№10 Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру
саласы: Қатынас
Оқу
іс-әрекеті: Сөйлеуді
дамыту
Тақырыбы: «Киім
дүкені»
Мақсаты:
Білімділік: балаларды киім дүкенімен
таныстыру, ұл мен қыздың киімін ажырата білуге
үйрету;
Дамытушылық: бір-екі сөздермен сөйлем
құратып, ауызекі сөйлеу түрлерін дамыту;
Тәрбиелік: ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: ұл бала мен қыз бала
бейнеленген сурет, қуыршақтың киімдері.
Сөздік жұмыс:
киім.
Әрекеттердің
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастырушылық-қозғаушылық
|
Балаларды жартылай
шеңберге отырғызып, бір-біріне жақсы сөздер айтуды
ұсынады.
-Әдемі бол, жақсы
бол, үлкен бол, ақылды бол!
Суретке көңіл
аударып, ұл баланың киімдерін және қыз баланың киімдерін атайды. Ұл
балада қандай, қыз балада қандай киім болатынын
ажыратады.
-Балалар, қане,
бәріміз үстіміздегі киімдердің аттарын
атайықшы.
|
Балалар тәрбиешінің көмегімен
жақсы сөздер айтады.
Суретке қызығушылық
танытады.
Балалар үстіндегі киімдерді
қуанышпен жарыса айтуға
тырысады.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Балаларға қуыршақтар таратып
беріп, бүгін киімдер дүкеніне баратынын айтады. «Киімдер дүкенінен»
қуыршақтарына киім сатып әперулерін өтінеді. Балалар дүкенге
келіп;
-Мен мына киімді аламын,-деп
сатып алады. Қандай киім сатып алғанын, оны не себепті алғанын және
түстері туралы әңгімелейді.
Балаларды сұраққа жауап
беруге, әңгімелесуге
тартады.
Сергіту
сәті.
Бір, екі, үш
деп,
Алақанды
соғамыз.
Жоғары-төмен
қараймыз,
Орнымызды
табамыз.
Дидактикалық ойын «Бұл
не?»
Шарты: киімдердің суреттерін
көрсетеді.
|
Балалар қуыршақтарға
және дүкенге баратындарына қуаныш
танытады.
-Мен көйлек
кигіземін, себебі қуыршағымыз қыз бала.Көйлегі
әдемі.
-Мен шалбар
кигіземін, өйткені менің қуыршағым ұл
бала.
Осылайша қандай киім алғанын,
қандай киім кигізетінін, аттарын, түстерін әңгімелеуге тырысады.
Қимыл-қозғалыстармен
орындайды.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Балаларға сөйлеуге, тіл
байлықтарын дамытуға көмектеседі. Әңгімелеуге талпынғандарын
бағалайды.
|
Балалар сөйлеп
үйренеді.
|
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: киімді сипаттай
алуды;
Игереді: жазғы және қысқы киімдерді
ажыратуды;
Меңгереді: 2-3сөйлемнен тұратын әңгіме
құрастыруды.