Материалдар / "Сөз және оның мағынасы" сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Сөз және оның мағынасы" сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріме көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2020
781
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: ----------------

Сабақ: қазақ тілі

Мектеп:

Ортақ тақырып:

«Менің туған өлкем»

Сабақтың тақырыбы:

Сөз және оның мағынасы

Күні: 10.01.2019 ж

Мұғалімнің аты: Аманкельдиева А.С

Сынып: 2 «А»

Қатысқандар: 16

Қатыспағандар:


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі..., пайдалы/пайдасыз болды, себебі ... т.б.) білдіру;

2.2.3.1 Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру;

2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.2.2.1 Синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану



Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар орындай алады:


Сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтай алады;


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Өз бетінше сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтай біледі;


Кейбір оқушылар орындай алады:


Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады;


Бағалау критерийлері

1. Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құруды үйренеді; 2. Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды;3. Синоним, антоним, омоним сөздерді ажыратады және мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолданады;


Тілдік мақсат

Сөз және оның мағынасы


Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.


Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті......деп ойлайсыз

1.Сөйлем дегеніміз не?

2. Сөйлем нелерден құралады?

3. Сөйлемдегі сөздер қалай жазылады?
4.Сөйлем қандай әріптен бастап жазылады?
5.Сөйлемдегі сөздердің байланысын қалай білеміз?


Алдыңғы оқу

Сөйлемдегі сөздердің байланысы


Ишара

Жасыл-түсіндім; Сары – сыныптасымның көмегімен түсіндім;

Қызыл- көмек қажет, түсінбедім.


Жоспар


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

ресурстар


Басы



«Шаттық шеңбер»

Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.

Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.

1 – жаттығу «Түсініп оқы» ҰЖ

Сары ,қызыл ,жасыл , житондар

Ортасы




Дескриптор:

1. Мәтінді тізбектеп оқиды;

2. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды, жауап береді;

3. Сөйлемдердің айтылу мақсатын ажыратады;

4. Тиісті сөздерді топқа бөліп, кестеге орналастырады;

5. Түсінбеген сөзді белгілейді, сөздіктен анықтайды;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»


2-жаттығу «Суретке қара» ӨЖ
Дескриптор:

1.Суреттегі ойын түрін табады;
2. Сөздің лексикалық мағынасын түсінеді;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»

Сергіту сәті

3-жаттығу «Әңгіме құра»ТЖ
Дескриптор:

1. Сурет бойынша әңгіме құрайды;
2.
Заттың сынын білдіретін сөздерді түсінеді;
3. Сөз, ым қимылдың көмегімен балалардың көңіл-күйін көрсетеді;

4. Әр топ бір-бірінің жұмыстарын тыңдап, толықтырады;

5. Бір-бірін бағалайды, ұсыныс білдіреді;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»


4-жаттығу «Жатқа жаз» ӨЖ
Дескриптор:

1. Берілген өлеңді қайталап оқиды;

2.Қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндіреді;

3. Сөз мағынасының өзгеру себебін анықтайды;

4.Жатқа айтып, жазады;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»

5-жаттығу «Біліп ал» ӨЖ
Дескриптор:

1. Оқулықтың соңындағы түсіндірме сөздіктерді назар салады;

2. Сөздік сөзінің мағынасын анықтайды;

3. Түсіндірме сөздіктен денсаулық сөзінің мағынасын біледі;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»


Бейджик

Тер






іс-қимылмен көрсетеді



Соңы




Үй тапсырмасы: 8-бет 6-жаттығу


Кері байланыс: «Білім ағашы»

Білім ағашы парақ

шасы стикер

Қосымша мәліметтер



Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Пәнаралық байланыс – музыка, көркем еңбек, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.



Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!