Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Шұғаның белгісі" хикаяты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: «Саты НОББМ» КММ |
||
Бөлім атауы |
Адам жанының құпиясы |
|
Педагогтің аты-жөні |
Телеухан Гүлден |
|
Күні: |
|
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: |
«Шұғаның белгісі» хикаяты |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-комозициялық талдау жасау; |
|
ЕББҚ бар оқушы үшін күтілетін нәтиже |
көркем шығарманың кейіпкерлерін анықтайды. әдеби шығарманың үзінділерін біледі. |
|
Сабақтың мақсаты: |
көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды әдеби шығармаға сюжеттік-комозициялық талдау жасайды |
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
ЕББҚ бар оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы С1 6 минут |
Ұйымдыстыру кезеңі - Сәлемдесемін - Оқушыларды түгелдеймін - Сабаққа зейінін аудартамын «Кейіпкерлер есімдері» арқылы стикермен топқа бөлемін. 1-топ: Шұға 2-топ: Әбдірахман Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырамын. |
Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Шұға-ақ құба, » деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Шұға-талдырмаш» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады. «Бір айналым» әдісі арқылы «Шұғаның белгісі» шығармасы бойынша білімдерін жинақтайды, шолу жасайды.
Қазақ қызының тағдыры, бойжеткен трагедиясы шығармада қалай көрінді? Дескриптор: -шығарма бойынша білімдерін жинақтайды -шығармаға шолу жасайды -ойын анық жеткізеді |
|
«Үш шапалақ» әдісі |
https://infourok.ru/rmekshi-tori-psihologiyali-trening-902302.html
https://infourok.ru/ouituda-zhaa-tehnologiyani-oldanu-3716797.html |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы С3 С4
|
Екі топқа жеке тапсырма беріп, тапсырманы орындатамын. 1-топқа. Концептуалдық кестені беремін. ЕББҚ бар оқушыға «Кластер» әдісі арқылы 1-тапсырманы беремін. 2-топқа «Салыстырма кестесі» әдісін беремін. 1-топқа «Джигсо» әдісі арқылы шығарманы талдатамын. ЕББҚ бар оқушыға «Араласып кеткен оқиға» әдісі арқылы 2- тапсырманы орындатамын. 2- топқа «Оқиға шыңы» әдісі арқылы шығармаға композициялық талдау жасатамын.
|
1-тапсырма: 1-топқа. Концептуалдық кестені толтырыңыздар,кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңіздер.
Дескриптор: - Автор берген порттеттік мінездемені жазады. -Кейіпкерлер іс-әрекетін ажырата алады. - Кейіпкерге өзіндік баға береді. -Маңыздылығын айқындайды. -Орфографиялық нормаға сай жазады. 2-топ «Салыстырма кестесі» әдісі арқылы шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беріңіз, бүгінгі күнмен байланыстырыңыздар.
Дескриптор: - Шұғаға тән мінездемені іріктеп жазады. -Әбдірахманға тән мінездемені іріктеп жазады. -нақты мысалдар арқылы дәлелдейді. -бүгінгі жастардың әрекетімен салыстыра көрсетеді. -Орфографиялық нормаға сай жазады. 2- тапсырма.1-топ. «Джигсо» әдісі арқылы шығарманы оқыңыздар, сюжетін анықтаңыздар,әр бөліміне ат қойып жазыңыздар.
Дескриптор -Шығарманы оқып, сюжетін анықтайды -«Шұғаның белгісі» хикаятының әр бөліміне ат қояды. -Орфографиялық нормаға сай жазады. 2- топ. «Оқиға шыңы» әдісі арқылы шығармаға композициялық талдау жасаңыз, сюжетті-композициялық жоспар құрыңыздар.
Дескриптор: -Шығармаға композициялық талдау жасайды. -Сюжетті-композициялық жоспар құрады. -Орфографиялық нормаға сай жазады.
|
1-тапсырма. «Кластер» әдісі арқылы роман идеясына сай кейіпкерлерді анықтаңыз. Іс-әрекеттерін тауып, ұқсас әрекеттері арқылы кейіпкер жүйесін құрастырыңыз.
Идеясы
Кейіпкер Кейіпкер Кейіпкер
Іс-әрекеті
Іс-әрекеті Іс-әрекеті
Ұқсас әрекеттері
Дескриптор : - Роман идеясына сай кейіпкерлерді анықтайды.- Кейіпкер әрекеттерін табады.- Кейіпкерлердің ұқсас әрекеттері арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтайды.- Ойларын қорытындылап, тұжырым жасайды. 2-тапсырма.«Араласып кеткен оқиға» әдісі арқылы шығарма үзінділерін ретімен орналастырыңыз.
Дескриптор: -Шығарма үзінділерін мұқият оқиды. -Ретімен орналастырады.
|
«Мадақтау сэндвичі» әдісі
«Бұрыштар» әдісі
|
https://www.youtube.com/watch?v=Rh3QSAhwcBA
https://ulagat.com/2020/09/14/%D0%B1%D2%B1%D1%80%D1%8B%D1%88%D1%82%D0%B0%D1%80-%D1%82%D3%99%D1%81%D1%96%D0%BB%D1%96/
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы С4 10 минут |
Кері байланыс:Шығарманы FILA кестесі бойынша талдатамын. Рефлекция: 5-5-1 стратегиясы арқылы беремін |
Кері байланыс:Шығарманы FILA кестесі бойынша талдаңыздар.
Дескриптор: - Шығармадағы проблемалық фактілерді анықтайды. - Оқиғаның тууына себеп болған идеяларды анықтайды. - Идеялардың жүзеге асуына себеп болған сұрақтарды жазады. - Шығармадағы проблемаларды шешетін нақты жоспар құрады. Рефлекция 3-2-1 стратегиясы -Тақырыпқа байланысты 3 маңызды ақпарат -Тақырыпқа байланысты қиындық тудырған 2 аспект -Тақырыпқа байланысты ұнаған 1 іс-әрекет Үй тапсырмасы Оқулық, 95 бет, 4 тапсырма. |
|
«Смарт сағаты» тәсілі
|
https://www.youtube.com/watch?v=Q9KIz6beQjY |