Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Соғыс ұрлаған балалық шақ" Сайын Мұратбеков "Жусан иісі" повесі бойынша Лессон стади сабағы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Соғыс ұрлаған балалық шақ" Сайын Мұратбеков "Жусан иісі" повесі бойынша Лессон стади сабағы
Материал туралы қысқаша түсінік
Сайын Мұратбековтың "Жусан иісі" повесі бойынша Лессон стади сабағының жоспары. Ашық сабақ жоспары ретінде де керемет. Қосымша презентациясын да осы сайтқа жүктеймін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ
жоспары
Күні:
28.01
Сыныбы: 6
«В»
Пәні: қазақ
тілі
Пән мұғалімі: Шотыкова
Ж.М.
Сабақтың тақырыбы (оқу
бағдарламасы бойынша)
3 –
бөлім.Мен балаң жарық күнде сәуле
қуған...
Соғыс ұрлаған балалық шақ
(5-сабақ, С.Мұратбеков «Жусан иісі» повесі
бойынша)
Зерттеу
жұмысы-
ның
тақырыбы
Айтылым дағдысы арқылы
оқушылардың шығармашылығын жетілдіруге
болады?
Оқумақсаттары (оқу
бағдарлмасы бойынша)
6.1.2.1 әдеби
шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы
түсіндіру;
6.3.4.1 шығармада көтерілген
мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама
жасау
Зерттеу
жұмысы-
ның
мақсаты
А
үшін:Әдеби шығармада көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылытүсіну.
Топтық жұмысты бірлесе
орындау.
В
үшін:Әдеби шығармада көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылытүсіне
отырып,түсіндіру
Өзіндік пікір де айта
алу.
Тақырыптың маңызы
туралы дәлелдеп айтып бере
алу.
С
үшін: шығармада көтерілген
мәселенің әлеуметтік рөлі туралы өмірмен байланыстыра отырып, сыни
хабарлама жасау. Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс
ресурстар қоса алу.
Бағалау
критерийлері
Әдеби шығармада көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылытүсінеді
Шығармада көтерілген мәселені
жан-жақты дәлел келтіре отырып, салыстыра
алады.
Шығармада көтерілген мәселе
бойынша өзіндік түйін жасай
алады.
Білімді сыныптастарына
түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса
алады.
шығармада көтерілген мәселенің
әлеуметтік рөлі туралы өмірмен байланыстыра
отырып,сыни хабарлама жасай
алады.
Сабақ
кезеңдері
Сабақ
барысы
Тапсырмалар
Жұм
ыс
түрле
рі
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
Жағымды атмосфера
арқылы сабаққа кіріспе жасау
2минут
Ұйымдастыру
«Ой
қозғау»
2
минут
«Балалық
шақ»әлеуметтік
ролик
«Ой
қозғау»әдісі арқылы ұжымдық талқылау:
Басты кейіпкер Аян мен оның достарына ортақ, байланыстыратын 5
шындық айту. Мысалы, соғыс заманының балалары, бейбіт өмір,жақсы
өмірге деген үміт, ертегі
т.б.
ұжымдық
ұжымдық
Бейнероликтің
бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар екенін
сұрайды.
оқушыларды сабақтың
тақырыбы, мақсатымен таныстырады,топтың спикерлерін
тағайындайды,бағалау парағын,бағалау критерийлерімен
таныстырады.
Сұрақ
қояды:
Басты кейіпкер Аян
мен оның достарына ортақ, қандай 5 шындық
айтасыңдар?
Оқушылар Аян және
оның достарының балалық шағына тікелей қатысы бар екені жайлы өз
пікірлерін айтады.
сабақтың тақырыбы,
мақсатымен танысады, спикерлерін анықтап, бағалау критерйлерімен
танысады.
Басты кейіпкер Аян
мен оның достарына ортақ, байланыстыратын 5 шындық айтады. Мысалы,
соғыс заманының балалары, бейбіт өмір,жақсы өмірге деген үміт,
ертегі т.б.
А
оқушы:
1.Сыныптастарының
жауабы қалай болатынын
күтеді.
2.Сұрағанда
достарының жауабын
қайталайды.
В
оқушы:Сыныптастарының жауабын тыңдай
отырып ұқсас нұсқасын айтады
С
оқушы:Қойылған сұраққа жауап беруде
тың идеялар айтады.
Қошемет
көрсету,мадақтау
Қолдау
көрсету
https://www.youtube.com/watch?v=01pusLd_xsM
презентация
Сабақтың
ортасы
Топтық тапсырма
орындау
Сынып 4 топқа
топтастырылған, әр 2 топқа бірдей тапсырма
беріледі.
Аянға хат:
«Жылауды әркім біледі. Мықты
болсаң нағыз еркектерше қиыншылықта жыламай бақ» деген сөзіізді
мен...
«
Көз», «Құлақ»,
«Жүрек»
Оқушылар бүгінгі
сабақта не көргендерін стикерге жазып көзге, не естігенін стикерге
жазып құлаққа, нені жүрегіне түйді стикерге жазып жүрекке
жапсырады.
Өзара бағалау,
мұғалімнің бағалауы
Үй
жұмысы
Мұғалім топтарды
өзара бағалауын
ұйымдастырады.
Оқушыларға
формативті бағалау жүргізеді
Үй тапсырмасын
береді
Бағалау парақшаларын жинап
алып, әр оқушының сабақты түсіну деңгейін анықтап, келесі
сабақтарда қандай әдіс - тәсілдер қолдануы керектігін
ойланады.
1 және 2-топ
бір-бірін өзара бағалайды
3 және 4-топ
бір-бірін өзара бағалайды
Мұғалімнің
формативті бағалауымен таныс
болады.
А
оқушы:Сыныптастарының пікіріне
қосылады
Белсенділігіне қарап
досына баға береді.
В
оқушы:Сыныптастарының пікіріне
қосылады
Үздік шыққан,
кемшілік кеткен жерді дөп басып досына баға
береді.
С
оқушы:Достарының сабаққа қатысуын
талдау жасау арқылы баға береді, сыни пікірі
бар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз