Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақтың тақырыбы: С.Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.3.4.1 - шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Өлеңнің тақырыбы мен идеясын, өз көзқарасын білдіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: - шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасап, дәлелдемелер келтіріп, өмірмен байланыстыра алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау деңгейлері |
Түсіну,қолдану, талдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Идеясын табады,шығарманы талдайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: -Адамның бойында қандай қасиеттер болады? -Адам бойында тек жақсы қасиеттер болу керек деген пікірге келісесіз бе? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылық |
Жалпы адамзаттық құндылықтарды дамыту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
өзін-өзі тану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
С. Торайғыров өмірі мен шығармашылығы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлан-ған уақыт Сабақтың басы 2 мин 7 мин 3 мин |
Жоспарланған жаттығу түрлері Сәлемдеседі. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Мен кіммін?» сұрағына жауап беру. Алдыңғы біліммен байланыстыру «6 Неліктен?» әдісі
- Ой шақыру (жаңа тақырыпты ашу мақсатында) «АКРОНОМ» әдісі Оқушылар қасында отырған жұбымен бірге берілген сөзден сабақ тақырыбына қатысты сөйлем немесе мақал\өлең жазады (ауызша орындауға да болады) А- Д- А – М- Мысалы: Адам болу үшін әрқашан Дамып отыру керек Адамгершілікті сақтап Мағыналы өмір сүру. Оқушылар өз нұсқаларын сыныпқа таныстырады. Кері байланыс: Тапсырманы орындау қаншалықты жеңіл\күрделі? |
Бағалау түрлері «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Ресурс Слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10минут 1минут 4 минут 5 минут 5минут |
-Балалар, осы тақырыпта С. Торайғыровтың «Шығамын адам болып тірі болсам» «Мәтіндік зерттеу» 1.Өлеңнің электронды нұсқасын тыңдату. 2. Оқушыларға мәнерлеп оқыту. Өлеңнің тақырыбы мен идеясы туралы
Сергіту сәті:«Бәрі өзіңнің қолында» видеоролигі
«1 сөйлем» әдісі Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясын сипаттайтын түйінді ойыңызды бір сөйлеммен жеткізіңіз.
«Жұптық жұмыс» қасындағы жұбыңмен «Жақсы адам болу ережелері» тақырыбында сыни хабарлама жасайды.
Деңгейлік тапсырмалар
А деңгейі: Адамгершілік тақырыбына мақал-мәтелдер жазады.
В деңгейі: Адамгершілік тақырыбына сыныпқа жадынама жазу.
С деңгейі: Өлеңнің идеясын негізге ала отырып, эссе жазу.
|
Дескриптор Білім алушы: өлең жолдарындағы кейіпкер бейнесін ашады; -дәлелдер келтіреді: - ауыспалы мағыналы сөздерді теріп жазады.
Дескриптор
Білім алушы -идеясы ашып, түйінді ой шығарады; -бір сөйлем арқылы жеткізеді.
Дескриптор Білім алушы -ереже шығарады; -сыни хабарлама жасап, сыныптастарына жеткізеді. Дескриптор -тақырыпты анықтайды, -мақал-мәтелдер келтіреді. Дескриптор -тақырыпқа сай жадынама жазады. - дәлелдемелер келтіреді. Дескриптор -Өлеңнің идеясы негізінде эссе жазады. - эссе құрылымын сақтайды. |
Электронды оқулық
Мәтін
Кесте
Постер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут
|
Үйге тапсырма: «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін жаттау. Критериалды бағалау
Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы
|
Мадақтау
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
С.Торайғыров "Шығамын тірі болсам адам болып" ашық сабақ
С.Торайғыров "Шығамын тірі болсам адам болып" ашық сабақ
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақтың тақырыбы: С.Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.3.4.1 - шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Өлеңнің тақырыбы мен идеясын, өз көзқарасын білдіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: - шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасап, дәлелдемелер келтіріп, өмірмен байланыстыра алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау деңгейлері |
Түсіну,қолдану, талдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Идеясын табады,шығарманы талдайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: -Адамның бойында қандай қасиеттер болады? -Адам бойында тек жақсы қасиеттер болу керек деген пікірге келісесіз бе? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылық |
Жалпы адамзаттық құндылықтарды дамыту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
өзін-өзі тану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
С. Торайғыров өмірі мен шығармашылығы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлан-ған уақыт Сабақтың басы 2 мин 7 мин 3 мин |
Жоспарланған жаттығу түрлері Сәлемдеседі. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Мен кіммін?» сұрағына жауап беру. Алдыңғы біліммен байланыстыру «6 Неліктен?» әдісі
- Ой шақыру (жаңа тақырыпты ашу мақсатында) «АКРОНОМ» әдісі Оқушылар қасында отырған жұбымен бірге берілген сөзден сабақ тақырыбына қатысты сөйлем немесе мақал\өлең жазады (ауызша орындауға да болады) А- Д- А – М- Мысалы: Адам болу үшін әрқашан Дамып отыру керек Адамгершілікті сақтап Мағыналы өмір сүру. Оқушылар өз нұсқаларын сыныпқа таныстырады. Кері байланыс: Тапсырманы орындау қаншалықты жеңіл\күрделі? |
Бағалау түрлері «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Ресурс Слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10минут 1минут 4 минут 5 минут 5минут |
-Балалар, осы тақырыпта С. Торайғыровтың «Шығамын адам болып тірі болсам» «Мәтіндік зерттеу» 1.Өлеңнің электронды нұсқасын тыңдату. 2. Оқушыларға мәнерлеп оқыту. Өлеңнің тақырыбы мен идеясы туралы
Сергіту сәті:«Бәрі өзіңнің қолында» видеоролигі
«1 сөйлем» әдісі Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясын сипаттайтын түйінді ойыңызды бір сөйлеммен жеткізіңіз.
«Жұптық жұмыс» қасындағы жұбыңмен «Жақсы адам болу ережелері» тақырыбында сыни хабарлама жасайды.
Деңгейлік тапсырмалар
А деңгейі: Адамгершілік тақырыбына мақал-мәтелдер жазады.
В деңгейі: Адамгершілік тақырыбына сыныпқа жадынама жазу.
С деңгейі: Өлеңнің идеясын негізге ала отырып, эссе жазу.
|
Дескриптор Білім алушы: өлең жолдарындағы кейіпкер бейнесін ашады; -дәлелдер келтіреді: - ауыспалы мағыналы сөздерді теріп жазады.
Дескриптор
Білім алушы -идеясы ашып, түйінді ой шығарады; -бір сөйлем арқылы жеткізеді.
Дескриптор Білім алушы -ереже шығарады; -сыни хабарлама жасап, сыныптастарына жеткізеді. Дескриптор -тақырыпты анықтайды, -мақал-мәтелдер келтіреді. Дескриптор -тақырыпқа сай жадынама жазады. - дәлелдемелер келтіреді. Дескриптор -Өлеңнің идеясы негізінде эссе жазады. - эссе құрылымын сақтайды. |
Электронды оқулық
Мәтін
Кесте
Постер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут
|
Үйге тапсырма: «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін жаттау. Критериалды бағалау
Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы
|
Мадақтау
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













