Мотивациялық
қозғаушылық
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Қайырлы
таң,ұстазым
Қайырлы
таң.достарым
Шеңберге
тұрайық,
Жылулық
сыйлайық!
Доброе
утро,учитель
Доброе
утро,друзья
Посмотрите друг на
друга
Пожелайте
добра!
Good morning, Good
morning
Good morning
toyou
Good morning, Good
morning
We are glad to see
you!
Дыбыс дегеніміз не?
-Дыбыстар нешеге бөлінеді?
-Дауысты дыбыстар мен дауыссыз дыбыстарды қалай ажыратамыз?
-Дауысты, дауыссыз дыбыстар қандай текшелермен
белгілейміз?
-Әріп дегеніміз не?
-Сөз неден құралады?
-Шана сөзі неше буыннан тұрады?
-Сөйлем неден құралады?
-Ал енді балалар,мына жерде
екі түс жатыр қызыл және көк. Сіздерге мына жерден бір түсті таңдап
алу керексіздер.
Қызыл топтың топ басшысын
сайлау,көк түстін топ басшысын сайлап алу
керек.
Балалар бүгінгі сабақ,алдыңғы
сабақтан ерекешелеу болады. Қай топта смайлік көп жинайды сол топ
жеңіске жетеді,ол үшін сіздірге тапсырмаларды дұрыс орындау керек
және шапшан болу керекпіз.
|
3мин
|
Балалар сабаққа
дайындалып отырады.
Балалар белсенділік
танытады.
Үш тілде шаттық шеңберін
,тәрбиешімен қайталайды
-дыбысты естиміз,
айтамыз
-Дауыссыз және дауысты
дыбыс
Дауысты дыбыс кедергісіз
айтылады.
Дауыссыз дыбыс
кедергімен айтылады
-жазамыз, көреміз,
айтамыз
Балалар түстерді таңдап
орындарына орналасады
|
Ұйымдастыру
-ізденушілік
|
1-слайд
Балалар ,бүгін біз өзіміз
білетін ертегі кейіпкерлерінің берген тапсырмаларын
орындаймыз.
Балалар ,экранға көз салайықшы
,бұл қай ертегінің кейіпкерлері?
2-слайд
Балаларға қысқа ертегі туралы
әңгімелеп беру .
Дұрыс айтасыңдар.Балалар енді
біз ертегі кейіпкерлерінің тапсырмаларын орындай отырып, мысыққа
көмектесу керекпіз.
1.
«Сиырдың
тапсырмасы»
Кау
3-слайд
Дидактикалық ойын:
«Дәл тауып айт»
Қыздар құлағына тағады -
Сырға.
Қыздар саусаққа тағады -
Сақина.
Уақытты көрсетеді -
Сағат. Часы
Клок Сиырдан не алынады - Сүт. Молоко
милк
Сызуға арналған құрал -
Сызғыш.
Мектепте не оқимыз -
Сабақ.
Кітаптарды қайда саламыз -
Сөмке.
Кірді немен жуамыз –
Сабын
Балалар шайнайды –
Сағыз
Қималарды қосу,топтық және ұжымдық
жұмыс
4-слайд
2.Ағаштың тапсырмасы.
Прей
“АНАГРАММА”
5-слайд
3«Қыздардың
тапсырмасы» Гейолз
“Кім жылдам” ойыны с әрпі
кездесетін сөздер айту
Суретпен
жұмыс.
Осы сөздерден
С әрпінің орнын табу және талдау
жасау
-
С Ерін жымиып тұрады, тілдің
үші төменгі тістерге тірелі, тілдің ортасы көтеріңкі болады, тілдің
бүйір жақтары азу тістерге тиіп тұрады, тілдің ортасы көтерінкі
ортасында ауа жолы жүреді. Дауыс пердесі жабық. Кедергімен
айтылады
-
С
дыбысына мінездеме бер.
С-
дауыссыз ,қатаң
6-слайд
Сергіту
кезеңі
Тікірейіп құлағы,
Менен бұрын тұрады.
Бойын жазып керіліп,
Беті – қолын жуады.
7-слайд
4«Дүкеншінің
тапсырмасы» Шоптассицент
Мына буындарды
оқы
-Тәрбиеші мәнерлеп
оқуы
-Сөздік
жұмыс
-Балаларды
оқуы
-Тізбектеп
оқу
-Жеке 2-3 балаға
оқыту
С-а са са са са-на
сақ
С-о со со со со-на
сал
дос
Ай-дос До-сан Ду-лат
8-слайд
Көркем
жазу
Қолға қалам
аламыз
Дәптерімізді
ашамыз
Салақтықтан
қашамыз
Әдемі етіп
жазамыз.
Балаларды С әрпінің жазылу
әдісімен таныстыру.Ауаға,еденгежазғызу.
С бас әрпі мен кіші әрпін
жаздыру.
9-слайд
-
«Тауықтың тапсырмасы»
Хен
Сөз жұмбақты тап және
дыбыстық талдау жаса
Тас,сана,астар
10-слайд
6.
«Тышқанның
тапсырмасы»Мауыс
Жалғасын
тап?
|
2мин
2
2
2
3
2
3
3
3
|
Балалар сабаққа
дайындалып отырады.
Балалар белсенділік
танытады.
-
Сырға. -
Сақина. -
Сағат. -
Сүт. -
Сызғыш. -
Сабақ. -
Сөмке.
– Сабын
– Сағыз
Балалар тәрбиешіні
мұқият тыңдап, ойларын айтады.
Балалар үлгіге қарап
жазады.
-Балалар қимылмен
оындайды.
|
Кері
байланыстылық-
түзетушілік
|
ІҮ.Сабақты
қорытындылау.
Балалар ,сендерге көп
рахмет.Ертегі кейіпкерлерінің тапсырмаларын толығымен
орындадық. Сонымен,балалар біз бүгін
қандай әріппен таныстық? Ол қандай дыбыс? Қандай текшемен
белгілейміз? С-дыбысына қандай сөздер
білесіндер?
Балалар қай топ көп смайлік
жинады,сол топ жеңіске жетті.
Көріскенше күн жақсы ,аман есен болайық!
|
5
|
-Балалар белсенділік
танытады.
|