Материалдар / Статистикалық деректер. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Статистикалық деректер. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Excel программасында статистикалық деректер.Абсолютті және салыстырмалы сілтемені қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2023
665
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі

3 бөлім. Электрондық кестелердегі ақпаратты өңдеу

Педагогтің аты-жөні


Күні


Сыныбы

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Статистикалық деректер. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану

Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты

8.2.2.1 электрондық кестелер мәселелерді шешу үшін түрлі деректер пішімдерін пайдалану;

8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді пайдалану;;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Салыстырмалы, абсолютті және аралас сілтемелердің арасын ажырата білу

Оқушылардың вариантаның басым бөлігі: Абсолюттік жиілігі мен салыстырмалы жиілігін таба алады.

Кейбір оқушылар: Абсолютті,салыстырмалы және аралас сілтемелер түрлерімен таныстыру,игерту

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің іс- əрекеті

Оқушының іс-əрекеті

Бағалау

Ресурстар

(Ұ)

Ұйымдастыру кезеңі

(1-7 мин.)

Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу.

Өткен тақырып бойынша тест орындау.

1.Монитор мен көздің арақашықтығы қанша см болу керек?

A. 50-70 см B. 50-40 см C. 10-20 см D. 40-70 см E. 80-90 см

2.Желілік тақша-

A.Компьютерлерді желіге қосуға мүмкіндік береді. B. Компьютерлерді жүйеге қосуға мүмкіндік береді

C. Сымсыз желі D. Электр құрылғыларын байланыстырады E.барлығы дұрыс

3.Процессордың разрядтылығы-

A.Бір тактте өңдей алатын биттер санымен анықталады B. Процессордың маңызды қызметі

C. Процессор өңдейтін жедел жад D. Регистр E.барлығы дұрыс

4.Процессор-

құрылғы B.компьютердің миы C. Кэш-жад D. шина E.Енгізу құрылғысы

5.Ақпаратты өлшеудің әдістері

Алфавиттік және ақпараттық B. Алфавиттік және ықтималдық C. Ықтималдық және символдық

D. Биттік және байт E.барлығы дұрыс

6.IP- адрес дегеніміз?

A.Интернет желісіндегі алаяқтық B. Интернетке шыққан компьютердің адресі

C. кибербуллинг D. Интернетте ақша табу E.құпиялылық

7.Ақпараттық қауіпсіздік жүйесі нешеге бөлінеді?

3 B. 4 C. 2 D. 5 E.7

8.Кибербуллинг дегеніміз не?

A. Желідегі компьютерлер саны B. Жасөспірімдер арасындағы кең тараған виртуалды ақша сұрау

Жасөспірімдер арасындағы кең тараған виртуалды лаңкестік D. Адрестеу E.провайдер

9.Провайдер-

Интернет адресі B.Интернеттегі алаяқтық C.Интернетті пайдалануға рұқсат беретін ұйым

Ақпараттық қауіпсіздік E. Әлеуметтік желілер

10.Қәзіргі таңда қандай фирманың процессорлары басымдыққа ие?

Samsung B. AMD C. Intel D. Indesit E.ACD

11.Компьютердің негізгі құрылғылары

Принтер,монитор,пернетақта B. Монитор,модем,сканер C. сканер,принтер,роутер

D. монитор,пернетақта,жүйелік блок, тышқан E.барлығы дұрыс

12.Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі

A. Кбайт B. Мбайт C. Гбайт D. бит E.байт

Топтастыру

Оқушылар сурет таңдау арқылы 2 топқа бөлінеді.

  1. Топ Салыстырмалы сілтеме

  2. Топ Абсолбттік сілтеме

(МК, Ұ) Ой

қозғау. «Миға шабуыл» əдісі

Мұғалім оқушылар таңдаған суреттерд интерактивті тақтадан көрсетеді.

Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.

  • Ехсел программасы деген не?

  • Ұяшық дегеніміз не?

  • Сілтеме дегеніміз не?

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

«Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды.

Интерактивті тақта.

Оқулық

Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын бір ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ортаға салады.

Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуына, ешқандай сынға ұшырамауына көңіл бөліңіз. Қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жəне бағалау критерийлерімен таныстырады.

Сабақтың ортасы (31 мин.)

1-тапсырма. Жеке жұмыс


Тауар аты

Саны

бағасы

Баға

сы


Дәптер

5

50



Қалам

9

80



сызғыш

8

120




2-тапсырма Жұптық жұмыс

Қызметкерлердің жалақысы қанша?

Базалық жалақы мөлшері

17697

Қызметкер тізімі

Коэффициент

Жалақы

1

1-жұмысшы

4,8


2

2-жұмысшы

3,9


3

3-жұмысшы

2,5


4

4-жұмысшы

3,8


5

5-жұмысшы

4,7



3-тапсырма топтық

І топ: Ұяшықтардың абсолют және салыстырмалы сілтемелері не үшін қолданады?

ІІ топ: Абсолютті сілтеменің салыстырмалы сілтемеден қандай ерекшелігі бар ?


Дескриптор

  • Дескриптор:

  • Формула енгізеді;

  • Салыстырмалы сілтемемен жұмыс жасайды;

3 балл




Дескриптор:

  • Формула енгізеді;

  • Абсолюттік сілтемемен жұмыс жасайды;

3 балл







Дескриптор:

Өз ойларын толық жеткізе алады;

2 балл

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

«Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды.

Интерактивті тақта

Сабақтың соңы (7 мин.)




Сабақты бекіту.

Рефлексия

ІІІ. Кахут платформасы арқылы тест орындап алған білімдерін анықтайды.





Mentimetr платформасы арқылы сабақтан алған әсерлерін көрсетеді.




















Смайликтерді таңдайды

https://create.kahoot.it/details/43ed833a-916b-49e2-b6b9-d96d8f3dac1a




https://www.menti.com/algrzydraij8



жауаптарын

оқиды.




Саралау. Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай

тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулықты жəне қауіпсіздік ережелерін сақтау.

«Диалог жəне қолдау көрсету»,

«Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нəтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып əзірлеуді қамтиды.

«Фигуралар» əдісі.

Денсаулықты сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту жəне сабақ беру туралы не айтасыз? 1:

2:

Сабақты жақсартуға не жəрдемдесер еді? Оқыту жəне сабақ беру туралы не айтасыз? 1:

2:

Мен сабақ кезінде сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аударуым қажет?

1:

2:


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!