Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Сабақ : № 2 |
Мектеп: № 48 ЖОББМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалім: Куратаева Н.М |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 в |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Сүйінбай мен Қатағанның айтысы» 2-сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау А/И 2Эпикалық,поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Барлығы:Айтыстан ақындардың көзқарастарын анықтай алады; Автор бейнесін анықтай алады. Көпшілігі:Ақындардың көзқарастары мен елдің игі жақсыларын дәріптей алуын анықтай алады. Кейбіреуі:Ақындардың көзқарастары мен елдің игі жақсыларын дәріптей алуын анықтап, өз ойларымен сабақтастыра алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды игерту: |
- «Мәңгілік ел» идеялары мен азаматтық жауапкершілік жүзеге асырылады; - шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; - қарым-қатынас жасау әдебі; - денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Power Point таныстырылымы қолданылады, материал ғаламтордан алынған . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Пән лексикасы және терминология:айтыс, тапқырлық, жеңу басымдығы, сөз өнері, суырыпсалма, жыр нөсері т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: деген ойдамын, ойымызды жинақтайтын болсақ, біріншіден, екіншіден, сондықтан, өйткені |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
Қызығушылықты ояту. «Миға шабуыл» әдісімен төмендегі сұрақтарға жауап беріп, сабақ тақырыбын анықтайды. Боз жапалақ сен едің, Қияқты сұңқар мен едім. Үзінді кімнің сөз саптауы? Ақын осы сөздермен не айтқысы келген? Бүгінгі сабағымыздың мақсатын және бағалау критерийлерін атап көрсетемін. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы 15 минут 5 минут 5 минут 10 минут |
Тапсырма:
Айтыс қайда өтті? Не себептен айтыс ұйымдастырылды? Айтыс немен аяқталды? 3.«Венн диаграммасы» арқылы екі ақынның ортақ қасиеті мен айырмашылықтарын саралайды да, айтыс нәтижесінің себебін болжайды.
Сүйінбай ұқсастық Қатаған
Қатаған:лепіріп қарсыласын жеңуді көздейді, тарихын білмесе де мақтанға салынады, жөнсіз тиіседі,менменшілдік басым. Сүйінбай:тарихты терең білетін шежіреші,елі үшін еміренеді,жеңуіне негізгі себеп болған ұтқырлығы мен тапқырлығы, сөзге шешендігі мен білімі.
Бағалау критерийлері:
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
«Ойды аяқта» кері байланысы бойынша стикер арқылы ойын жазып, жабыстырады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |