Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сөйлеу картасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
С Ө Й Л Е У К А Р Т А С Ы
-
Тексерілген мерзімі _____________________________________________________
-
Аты -жөні ______________________________________________________________
-
Жасы __________________________________________________________________
-
Ұлты __________________________________________________________________
-
Сыныбы _______________________________________________________________
-
Психоневрологтың қорытындысы: ________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
I. ЖАЛПЫ ДАМУЫ
1. Жыл мезгілі_____________________________________________________
2. Түр- түсі________________________________________________________
3. Формасы _______________________________________________________
4. Көлемі _________________________________________________________
II. СӨЙЛЕУ МҮШЕЛЕРІНІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ
-
Ерін/көнтек, жарықшақтығы бар, мөлшерде/
-
Тіс/қисық, сирек, алдыңғы тістері жоқ/
-
Тіл/жалпақ, қалың, жіңішке, мөлшерде/
-
Қатты таңдай/биік, аласа, мөлшерде/
-
Тіл астыңғы сіңірі/желбезек, қысқа, мөлшерде/
-
Астыңғы, үстіңгі тістеу/прогнатия, прогения, ашық тістесу, терең, жабық тістесу, қалыпты/
III. ТІЛДІҢ ҚИМЫЛ-ҚОЗҒАЛЫСЫ
-
Ерінді алға шығару______________________________________________
-
Жымию _______________________________________________________
-
Тілді шығарып күрек жасау ______________________________________
-
Жіңішке тіл____________________________________________________
-
Тілін оңға-солға бұру____________________________________________
-
Таңдай қағу____________________________________________________
-
Жалпақ-жіңішке тіл _____________________________________________
-
А-дыбысын бірнеше рет қайталау _________________________________
IV. ЖАЛПЫ МОТОРИКАСЫН ЗЕРТТЕУ
-
Аяқ ұшымен тұру, тізерлеп отыру
-
2 аяқпен, сыңар аяқпен секіру
-
Қолды алға, артқа, жоғары, төмен қозғау
-
Сызықпен жүріп өту
Қорытынды: ______________________________________________
-
Тыныс алу/ сөйлегендегі ауа көлемі, жылдамдығы ұзақтығы/ ____________________________________________________
-
Дауысы/ қатты, шіңкілдек, жуан, мұрынмен сөйлеуі/
____________________________________________________
V. СӨЙЛЕУДІ ТҮСІНУІ
1. Нұсқауды орындауы:
- орындықтан тұрып терезеге бар - ойыншықты алып, орындыққа қой
2. Жекеше, көпше түрлерін түсінуі
- суреттен балапанды көрсет - балапандарды көрсет
3. Септік жалғауды түсінуі
- Мектепке бара жатқан баланы көрсет
- Мектептен келе жатқан баланы көрсет
VI. ДЫБЫСТЫ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ
а/ «А» дыбысын естігенде қолыңды көтер
б/ Қайтала:
ба-па-ба-па ____________________________________________________
та-да-та ____________________________________________________
там-там ____________________________________________________
том-том-дом____________________________________________________
VII.ДЫБЫСТЫҚ ТАЛДАУ ДАҒДЫЛАРЫ
-
Сөз басындағы дауысты дыбысты табу: апа,от, уық _______________________________________________________________________
-
Соңғы дауысты дыбысты табу: нар, қап, сүт. _______________________________________________________________________
-
Буындарға дыбыстық талдау жасау. _______________________________________________________________________
-
Сөздерді буынға бөлу. _________Қарбыз______________________________________Асқабақ___________
VII. СӨЗДІК
-
Мынадай түсініктерге кіретін заттарды атау:
Дене мүшелері__________________________________________________________ Ойыншықтар___________________________________________________________ Жанұя _________________________________________________________________ Көкеністер _____________________________________________________________ Жемістер_______________________________________________________________ Үй жануарлары__________________________________________________________ Киімдер________________________________________________________________ Аяқ киімдер_____________________________________________________________ Ыдыс-аяқ_______________________________________________________________ Жиһаздар_______________________________________________________________ Көліктер________________________________________________________________
IX.СӨЗДІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ ҚҰРАМЫ
-
Зат есімді көпше түрге келтіруі:
Кітап
Мал
Шелек
Бала
-
Сөйлем құрау дағдылары:
Сурет бойынша сөйлем құрау
Берілген сөздерден сөйлем құрау
Шөп, қозы, жеді.
-
Жіктік жалғауларды қолдануы:
Сөйлемді аяқта
Мен ойнаймын.
Сен...
Ол...
Сендер...
X. ДЫБЫС АЙТУ ҚАБІЛЕТІ
-
-
Ызың дыбыстар
Үнді
Көмейлі
С
З
Ц
Ш
Ж
Щ
Р
Д
К
Г
Х
-
XI. БАЙЛАНЫСТЫРЫП СӨЙЛЕУІ
-
Суретті үлгі бойынша сөйлем құрау
_________________________________________________________________
-
Мәтіннің мазмұнын айту
_________________________________________________________________
-
Мағыналы сурет бойынша әңгіме құрау
_________________________________________________________________
XI. ЛОГОПЕДТІҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫ
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Логопед: