Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Сүйінбай мен Қатаған" айтысындағы тартыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: ДОІЖО
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Толғауы тоқсан қызыл тіл Күні : 14.12.2020ж Сынып: 7 |
Мектеп: «Ә.Бектаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі" КММ Мұғалімнің аты-жөні: Сыдыкова Нурсулу Бактылыевна Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сүйінбай мен Қатағанның айтысындағы тартыс |
||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.4.1 - Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту ; 7.3.3.1 – шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
||||||||||||
С абақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады |
||||||||||||
Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айта алады, жазба жұмысын жаза алады. |
|||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіндегі кейіпкердің іс-әрекеті арқылы Сүйінбай бейнесін жинақтай алады, өз ойларын жеткізу барысында кейбір құндылықтарды қолдана алады. |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: көркем шығармадан кейіпкер бейнесіне талдау жасай алады; шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жаза алады. |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: кейіпкер бейнесі, мәнерлеп оқу, ұлттық құндылық, әдеби эссе. қазақ, қырғыз, айтыс, ақын, ел, жеңіс. Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: менің ойымша, айтыстың басты мақсаты, айтыскер ақын, қарсыластың осал тұсы, жеңіс. Талқылауға арналған сұрақтар: 1 ) Сүйінбай мен Қатағанның айтысы неліктен маңызы жоғары туынды болып саналады? 2. Сүйінбай мен Қатаған айтысына қандай жағдай түрткі болды? 3. Егер Сүйінбай мен Қатаған айтысына төреші болсаңдар, қандай шешім қабылдар едіңдер? |
||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, қазақ тілі |
||||||||||||
Тақырып бойынша бастапқы білім |
Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығармашылығын біледі. |
||||||||||||
АКТ |
Әлеуметтік желілермен жұмыс жасай алады. |
||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басы 7 минут |
І. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. ІІ. Психологиялық ахуал. «Шаңырақ» әдісі Ерлік, өнерді сүю, намысқа байланысты өз есімдерімен байланысты сөздермен айтып, шаңырақ құру. Топқа бөлу. Айтыс, Сүйінбай, Қатаған ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Таза тақта» әдісі Сұрақтар: 1. Айтыс қандай өнер? 2. Айтыс сөзінің мағынасы қандай? 3. Қандай айтыс ақындарын білеміз? 4. Айтыстың қандай түрлері бар? 5. Сүйінбай Аронұлы туралы не білдіңдер? 6. М.Әуезов Сүйінбайға қандай баға берді? 7. Сүйінбай мен Қатаған қай жерде кездескенде айтысады? ҚБ. Жарайсың, керемет, тамаша, өте ақылдысың, т.б. |
|
|||||||||||
Сабақтың ортасы 10 минут 7 минут 10 минут |
Миға шабуыл әдісі. 1. Айтыс дегеніміз не? 2. Тартыс деген сөзді қалай түсінесіңдер? Сонымен, оқушылар біз бүгін Сүйінбай мен Қатағанның айтысындағы тартыс тақырыбын өтеміз. Жаңа сабақ. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Қос жазба күнделігі
Кейіпкерлер бейнесін ашатын үзіндіні тауып, мәнерлеп жатқа айтыңыздар. Шығармадағы ақын бейнесіне өз пікіріңді білдір 1-топ. Сүйінбайдың суырыпсалмалық қабілетін танытатын жерін үзіндіден тауып, өз пікірлеріңді білдіріңдер. 2-топ. Қатағанның айтыстағы екпінін көрсететін үзіндіні тауып, өз пікірлеріңді білдіріңдер. 3- топ. Сүйінбайдың елімен, руларымен мақтанып келіп ,өзінің дүлдүл ақын екенін көрсететін жолдарды тауып, өз пікірлеріңді білдіріңдер. Дескриптор: - кейіпкерлерге талдау жасай алады. - өз ойын дәлелдей біледі. - кейіпкерлердің бейнесін ашатын үзіндіні жатқа айта алады. ҚБ: «Теңге» әдісімен бағалау. Сүйінбайдың суреті бар 3 теңге арқылы. 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Венн диаграммасы арқылы» қазақ ақыны Сүйінбай мен қырғыз ақыны Қатағанды салыстырыңдар. Дескриптор:
ҚБ: Теңге әдісімен бағалату. (алтын теңге, күміс теңге) 3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Белсенді жазба» әдісі арқылы «Бабамнан қалған асыл сөз» тақырыбына ұлттық құндылықтарға талдау жасап, әдеби эссе жазыңыздар. Эсседе Сүйінбай мен Қатаған арасындағы тартысты, ұлттар татулығы, сөздің құдіреттілігі мәселесін талдаңдар. Отан үшін, бірлік үшін жасалған ерлік істердің ұмытылмайтыны туралы өз ойларыңды білдіріңіздер. Дескриптор: - өз ойларын анық, нақты жазады. - айтыстағы ұлттық құндылықтарға баға береді. - шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап , әдеби эссе жазады; - эссе құрылымын сақтайды. ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен бағалату |
Тірек сөздер ілініп тұрады. Сүйінбайдың суреті бар теңгелер
Жұптардың бір-бірін өзара бағалауы |
|||||||||||
Сабақтың соңы 4 минут Кері байланыс 2 минут |
Сабақты бекіту. «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңдер. 1. Сүйінбай мен Қатаған айтысына қандай жағдай түрткі болды? 2. Сүйінбай мен Қатағанның айтысы неліктен маңызы жоғары туынды болып саналады? 3. Сүйінбай мен Қатаған айтысына қандай жағдай түрткі болды? 4. Егер Сүйінбай мен Қатаған айтысына төреші болсаңдар, қандай шешім қабылдар едіңдер? 5. Сүйінбай неліктен айтыста жеңіске жетті? 6. Жантай батыр Қатағанға нені айтысқа қосқанда жеңер едің дейді? Үйге тапсырма. "Егер Сүйінбай қазіргі заман айтысына қатысқан болса, қандай мәселелерді тіліне тиек еткен болар еді?» тақырыбына ойтолғау жазу. Рефлексия. «3-2-1» Бүгінгі cабақтан есте қалған 3 нәрсені жазыңыз. Сабақ барысында естіген 2 маңызды ұғым жазыңыз. Талқылау барысында туындаған 1 сұрақ жазыңыз |
|
|||||||||||
Саралау– оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау– Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||
Мәтінді оқып, кейіпкер бейнесін ашуға көмекте-семін. Оқушылардың мүмкіншілігін ескере отырып, тапсырмалар ұсынамын. «Белсенді жазба» әдісі арқылы «Бабамнан қалған асыл сөз» тақырыбына ұлттық құндылықтарға талдау жасап, әдеби эссе жазу барысында оқушылардың қабілетін байқаймын. |
Әр тапсырмаға дескриптор құрамын. Оқушылардан кері байланыс алу арқылы білімдерін толықтырып отырамын. Оқушыларға смайликтер, жұлдызшалар беру арқылы мадақтаулар айтып, «Теңге» әдісі арқылы өздеріне бір-бірін бағалату арқылы олардың әдебиет пәніне деген қызығушылығын арттырамын |
Қауіпсіздік ережесін сақтау |
|||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
Жалпы бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? |
Таратпа материалдар 1-тапсырмаға
Шығармадан үзінді |
Пікір |
Топ бастаған бұлбұлмын, Сөз бастаған жүйрікпін. Судан шыққан сүйрікпін Бәйгеден озған дүлділмін! |
|
Шығармадан үзінді |
Пікір |
Қырғыздан шыққан жүйрікпін, Құй мойынды, қоян жон, Тұлпардан туған жатаған. Сүйінбай сені жеңермін, Ешкімге де сыйынбай. Сүйінбай сенен жеңілсем, Қатаған болмай қатайын, Көкшешектен жатайын. |
|
Шығармадан үзінді |
Пікір |
Ассалаумағалейкүм, сәлем бердік! Мүбарак жүздеріңді жаңа көрдік. Атақты ас, жиынды құттықтауға, Бауырлас қырғыз елі саған келдік. Жүйріктер жеткізбейді қою шаңға, Қосылар қырағылар қашқан аңға. |
|