тиімді іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік
ұсыныстарды әзірлеу.Нәтижелер:
  • Балалардың танымдық дамуының жетістігін қамтамасыз ететін білім беру
мазмұнын енгізу нәтижелерін талдау;
  • Бағдарламаны іске асырудың аралық мониторинг нәтижелерін талдау
(анықтама);
  • Әдістемелік ұсыныстарды енгізудің тиімділігін бағалау.


Үшінші кезең: Шынайы әлеуметтік-білім беру тәжірибесінде бағдарламаны іске асыру тиімділігінің аналитикасы Жұмыстың бағыты:
  • Алынған деректерді талдау және жалпылау, нәтижелер және қойылған
мақсаттар мен міндеттердің өзара ара қатынасын белгілеу.
  • Қызметтің барысы мен нәтижелерін сипаттау және ресімдеу.
  • Балалардың ойындық шахматтық ептіліктерін дамыту бойынша білім беру
үрдісінің тиімділігін талдау.
  • Бағдарлама бойынша жұмыс тәжірибесін жалпылау және оны әдістемелік
бірлестіктерде таныстыру. Нәтижелер:
  • 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ