Материалдар / Стритбол
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Стритбол

Материал туралы қысқаша түсінік
Стритбол ойыны жылдамдықты ептілікті артырады
Авторы:
01 Желтоқсан 2023
130
10 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дене шынықтыру пәні



Бөлім :2

Спорттық ойындар


Педагогтің аты-жөні:

Каракулов Илияс

Күні:

30.11.2022 ж


30.11.2023ж.

Сынып: 10 Ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Стритбол

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

Балама ларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын , стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру .Дене мен ақыл-ой жұмыс қабілеттілігіне қажетті білімділігін қалыптастыру, ойынға деген қызығушылығын арттыру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: Стритбол ойыны техникаларын көрсетеді. Қауыпсіздік ережесін сақтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Стритбол ойыныңда күрделі ережелерін біледі, жаттығу кезінде қолдана алады.Икемділік жылдамдық , қабілеттері бар. Кейбір оқушылар орындай алады: Ойын ережесін біледі.

Бағалау критерииі

Кең ауқымдағы арнайы спорттық қимылдар – қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін айта алады.

Икемділікті дамытуға арналған қимыл – қозғалыс дағдыларын жетілдіреді.


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


12 минут

Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу, мәлімдеме қабылдау, түгелдеу және сабаққа дайындығын тексеру. Сынып реттілігін қадағалау. Қауыпсіздік ережесін еске түсіру . Сорт алаңын айнала жүгіру кезінде жаттығуларын жасату; Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау . Жалпы дамыту жаттығуларын орындау. Жаттығуларды жасаған соң, біртіндеп күрделі жаттығуларға ауысуын қадағалау .

Сәлемдесу кезекші оқушы

рапырт береді. Жүгіру кезіндегі жаттығуларды орындайды : Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру ; қолды желкеге қойып, өкшемен жүру. Еркін жүгіреді. Жүгіру кезіндегі жаттығуларды орындайды : Қолды алға қойып, тізені көтеріп және қолды артқа ұстап, алақанға тигізу жаттығуларын жасайды . Қолды белге қойып , оң иықты алға сосын, сол иықты алға қойып секіру; аяқтарды айқастырып жүру жаттығуларын орындайды . - Үлкен адым жасау;

- Отырып секіру;

- Отырып жүру;
- Сап бойынша жүру
- Тынысты қалыпқа келтіру.

Жүрісте екі лекпен бұрылып, бір орында дене бітімінің дұрыс қалыптасуына арналған жалпы дамыту жаттығуларын жасайды.

Мақсаты : Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді , тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, соңдай- ақ барлық оқушылардың қатыстырлуы арқылы сабаққа белсенділігі артады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалды-ғын оятады. Мақсаты : Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиымділігі:

Оқушының танымдық дағдысы арттады. Сонымен қатар

Кең таза ойын кеңістігі







Мұғалімге арналған Ысқырық

Баскетбол доптары


Қалыптастырушы бағалау : Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп , талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға Жарайсын ! деген маақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы20 минут

























Оң және сол қолмен допты алып жүру, допты себетке лақтыру әдістерін меңгерту.

Стритбол алаңы - баскетбол алаңының тура жартысы. Оған еркін лақтыру сызығы, доға және ребактар ​​кіреді. Ойынды екі команда ойнайды, олардың әрқайсысында 4 адам бар. Үш алаңда және біреуі орындықта. Көбіне жекпе-жектің барысын уақытты белгілейтін бір судья мен хатшы бақылайды. Әрине, ойынға екі төреші қызмет етсе жақсы. Айтпақшы, командалардың жылынуы бір уақытта өтеді, ал жекпе-жекті ашатын адам тиынды лақтыру арқылы таңдалады.Бүкіл ойынның маңызды сәттерінің бірі - гол соғу. Ойыншылар доғаның ішкі жағынан лақтырған доп бір ұпайға, ал сыртынан екі ұпайға тең. Нәтиже беретін әрбір еркін лақтыру үшін команда бір ұпай алады.Ойынның негізгі уақыты сирек 10 минуттан асады. Жаңа тұжырымдаманы енгізген жөн: төреші немесе турнир ұйымдастырушысы анықтайтын «таза» және «лас» ойын уақыты.
Нақты уақыт келесідей анықталады: доп кез-келген себеппен ойыннан шыққан кезде сағат тоқтайды. Өз кезегінде, «лас» ешқашан тоқтамайды, тек күту уақыты мен соңғы минутты қоспағанда. Егер екі команда да жеңісті жұлып ала алмаса, онда қосымша тайм тағайындалады. Әдетте оны допты басында ойнаған командаға қарама-қарсы команда бастайды. Қосымша уақытта 2 ұпай жинаған ойыншылар жеңіске жетеді. Сондай-ақ, егер ойыншылар басталғанға дейін белгіленген уақытқа дейін кортқа шықпаса, онда жеңіліс саналады.Бастапқыда, ереже бұзушылықтар екенін ескеріңіз. Командалық ойындағы төрт ереже ғана еркін лақтырумен жазаланбайды және әрбір жеке ойыншының шегі жоқ. Доғадан лақтыру кезіндегі бұзушылықтар қарсылас команданың бір соққысымен, ал доғаның сыртында екі лақтырумен жазаланады. Ережені бұзған командаға айып добы да төленеді.Стритбол - бұл 16 секундты қамтитын ойын. Бұл сан кездейсоқ пайда болған жоқ. Команда ойыншыларына шабуыл жасауға тура 16 секунд уақыт беріледі. Бұл уақыт шабуылшы допты қолына алған сәттен бастап жүреді. Егер сотта есепші болмаса, хатшы қолын көтереді. Бұл қимыл командаға шабуылды аяқтауға небары 5 секунд қалғанын білдіреді.Доп себетке түскеннен кейін, жетіспейтін команданың ойыншысы драйблингті немесе допты себет астындағы командадағы серіктесіне бере бастайды. Доп тебу ереже бұзушылық болып саналады.Егер соққы себеттегі соққымен аяқталмаса, шабуылдаушы топ допты алып, оны доғадан шығармайды. Бірақ егер қорғаныс командасы допты ұстап алса, онда олар допты шығаруы керек.Егер жоғалту немесе тосқауыл болса, онда ойыншылар допты доғадан пас немесе дрибл арқылы шығаруы керек.Айтпақшы, бұл үшін доғаның артынан екі аяғымен шығу жеткілікті. Егер төреші жағдайды даулы деп санаса, онда доп қорғаушы командаға өтеді.

Үзіліс

Әр команда әр 30 секунд сайын бір рет күте алады.


Оқушылар допты ойынға қосады.Допты  жүргізіп себетке лақтыру

Допты жоғарыдан,төменен және допты себетке түсіру. Допты жерге ұру арқылы жүргізіп екі адым жасап себетке лақтыру.Допты беру , алып жүру және лақтыруды жаттықтыру.

1.Допты меңгеру және алып жүру тәсіліне мыналар жатады:

Қағып алу, беру, алып жүру және бір-біріне беру.

А) Жоғарыдан екі қолмен доп беру кезінде қарсыластар қимылы өрістеп, кедергі жасауға тырысады. Б.Қ. доп бастан асырыла, шынтақтар алға қаратыла, жоғары созылған екі қолда орналасады. Екі қолдың серпіліс еүшімен доп алға қарай әріптеске беріледі.

Мысалы : төмендегі суреттегідей.

Б) Бір қолмен жоғарыдан доп беру - Б.Қ. доп бір қолдың білезігінде болады. Алға созылған қолды иіп, білезіктері орай серпіп, әріпте,ске доп беріледі.

В) Допты кеудеден екі қолмен беру. Кеуде тұсынан екі қолмен доп беру 6 метрге дейін қашықтыққа допты тура және тез беруге мүмкіндік береді. Баскетболист тұрысында ойнаушы допты кеуде тұсында ұстайды. Содан кейін қол қозғалысымен және аяқтардың серіппелі қозғалысымен допты кеуде тұсына алып, қажетті бағытқа лақтыру.

Г) Допты иықтан асыра бір қолмен беру алысқа беруге мүмкіндік береді. Доп ойыншының иығы тұсында, қолдарының біреуінің білезігінде. Екінші қол оған көмек жасауы мүмкін. Қолды серіппе алға созумен доп керектібағытта беріледі Допты себетке лақтыру

Рисунок 2


Сабақтың соңы 3 минут

Кері байланыс: Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалаймын.

Рефлексия: БББ кестесі

Білемін, Білдім, Білгім келеді.

Үй тапсырмасы: Секіртпеде секіру жаттығу

Дескриптор:

Ойын техникасымен ойыншылардың қорғаныс пен шабуылда нәтижелі әрекеттерінің әдіс-тәсілдерін көрсетеді.








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!