Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмекші құжат ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Қырқүйек 2018
1973
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
САБАҚ: Қазақ әдебиеті | Мектеп: Т.Айтжанов атындағы жалпы орта мектебі | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
СЫНЫП: 7 «А» «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы» | Қатысқандар:19 | Қатыспағандар:- |
Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды | |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жағдаятқа сай диалогке түсіп,сөйлем құрай алады.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыра алады. | ||
Кейбір оқушылар орындай алады:шығармадағы автор бейнесін анықтайды, диалогқа даярлықсыз түсіп, өз пікірін білдіре алады. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жаза алады | |
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: 10-12 үнқатымға түсе алады. | ||
Талқылауға арналған сұрақтар:Зар заман өлеңінің тақырыбы не?Кейіпкерге қандай тұлғада жасалған?Өлеңнің ерекшелігі неде? | ||
Не себепті …. деп ойлайсыз?Не себепті жырау өлеңдерінің тақырыбы ел мүддесін қорғауға арналған? | ||
ишара: Қол соғу, белгі беру , бас бармақ,саяхат, сергіту сәті | ||
Алдыңғы оқу: «Зар заман» толғауы – дәуір шындығы | ||
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 7 минут | Қызығушылықты оятусатысы:Ынтымақтастық атмосферасын құру.Оқушылардың алдына айтысып отырған жұптар бейнелеген бірнеше суреттер топтамасы беріледі. Суреттер тақтаға ілінедіЖЖ. Оқушылар жұпта сурет мазмұнын болжап айтады. Қабілеті жоғары оқушылар бұл суреттердің айтыс көріністері екенін айтуы мүмкін. Сабаққа болжам жасау үшін сұрақтар беріледі: | Смайликтер(жарайсың, тамаша) |
Ортасы28 минут | Оқу мақсатына қатысты талқылау сұрағы:«Әдеби шығармадағы тұлғалық болмыс» дегенді қалай түсінесіздер?Прозалық туындыда тұлға кім болуы мүмкін? (кейіпкер)Поэзиялық туындыда, яғни өлеңде кімнің тұлғалық болмысын тани аламыз? (ақынның, лирикалық кейіпкердің)Ал осы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау дегенді қалай түсінесіздер?Гуманизм дегеніміз не? (Ізгілік)Оқушылардың жауабы тыңдалып, түсініктеме беріледі.Ой шақыру. «Айтыс өнеріндегі тұлғалық болмыс» ұғымы дегенді қалай түсінесіздер? Топта талқылап, ойларыңызды «Топтастыру» сызбасына түсіріңіздер Мұғалім айтыс жанры, түрлері туралы қысқаша мәлімет береді:Айтыс өнерінен қандай әсер алдыңыз?Жұпта ойларыңызбен бөлісіп, сөйлеңіздерОқушылар айтыс өнеріне қатысты алған әсерлерін айтып, өз пікірлерін білдіріп, сөйлейді.Тапсырма:1. Айтыстан алынған үзіндіні мәнерлеп оқыңыз.С. Оқушылар айтыс мазмұнымен кезек-кезек оқу арқылы танысады. Сынып оқушылары мәнеріне келтіре оқыған кезде мұғалім қажет жерлеріне түсініктеме беріп отырады. Оқуға ұсынылатыны:1848 жылдың қоңыр күзінде қырғыздың бай шонжар манабы Орманхан шешесіне ас береді. Бұл жиынға аралас құралас отырған қазақтың Тезек төре, Бөлтірік шешен бастаған игі жақсылары бір қауым ел болып қатысады. Астың ақындарсыз өтпесін білген ақын жанды Тезек төре елге атағы жайылып, таныла бастаған Сүйінбай ақынды ала барады.Ас ішіліп қызық думан басталарда қырғыздың шоң манабы Қара Бәйтік Тезек төреге Бөлтірік шешеннің қасында отырған бадана көз, сұлу жігітті көрсетіп:- Ана отырған бала Сүйінбай ақындарың емес пе деп сұрайды.Бөлтірік: «Иә», - деп жауап бергенше, Сүйінбай домбырасын қағып-қағып жіберіп заулата жөнелді. Ассалаумағалейкүм, сәлем бердік,Мүбәрәк жүздеріңді жаңа көрдік.Атақты ас жиынды құттықтауға,Бауырлас қырғыз елі, саған келдік.Жүйріктер қосылмаған қою шаңға,Қосылар қыран бүркіт, қашқан аңға.Хан Жантай, Қара Бәйтік, Әтекеңе,Келіп ек амандаса Орманханға. Арғы атаң ер Әтеке, батыр Жантай,Басына киді бөрік қызыл алтай.Қанаттас қырғыз елін көрмек үшін,Боларын осы астың күттік алты ай.Бас қосқан екі халық бұл жиында,Келген соң сөйлеу керек сөзден қайтпай. Қол жайып, құран оқып өткендерге,Әруағын атаң, қырғыз, келдім жоқтай.Алдына қалың қырғыз келгеннен соң,Жарай ма қайтып кету көңіл айтпай?!Қырағы аспандағы ақиықпын,Құмары басылмайтын борандатпай.Сүйінбай осылай деп тоқтағанда, Бәйтіктің тасасында отырған қағылез қайыстай қара жігіт қарғып тұрып пернесі жоқ қомузын жоғары төмен түсіре ойната сабалап, ашшы айқайдан бет ауызы құбылып ашуын тоқтата алмай: Ау, Сүйінбай, Сүйінбай,Тоқтат енді сөзіңді.Ояйын ба көзіңді!Ақынмын деп ойлайсың,Мен тұрғанда өзіңді.Басыңнан өлең жаудырып,Бір құрайын тезімді.Барың болса қарышта,Барар жерің сезілді.Келіп қапсың байқамай,Өлетұғын жеріңе.Қазулы тұрған көріңе,Көрсетейін көзіңе.Ажал айдап келген соң,Саған өлім тегінді.Тентіреп жүріп қаңғырып,Былғама шалқар көлімді.Қара жалым Орманхан,Жантай, Бәйтік бегімді.Сыртыңнан іздеп, жүрші ем,Келтірді Құдай кезіңді.Түстіңбе бәлем, қолыма,Үрлейін мес қып теріңді. 2.Түсінік сөздердің білдіретін мағыналарын ашып жазыңыз.Ықтимал жауаптар: Мүбәрәк- құтты , игіліктіАқиық- бүркіттің қыран тұқымы.Айтыстағы екі ақынның сөз қолданыстары арқылы тұлғалық болмысына гуманистік тұрғыдан талдау жасаңыз. Кестемен жұмыс істеу арқылы ақындарға мінездеме беріңіз. Сүйінбай ақынның бейнесіҚБ жарайсың! Тамаша! Өте жақсы!Керемет. | Дәптер Үлестірме қағаз |
Соңы 5 минут | «3-2-1» стр.Сабақта алған3 маңызды ақпарат Қиындық келтірген 2 мәселеСабақта ұнаған 1 аспект | парақшаларсмайликтер |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз? | Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтарменбайланыс(тəрбиеэлементі). |
Гуманизм дегеніміз не? (Ізгілік)?.(жоғары деңгей) | Тарих | |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріорындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? ЖоспарланғанСаралау жақсы Іске асты ма? (тапсырмаларсəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауЕң жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесісабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)