Жаңа материалды меңгеру
Мұғалім
жаңа тақырыпты презентация арқылы түсіндіріп
өтеді.
Оқулықтағы 102 – 105 бетке тоқталып өтеді. (1,2 – схема ),
(Кесте).
Стартаптың негізгі
түсініктері
Стартапты жасау
жолын
қарастырайық:
Стартаптың кезеңдерін
қарастырайық:
1 – тапсырма. Жұптық
жұмыс
Кесте
толтырады:
Кезеңдер атауы
|
Сипаттамасы
|
Pre – seed
|
|
Seed
|
|
Прототип
|
|
Дискриптор
1.
Кестені дұрыс
толтырады
2.
Кезеңдерге сипаттама
береді
2 – тапсырма. Топпен
жұмыс.
«Кейс – стади»
әдіс
Әр топ өздеріне берілген
атауларын постермен түсіндіріп, сипаттап береді.
Яғни, 1 – топ Facebook әлеуметтік желісі
туралы толық ақпарат береді.
1 –
топ Facebook
2 –
топ iPhone
3 –
топ Google
Дескриптор:
Берілген ұғымның мағынасын
ашады.
Ақпарат жинайды, сипаттайды,
ойларын толық жеткізе алады.
3 – тапсырма Жеке
жұмыс
Стартаптың кезеңдерін
сәйкестендіріңіз:
Кезеңдер
|
|
Ерекшеліктері
|
Ашық бетанұсқа
|
|
Бұл кезеңде инвесторларды іздей бастау
керек.
|
Seed«егін егу»
|
|
Бұл кезеңде, әдетте, идеяны іске асыру
жоспары болмайды.
|
Жабық бетанұсқа
|
|
Клиенттермен шарт жасалады, қызмет
көрсетіліп, өнім сатыла бастайды.
|
Прототип
|
|
Осы кезеңде түзетулер енгізіліп, жобаның
жұмыс үлгісінің ақаулары жойылады.
|
Pre-seed
|
|
Инвесторлар мен коммерциялық серіктестер де
табылады.
|
Альфанұсқа
|
|
Прототип тек негізгі
|
ункциялары бар әрі мінсіз жағдайларда жұмыс істеуге арналған.
Дескриптор:
Стартап кезеңдерін
аңықтайды
Стартап кезеңдерін
сәйкестендіреді
Цифрлық сауаттылықты дамытуға арналған
тапсырма
Жоғары деңгей
тапсырмасы
«Теориядан тәжірибеге»
әдісі
Өзіңе ұнаған стартап идеясын
ұсынып және стартап жобаны
қорғаңыз.
(программалар)
Дескриптор:
Өзінің стартап моделін
құрады
Өзінің стартап жобасын
жасайды
ЕББҚ ететін оқушыға арналған
тапсырма
ЕББҚ сипаттамасы:
Есту қабілетінің зақымдалуы
Тапсырма:
Canva программасында логотип жасап
көріңіз.
Дескриптор:
Canva программасын қолдануды
үйренеді;
Логотип жасауды
үйренеді.
|