Материалдар / "Соғыс ұрлаған балалық шақ" Сайын Мұратбеков "Жусан иісі" повесі бойынша Лессон стади сабағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Соғыс ұрлаған балалық шақ" Сайын Мұратбеков "Жусан иісі" повесі бойынша Лессон стади сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сайын Мұратбековтың "Жусан иісі" повесі бойынша Лессон стади сабағының жоспары. Ашық сабақ жоспары ретінде де керемет. Қосымша презентациясын да осы сайтқа жүктеймін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2023
285
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Күні: 28.01

Сыныбы: 6 «В»

Пәні: қазақ тілі

Пән мұғалімі: Шотыкова Ж.М.


Сабақтың тақырыбы (оқу бағдарламасы бойынша)

3 – бөлім. Мен балаң жарық күнде сәуле қуған...

Соғыс ұрлаған балалық шақ (5-сабақ, С.Мұратбеков «Жусан иісі» повесі бойынша)

Зерттеу жұмысы-

ның тақырыбы


Айтылым дағдысы арқылы оқушылардың шығармашылығын жетілдіруге болады?

Оқумақсаттары (оқу бағдарлмасы бойынша)

6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

6.3.4.1 шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау

Зерттеу жұмысы-

ның мақсаты

А үшін: Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіну.

Топтық жұмысты бірлесе орындау.

В үшін: Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіне отырып,түсіндіру

Өзіндік пікір де айта алу.

Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алу.

С үшін: шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы өмірмен байланыстыра отырып, сыни хабарлама жасау. Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алу.

Бағалау критерийлері

  • Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді

  • Шығармада көтерілген мәселені жан-жақты дәлел келтіре отырып, салыстыра алады.

  • Шығармада көтерілген мәселе бойынша өзіндік түйін жасай алады.

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы өмірмен байланыстыра отырып, сыни хабарлама жасай алады.

Сабақ кезеңдері

Сабақ барысы

Тапсырмалар

Жұм

ыс түрле

рі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы










Жағымды атмосфера арқылы сабаққа кіріспе жасау

2минут










Ұйымдастыру








«Ой қозғау»

2 минут


«Балалық шақ» әлеуметтік ролик

















«Ой қозғау» әдісі арқылы ұжымдық талқылау: Басты кейіпкер Аян мен оның достарына ортақ, байланыстыратын 5 шындық айту. Мысалы, соғыс заманының балалары, бейбіт өмір,жақсы өмірге деген үміт, ертегі т.б.


ұжымдық





















ұжымдық



Бейнероликтің бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар екенін сұрайды.







оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады,топтың спикерлерін тағайындайды,бағалау парағын,бағалау критерийлерімен таныстырады.





Сұрақ қояды:

Басты кейіпкер Аян мен оның достарына ортақ, қандай 5 шындық айтасыңдар?



Оқушылар Аян және оның достарының балалық шағына тікелей қатысы бар екені жайлы өз пікірлерін айтады.







сабақтың тақырыбы, мақсатымен танысады, спикерлерін анықтап, бағалау критерйлерімен танысады.








Басты кейіпкер Аян мен оның достарына ортақ, байланыстыратын 5 шындық айтады. Мысалы, соғыс заманының балалары, бейбіт өмір,жақсы өмірге деген үміт, ертегі т.б.

А оқушы:

1.Сыныптастарының жауабы қалай болатынын күтеді.

2.Сұрағанда достарының жауабын қайталайды.

В оқушы: Сыныптастарының жауабын тыңдай отырып ұқсас нұсқасын айтады

С оқушы: Қойылған сұраққа жауап беруде тың идеялар айтады.


Қошемет көрсету,мадақтау



















Қолдау көрсету

https://www.youtube.com/watch?v=01pusLd_xsM









презентация

Сабақтың ортасы


Топтық тапсырма орындау

Сынып 4 топқа топтастырылған, әр 2 топқа бірдей тапсырма беріледі.

1,2-топтағы «Ойшылдар» мәтіннен үзінділер мен үзіндідегі ойды түйіндейтін мақал-мәтелдерді мағынасына қарай сәйкестендіреді.



3,4-топ «Дубляжер мен режиссерлар» «Соғыс кезіндегі және бүгінгі таңдағы жетім балалар» тақырыбындағы бейнероликке мәтін дайындап, дыбыстайды.




Топтық жұмыс

Мұғалім топтарға тапсырманың дескрипторларымен таныстырады. Тапсырмаларды тарқатып береді.Орындау алгоритмін түсіндіреді. Бейнероликпен таныстырады.




Дескриптор

1,2-топ:

Шығарма мәтінінің мағынасын түсініп оқиды.

Үзінді идеясын түйіндейтін мақалдарды іздейді,таңдайды

Үзінді идеясына сәйкес мақалды сәйкестендіреді

3,4-топ:

Соғыс заманындағы жетім балалар мен бейбіт замандағы жетімдер өмірінен көрініс беретін бейнероликпен танысады

Бейнероликке сәйкес сыни хабарлама жобасын жасайды

Шығарма идеясын бүгінгі өмірмен байланыстырады,салыстырады,анализ жасайды

Өзіндік пікір білдіріп,ой түйеді


А оқушы:

1.Топпен бірге шығармашылық жұмысты бірге орындайды;

2.Сұрақтарға жауаптар беруге талпынады;

3.Мұғалімді мұқият тыңдайды

4. Топпен бірге жасаған дайын жұмысты сұрағанда сол қалпында айтып шығуға талпынады.

В оқушы: 1.Топпен жұмыс жасағанда өзіндік пікірін,идеясын ұсынады;

2.Топта жұмысты белсенді атқарады;

3.Топпен бірге жасаған жұмысты өз деңгейінде қорғап шығады.

С оқушы: 1.Топта берілген тапсырманы орындаудың алгоритмін құрастыра алады.

2.Тақырыпты толық меңгеріп, бүгінгі өмірмен байланыстырады, анализ жасайды

3.Өзіндік позициясын білдіріп, ой түйеді.





Оқулық,

Шығармадан үзінділер келтірген кеспе қағаздары, мақал-мәтелдер



бейнеролик

Сабақтың соңы

5 мин

Бағалау










Үйге тапсырма

(2 мин)





Кері байланыс

(3 мин)

Топтардың өзара бірін-бірі бағалауы

Мұғалімнің формативті бағалауы






Шығармадан ұнатқан эпизодқа сурет салу;

Аянға хат: «Жылауды әркім біледі. Мықты болсаң нағыз еркектерше қиыншылықта жыламай бақ» деген сөзіізді мен...









«Picture 13 Picture 4 Көз», «Құлақ», «Жүрек»

Оқушылар бүгінгі сабақта не көргендерін стикерге жазып көзге, не естігенін стикерге жазып құлаққа, нені жүрегіне түйді стикерге жазып жүрекке жапсырады.


Өзара бағалау, мұғалімнің бағалауы




Үй жұмысы

Мұғалім топтарды өзара бағалауын ұйымдастырады.


Оқушыларға формативті бағалау жүргізеді





Үй тапсырмасын береді









Бағалау парақшаларын жинап алып, әр оқушының сабақты түсіну деңгейін анықтап, келесі сабақтарда қандай әдіс - тәсілдер қолдануы керектігін ойланады.

1 және 2-топ бір-бірін өзара бағалайды


3 және 4-топ бір-бірін өзара бағалайды


Мұғалімнің формативті бағалауымен таныс болады.

А оқушы: Сыныптастарының пікіріне қосылады

Белсенділігіне қарап досына баға береді.

В оқушы: Сыныптастарының пікіріне қосылады

Үздік шыққан, кемшілік кеткен жерді дөп басып досына баға береді.

С оқушы: Достарының сабаққа қатысуын талдау жасау арқылы баға береді, сыни пікірі бар

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!