Кіріспе
бөлім
|
Шаттық
шеңбері:
Күнде таңертең ерте
біз,
Балабақшаға
келеміз.
Күні-бойы ойнап
біз,
Қызыққа батамыз да
қаламыз.
Жұмбақ
Аяғы бар
жүрмейді,
Аузы бар
күлмейді.
Айнымайды
бөпемнен,
Тек сөйлеуді білмейді.
(Қуыршақ)
Суға салсаң
батпайды,
Түскен жерде жатпайды.
(Доп
|
Шаттық шеңберін көтеріңкі
күймен айтып, қимылдар
жасайды
Жұмбақтарды
шешеді
|
Негізгі бөлім
|
Балалар, жол-жөнекей сандық
тауып алдым, ашайын десем ашылмайды, оны ашу үшін жұмбақтарды шешу
керек. Тікірейіп құлағы, Менен бұрын тұрады. Бойын жазып керіліп,
Беті-қолын жуады. Мысықтың суретін көрсетемін. Оны сипаттаймыз,
қайталап өтемін. Мысықтың баласы – марғау туралы айтып өтемін.
-Жұмыртқаны жарып шыққан батыр, Сап-сары, үлпілдек жүнді. Бұл не?
Сипаттаңдар.
Осылайша бірнеше
жұмбақ оқылып, оның жауабын шешкіземін. Жұмбақтың шешуі болған
ойыншықтарды сипаттаймын. -Тамаша, дұрыс таптыңдар. Осы
ойыншықтарды ортаға алып, «Ұзын-құлақ, сұр қоян» өлеңімен бойымызды
сергітеміз. Сергіту сәті: Ормандағы аюдың Құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп алайық, Қалтамызға салайық. Үлестірмелі материалмен
жұмыс. Дидактикалық
ойыны «Қайсысы неге
ұқсайды?» .
Шарты:
Бірінші бағанадағы жануарларды
екінші бағанадағы жануарлармен салыстырып, ұқсастықтарын тапқызу
арқылы «Ешкінің төлі-лақ», «қаздың баласы-балапан» деген жауап
алуым керек. Жеке жұмысты қажет ететін балалардан сандықтан шыққан
заттардың аттарын, түр-түсін сұрау.
Сөздік
жұмыс: балапан, сиыр, мысық,
тауық Көптілділік
компонент: мысық-кошка, балапан-цыпленок,
сиыр-корова, тауық-курица.
|
Қызығушылық
танытады.
-Шешуі:
мысық.
Мысықты
сипаттайды.
-Балапан.
Балапанды
сипаттайды.
Өлеңді айтып бойларын
сергітеді.
Қайталайды.
Өлең мазмұнына сәйкес қимылдар
орындайды.
Тапсырмаларды
орындайды
балапан, сиыр, мысық,
тауық
мысық-кошка, балапан-цыпленок,
сиыр-корова, тауық-курица.
|