Материалдар / Сөйлеу не үшін қажет? Қазақ тілі 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сөйлеу не үшін қажет? Қазақ тілі 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мектеп ұстаздарына пайдасы тиеді деген ойдамын .Әртүрлі әдіс тәсілдермен тәжірибе алмасу мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2021
413
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы: Кітап оқи аламын.


Машықкердің аты-жөні: Қайырмұқанбетова Гулим

Күні: 16.09.20ж

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:25


Қатыспағаноқушыларсаны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағала

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

Сабақ нәтижесі


Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады.

Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттай алады.

Кейбір оқушылар: кейіпкердің мінез –құлқы мен іс-әрекетіне баға бере алады.

Бағалау критерийлері

Кейіпкердің сырқы келбетін сипаттай алады, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалай алады.

Мәтіндегі жазушы қолданған сөздерді қолданып әңгіме құрастыра алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар мәтін мазмұнын айтады.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, сурет

АКТ қолдану дағдылары

Үнтаспа

Алдыңғы оқу

Алғаш рет оқуға келген күнім.



Сабақтың барысы

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған іс-әрекеттер.

Ресурстар

Сабақтың басы















Сабақтың ортасы

І.Ұйымдастыру бөлімі.

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Психалогиялық ахуал.

«Сәлемдесу» Сыныптағы оқушылар шеңберге шығып бір – бірінің қолынан ұстап бірнеше сөз айта отырып амандасады. Мысалы: Сәлем! Амансыңба? Hello! Good moning! т.б






Жаңа тақырып:

Ой қозғау:

-Сендер қандай кітаптарды оқығанды ұнатасың?

- таңғажайып оқиғалы

-күлдіргі

-деректі оқиғалы

-қорқынышты оқиғалы


Сабақтың мақсатымен таныстыру.


Оқушыларға интерактивті тақтадан Жүсіпбек Аймауытов туралы бейне жазба көрсету.

  1. Автормен таныстыру

  2. Мәтінмен жұмыс.


Оқылым.

Мәтінді түсініп оқы.

  • Мәтін қалай басталады?

  • Қартқожа қандай кітап оқыған деп ойлайсың?

  • Қартқожа «өзінің айдалада жатқанын да, ауылын да» неліктен ұмытты.


Айтылым: «Ыстық орындық»

Мәтін мазмұнын 2-3 оқушыға айтқызу.


Айтылым:

Жұптық тапсырма:

Тапсырма: Әңгіменің авторы кім?

Автор жайлы кестені пайдаланып әңгімеле.

Ойыңды дәлелде.


Топтық жұмыс: Жазық дала, Қартқожа деген топқа бөлу.

Тапсырма: Суретке зер сал. Мәтіндегі жазушы қолданған сөздерді пайдаланып, әңгіме құрастыр.






Шаттық шебері



























Бейнежазба

























Сөздер

Сабақтың соңы

Бекіту

Жазылым:

Жеке жұмыс:

Тапсырма: Өзің оқыған кітаптарыңды кестеге жаз.

Менің оқыған кітаптарым

Кім жазған?

Алған әсерім

Менің атым Қожа

Бердібек Соқпақбаев

Өте қызықты, Қожаның әрбір қимылы, істеген ісі мен үшін қызықты.

Бай баласы мен жарлы баласы

Ыбырай Алтынсарин

Үсен сияқты тапқыр, қиын жерде жол таба білгені ұнайды



Үйге: Алдағы уақытта қандай кітап оқығың келеді? (шағын шығарма жазып келу)


Кері байланыс.

Рефлексия:

  1. Мен ...жасап көремін.

  2. Мені...таңғалдырды.

  3. Сабақ менің өміріме ...берді.















Пәні: Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Сөйлеу не үшін қажет?

Машықкердің аты-жөні Қайырмұханбетова Гулим

Күні: 16.09.20ж

СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:25


Қатыспағаноқушыларсаны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.3.6.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер /сөйлем/калиграмма құрастыру

Сабақ нәтижесі


Барлық оқушылар: Таңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп,мәтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді Көпшілік оқушылар: Диалогке қатысады, мғұалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады Кейбір оқушылар: ерілген тақырып бойынша негізделіп меңгертіледі

Бағалау критерийлері

суреттерді пайдалана отырып,сөйлем қарапайым постерлер құрастыра алады.

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта



Сабақтың барысы


Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған іс-әрекеттер.

Ресурстар

Сабақтың басы























Сабақтың ортасы





















































Сергіту жұмысы



































































Сабақтың соңы

І.Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасып, жағыдайларын сұрау. Сабаққа керекті құрал-жабдықтарын шығарту.Сыныпты қалыпқа келтіру.Сыныпты түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

1. «Ертеңгілік шеңбер»  

Қайырлы күн, көздерім!

Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
Қайырлы күн, құлақтарым!

 Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
Қайырлы күн, қолдарым!

 Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
Қайырлы күн, аяқтарым!

 Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
Қайырлы күн, мұғалім!

 Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)

 /оқушылар бір-бірін қолдарынан алып, жылы тілектер айтады/



IV.Жаңа материалды меңгерту.

1.Оқулықпен жұмыс

-  Әңгіме-ертегі: «Баяғыда Үсен деген бала болыпты. Бірде ол көршінің Қанат деген баласының ойыншығын тартып алып, бермей қояды. Қанат жылап, үйіне кетеді. Әжесін ертіп келеді. Ерегіскен Үсен ойыншықты шалшық суға лақтырып жібереді. Қанаттың әжесі ренжіген кейіп танытып, ішінен бір нәрсені күбір-күбір етіп айтып, Қанатты ертіп үйіне кетеді. Міне, қызық! Бағанадан бері батырсынып тұрған Үсеніміз лезде көзден ғайып болды. Мұны өзі де, қасындағы достары да байқамайды. Қасындағы достарының біреуі де Үсеннің сөйлеген сөзіне жауап қайтармайды. Ренжіген Үсен үйіне келіп, ешкімге ұстатпайтын тік ұшағын далаға алып шықты. Тік ұшақты Ұланға да, Серікке де ұсынды. Олар көрмегендей, естімегендей сыңай танытты. Үсен өзінің көзге көрінбейтін балаға айналғанын осы жерде бір-ақ түсінді. Отыра қалып жылады. «Мен енді кішілерге тиіспеймін. Үлкендерді тыңдайм

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!