Сабақтың тақырыбы: С.Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып» |
|
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып:6 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;6.3.4.1 - шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады:Өлеңнің тақырыбы мен идеясын, өз көзқарасын білдіре алады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады:- шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасап, дәлелдемелер келтіріп, өмірмен байланыстыра алады. |
Бағалау критерийлері | Өлеңнің тақырыбы мен идеясын, өз көзқарасын білдіреді.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді.Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасап, дәлелдемелер келтіріп, өмірмен байланыстырады |
Ойлау деңгейлері | Түсіну,қолдану, талдау. |
Тілдік мақсат | Идеясын табады,шығарманы талдайды. |
| Талқылауға арналған сұрақтар:-Адамның бойында қандай қасиеттер болады?-Адам бойында тек жақсы қасиеттер болу керек деген пікірге келісесіз бе? |
Құндылық | Жалпы адамзаттық құндылықтарды дамыту. |
Пәнаралық байланыс | өзін-өзі тану |
Алдыңғы оқу | С. Торайғыров өмірі мен шығармашылығы |
Жоспар |
Жоспарлан-ған уақытСабақтың басы2 мин
7 мин
3 мин | Жоспарланған жаттығу түрлеріСәлемдеседі. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Мен кіммін?» сұрағына жауап беру.Алдыңғы біліммен байланыстыру«6 Неліктен?» әдісіНеліктен С. Торайғыровты «біртуар ақын» дейміз?Неліктен С. Торайғыровты қазақ халқының рухын аспандата келген оптимистік көзқа растағы ақын-жазушылар қатарына жатқызамыз? Неліктен «Сұлтанмахмұт – ұлы Абай дәстүрін жалғастырушы, Абайды өзіне ұстаз тұтқан» дейміз?Неліктен С. Торайғыровты жақсы қасиеттерге баулып, жақсы адам болуға шақырған ақын ретінде танимыз?Неліктен ақын алдына адам болып шығуды мақсат етіп қойған?Неліктен Адам болып қалу үшін көп оқып, еңбек ету қажет?- Ой шақыру (жаңа тақырыпты ашу мақсатында)«АКРОНОМ» әдісіОқушылар қасында отырған жұбымен бірге берілген сөзден сабақ тақырыбына қатысты сөйлем немесе мақал\өлең жазады (ауызша орындауға да болады)А- Д-А –М-Мысалы:Адам болу үшін әрқашанДамып отыру керекАдамгершілікті сақтапМағыналы өмір сүру.Оқушылар өз нұсқаларын сыныпқа таныстырады.Кері байланыс:Тапсырманы орындау қаншалықты жеңіл\күрделі? | Бағалау түрлері
«Екі жұлдыз, бір тілек» | Ресурс
Слайд |
Сабақтыңортасы
10минут
1минут
4 минут
5 минут
5минут | -Балалар, осы тақырыпта С. Торайғыровтың «Шығамын адам болып тірі болсам»«Мәтіндік зерттеу»1.Өлеңнің электронды нұсқасын тыңдату.2. Оқушыларға мәнерлеп оқыту.Өлеңнің тақырыбы мен идеясы туралыСергіту сәті:«Бәрі өзіңнің қолында» видеоролигі
«1 сөйлем» әдісіШығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясын сипаттайтын түйінді ойыңызды бір сөйлеммен жеткізіңіз. «Жұптық жұмыс» қасындағы жұбыңмен «Жақсы адам болу ережелері» тақырыбында сыни хабарлама жасайды.
Деңгейлік тапсырмалар
А деңгейі: Адамгершілік тақырыбына мақал-мәтелдер жазады.
В деңгейі: Адамгершілік тақырыбына сыныпқа жадынама жазу.
С деңгейі: Өлеңнің идеясын негізге ала отырып, эссе жазу.
|
ДескрипторБілім алушы:өлең жолдарындағы кейіпкер бейнесін ашады;-дәлелдер келтіреді:- ауыспалы мағыналы сөздерді теріп жазады.
Дескриптор
Білім алушы-идеясы ашып,түйінді ой шығарады;-бір сөйлем арқылы жеткізеді.
ДескрипторБілім алушы-ереже шығарады;-сыни хабарлама жасап, сыныптастарына жеткізеді.Дескриптор-тақырыпты анықтайды,-мақал-мәтелдер келтіреді.Дескриптор-тақырыпқа сай жадынама жазады.- дәлелдемелер келтіреді. Дескриптор-Өлеңнің идеясы негізінде эссе жазады.- эссе құрылымын сақтайды. |
Электронды оқулық
Мәтін
Кесте
Постер
|
Сабақтыңсоңы3 минут
| Үйге тапсырма: «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін жаттау.Критериалды бағалау
Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясыБүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.
|
Мадақтау
|
|