Материалдар / С.Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңі (талдау сабағы)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

С.Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңі (талдау сабағы)

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
1424
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ә» сынып

Әдебиет

Қысқа мерзімді жоспар

Пән мұғалімі: Сапарбекова Б.М.

Тақырыбы

 

С.Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңі

(талдау сабағы)


Өткізу мерзімі 02.02.2017 жыл

Сілтеме

Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева, Г.Құрманбай

Әдебиет оқулығы,5-сынып

Жалпы

мақсаты

С.Сейфуллиннің ақындық қуаты мен табиғатқа ,сұлулыққа деген сүйіспеншілік сезімін ,өлеңнің идеялық  мәнін  айқындайды.

Күтілетін

нәтиже

Бетпақдала,киік туралы экологиялық, географиялық, биологиялық, эстетикалық, поэзиялық танымдық қабілеттері дамиды.

Сұлулықты көре білуге,бағалай білуге,табиғатты қорғауға үйренеді.

Көркем шығарманы талдау арқылы сөз саптауға, сыни ойлауға , ой-пікірлерін ортаға салуға үйреніп , өзіндік сыни көзқарасы қалыптасады.


Түйінді

идея

Топта бірігіп жұмыс жасау арқылы оқушылар бірін-бірі үйретеді.


Оқыту әдістері (Кіріктіріл-ген модульдер)

Семантикалық карта, топтастыру, сұрақ-жауап, тест, зымыран сұрақтар,сәйкестендіру, «дұрыс, бұрыс» «ия,жоқ» СТО, АКТ, ОҮБ, ОБ,  талантты және дарынды       балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, диалогтік оқыту.топтық жұмыс.

Ресурстар

флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер,  суреттер, бояу құралдары


Сабақтың өту барысы

Өту кезеңдері

Уақы-ты

Орындалатын жұмыс түрлері

Оқушының

іс-әрекеті

Психологиялық

ахуал


5 мин

Шеңберге тұрып,бір-бірінің қолдарын қысады,жылы сөздер айтады, сәттілік тілейді.

-Күндерің сәтті болсын!

-Бағаларың тек бестік болсын!

-Тек қана алға!

-Еліміз тыныш болсын

Психологиялық дайындық кезеңінде оқушылар тақтаға шығып, « Шеңбер бойынша достар» ойынын ұйымдастырады.


Топқа бөлу


«Ақылдың алты қалпағы» бойынша   топқа бөлу


Бейнебаян көрсету

Күй тыңдату (бейнеролик)

«Ақсақ киік»(күйдің аты мен авторын атау)




«Ақылдың алты қалпағы»бойынша топқа бөлінеді


Күй тыңдау арқылы жаңа сабақ тақырыбын анықтайды






Білу





















Түсіну

8 мин

1.Зымыран сұрақтар:

1. С.Сейфуллин қай жылы дүниеге келген?

2. Сәкеннің шын аты?

3. Әке-шешесінің аты ?

4. Омбы мұғалімдер семинариясында қай жылдары оқыған?

5.Тұңғыш шыққан өлеңдер жинағы қалай аталады?

6. Киіктің екінші атауы ?

7. Киіктің баласы қалай аталады ?

8. Киікті аулауға қай жылы тыйым салынды?

9. «Құралайдың салқыны» деген не ?

10. 1919 жылы қандай бүркеншік жасырын атпен түрмеден қашып

шықты ?

2.Сәйкестендіру тест

С. Сейфуллиннің тарихи-мемуарлық романы?

С. Сейфуллиннің поэмалары?

С.Сейфуллиннің әндері ?

С.Сейфуллиннің туған жері?

Сәкен қай жерде ауыл мұғалімі болып жұмыс істеді?

Киіктің төлдейтін мезгілі?

Ақбөкендер қай жылы

«Қызыл кітапқа» енгізілді?

С. Сейфуллин қандай газет- журналда редактор болды?

Қай жылы дүниеден өтті?

Сілеті-Бұғылы

«Тар жол тайғақ кешу»;

«Еңбекші Қазақ» , «Қызыл Қазақстан», «Әдебиет майданы»

«Советстан», «Көкшетау», «Альбатрос»,, «Қызыл ат», « Аққудың айырылуы»


2006 жылы

Қарағанды облысы, Ақадыр ауданы,Қарашілік қыстағы

1-15 мамыр

1938 жылы

«Көкшетау», «Ақсақ киік,» «Біздің жақта» «Тау ішінде» «Жас қазақ марсельезасы»,

3. Сандар мен суреттер сөйлейді

1894 жылы

1905-1908 жылы

1908-1910 жылы

1910-1913 жылы


1913-1916

1924 жылы

1927 жылы

81 түрі

2006 жылы


Өткенді еске түсіреді, сұрақтарға жауап береді




Қандай газет-журналдың редакторы болды?












Ойлау белсенділігін артады


















Қызығушылығын оятады


Қолдану

5 минут

Мәтінмен жұмыс «Ақсақ киік»

1.Өлеңді мәнерлеп жатқа айту

2.Айтыс (өлеңмен айтыс)

3.Әнін айту«Ақсақ киік» әні

Мәтін топтарға

таратылады

Мәтінмен жұмыс жасайды


 

5 минут

Ақбөкен жайлы жалпы сипаттама

«Құралайдың салқыны»

Киелі жануар қасиеті


Сергіту сәті

2 мин

« Көңілді күн» бейнебаян көрсету

Талдау

2 мин

Семантикалық картамен жұмыс

1. Ақбөкен жайлы жалпы сипаттама

«Құралайдың салқыны»

Киелі жануар қасиеті

2. Сәкен поэзиясындағы сұлулық, тазалық символы – киелі   киік портреті. Өлеңдегі киіктің сұлу әрі аянышты халін, адам сезімін ақын қалай бейнелейді?

3. «Ақсақ киік» – экологиялық шығарма Поэтикалық талдау, табиғат көрінісі, пейзаж


Постер қорғау


Сыни сұрақтарға жауап беру

Сипаттайды, салыстырады

Жинақтау

 

Шығармашылық жұмыстар
1. «Ақбөкеннің зары» тақырыбына хат жазу.
2.« Табиғатсыз адамдардың күні жоқ...» эссе жазу 3.Ақынмен сырласу ( өлең жазу )

Қорытынды түйін жасау,

ойтолғаныс


Бағалау

10 мин

Проблемалық сұрақтар: Пікірталас

1.Ақынның «Азайды соңғы кезде

байғұс бөкен»,«Мүйізін пайда қылып, шетке сатқан» деген жолдардың қазіргі таңдағы көрінісі бар ма? 2.«Қызыл кітапқа» енген киік жануары бүгінгі таңда қаншалықты қорғалған? 3. «Мен табиғаттың иесімін» деп үстемдік етуге бола ма?

Пікірлеседі

Ақын бізге қандай ой айтқысы келді?

Сұрағына жауап іздейді

Бағалау

2 мин

Блоб ағашы бойынша бағалау

Топ басшылары өз тобының мүшелерін бағалайды

Үй тапсырмасы

1 мин

«Ақсақ киік» әні

Оқиға желісіне байланысты сурет салу



Рефлексия

«Бес саусақ» әдісі


5 мин


Бас бармақ

Сіз үшін сабақ ұнады ма?

Балан үйрек

Сабақтан сіз қаншалықты әсер алдыңыз?

Ортан терек

Сабақ сізге жаңа серпін бере алды ма?

Шылдыр шүмек

Сабақтағы әдістер, тапсырмалар тиімді деп ойлайсыз ба?

Кішкене бөбек

Бізге тілек










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!