Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сс дыбысы мен әрпі ашық сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
Сауат ашудан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
16 Маусым 2018
413
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін__________________ «Күншуақ» балабақшасының Меңгерушісі: А.Қ Құ лымбетова « » « » «2017ж»
«С с дыбысы мен әрпі» ашық сабақ. «Мұрагер»мектепалды даярлау тобы
Әдіскер: М.А Керімбекова Тәрбиеші: А.Б Амантаева
2016-2017 оқу жылы
Білім беру саласы: «Коммуникация»Бөлімнің аты: Сауат ашуСабақтың тақырыбы: С с дыбысы мен әрпіСабақтың мақсаты:Білімділік: С с дыбысы және оның әріп таңбасымен балаларды таныстыру. С с дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап табуына назар аудару.Тәрбиелік: Дамыту ойындарын пайдаланып еңбектенуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.Дағдыландыру: Балалардың тілдік, сөздік корына мән беріп ойлау қабілетін, қиялын дағдылау. Сабақтың типі: Жаңа сабақСабақтың түрі: Аралас сабақ.саяхатСабақтың көрнекілігі: дидактикалық материалдар, С с дыбысының баспа түрі, текшелер,түрлі суреттер.Сабақтың әдісі: әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап.Пәнаралық байланыс: Көркем әдебиет, Ертегі терапиясының нәтижесі
Іс -әрекет кезңдері | Мұғалімнің іс әрекеті | уақыты | Балалардың іс әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық | І.Ұйымдастыру кезеңі:Қайырлы таң,ұстазымҚайырлы таң.достарымШеңберге тұрайық,Жылулық сыйлайық!Доброе утро,учительДоброе утро,друзьяПосмотрите друг на другаПожелайте добра!Good morning, Good morningGood morning toyouGood morning, Good morningWe are glad to see you!Дыбыс дегеніміз не?-Дыбыстар нешеге бөлінеді?-Дауысты дыбыстар мен дауыссыз дыбыстарды қалай ажыратамыз? -Дауысты, дауыссыз дыбыстар қандай текшелермен белгілейміз?-Әріп дегеніміз не?-Сөз неден құралады?-Шана сөзі неше буыннан тұрады?-Сөйлем неден құралады? -Ал енді балалар,мына жерде екі түс жатыр қызыл және көк. Сіздерге мына жерден бір түсті таңдап алу керексіздер.Қызыл топтың топ басшысын сайлау,көк түстін топ басшысын сайлап алу керек.Балалар бүгінгі сабақ,алдыңғы сабақтан ерекешелеу болады. Қай топта смайлік көп жинайды сол топ жеңіске жетеді,ол үшін сіздірге тапсырмаларды дұрыс орындау керек және шапшан болу керекпіз. | 3мин | Балалар сабаққа дайындалып отырады. Балалар белсенділік танытады.Үш тілде шаттық шеңберін ,тәрбиешімен қайталайды -дыбысты естиміз, айтамыз-Дауыссыз және дауысты дыбысДауысты дыбыс кедергісіз айтылады.Дауыссыз дыбыс кедергімен айтылады-жазамыз, көреміз, айтамыз Балалар түстерді таңдап орындарына орналасады |
Ұйымдастыру -ізденушілік | 1-слайдБалалар ,бүгін біз өзіміз білетін ертегі кейіпкерлерінің берген тапсырмаларын орындаймыз.Балалар ,экранға көз салайықшы ,бұл қай ертегінің кейіпкерлері? 2-слайдБалаларға қысқа ертегі туралы әңгімелеп беру .Дұрыс айтасыңдар.Балалар енді біз ертегі кейіпкерлерінің тапсырмаларын орындай отырып, мысыққа көмектесу керекпіз. 1. «Сиырдың тапсырмасы» Кау3-слайдДидактикалық ойын: «Дәл тауып айт»Қыздар құлағына тағады - Сырға.Қыздар саусаққа тағады - Сақина.Уақытты көрсетеді - Сағат. Часы КлокСиырдан не алынады - Сүт. Молоко милкСызуға арналған құрал - Сызғыш.Мектепте не оқимыз - Сабақ.Кітаптарды қайда саламыз - Сөмке.Кірді немен жуамыз – Сабын Балалар шайнайды – Сағыз Қималарды қосу,топтық және ұжымдық жұмыс4-слайд2.Ағаштың тапсырмасы. Прей“АНАГРАММА” 5-слайд3«Қыздардың тапсырмасы» Гейолз“Кім жылдам” ойыны с әрпі кездесетін сөздер айтуСуретпен жұмыс.Осы сөздерден С әрпінің орнын табу және талдау жасау 7-слайд4«Дүкеншінің тапсырмасы» ШоптассицентМына буындарды оқы-Тәрбиеші мәнерлеп оқуы-Сөздік жұмыс-Балаларды оқуы-Тізбектеп оқу-Жеке 2-3 балаға оқытуС-а са са са са-на сақС-о со со со со-на салдос Ай-дос До-сан Ду-лат8-слайдКөркем жазуҚолға қалам аламызДәптерімізді ашамызСалақтықтан қашамызӘдемі етіп жазамыз. Балаларды С әрпінің жазылу әдісімен таныстыру.Ауаға,еденгежазғызу. С бас әрпі мен кіші әрпін жаздыру.9-слайд | 2мин 2 2 2 3 2 3 3 3 | Балалар сабаққа дайындалып отырады. Балалар белсенділік танытады. - Сырға.- Сақина.- Сағат.- Сүт.- Сызғыш.- Сабақ.- Сөмке.– Сабын – Сағыз Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдап, ойларын айтады. Балалар үлгіге қарап жазады. -Балалар қимылмен оындайды. |
Кері байланыстылық-түзетушілік | ІҮ.Сабақты қорытындылау.Балалар ,сендерге көп рахмет.Ертегі кейіпкерлерінің тапсырмаларын толығымен орындадық. Сонымен,балалар біз бүгін қандай әріппен таныстық? Ол қандай дыбыс? Қандай текшемен белгілейміз? С-дыбысына қандай сөздер білесіндер?Балалар қай топ көп смайлік жинады,сол топ жеңіске жетті.Көріскенше күн жақсы ,аман есен болайық! | 5 | -Балалар белсенділік танытады. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)