Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Статистикалық деректер. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі |
3 бөлім. Электрондық кестелердегі ақпаратты өңдеу |
Педагогтің аты-жөні |
|
Күні |
|
Сыныбы |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Статистикалық деректер. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану |
Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты |
8.2.2.1 электрондық кестелер мәселелерді шешу үшін түрлі деректер пішімдерін пайдалану; 8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді пайдалану;; |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Салыстырмалы, абсолютті және аралас сілтемелердің арасын ажырата білу Оқушылардың вариантаның басым бөлігі: Абсолюттік жиілігі мен салыстырмалы жиілігін таба алады. Кейбір оқушылар: Абсолютті,салыстырмалы және аралас сілтемелер түрлерімен таныстыру,игерту |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс- əрекеті |
Оқушының іс-əрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі (1-7 мин.) |
Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу. Өткен тақырып бойынша тест орындау. 1.Монитор мен көздің арақашықтығы қанша см болу керек? A. 50-70 см B. 50-40 см C. 10-20 см D. 40-70 см E. 80-90 см 2.Желілік тақша- A.Компьютерлерді желіге қосуға мүмкіндік береді. B. Компьютерлерді жүйеге қосуға мүмкіндік береді C. Сымсыз желі D. Электр құрылғыларын байланыстырады E.барлығы дұрыс 3.Процессордың разрядтылығы- A.Бір тактте өңдей алатын биттер санымен анықталады B. Процессордың маңызды қызметі C. Процессор өңдейтін жедел жад D. Регистр E.барлығы дұрыс 4.Процессор- құрылғы B.компьютердің миы C. Кэш-жад D. шина E.Енгізу құрылғысы 5.Ақпаратты өлшеудің әдістері Алфавиттік және ақпараттық B. Алфавиттік және ықтималдық C. Ықтималдық және символдық D. Биттік және байт E.барлығы дұрыс 6.IP- адрес дегеніміз? A.Интернет желісіндегі алаяқтық B. Интернетке шыққан компьютердің адресі C. кибербуллинг D. Интернетте ақша табу E.құпиялылық 7.Ақпараттық қауіпсіздік жүйесі нешеге бөлінеді? 3 B. 4 C. 2 D. 5 E.7 8.Кибербуллинг дегеніміз не? A. Желідегі компьютерлер саны B. Жасөспірімдер арасындағы кең тараған виртуалды ақша сұрау Жасөспірімдер арасындағы кең тараған виртуалды лаңкестік D. Адрестеу E.провайдер 9.Провайдер- Интернет адресі B.Интернеттегі алаяқтық C.Интернетті пайдалануға рұқсат беретін ұйым Ақпараттық қауіпсіздік E. Әлеуметтік желілер 10.Қәзіргі таңда қандай фирманың процессорлары басымдыққа ие? Samsung B. AMD C. Intel D. Indesit E.ACD 11.Компьютердің негізгі құрылғылары Принтер,монитор,пернетақта B. Монитор,модем,сканер C. сканер,принтер,роутер D. монитор,пернетақта,жүйелік блок, тышқан E.барлығы дұрыс 12.Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі A. Кбайт B. Мбайт C. Гбайт D. бит E.байт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Топтастыру |
Оқушылар сурет таңдау арқылы 2 топқа бөлінеді.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» əдісі |
Мұғалім оқушылар таңдаған суреттерд интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді. |
|
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды. |
Интерактивті тақта. Оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын бір ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ортаға салады. Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуына, ешқандай сынға ұшырамауына көңіл бөліңіз. Қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жəне бағалау критерийлерімен таныстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы (31 мин.) |
1-тапсырма. Жеке жұмыс
2-тапсырма Жұптық жұмыс Қызметкерлердің жалақысы қанша?
3-тапсырма топтық І топ: Ұяшықтардың абсолют және салыстырмалы сілтемелері не үшін қолданады? ІІ топ: Абсолютті сілтеменің салыстырмалы сілтемеден қандай ерекшелігі бар ? |
Дескриптор
3 балл
Дескриптор:
3 балл
Дескриптор: Өз ойларын толық жеткізе алады; 2 балл |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды. |
Интерактивті тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы (7 мин.) Сабақты бекіту. Рефлексия |
ІІІ. Кахут платформасы арқылы тест орындап алған білімдерін анықтайды. Mentimetr платформасы арқылы сабақтан алған әсерлерін көрсетеді. |
|
Смайликтерді таңдайды |
https://create.kahoot.it/details/43ed833a-916b-49e2-b6b9-d96d8f3dac1a https://www.menti.com/algrzydraij8 |
-
жауаптарын
оқиды.
Саралау. Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулықты жəне қауіпсіздік ережелерін сақтау.
«Диалог жəне қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нəтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып əзірлеуді қамтиды.
«Фигуралар» əдісі.
Денсаулықты сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту жəне сабақ беру туралы не айтасыз? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не жəрдемдесер еді? Оқыту жəне сабақ беру туралы не айтасыз? 1:
2:
Мен сабақ кезінде сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аударуым қажет?
1:
2: