Материалдар / "Шұғаның белгісі" хикаяты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Шұғаның белгісі" хикаяты

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаттары:9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-комозициялық талдау жасау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2024
106
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектеп: «Саты НОББМ» КММ

Бөлім атауы


Адам жанының құпиясы

Педагогтің аты-жөні

Телеухан Гүлден

Күні:



Сынып:8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

«Шұғаның белгісі» хикаяты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-комозициялық талдау жасау;


ЕББҚ бар оқушы үшін күтілетін нәтиже

көркем шығарманың кейіпкерлерін анықтайды.

әдеби шығарманың үзінділерін біледі.

Сабақтың

мақсаты:

көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды

әдеби шығармаға сюжеттік-комозициялық талдау жасайды


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

ЕББҚ бар оқушының іс-әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы

С1

6 минут

Ұйымдыстыру кезеңі

- Сәлемдесемін

- Оқушыларды түгелдеймін

- Сабаққа зейінін аудартамын

«Кейіпкерлер есімдері» арқылы стикермен топқа бөлемін.

1-топ: Шұға

2-топ: Әбдірахман


Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырамын.


Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Шұға-ақ құба, » деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Шұға-талдырмаш» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады.

«Бір айналым» әдісі арқылы «Шұғаның белгісі» шығармасы бойынша білімдерін жинақтайды, шолу жасайды.

  • Әйелдің арын аяққа басатын ескі әдет-ғұрып шығармада қалай көрініс тапқан?

  • Адам бақыты – жаны қалаған адаммен өмір сүру деген пікірді қалай түсінесіздер?

Қазақ қызының тағдыры, бойжеткен трагедиясы шығармада қалай көрінді?

Дескриптор:

-шығарма бойынша білімдерін жинақтайды

-шығармаға шолу жасайды

-ойын анық жеткізеді
























«Үш шапалақ» әдісі

https://infourok.ru/rmekshi-tori-psihologiyali-trening-902302.html




https://infourok.ru/ouituda-zhaa-tehnologiyani-oldanu-3716797.html

Сабақтың ортасы

С3

С4

  1. инут


Екі топқа жеке тапсырма беріп, тапсырманы орындатамын.

1-топқа. Концептуалдық кестені беремін.


ЕББҚ бар оқушыға «Кластер» әдісі арқылы 1-тапсырманы беремін.
















2-топқа «Салыстырма кестесі» әдісін беремін.























1-топқа «Джигсо» әдісі арқылы шығарманы талдатамын.


ЕББҚ бар оқушыға «Араласып кеткен оқиға» әдісі арқылы 2- тапсырманы орындатамын.













2- топқа «Оқиға шыңы» әдісі арқылы шығармаға композициялық талдау жасатамын.






















1-тапсырма:

1-топқа. Концептуалдық кестені толтырыңыздар,кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңіздер.

Кейіпкер

Автор берген портреттік мінездеме

Кейіпкердің іс-әрекеті

Идеяны ашудағы Кейіпкерге өзіндік баға

Шұға




Әбдірахман




Есімбек




Жолаушы




Дескриптор:

- Автор берген порттеттік мінездемені жазады.

-Кейіпкерлер іс-әрекетін ажырата алады.

- Кейіпкерге өзіндік баға береді.

-Маңыздылығын айқындайды.

-Орфографиялық нормаға сай жазады.

2-топ «Салыстырма кестесі» әдісі арқылы шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беріңіз, бүгінгі күнмен байланыстырыңыздар.


Кейіпкер

Мінездеме



Бойларында

сен ұнатқан

қасиеттер

Бұл қасиеттер бүгінгі жастарда бар ма?



Жолаушы


Шұға


Әбдірахман






Дескриптор:

- Шұғаға тән мінездемені іріктеп жазады.

-Әбдірахманға тән мінездемені іріктеп жазады.

-нақты мысалдар арқылы дәлелдейді.

-бүгінгі жастардың әрекетімен салыстыра көрсетеді.

-Орфографиялық нормаға сай жазады.

2- тапсырма.1-топ. «Джигсо» әдісі арқылы шығарманы оқыңыздар, сюжетін анықтаңыздар,әр бөліміне ат қойып жазыңыздар.

Shape1

Дескриптор

-Шығарманы оқып, сюжетін анықтайды

-«Шұғаның белгісі» хикаятының әр бөліміне ат қояды.

-Орфографиялық нормаға сай жазады.

2- топ. «Оқиға шыңы» әдісі арқылы шығармаға композициялық талдау жасаңыз, сюжетті-композициялық жоспар құрыңыздар.

Shape2


Shape3

Дескриптор:

-Шығармаға композициялық талдау жасайды.

-Сюжетті-композициялық жоспар құрады.

-Орфографиялық нормаға сай жазады.


1-тапсырма. «Кластер» әдісі арқылы роман идеясына сай кейіпкерлерді анықтаңыз. Іс-әрекеттерін тауып, ұқсас әрекеттері арқылы кейіпкер жүйесін құрастырыңыз.

Shape4

Идеясы


Shape7 Shape6 Shape5

Shape8

Кейіпкер

Shape10 Shape9

Кейіпкер

Кейіпкер


Shape14 Shape13 Shape12 Shape11

Іс-әрекеті


Shape16 Shape15

Іс-әрекеті

Іс-әрекеті



Shape20 Shape19 Shape18 Shape17

Ұқсас әрекеттері




Дескриптор : - Роман идеясына сай кейіпкерлерді анықтайды.- Кейіпкер әрекеттерін табады.- Кейіпкерлердің ұқсас әрекеттері арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтайды.- Ойларын қорытындылап, тұжырым жасайды.

2-тапсырма.«Араласып кеткен оқиға» әдісі арқылы шығарма үзінділерін ретімен орналастырыңыз.


Мен әңгімені неден бастарымды білмедім, жол жайын айтып өткен «Шұғаның белгісі» дегені бар еді. Одан пәлендей сөз туады деп дәмеленбесем де, бастауға себеп болсын деп ойлап:

- «Шұғаның белгісі» дегеніңіз не нәрсе, тау ма, - дедім.

- Жоқ, әшейін, бір обашық, - деді. Кейін қалып бара жатқан соң тағы тебініп қатарласып:

- Шұғаның белгісін сіз білмейтін шығарсыз-ау, - деді


Артыма жалт қарасам екі жігіт түсіп аттарын байлап жатыр екен. Біреуі орысшалау киінген.

Тани кеттім.

- Әбдірахман ғой, - дедім.

- Әбдірахманың кім?

- Қазақбайдыңбаласы.

- Ия, әлгі учитель баласыма?

- Ия.

- Жап-жасжігітекенғой, - депбірерқарады да, Шұғаотауғакіріпкетті.

Мен Әбдірахманғаамандасып, үйгеертіпжүрдім.


Біз ауылға жеткенде Беркімбайдың үйінің қасы лық толған адам екен. Атты байлап Әбдірахманды үйге кіргіздім де, неге жиналып тұрғандарын білейін деп аяңдап кісілерге қарай жүрдім. Жақындай бергенімде бір салт атты шоқытып келді де, айқайлап бірдеме айтып кейін жүріп кетті. Не айтқанын есіте алмадым.


Біз келгенде ойын жаңа басталған екен. Шұғалар өлендерін тоқтатып, арқаннан түсті. Жай әзілмен көп уақыт оздырдық.Домбыра алдырып Әбдірахман ән салды. Бишара, жігіт еді ғой.Ондай ойындарда бір түрлі ұстайтын арқасы бар еді. Өлеңді түйдектетіп үзбестен соқты. Жұрттың бәрі Әбдірахманның аузына қарады


Бәрібір мен бақытты бола алмаймын. Әкем аяса, менің дертім жаныма батқан соң аяп отыр. Ертен сауықсам қайта күйсеуден тайынбайды. Өлем деп арман қылмаймын, жалғыз-ақ арманым бар.

Дескриптор:

-Шығарма үзінділерін мұқият оқиды.

-Ретімен орналастырады.


«Мадақтау сэндвичі» әдісі
























































































«Бұрыштар» әдісі





























































https://www.youtube.com/watch?v=Rh3QSAhwcBA

















































































https://ulagat.com/2020/09/14/%D0%B1%D2%B1%D1%80%D1%8B%D1%88%D1%82%D0%B0%D1%80-%D1%82%D3%99%D1%81%D1%96%D0%BB%D1%96/























Сабақтың соңы

С4

10 минут

Кері байланыс:Шығарманы FILA кестесі бойынша талдатамын.

Рефлекция:

5-5-1 стратегиясы арқылы беремін

Кері байланыс:Шығарманы FILA кестесі бойынша талдаңыздар.

Шығармадағы проблемалық фактілер

Оқиғаның тууына себеп болған идеялар

Идеялардың жүзеге асуына себеп болған сұрақтар

Шығармадағы проблемаларды шешетін нақты жоспар.





Дескриптор:

- Шығармадағы проблемалық фактілерді анықтайды.

- Оқиғаның тууына себеп болған идеяларды анықтайды.

- Идеялардың жүзеге асуына себеп болған сұрақтарды жазады.

- Шығармадағы проблемаларды шешетін нақты жоспар құрады.

Рефлекция

3-2-1 стратегиясы

-Тақырыпқа байланысты 3 маңызды ақпарат

-Тақырыпқа байланысты қиындық тудырған 2 аспект

-Тақырыпқа байланысты ұнаған 1 іс-әрекет

Үй тапсырмасы

Оқулық, 95 бет, 4 тапсырма.


«Смарт сағаты» тәсілі


https://www.youtube.com/watch?v=Q9KIz6beQjY


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!