№5 Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің технологиялық карта.
Тәрбиешінің
аты-жөні: Тасқараева
А.Т 16.11.2017
ж
Білім беру
саласы: Қатынас.
Оқу
іс-әрекеті: Сөйлеуді
дамыту.
Тақырыбы: «Ұшады-ұшпайды».
Мақсаты;
білімділік: заттардың қасиеттеріне қарай
талдауға,олардың аттарын атай білуге
үйрету;
дамытушылық: табиғатта ненің ұшатыны, ненің
ұшпайтыны туралы түсіндіру арқылы зейіндері мен ойлау қабілеттерін
дамыту;
тәрбиелік: ұйымшылдыққа
баулу.
Көрнекілігі: үй құстарының суреттері,
дорбаға салынған ойыншықтар.
Сөздік
жұмыс: қаз,үйрек.
Іс-әрекет кезеңдері
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті
|
Мотивациялық-қозғалушылық
|
Балаларды жартылай шеңберге
тұрғызып:
Орнымыздан тұрамыз,
Алақанды соғамыз,
Жоғары-төмен
қараймыз,
Топылдатып басамыз-дей отырып, қимыл-қозғалыстар
жасату.
Үй
құстарының суреттерін көрсетіп,олардың аттарын атайды,
қайталатқызады.
-Бұлар-үй құстары. Себебі
оларды адамдар күтеді,бағады. Олардың жұмыртқасы, еті-тағам, жүнін
жастыққа салады.
-Әтеш қандай?
-Тауықтың түсі қандай?
-Қаздың түсі Қандай?
Қаз
туралы өлең оқиды.
-Қазым,қазым,қаңқылда,
Суда жүзіп салқында!
Жем
шашайын жейсің бе?
Кәмпит берші дейсің бе?
-Жоқ, жоқ!
Кәмпит тәтті болмайды, ас
Арпа менен бидай шаш!
|
Балалар шаттана,қуана
қимыл-қозғалыспен шаттық шеңберін құрады.
Балалар суретке қызыға қарап, тәрбиешіні
тыңдап,қайталайды.
Балалар сұрақтарға жарыса жауап
береді.
Балалар қызығып тыңдайды.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
«Ұшады-ұшпайды» дидактикалық
ойыны.
Шарты: тәрбиеші дорбаға салынған ойыншықтарды
үстел үстіне шашып қояды. Ішінен біреуін алып:
-Ұшады-ұшпайды?-дейді.
Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрамыз,
Қолымызды жаямыз.
Құстарға ұқсап,
Ұшып-ұшып аламыз.
Қаз,үйрек сөздерін айтқыздырып,
үйретеді.
1.
«Топтастыр» дидактикалық ойыны.
2.
«Не ұшпайды?» тапсырмасын орындау. Суреттен ұшатын,ұшпайтын
заттарды ажыратып, аттарын ататқызу.
|
-Қуыршақ ұшпайды,-деп қолдарын
көтермейді.
-Торғай ұшады,-деп қолдарын
көтереді.
Қимыл-қозғалыстар жасайды.
Ойыншықтары бір бөлек, құстарды бір бөлек
топтастырады.
-Үй
ұшпайды.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетінде алған
білімдерін бекітеді.
|
Сұрақтарға жауап береді.
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: табиғатта ұшатын,
ұшпайтынын;
Игереді: ұшатын,ұшпайтын заттарды
топтастыруды;
Меңгереді: үй құстарының
аттарын.