Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сөз таптары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектебі |
|
||||||||||||
Бекітемін |
|
||||||||||||
Оқу ісі меңгерушісі |
|
||||||||||||
Күні |
|
||||||||||||
Пәні |
Қазақ тілі |
||||||||||||
Сыныбы |
2 «Ә» |
||||||||||||
Мұғалімі |
|
||||||||||||
Тақырыбы |
Сөз таптары |
||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
2.2.2.1. мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру ; 2.1.2.1. сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату; 2.1.6.1. бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу 2.1.5.1. сөздердің қай сөз табына жататынын анықтау, сәйкестендіру. |
||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||
Алдыңғы сабақты меңгерілген білім |
Жұрнақ және жалғау |
||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||
Жоспарланғн уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||
Басы |
3 мин 4 мин |
Амандасу. Оқушыларды түгендеу. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу. Күлім қағып қолымызды қошеметпен соғайық, Қатар тұрған көршімізге
қолымызды бұлғайық. Сонымен балалар мен сендерге үйге өткен тақырыптағы ережелерді қайталап, жаттап келуге бергенмін. Қазір біз өткен тақырыптар бойынша сөзжұмбақ шешеміз. Сөзжұмбақтағы жасырын сөзді табу арқылы біз «Достық» үйінің есігін ашамыз. — Ал, балалар, осындай «Достық» үйіне кіргілерің келе ме? — Иә Сөз таптары 1) Әдемі сөзіне синоним? (сұлу) 2) Заттың, сапаның, қимылдың,,
санның атауы? (сөз) 9) Сөз бен сөзді
байланыстыратын қосымша? (жұрнақ) Балалар, біз бүгін «Сөз таптары» деп аталатын үлкен елді-мекенге саяхатқа шығамыз Ал, енді саяхатқа аттанамыз. Бағалау: «Мадақтау» |
Слайд Тапсырма Елді- мекеннің көрінісі бейнеленген слайд Сұрақтар жазылған жол дорба ішіндегі суреттер |
||||||||||
Ортасы |
4 мин 4 мин 3мин 2 мин 2 мин 3 мин 4мин 2 мин 2 мин 3 мин |
Ұлтымыздың қандай салт-дәстүрлерін білесіңдер? «Сөз таптары» елінде ұлан асыр той болып жатыр екен. Байқап қараңдаршы, бұл қандай той? -Шілдехана. -Оны қалай анықтадыңдар?
1-жаттығу. Мәтінді түсініп оқу. -Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қою. -Мәтінге ат ойлап табу. -Бұл мәтін әңгіме ме, өлең бе? -Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жазу. Бағдаршам сигналдары арқылы бағалау. -Мен сендерге бір ертегі айтып берейін. -Балалар,ерте, ерте,ертеде біз білмейтін шексіз үлкен елде Сөздер өмір сүріпті.Ол-ел- Сөз таптары елі деп аталыпты. Дүниедегі сөз біткеннің бәрі сол елде,кең сарайда тату-тәтті өмір сүріпті. Бір күні сөздер бір нәрсеге келісе алмай «сен ұзынсың,мен қысқамын, сен көпшілсің, көп мағна бересің, анаумен де мынаумен де тіркесесің, мен бір ғана мағына беремін, оқшау жүргенді ұнатамын-деп кең сарайға бастары симай айтысып жатады. Мұны естіген хан оларды жинап алып: -Сендер,өз мағыналарыңа қарай, жауап беретін сұрақтарыңа қарай, өзіндік ерекшеліктеріңе қарай топқа бөлініңдер, сосын әрқайсыңды жеке отау етіп, бөлек-бөлек үй қылып қоямын-дейді. Сөйтіп сөздер өздерінің ұқсас белгілеріне қарай топқа бөлініп,оларға ат беріледі.Осылайша сөз таптары елі бірнеше ауылдарға бөлініп кетекен екен. айналады. Олар былай аталыпты. Сөз таптары: 1.ЗАТ ЕСІМ. 2.САН ЕСІМ. 3.СЫН ЕСІМ. 4.ЕТІСТІК. Жұптық жұмыс. «Ойлан, ортаға сал» Жаңағы тойға келген сөз таптары тағы да да араласып кетіпті. 2-жаттығу. Сөздерді оқу.Сөздерді кестеге орналастыру. Ата, салт- дәстүр, қырық, үйренді, жеті, қызық, шілдехана, бесік, салды, үлкен, немере, жасайды, шақырды, қонақ, әже, кішкентай
Дискриптор: Кестедегі сөз мағыналарының әр басқа екенін және олардың қалай топтастырылғанын байқап, қорытынды жасау.
«Мадақтау сөздер» арқылы бағалау.
Балалар, бұл елдің өз ережелері бар екен. -Сөздер мағынасына қарай бірнеше сөз таптарына бөлінеді. Зат есім, етістік, сын есім, сан есім – сөз таптары. -Бала дүниеге келгеннен кейін түрлі салт-дәстүрлер басталады. Мысалы, шілдехана, бесік той, тұсаукесер, т.б. –
Жеке жұмыс.»Кім тапқыр?» Тақтамен жұмыс.
3-жаттығу. Жас баланы қалай атайтынын тауып жазу. Сә...и, нем...ре, бө...е, бө...ек, ба...апан. Бағалау:«Гүл шоғы»
«Сиқырлы
қапшық» Ойынның мақсаты: заттарды
белгілі бір қасиеттері бойынша салыстыруға, топтастыруға үйрету.
Ойынның құрал-жабдықтары: түсі,
өлшемі, пішіні бойынша әр
түрлі ойыншықтар.
Ойынның мазмұны:
Балалар «Сиқырлы
қапшықтың» ішіндегі затты ұстап көріп,
пішінін анықтайды, ойыншықты алған соң
атын атап, түсін айтады. Дескриптор:
5-жаттығу.-Балалар, әр ауылда ақылды, көпті көрген қариялары болады. Сол кісіменсәлемдесіп, ақылын тыңдап кетйік. Қария: -Қазақ халқында «жеті қазына» деген ұғым бар. Ол-адамдардың күнделікті ұстапжүрген нәрселері. Сендер соны білесіңдер ме? Балардың жауабы. Жеті қазына туралы толық мағлұмат беру. Жеті қазына- қазақтың дәстүрлі дүниетанымында қалыптасқан қасиетті түсінік. Қазақ халқы жеті қазынаны ер жігіттің өмірімен байланыстырып, мыналарды жатқызған: Ер жігіттің жүйрік аты- қанаты. Қыран бүркіт қуаты. Құмай тазысы- сенімді досы, серігі. Мылтығы- қаһарлы оты. Қақпаны- серті. Байлағыш ау- әдіс айласы. Кездігі сұсы
Алда үлкен
мереке келе жатыр. Ол қандай
мереке? . (тақтаға шырша ілінеді, ойыншықтардың артында
тапсырмалар жазылған, сол тапсырманы орындайды, содан соң шыршаға
ойыншықты іледі)
Бағалау: «Мадақтау»
Сергіту сәті:
4- жаттығу Кім? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек, Не? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз. Ойыншық, нағашы, ата, түлкі, жоғары, келді, қарға тәтті, дәрігер, ұста, ұшты, күріш.
Дискриптор:
Бағалау: «Жұлдызшалар»
Орнын тап» Сөздердің орнын ауыстырып сөйлем құрау, сөз таптары түрлеріне ажырату, сұрақ қою. а) Көтерді, үйлер, биік, бой, қалада. ә) Оқыды, Қайрат, кітап, қызықты. б) Терді, бақшадан, Айгүл, алма, қызыл. в) Бар, Айжанның, добы, ала. Дискриптор:
|
Тапсырма Оқулық, жазба дәптері
Тапсырма
Кесте
Жазба жұмыс дәптері
Смайлик
Ереже
Гүл шоқтары
Сиқырлы қапшық
Қарияның суреті
Жеті қазына |
||||||||||
Соңы |
4 мин
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |