Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
С.Сарғасқаев Тәмпіш қара
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: Күні: 05.03.2018жыл |
Мұғалімнің есімі: Батырова А |
||||
Сынып: 7«а» |
Қатысқандар саны:11 |
Қатыспағандар саны:3 |
|||
Сабақтың тақырыбы : Сансызбай Сарғасқаев. «Тәмпіш қара» повесінен үзінді |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) |
С. Сарғасқаевтің кім екенін, «Тәмпіш қара» әңгімесінің желісін білу. Шығарманың мазмұнын түсіну. Шығармадағы достықты, әділдікті,
еңбексүгіштікті өз бойында қолдану. |
||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
||||
А. Құрылымдық жоспардың орналасу тәртібін біледі |
|||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||
В. Шығарма мазмұнына сай жоспар негізінде құрылымдық жоспар жасайды |
|||||
Кейбір оқушылар: |
|||||
С. Шығарма желісіне сурет салады. |
|||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Шығарманы көркемдеп айтып үйренеді, мазмұнын өз сөзімен жеткізе біледі |
||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||
Сөздікпен жұмыс жасайды |
|||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым) |
|||||
Кейіпкер Ертайдың өмірі жайындағы ішкі толғанысы жеткіншек ұрпақты тәрбиелеуде маңызды роль атқарады деп есептеймін, өйткені... |
|||||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|||||
Үш тілде сөздер жазу Дос - друг – friend, кітап – книга – book.,сурет-рисунок, |
|||||
Алдыңғы оқу |
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара» повесі Танысу бөлімі |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) |
Формативті бағалау (ОҮБ) |
Ресурстар |
||
Топқа бөлу |
Құрметті ,жолаушылар,Тәмпіш қара еліне жету үшін кассадан билет алуларыңыз сұралады. Оқушылар билет алады,билет бойынша топқа бөлінеді. 1-билет-1вагон,2орын 2-билет-2вагон,6орын 3-билет-3вагон,9орын |
Оқушылар қағаз қиындылары арқылы топқа бөлінеді Поезд суреті, |
|||
Білу |
Қүрметті ,жолаушылар,Танысу станциясына жол жүреміз. Үй тапсырмасын сұрау.Жеке жұмыс. «Тәмпіш қара» повесінің «Танысу» бөлімін оқып, әңгіме желісі бойынша сурет салып келуге берілген болатын.«Танысу» станциясына тоқтағанда суретімізді таныстырып, суретті жапсырамыз.Кімнің суреті өте жақсы, жақсы , орташа салынған, соған баға береміз. |
«Өте жақсы», «Жақсы», «Орташа» Стикерін суреттерге жапсыру |
|||
Түсіну |
Жолаушылар, келесі «Әзілі ме,шыны ма?» станциясына тоқтайды, түсуге әзірленіңіздер. Жаңа сабақ Топтық жұмыс 1-вагон: «Әзілі ме,шыны ма?» бөліміне жоспар құру 2-вагон:Құрылған жоспар желісімен әңгімелеп айтып беру. 3-вагон: Көрініс. Топтық жұмысты бағалау |
|
|
||
Қолдану
|
Келесі станция «Тәмпіш қара» Жеке тапсырма.Тәмпіш қара баланың бейнесін сипаттау.
|
Бағалау: Жұлдызша – Төртбұрышты дөңгелекше
|
|
||
Талдау |
Пионер туралы тұсінік беру. Жұптық жұмыс.Салыстыру
Пионер кім? Қандай? Жас ұлан кім?Қандай?
|
|
салыстыру |
||
Жинақтау
|
Тест 1. Ертай салған сурет қай газетке жіберілді? А) тек қабырға газетіне; Б) “Октябрь балаларына”; В) “Ауыл айнасы” газетіне; 2. “Тәмпіш қара” повесі неше бөлімнен тұрады? А) 7; Б) 8; В) 9; 3. Повестегі тәмпіш қара кім? А) Шаншатай; Б) Иманбек; В) Ықсан; 4) Өнерге құштар, суретші пионер кім? А) Шаншатай; Б) Ертай; В) Бейсекүл; 5) Бейсекүлге арнап салынған суреттің атын тап. А) «Орақта» Б) «Бейсекүл» В) «Масақ теруші» Дұрыс жауабы:1.Б 2.В 3. А 4.Б 5.А |
1-3дұрыс-жұлдыз 2 дұрыс-төртбұрыш 1дұрыс -дөгелекше |
|
||
Бағалау |
Ертайдың салған суреті «Октябрь балалары» газетіне шықты ма?.
Дескриптор: Білім алушы -Әңгіме бөлшектерін талдап, сурет салады. -- шығарма бөлімін талдайды; -түйінді ой айтады; - кейіпкер бейнесін талдайды; - өз көзқарасын білдіреді. |
Дескриптор |
|
||
Үйге тапсырма |
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара» Тапсырма Шығармада сыпайылық, әдептілік, үлкенге деген құрмет қалай көрініс тапқан? Әдеби эссе жазуда ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдаңыз (170 сөз). Дескриптор Білім алушы - шығармада көрініс тапқан ұлттық құндылықтарды талдайды; - өзіндік көзқарасын білдіріп, бағалайды; - әдеби эссе жазады.
Рефлексия (кері байланыс) «Менің көңіл-күйім» баспалдағы Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып, тақтада салынған баспалдақтардың біреуіне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы!», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
|
жазылған парақшалар
«Менің көңіл-күйім» баспалдағы |
САБАҚ: № |
Мектеп: |
||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
Сынып: 7-cынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|
Бөлімнің тақырыбы |
Балалар мен үлкендер |
||
Сабақтың тақырыбы |
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара» |
||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру. 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. |
||
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылар шығарманың өн бойына түрлі тұрғыдан талдау жасай алады және соның негізінде өзіндік ой қорытып, кейіпкерлерге гуманистік тұрғыдан талдау жасай алады. |
||
Бағалау критерийлері |
|
||
АКТ қолдану |
|
||
Сабақта қамтылатын білім беру құндылықтары |
|
||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік мақсаттар: оқушылар өз пікірлерін, көзқарастарын, болжамдарын шығармадан алған білімдеріне сүйене отырып, сын тұрғысынан ойлау арқылы, креативті шығармашылық қабілеттерін пайдалана отырып, ойын еркін жеткізе алады. Пән лексикасы және терминология: повесть, кейіпкер, сюжет, компазиция, мақал-мәтел, дәйек сөз, идея, эпизод, көркем бейне, оқиға желісі т.б |
||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Повесть –эпикалық жанрдың бір түрі. «Тәмпіш қара» повесі, шығарманың сюжеттік құрылымы және кейіпкерлердің типтері. |
Жоспар |
|||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) |
Формативті бағалау (ОҮБ) |
Ресурстар |
Топқа бөлу |
Құрметті ,жолаушылар,Тәмпіш қара еліне жету үшін кассадан билет алуларыңыз сұралады. Оқушылар билет алады,билет бойынша топқа бөлінеді. 1-билет-1вагон,2орын 2-билет-2вагон,6орын 3-билет-3вагон,9орын |
Оқушылар қағаз қиындылары арқылы топқа бөлінеді Поезд суреті, |
|
Білу |
Қүрметті ,жолаушылар,Танысу станциясына жол жүреміз. Үй тапсырмасын сұрау.Жеке жұмыс. «Тәмпіш қара» повесінің «Танысу» бөлімін оқып, әңгіме желісі бойынша сурет салып келуге берілген болатын.«Танысу» станциясына тоқтағанда суретімізді таныстырып, суретті жапсырамыз.Кімнің суреті өте жақсы, жақсы , орташа салынған, соған баға береміз. |
«Өте жақсы», «Жақсы», «Орташа» Стикерін суреттерге жапсыру |
|
Түсіну |
Жолаушылар, келесі «Әзілі ме,шыны ма?» станциясына тоқтайды, түсуге әзірленіңіздер. Жаңа сабақ Топтық жұмыс 1-вагон: «Әзілі ме,шыны ма?» бөліміне жоспар құру 2-вагон:Құрылған жоспар желісімен әңгімелеп айтып беру. 3-вагон: Көрініс. Топтық жұмысты бағалау |
|
|
Қолдану
|
Келесі станция «Тәмпіш қара» Жеке тапсырма.Тәмпіш қара баланың бейнесін сипаттау.
|
Бағалау: Жұлдызша – Төртбұрышты дөңгелекше
|
|
Талдау |
Пионер туралы тұсінік беру. Жұптық жұмыс.Салыстыру
Пионер кім? Қандай? Жас ұлан кім?Қандай?
|
|
салыстыру |
Жинақтау
|
Тест 1. Ертай салған сурет қай газетке жіберілді? А) тек қабырға газетіне; Б) “Октябрь балаларына”; В) “Ауыл айнасы” газетіне; 2. “Тәмпіш қара” повесі неше бөлімнен тұрады? А) 7; Б) 8; В) 9; 3. Повестегі тәмпіш қара кім? А) Шаншатай; Б) Иманбек; В) Ықсан; 4) Өнерге құштар, суретші пионер кім? А) Шаншатай; Б) Ертай; В) Бейсекүл; 5) Бейсекүлге арнап салынған суреттің атын тап. А) «Орақта» Б) «Бейсекүл» В) «Масақ теруші» Дұрыс жауабы:1.Б 2.В 3. А 4.Б 5.А |
1-3дұрыс-жұлдыз 2 дұрыс-төртбұрыш 1дұрыс -дөгелекше |
|
Бағалау |
Ертайдың салған суреті «Октябрь балалары» газетіне шықты ма?.
Дескриптор: Білім алушы -Әңгіме бөлшектерін талдап, сурет салады. -- шығарма бөлімін талдайды; -түйінді ой айтады; - кейіпкер бейнесін талдайды; - өз көзқарасын білдіреді. |
Дескриптор |
|
Үйге тапсырма |
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара» Тапсырма Шығармада сыпайылық, әдептілік, үлкенге деген құрмет қалай көрініс тапқан? Әдеби эссе жазуда ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдаңыз (170 сөз). Дескриптор Білім алушы - шығармада көрініс тапқан ұлттық құндылықтарды талдайды; - өзіндік көзқарасын білдіріп, бағалайды; - әдеби эссе жазады.
Рефлексия (кері байланыс) «Менің көңіл-күйім» баспалдағы Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып, тақтада салынған баспалдақтардың біреуіне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы!», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
|
жазылған парақшалар
«Менің көңіл-күйім» баспалдағы |