Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шөл далаға саяхат. Шөл
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Шөл далаға саяхат. Шөл |
Мұғалімнің аты-жөні: Мурсагадетова Ж.Т Күні: 24.01.2020. |
|||||||||||||
Сынып: 4 «Б» Пәні: әдебиет |
Қатысқандар саны: 17
|
Қатыспағандар саны: 0 |
||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
4.2.7.1– шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану. |
|||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын мен аяқталуын анықтап, шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады, жазбаша шығармашылық жұмыстар жүргізіледі, өз пікірін білдіруде вербалды емес тілдік құралдарды, сөйлеу барысында иллюстрациялар, суреттер қолданады. Көптеген оқушылар: Әдеби көркем сөздер (аллитерация, әсерілеу) ұғымымен танысады. Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді. Кейбір оқушылар: Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыруға, дұрыс оқу сауаттылығын қалыптастыруға, сөйлеу мәдениетін, сауатты жазу, шығармашылық қабілеттерін дамытуға, ұлттық құндылықтарды сақтауға мән беріледі. |
|||||||||||||
Бағалау критерийі |
Сөйлеу барысында иллюстрацияларды қолданады. Оқу түрлерін қолданады. Қатені тауып, түзетеді. |
|||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ – жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі, дене шынықтыру. |
|||||||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||
Жоспарлан-ған уақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! Өткенді пысықтау: Үй тапсырмасын сұрап шығу. Миға шабуыл: Ойлан Топтық жұмыс “Шөл” сөзін естігенде ойымызға не келеді?
Топқа бөлу 1-топ: Шөл дала 2-топ: Бетпақдала 3-топ: Таулы жер 4 –топ: Сулы жер |
Кеспе тапсырмалар Топ суреттері |
||||||||||||
Жаңа білім 10 минут |
Топтық жұмыс Тапсырмалар бойынша таныстырылым дайындау. 1-топ: Шөл туралы мәлімет. 2-топ: Шөл даланың ыстығынан сақтану үшін не істейсіңдер? 3-топ: Шөлді жерде жүретін көліктердің суретін не логотипін табыңдар. 4-топ: Шөл далаға лайық киім-кешек, алатын заттарды дайындау. Дескрипторы:
|
|
||||||||||||
Ортасы 7 минут
|
Қолдану «Шөл» мәтінімен жұмыс “Түртіп алу” әдісімен тізбектеп оқу.
Әлемдегі ең үлкен 3 шөл туралы айтып өту.
Азияда орналасқан ең үлкен құмды - шөлдер
Дәптерге жұмыс сөздіктер Әредік – кейде Аптап – ыстық Дескриптор:
түртіп алып, сұрақтар қоя отырып оқиды. |
Кестелер Шөл суреттері Шөл суреттері
Сөздіктер |
||||||||||||
Сергіту сәті 2 минут |
Шөлді жердің жануарлары мен жәндіктерін ым-ишара, қимыл қозғалыс, дыбыс арқылы жасыру
|
Жануарлар суреттері |
||||||||||||
8 минут |
Сұрақ жауап кезеңі Топтық жұмыс 1- топ: Шөл өсімдіктерінің қандай ерекшелігі бар? 2-топ: Бетпақдаланың сипатын тауып, оқы. 3-топ: Шөл даланы игеру дегенді қалай түсінесің? 4-топ: Шөл жануарлары қалай өмір сүреді? «Білгенге маржан» айдары Күнделікті ақпарат құралдарынан – газет – журнал, энциклопедиялық анықтамалардан қоғамдағы өмір, ғылым, мәдениет, тағы басқалар жайлы әдебиет – танымдық мақалаларды, хабарларды, күнделікті жаңалықтарды оқуға болады. Шөл жануарлары
Түйе Шаян Жылан Тышқан
Кесіртке Улы өрмекші
Шөл өсімдіктері
Теріскен Адыраспан Шырыш
Баттауық Жусан Сексеуіл
Біліміңді қолдан әдісі Жазылуы қате сөйлемді анықта. Шөлдегенде қайнаған су іш. Шөл дегенде қайнаған су іш. Дескриптор: - Дұрыс сөйлеу үлгісін анықтайды.
|
Топтық тапсырмалар
Шөл жануарлары-ның суреттері
Шөл өсімдіктерінің суреттері |
||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Рефлексия «Қорытындыла» айдары бойынша «Шөлді жер туралы қандай жаңа ақпарат алдың?» Үйге тапсырма: Шөл мәтінін оқу. |
|
||||||||||||
Бағалау Кері байланыс 3 минут |
|
|
Қосымша ақпарат |
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
|
|
|
|
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «Түртіп алу әдісі» кезінде
оқушылардың ойлауы дамыды. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |