Материалдар / Ш.Қанайұлы "Мына заман қай заман"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ш.Қанайұлы "Мына заман қай заман"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
877
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: №5

Мектеп: Ғ.Мұратбаев атындағы №17 орта мектеп

Күні: 21.11.2017ж

Мұғалім: Разақова М

Сынып: 7 Б

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

2-бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл Ш.Қанайұлы Мына заман қай заман?



Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Т/Ж4.Шығарма үзінділерімен жұмыс 7.2.4.1.Т/Ж4. Тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

Сабақ мақсаты

Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» өлеңінен үзінділерді мәнерлеп жатқа айтады, кейіпкер бейнесін ашады.

Құндылықтарды игерту

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет.

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс

тарих: ХІХ ғасырдағы тарихи оқиғалар, фольклористика

АКТ-ны қолдану дағдылары:

PowerPoint, сілтемелер

Бағалау критерийлері:

1.Берілген тақырыптағы мәтінді түсінеді; 2.Тыңдалған мәтін бойынша мәселені және себептерін анықтай алады; 3.Өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырып, талқылай алады.

Тілдік мақсаттар:

Тілдік мақсаттарыңызды белгілеңіз, соның ішінде қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерге мысалдар келтіріңіз. Зар заман ұғымы,отарлаушылардың озбырлығы мен сұрқия саясаты Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: зар заман, тар заман, азулы, азусыз,хал кету, пара алу, тәубеден жаңылу т.б.

Осыған дейін меңгерілген білім

Проблемалық сұрақтар құрастыру дағдысы қалыптасты.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

5 минут








Қызығушылықты ояту

Оқушыларға доп беріледі. Допты қағып алған оқушы Шортанбай ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы айтып, допты келесі оқушыға лақтырады.

Топқа бөлу

Оқушылар «Достық»,«Ынтымақ»,«Бірлік» топтарға бөлінеді.

Оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлері, дескрипторлар түсіндіріледі.Shape2

Зар заман



тапсырмалар










Сабақтың ортасы

30 минут

Топтық тапсырма 14минут

1-топ: «Зар заман» өлеңінен үзіндіні жатқа айту. 2. Өлеңнен қайғы, опасыздық, жалпы қилы заман туралы сөздер мен сөз тіркестерін теріп жазыңыздар, мағынасын түсіндіріңіздер.

1.

2.

3.

4.


Дескриптор

  • «Зар заман» өлеңінен үзіндіні жатқа айтады.

  • Өлеңнен қайғы, опасыздық, жалпы қилы заман туралы сөздер мен сөз тіркестерін теріп жазады,мағынасын түсіндіреді.

2-топ: 1. «Біз - ақынша толғаймыз...» өлең шығару

2.Өлең құрылысына талдау жасау. 
Байлар //ұрлық қылады а
Көзіне мал// көрінбей, б
Билер// жейді параны а
Сақтап қойған //сүріндей. б

/Шалыс ұйқас /7 буынды, 2 бунақты

Дескриптор

  • Оқушылар өз жанынан өлең шығарады.

  • Берілген өлең құрылысына талдау жасайды.

3-топ:

1. «Зар заман» өлеңі арқылы ақынның айтпақ ойы қандай?

2.Шортанбай ақынның ойынша заманды аздырушылар кімдер? ,оларға мінездеме беріңдер

Дескриптор

  • «Зар заман» өлеңі арқылы ақынның айтпақ ойына талдау жасайды.

  • Шортанбай ақынның ойынша заманды аздырушылар кімдер екенін атап ,оларға мінездеме береді.


Жұптық тапсырма 8 минут

І жұп. Шортанбай заман өзгерісін қалай түсінді және қалай жырлады? Үзіндіні жатқа айтыңыз.

Мынау ақыр заманда

Алуан,алуан жан шықты

Арам,араз хан шықты

Қайыры жоқ бай шықты

Сауып ішер сүті жоқ

Мініп көрер күші жоқ

Ақша деген мал шықты

ІІ жұп. Заманның тарлығының белгісі өлеңнің қай жолдарында берілген? Үзіндіні жатқа айтыңыз.

Мұның өзі зар заман

Зарлығының белгісі

Ұл сыйламас атасын...

Қазы, болыс, хан қойды

Некесіз туған шатасын...

Қыз сыйламас шешесін

Ер жеттім деп шаштасып...

Бұның бәрі заманның бұзылған

ІІІ жұп. Заманды бұзған кім? Үзіндіні жатқа айтыңыз.

Заман қайтіп оңалсын...

Байлар ұрлық қылады

Көзіне малы көрінбей

Билер жейді параны

Сақтап қойған сүрідей

Сол себепті:

Заманның түрі бұзылды

Текеметтің түріндей

Дескриптор

  • Үзіндіні тауып, мәнерлеп жатқа айтады.



Жеке тапсырма 8 минут

Егер де мен ......” эссе жазу

Дескриптор

- Эссе жазады (Кемінде 20-25 сөйлемнен тұратын)

-Өз ойларын өмірмен ұштастырады.


таратпалар





























































оқулық

Сабақтың соңы

3 мин































Рефлексия 2 минут

Кері байланыс «Тұжырымдар алаңы»

р/с

Тұжырымдар

Шын

Жалған

1.

Ш.Қанайұлы 1818 жылы Түркістан өңірінде дүниеге келді.

+


2.

М.Әуезов қазақ әдебиеттану ғылымына алғаш рет «Зар заман ақындары» терминін енгізді.

+


3.

Жас шағынан мұсылманша оқып замандастары қатарлы білім алмаған


+

4.

Шортанбай - өз заманының жалынды ақыны, ақылгөй шешен жырауы.

+


5.

Шортанбай өзіне дейінгі Бұқар,

 Тәтіқара, Ақтамберді жыраулар-мен  Шал ақынның  мол мұраларымен жақсы таныс болған.

+


6.

Ақынның Алдаберген, Аязбай деген ұлдары, Бәйіш атты қызы болған.

+


7.

Шортанбай айтыс ақыны ретінде Шөже,Орынбай ақындармен сайысқа түспеген.


+

8.

1881 жылы қазіргі  Қарағанды облысы Шет ауданында қайтыс болған

+



"Бес саусақ" әдісі

1. Өзімді қалай сезіндім? 2. Басқаларға көмегім тиді ма?

3. Бүгін көңіл -күйім қандай болды?

4. Бүгінгі сабақ ұнады ма?

5. Бүгін не үйрендім?






































Қосымша ақпарат


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

АКТ


1. Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

2. Барлық оқушыларға тақырыпқа сай өз ойын жеткізу, оларды мазмұндай білу тапсырмалары беріледі.

Сынып оқушыларының басым бөлігіне мазмұнға сай тапсырмалар ұсынылса, қабілеті жоғары оқушыларға тақырып төңірегінде қорытынды жасау. Өз түсініктері бойынша ойларын, білімдерін кеңейту.

1. Оқушыларға білімді қай дәрежеде игергенін білу үшін сұрақтар беріледі.

2. Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін, жетістіктерін айқындау.

3. Кері байланыс «Тұжырымдар алаңы»

4.Әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану.

5. Рефлексия "Бес саусақ" әдісі (жазбаша)

Сергіту жаттығуы












Рефлексия



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Сабақ және оқу мақсаттары шынайы болды.


Оқушылар тақырыпты игерді.

Сыныптағы ахуал тапсырмаға сай әр түрлі болып отырды.


Жоспарланған тапсырмалар тиімді болды.

Берілген уақытқа үлгеріп отырдым.


Сабақ үстінде жоспарыма өзгертулер енгізген жоқпын.

Қорытынды бағамдау

1.Қандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да,оқуды да ескеріңіз) ?



2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқытуды да,оқуды да ескеріңіз) ?






Тексерілді:

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!