С Ө Й Л Е У К А Р Т А С
Ы
-
Тексерілген
мерзімі _____________________________________________________
-
Аты
-жөні
______________________________________________________________
-
Жасы
__________________________________________________________________
-
Ұлты
__________________________________________________________________
-
Сыныбы
_______________________________________________________________
-
Психоневрологтың
қорытындысы:
________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
I. ЖАЛПЫ
ДАМУЫ
1. Жыл
мезгілі_____________________________________________________
2. Түр-
түсі________________________________________________________
3. Формасы
_______________________________________________________
4. Көлемі
_________________________________________________________
II. СӨЙЛЕУ МҮШЕЛЕРІНІҢ
ҚҰРЫЛЫСЫ
-
Ерін/көнтек, жарықшақтығы бар,
мөлшерде/
-
Тіс/қисық, сирек, алдыңғы
тістері жоқ/
-
Тіл/жалпақ, қалың, жіңішке,
мөлшерде/
-
Қатты таңдай/биік, аласа,
мөлшерде/
-
Тіл астыңғы сіңірі/желбезек,
қысқа, мөлшерде/
-
Астыңғы, үстіңгі
тістеу/прогнатия, прогения, ашық тістесу, терең, жабық тістесу,
қалыпты/
III. ТІЛДІҢ
ҚИМЫЛ-ҚОЗҒАЛЫСЫ
-
Ерінді алға
шығару______________________________________________
-
Жымию
_______________________________________________________
-
Тілді шығарып күрек
жасау ______________________________________
-
Жіңішке
тіл____________________________________________________
-
Тілін оңға-солға
бұру____________________________________________
-
Таңдай
қағу____________________________________________________
-
Жалпақ-жіңішке
тіл _____________________________________________
-
А-дыбысын бірнеше рет
қайталау _________________________________
IV. ЖАЛПЫ МОТОРИКАСЫН
ЗЕРТТЕУ
-
Аяқ
ұшымен тұру, тізерлеп
отыру
-
2 аяқпен, сыңар аяқпен
секіру
-
Қолды алға, артқа, жоғары,
төмен қозғау
-
Сызықпен жүріп
өту
Қорытынды: ______________________________________________
-
Тыныс алу/ сөйлегендегі ауа
көлемі, жылдамдығы ұзақтығы/ ____________________________________________________
-
Дауысы/ қатты, шіңкілдек,
жуан, мұрынмен сөйлеуі/
____________________________________________________
V. СӨЙЛЕУДІ
ТҮСІНУІ
1. Нұсқауды
орындауы:
- орындықтан тұрып терезеге
бар - ойыншықты алып, орындыққа қой
2. Жекеше, көпше түрлерін
түсінуі
-
суреттен балапанды көрсет -
балапандарды көрсет
3. Септік жалғауды
түсінуі
-
Мектепке бара жатқан баланы
көрсет
- Мектептен келе жатқан баланы
көрсет
VI. ДЫБЫСТЫ ЕСТУ
ҚАБІЛЕТІ
а/ «А» дыбысын естігенде
қолыңды көтер
б/
Қайтала:
ба-па-ба-па ____________________________________________________
та-да-та
____________________________________________________
там-там
____________________________________________________
том-том-дом____________________________________________________
VII.ДЫБЫСТЫҚ ТАЛДАУ
ДАҒДЫЛАРЫ
-
Сөз басындағы дауысты дыбысты
табу: апа,от, уық _______________________________________________________________________
-
Соңғы дауысты дыбысты табу:
нар, қап, сүт. _______________________________________________________________________
-
Буындарға дыбыстық талдау
жасау. _______________________________________________________________________
-
Сөздерді буынға бөлу.
_________Қарбыз______________________________________Асқабақ___________
VII. СӨЗДІК
-
Мынадай түсініктерге кіретін
заттарды атау:
Дене
мүшелері__________________________________________________________
Ойыншықтар___________________________________________________________
Жанұя
_________________________________________________________________
Көкеністер
_____________________________________________________________
Жемістер_______________________________________________________________
Үй
жануарлары__________________________________________________________
Киімдер________________________________________________________________
Аяқ
киімдер_____________________________________________________________
Ыдыс-аяқ_______________________________________________________________
Жиһаздар_______________________________________________________________
Көліктер________________________________________________________________
IX.СӨЗДІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ
ҚҰРАМЫ
-
Зат есімді көпше түрге
келтіруі:
Кітап
Мал
Шелек
Бала
-
Сөйлем құрау
дағдылары:
Сурет бойынша сөйлем
құрау
Берілген сөздерден сөйлем
құрау
Шөп, қозы,
жеді.
-
Жіктік жалғауларды
қолдануы:
Сөйлемді
аяқта
Мен
ойнаймын.
Сен...
Ол...
Сендер...
X.
ДЫБЫС АЙТУ
ҚАБІЛЕТІ
-
-
|
Ызың
дыбыстар
|
|
|
|
|
Үнді
|
|
Көмейлі
|
|
|
С
|
З
|
Ц
|
Ш
|
Ж
|
Щ
|
Р
|
Д
|
К
|
Г
|
Х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
XI. БАЙЛАНЫСТЫРЫП
СӨЙЛЕУІ
-
Суретті үлгі бойынша сөйлем
құрау
_________________________________________________________________
-
Мәтіннің мазмұнын
айту
_________________________________________________________________
-
Мағыналы сурет бойынша әңгіме
құрау
_________________________________________________________________
XI. ЛОГОПЕДТІҢ
ҚОРЫТЫНДЫСЫ
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Логопед: