Материалдар / Сс дыбысы мен әрпі ашық сабақ

Сс дыбысы мен әрпі ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сауат ашудан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Маусым 2018
413
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Бекітемін__________________ «Күншуақ» балабақшасының Меңгерушісі: А.Қ Құ лымбетова « » « » «2017ж»







«С с дыбысы мен әрпі» ашық сабақ. «Мұрагер»мектепалды даярлау тобы





Әдіскер: М.А Керімбекова Тәрбиеші: А.Б Амантаева





2016-2017 оқу жылы





Білім беру саласы: «Коммуникация»Бөлімнің аты: Сауат ашуСабақтың тақырыбы: С с дыбысы мен әрпіСабақтың мақсаты:Білімділік: С с дыбысы және оның әріп таңбасымен балаларды таныстыру. С с дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап табуына назар аудару.Тәрбиелік: Дамыту ойындарын пайдаланып еңбектенуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.Дағдыландыру: Балалардың тілдік, сөздік корына мән беріп ойлау қабілетін, қиялын дағдылау. Сабақтың типі: Жаңа сабақСабақтың түрі: Аралас сабақ.саяхатСабақтың көрнекілігі: дидактикалық материалдар, С с дыбысының баспа түрі, текшелер,түрлі суреттер.Сабақтың әдісі: әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап.Пәнаралық байланыс: Көркем әдебиет, Ертегі терапиясының нәтижесі

Іс -әрекет кезңдеріМұғалімнің іс әрекетіуақытыБалалардың іс әрекеті
Мотивациялық қозғаушылықІ.Ұйымдастыру кезеңі:Қайырлы таң,ұстазымҚайырлы таң.достарымШеңберге тұрайық,Жылулық сыйлайық!Доброе утро,учительДоброе утро,друзьяПосмотрите друг на другаПожелайте добра!Good morning, Good morningGood morning toyouGood morning, Good morningWe are glad to see you!Дыбыс дегеніміз не?-Дыбыстар нешеге бөлінеді?-Дауысты дыбыстар мен дауыссыз дыбыстарды қалай ажыратамыз? -Дауысты, дауыссыз дыбыстар қандай текшелермен белгілейміз?-Әріп дегеніміз не?-Сөз неден құралады?-Шана сөзі неше буыннан тұрады?-Сөйлем неден құралады?

-Ал енді балалар,мына жерде екі түс жатыр қызыл және көк. Сіздерге мына жерден бір түсті таңдап алу керексіздер.Қызыл топтың топ басшысын сайлау,көк түстін топ басшысын сайлап алу керек.Балалар бүгінгі сабақ,алдыңғы сабақтан ерекешелеу болады. Қай топта смайлік көп жинайды сол топ жеңіске жетеді,ол үшін сіздірге тапсырмаларды дұрыс орындау керек және шапшан болу керекпіз.


3мин























Балалар сабаққа дайындалып отырады.

Балалар белсенділік танытады.Үш тілде шаттық шеңберін ,тәрбиешімен қайталайды



-дыбысты естиміз, айтамыз-Дауыссыз және дауысты дыбысДауысты дыбыс кедергісіз айтылады.Дауыссыз дыбыс кедергімен айтылады-жазамыз, көреміз, айтамыз

Балалар түстерді таңдап орындарына орналасады
Ұйымдастыру -ізденушілік1-слайдБалалар ,бүгін біз өзіміз білетін ертегі кейіпкерлерінің берген тапсырмаларын орындаймыз.Балалар ,экранға көз салайықшы ,бұл қай ертегінің кейіпкерлері? 2-слайдБалаларға қысқа ертегі туралы әңгімелеп беру .Дұрыс айтасыңдар.Балалар енді біз ертегі кейіпкерлерінің тапсырмаларын орындай отырып, мысыққа көмектесу керекпіз.

1. «Сиырдың тапсырмасы» Кау3-слайдДидактикалық ойын: «Дәл тауып айт»Қыздар құлағына тағады - Сырға.Қыздар саусаққа тағады - Сақина.Уақытты көрсетеді - Сағат. Часы КлокСиырдан не алынады - Сүт. Молоко милкСызуға арналған құрал - Сызғыш.Мектепте не оқимыз - Сабақ.Кітаптарды қайда саламыз - Сөмке.Кірді немен жуамыз – Сабын Балалар шайнайды – Сағыз Қималарды қосу,топтық және ұжымдық жұмыс4-слайд2.Ағаштың тапсырмасы. Прей“АНАГРАММА” 5-слайд3«Қыздардың тапсырмасы» Гейолз“Кім жылдам” ойыны с әрпі кездесетін сөздер айтуСуретпен жұмыс.Осы сөздерден   С  әрпінің орнын табу және талдау жасау
  • С Ерін жымиып тұрады, тілдің үші төменгі тістерге тірелі, тілдің ортасы көтеріңкі болады, тілдің бүйір жақтары азу тістерге тиіп тұрады, тілдің ортасы көтерінкі ортасында ауа жолы жүреді. Дауыс пердесі жабық. Кедергімен айтылады
  • С дыбысына мінездеме бер.
  • С- дауыссыз ,қатаң6-слайдСергіту кезеңіТікірейіп  құлағы,    Менен  бұрын  тұрады.       Бойын  жазып  керіліп,    Беті – қолын  жуады.

    7-слайд4«Дүкеншінің тапсырмасы» ШоптассицентМына буындарды оқы-Тәрбиеші мәнерлеп оқуы-Сөздік жұмыс-Балаларды оқуы-Тізбектеп оқу-Жеке 2-3 балаға оқытуС-а са са са са-на сақС-о со со со со-на салдос Ай-дос До-сан Ду-лат8-слайдКөркем жазуҚолға  қалам аламызДәптерімізді  ашамызСалақтықтан  қашамызӘдемі  етіп  жазамыз. Балаларды С әрпінің жазылу әдісімен таныстыру.Ауаға,еденгежазғызу. С бас әрпі мен кіші әрпін жаздыру.9-слайд
  • «Тауықтың тапсырмасы» Хен
  • Сөз жұмбақты тап және дыбыстық талдау жасаТас,сана,астар10-слайд6. «Тышқанның тапсырмасы»МауысЖалғасын тап?

    2мин













    2















    2















    2

















    3



    2













    3





    3



    3
    Балалар сабаққа дайындалып отырады.

    Балалар белсенділік танытады.













    - Сырға.- Сақина.- Сағат.- Сүт.- Сызғыш.- Сабақ.- Сөмке.– Сабын – Сағыз











    Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдап, ойларын айтады.















    Балалар үлгіге қарап жазады.



























    -Балалар қимылмен оындайды.
    Кері байланыстылық-түзетушілік

    ІҮ.Сабақты қорытындылау.Балалар ,сендерге көп рахмет.Ертегі кейіпкерлерінің тапсырмаларын толығымен орындадық. Сонымен,балалар біз бүгін қандай әріппен таныстық? Ол қандай дыбыс? Қандай текшемен белгілейміз? С-дыбысына қандай сөздер білесіндер?Балалар қай топ көп смайлік жинады,сол топ жеңіске жетті.Көріскенше күн жақсы ,аман есен болайық! 5





    -Балалар белсенділік танытады.









    Күтілетін нәтиже:Жасай алады: С с дыбысы, әрпін жаза алады Түсініктері: С с дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында кездесетінің.Дағдыланады: Өз ойларын ашық айтуға дағдыланады.









    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ