Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Желтоқсан 2018
845
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жанпейсов Қуаныш СейтқұлұлыҚызылорда облысы Қазалы ауданы Әйтеке би кенті №165 С.Сейфуллин атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі.Сабақ тақырыбы: С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»Сабақтың мақсаты: Білу: С. Сарғасқаевтің кім екенін, «Тәмпіш қара » әңгімесінің желісін білу.Түсіну: Шығарманың мазмұнын түсіну.Қолдану: Шығармадағы достықты, әділдікті, еңбексүгіштікті өз бойында қолдану.Талдау: Шығарманы негізгі бөліктерге жітей білу, басқа шығармамен салыстыра білу.Жинақтау: Оқушылардың бойындағы бүкіл қасиеттерін жинақтауды үйрену.Бағалау: Шығарма желісінің маңыздылығын бағалау.
Сабақтың типі: Білімді, дағдыны, іскерлікті қалыптастыру.Сабақтың формасы: жеке, топтық, жұптық.Қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, баяндау, талдау, зерттеу, Венн диаграммасы.Құрал-жабдықтар: 1.Плакаттар, маркер, стикерКөрнекіліктер: Жұмыс дәптері, С.Сарғасқаев шығармашылығы, интернет материалдары, ақын портретіПайдаланылған әдебиеттер: 6-сыныпқа арналған әдебиеттен дидактикалық материалдарыСабақтың барысы
Сабақтың типі: Білімді, дағдыны, іскерлікті қалыптастыру.Сабақтың формасы: жеке, топтық, жұптық.Қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, баяндау, талдау, зерттеу, Венн диаграммасы.Құрал-жабдықтар: 1.Плакаттар, маркер, стикерКөрнекіліктер: Жұмыс дәптері, С.Сарғасқаев шығармашылығы, интернет материалдары, ақын портретіПайдаланылған әдебиеттер: 6-сыныпқа арналған әдебиеттен дидактикалық материалдарыСабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Әдіс тәсілдерФормасы | Бағалау түрі | Уақыты (мин) |
І.КІРІСПЕ | І. Ұйымдастыру кезеңі:А) сәлемдесу; ә) оқушыларды түгендеу;в) сабаққа дайындықтарын тексеру.ІІ. Мотивация. Оқушыларға бір-бірінің қолдарын ұстатып, көздерін жұмғызу және бір-бірлеріне іштей жақсы тілектер тілету. Үй тапсырмасын сұрау.Топқа бөлу. | Оқушылар амандасады, кезекшілер кім жоқ екенін айтады.Бір – біріне жақсы тілектер айтады.Үй тапсырмасы: Т.Сұлтанбеков «Ғажайып планета.Түстер арқылы топқа бөлінеді. | Жеке жұмыс:Баяндау, түсіндірмелі, сұрақ-жауап | Өзіндік бағалау | 7 мин |
ІІ.ТҰСАУ КЕСЕР | ІІІ. Жаңа сабақ -Мақсат қоюС.Сарғасқаев туралы не білеміз?Түрткі сұрақтар :Ол қандай адам болған?Шығарма кімдер жайында?Шығармада қай кезең суреттеледі? | Берілген сұраққа оқушылар өздерінің білгенінше жауап береді.Оқушылар мұғалім берген тапсырмағаға бағытталады, орындайды. | Жеке жұмыстоптастыру, сұрақ-жауап | Мадақтау | 3 мин |
ІІІ.НЕГІЗГІ БӨЛІМ | Топтық жұмысІ топ - Бөлімдері: Жеке жұмыс: Шаншатайдың портретін суреттейтін жерін оқыту. Түрткі сұрақтарОсы суреттеуде теңеу қолданылған ба? Шығармада қандай мақал-мәтелдер кездеседі және оны қай кейіпкер айтқан? Жұптық жұмыс:1.Тақтадан «менің атым Қожа» фильмінен үзінді көрсетіледі. 2.Үзіндіде кім жөнінде әңгіме боп жатыр? 3. Бұлар кімдер? Қазір пионерлердің атауы қалай аталады?Шаншатай мен Қожабергенді салыстыру. Жеке жұмыс: Автордың шығармасын бағалау. | Берілген тапсырманы топта отырып орындайды. Өз қалаулары бойынша орындайды.Оқушылар тақырыпты талқылып, жұмыстарын кеңейтеді.І топ. Сансызбай Сарғасқаевтың “Тәмпіш қара” повесінде отызыншы жылдардағы ауыл өмірі суреттелген. Повесть 9 бөлімнен тұрады. ІІ топ: Повестегі кейіпкерлер:ауыл балалары суретші Ертай, Иманбек, Ниғмет, Күлдәрі, Оңалбек. Бала тәрбиелеуде ұстаздың еңбегін көрсете отырып, балалардың мектептен алған білімін еңбекпен тәрбиелі іспен тұрмыспен байланыстыра суреттелуі шебер бейнеленген.Кейіпкер Ертайдың өмірі жайындағы ішкі толғанысы жеткіншек ұрпақты тәрбиелеуде маңызды роль атқарады деп есептеймін.Шаншатай-қаладан келген көзі ашық бала,ол «Октябрь балалары» деп аталатын газеттің бар екендігін ауыл балаларына таныстырып, Ертайдың суретшілік дарындылығын бағалай отырып, осы газетке ең жақсы суретіңді жіберейік деп үлкен үміт артып Ертайдың қабілетін шыңдай түседі.Әншейінде көзге ілінбей жүретін газет тасушы Теке қартты ауыл балаларына сыйлай білуді ұғындырады. ІІІ топ:Тәрбиелік мәні Шаншатайға тән әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады. Оқушылар мұғалім берген тапсырмағаға бағытталады, орындайды. Дарынды оқушылар тапсырманы орындауға өз септігін тигізеді. Жұпта ойласа отырып екі шығарманы салыстырады. | Топтық жұмыс:топтастыру, зерттеу, талдау. Жеке жұмыс:оқулықпен жұмыс. Жұптық жұмыс:Дәптермен жұмыс.сұрақ-жауап, Венн диаграммасы Эссе | ЕКІ ЖҰЛДЫЗ, БІР ҰСЫНС Бағдаршам арқылы бағалау. Мадақтау | 12мин 5мин 7мин 4мин |
ІV.ҚОРЫТЫНДЫ | Рефлексия жазу Үйге тапсырма: С.Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесін толық тауып оқу.Бағалау. | Оқушылар өздерінің не ұққанын, нені білгісі келетінін, білетінін жазады.Не берілгенін күнделікке жазып алады | Түсіндірмелі | 2мин |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)