Білім беру саласы:
Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу-қызметі:
Драма
Тақырыбы: «Үйшік»
ертегісі
Мақсаты:
Балаларды үйшік ертегісімен таныстыру.
Ертегінің мазмұнын түсіндіру арқылы сөздік қорын, сөйлеу
мәдениетін, ойлау қабілетін
қалыптастыру.
Ертегіні сахналауға, достық қарым-қатынасты
бағалай білуге баулу.
Көрнекіліктер:
тышқан, бақа, түлкі, қоян, аю суреттері және
үйшік.
Блингвальды
компонент: үйшік-теремок
Сөздік
жұмыс: үйшік
Жүрісі:Жазық далада бір үйшік тұр. Шиқылдауық тышқан
тоқтай қалып
сұрайды:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте
тұрады?
Ешкім үн қатпады. Тышқан үйшікке кіріп өмір
сүреді. Бақылдап бақа
келеді:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте
тұрады?
— Мен, шиқылдауық
тышқанмын.
— Ал мен, бақылдаған
бақамын.
— Кел, бірге тұрайық! — деп бақа мен тышқан
үйшікте бірге өмір сүреді. Секеңдеп қоян келеді. Тоқтай қалып
сұрайды:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте
тұрады?
— Мен, шиқылдауық
тышқанмын.
— Мен,..бақылдаған
бақамын.
— Ал сен
кімсің?
— Мен, секеңдеген
қоянмын.
— Кел, бізбен
тұр!
Енді олар үшеуі үйшікте тұрады. Терезені
түлкішек-әпке
тоқылдатады:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте
тұрады?
— Мен, шиқылдауық
тышқанмын.
— Мен, бақылдаған
бақамын.
— Мен, секеңдеген
қоянмын.
— Ал сен
кімсің?
— Мен
түлкішек-әпкемін.
— Кел, бізбен
тұр!
Енді олар төртеу
болады.
Жүгіріп келіп есіктен сұр қасқыр
сұрайды:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте
тұрады?
— Мен, шиқылдауық
тышқанмын.
— Мен, бақылдаған
бақамын.
— Мен, секеңдеген
қоянмын.
— Мен,
түлкішек-әпкемін.
— Ал сен
кімсің?
— Мен, сұр
қасқырмын.
— Кел, бізбен тұр! Енді олар бесеу
болады.Барлығы көңілді өмір сүріпті, ән
айтыпты.(4-сурет)
Бір күні қорбаңдаған аю үйшіктен шыққан
дауыстарды естіп,
тоқтап айқайға
салады:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте
тұрады?
— Мен, шиқылдауық
тышқанмын.
— Мен, бақылдаған
бақамын.
— Мен, секеңдеген
қоянмын.
— Мен,
түлкішек-әпкемін.
— Мен, сұр
қасқырмын.
— Ал сен
кімсің?
— Мен, қорбаңдаған
аюмын.
— Кел,
бізге!
Аю кірейін-кірейін деп, кіре
алмайды.
— Мен, шатырда
тұрайын.
— Бізді басып
қаласың.
— Жоқ,
қорықпаңдар.
— Жарайды,
шық.
Аю отыра қалғанда үй: «тарс» — етіп
құлады.
Үйшіктен аман-есен: тышқан, бақа, қоян,
түлкі, қасқыр қашып шықты. Барлығы бірігіп бөрене тасып, тақтай
аралап үлкен үй салуға кірісті. Үйшіктері үлкен, биік, әдемі болып
шықты!
(5-сурет
)
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: ертегі кейіпкерлерін тани
біледі.
Игереді: сахналау арқылы мазмұнын
игереді.
Меңгереді: ертегіні зейін қойып тыңдап,
кейіпкерлердің көңіл-күйін
меңгереді.
4-сурет
5-сурет
6-сурет