Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Социометрия методикасы
Материал туралы қысқаша түсінік
қоғамдық құрылымның және ондағы психологиялық атмосфераның жеке құрылымдық аспектін табу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Қараша 2018
10090
21 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Дж.Мореноның редакцияланған«Социометрия» методикасыМақсаты: қоғамдық құрылымның және ондағы психологиялық атмосфераның жеке құрылымдық аспектін табу.Тәсілі: оқушыларға 2 сұрақ ұсынылады, оқушы сыныптастарының тегін айту қажет.Диагностикаға арналған уақыт: 5-7 минут.Жасы: 11-12 жас (5 сынып) және 15-16 жас (9 сынып)Өткізілетін уақыты: қыркүйек, мониторинг наурыз.Сұрақтары: «Сұраққа жауап бере отырып, өз сыныптастарының ішінен кемінде төртеуін таңда.
Нәтижелерді түсіндіру: Кестеге сыныпта оқитын оқушылардың барлығы енгізіледі, әрқайсысына тізім бойынша реттік нөмер беріледі. Кестеге берілген нөмерлер тігінен және көлденеңнен енгізіледі.
1 кесте
Екі номердің қиылысу нүктесінде «+» белгісімен әртүрлі түспен белгіленеді, бірінші сұрақ бойынша қара түспен, екінші сұрақ бойынша – қызыл түспен, мысалы, Иванов Умирзаковты таңдайды, Иванов – Умирзаков тектерінің қиылысу нүктесінде «+» белгісін қара түспен белгілеу қажет (1-4), ал екінші сұрақ бойынша Умирзаков Сорокинді таңдаса, Умирзаков-Сорокин тектерінің қиылысында «+» белгісін қызыл түспен белгілеу керек (1-5) (1 кесте).2 кесте
(белгілеу + дөңгелек түрінде) – бір-бірімен сәйкес таңдауды көрсетеміз. Матрица негізінде (кестемен берілген) таңдауларды есептеп шығару жолымен анықталады, яғни ол әр баланың қанша таңдауды алғанын және қанша сәйкес таңдау бар екенін анықтау (3 кесте). 3 кесте
Берілген мәліметтер бойынша алынған анализ сыныптың социаметриялық құрылым туралы ұғымды қалыптастыруға көмек береді, бұл балаларды 4 маңызды категорияларға бөлу негізі болып табылады: «жұлдыздар» (бесеуден көп таңдау алғандар), «қажеттілер» (3-тен 5-ке дейінгі таңдау алғандар), «қабылданғандар» (1-2 таңдау алғандар), «оқшауланғандар» (ешқандай таңдаулары жоқ). Мысалы, бірінші сұрақ бойынша, Өмірзақ «қаланушыларға жатқызылады, себебі 5 таңдауы бар («+» қара түсті), ал екінші сұрақ бойынша – «қабылданғандарға» жатады себебі 1 ғана таңдауы бар. Ал, Ткаченко екі сұрақ бойынша ешқандай таңдауы жоқ, сондықтан бұл бала диагностика бойынша «оқшауланғандар» тобына жатады (4 кестені қараңыз).
4 кестеБасты екі категориялар, қолайлы болып саналады («жұлдыздар» және «қажеттілер»), екі соңғылары – қолайсыз болып есептеледі («қабылданғандар» және «оқшауланғандар»). Қолайлы және қолайсыз маңызды категориялардың қосындыларының мөлшерінің қатынасы, қарым-қатынастың сәтті деңгейі туралы түсінікті береді (ҚСД).«Жұлдыздар»+«Қажеттілер»+«Қабылданғандар»+«Оқшауланғандар»Егерде де оқушылардың топтарының көп бөлігі қолайлы деңгейлі категорияларда болса, ҚСД жоғарғы деп анықталады: бірдей қатынас жағдайда – орташа, қолайсыз оқушылар топтарының қолайсыз деңгейі көп болған жағдайда – төменгі болып саналады.Төменгі ҚСД – қауіпсіздік белгісі, оқушылардың өз сыныптастарымен қарым-қатынас жүйесінде эмоционалды сәтсіздікті білдіруі.Маңызды диагностикалық коэффициент болып, қарым-қатынасты білдіретін, топта бар, қанағаттанарлық коэффициентін балаларды өзінің қатарластарымен қарым-қатынасы болып табылады. Ол қарым-қатынасты білдіретін, топта маңызы бар коэффициенті, балалардың өз қатарлас балалар арасындағы қатынас болып табылады (мысалы, бірінші сұрақ бойынша 16 сәйкес таңдаулар, ал барлық балалар саны 27, сондықтан 16/27*100%). Алынған нәтиже нормативі көрсеткіш деңгейлері балалардың өзі қатарлас балалармен қатынасын ҚК деңгейлерінің нормативті көрсеткішімен салыстырылады:
- Сен туылған күнге (кинотеатрға, саяхаттауға, табиғатқа, серуендеуге т.б.) шақырар едің?
- Сен кімді топ басшысы (кез-келгенін, тек жауапкершілігі бар, топты бастай алатындай қабілеті бар адамды) етіп сайлар едің?
Бланкте көрсетілген сұрақтар бойынша таңдалған сыныптастарыңның төртеуінің тегін көрсет. | |
Аты-жөні:Күні: | |
Туылған күнге кімді шақырар едіңіз? | Топ басшысы етіп кімді таңдар едіңіз? |
1.2.3.4. | 1.2.3.4. |
1 кесте
№ | Қатысушылар-дың аты-жөні | 1.Иванов | 2.Петров | 3.Сидоров | 4.Умирзақов | 5.Сорокин | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | Иванов | ||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Петров | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Сидоров | ||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Умирзаков | ||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Сорокин | ||||||||||||||||||||||||||||||
6 | және т.б | ||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
№ | Қатысушылар-дың аты-жөні | 1.Иванов | 2.Петров | 3.Сидоров | 4.Умирзақов | 5.Сорокин | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
1 | Иванов | + | + | |||||||||
2 | Петров | |||||||||||
3 | Сидоров | |||||||||||
4 | Умирзаков | + | ||||||||||
5 | Сорокин | + | ||||||||||
6 | және т.б | |||||||||||
7 | ||||||||||||
8 | ||||||||||||
9 |
№ | Қатысушылар-дың аты-жөні | 1.Иванов | 2.Петров | 3.Сидоров | 4.Умирзақов | 5.Сорокин | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
1 | Иванов | + | + | |||||||||
2 | Петров | |||||||||||
3 | Сидоров | |||||||||||
4 | Умирзаков | + | ||||||||||
5 | Сорокин | + | ||||||||||
6 | және т.б | |||||||||||
7 | ||||||||||||
8 | ||||||||||||
9 |
№ | Қатысушылар-дың аты-жөні | 1.Иванов | 2.Петров | 3.Сидоров | 4.Умирзақов | 5.Сорокин | 6.Тургаев | 7.Сакенова | 8.Ткаченко | 9.Федерова | 10.Ситникова | 11 | 12 |
1 | Иванов | ++ | + | + | |||||||||
2 | Петров | + | + | ||||||||||
3 | Сидоров | + | + | + | |||||||||
4 | Умирзаков | + | |||||||||||
5 | Сорокин | + + | + | + | |||||||||
6 | Тургаев | + | + | ||||||||||
7 | Сакенов а | + | + + | ||||||||||
8 | Ткаченко | + | + | + | |||||||||
9 | Федоров | + | |||||||||||
10 | Ситникова | + | |||||||||||
11 | және т.б. | ||||||||||||
12 | 5/1 | 1/0 | 1/2 | 1/0 | 2/3 | 1/0 | 3/1 | 0/0 | 2/1 | ||||
13 |
- Төменгі деңгей – ҚК 33% және төмен;
- Орташа деңгей – ҚК 34-49%;
- Жоғарғы деңгей – ҚК 50-65%,;
- Өте жоғарғы деңгей – ҚК 66% және одан жоғары.
№ | Қатысушылар-дың аты-жөні | 1.Иванов | 2.Петров | 3.Сидоров | 4.Умирзақов | 5.Сорокин | 6.Тургаев |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |