Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1В бөлім:Геометрияның алғашқы мәліметтері |
Мектеп: |
||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.1.9 Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу; 7.3.1.10 Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану; |
||
Сабақтың мақсаты |
|
||
Бағалаукритерийі |
|
||
Тілдікмақсаттар
|
Оқушылар: - бөлімнің ұғымдары мен терминдерін пайдаланады; - аксиомаларды және теоремаларды тұжырымдайды; - сызбаның салынуын түсіндіреді; - есептердің шешу жолын түсіндіреді. Пәнге тән лексика мен терминология: - бұрыштардың градустық өлшемі - бұрыштардың түрлері, сүйір бұрыш, тік бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш,; - вертикаль бұрыштар, сыбайлас бұрыштар; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - әрбір бұрыштың белгілі... ; - сыбайлас бұрыштардың қосындысы... тең. - вертикаль бұрыштар... болады. |
||
Құндылықтарға баулу
|
|
||
Пәнаралық байланыс |
Физика, География |
||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Сәуле, бұрыш, бұрыштың түрлері, бұрыштардың теңдігі, бұрыштың шамасы,бұрыштарды өлшеудің қасиеттері. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы I.Ұйымдастыру кезеңі. (2 мин) IІ. Психологиялық ахуал(2 мин) IІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі (5 мин) |
Психологиялық ахуал туғызу арқылы топқа бөлу Оқушылар қорапшадағы түрлі-түсті қағаздарды таңдай отырып, ішіндегі жазылған лебіз-тілектерді бір-біріне ұсынады. Соңында әрқайсысының қолындағы қағаздың түстері бойынша топқа бөлінеді. Сүйір бұрыш тобы, тік бұрыш тобы, доғал бұрыш тобы. Ширату жаттығулары«10 сұрақ-Иә-Жоқ» әдісі. Оқушыларға өтілген материалдар бойынша қайталау сұрақтары: - - Бұрыш - бір нүктеден шығатын екі сәулемен шектелген жазықтықтың бөлігі (иә) - Әрбір бұрыштың белгілі бір градустық өлшемі болмайды (жоқ) - Жазыңқы бұрыштың градустық өлшемі -1800(иә) - Транспортирмен кесіндінің ұзындығын өлшейді (жоқ) - Биссектриса бұрышты қақ бөлетін сәуле (иә) - Доғал бұрыш жазыңқы бұрыштан кіші (жоқ) - Тік бұрыштың градустық өлшемі-900 (иә) - Түзудің берілген екі нүктесінің арасындағы бөлігі-сәуле (жоқ) - Жазыңқы бұрыштың жартысы- сүйір бұрыш (жоқ) - Бұрыштарды өлшейтін құрал – транспортир (иә) Міндетті түрде оқушының әрбір жауабынан кейін оқушыға кері байланыс беріп отырамын. |
«Бұрыш» түрлері
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Жаңа тақырыпты ашу (15 мин.) Сергіту сәті (2 мин) Оқулықпен жұмыс 10 мин |
Жаңа сабақтың мақсаттарымен таныстыру, оқу мақсаты тақтаға ілінеді. Бұл сабақта оқушылар сыбайлас және вертикаль бұрыштар тәрізді жаңа ұғымдармен танысады, сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қарастырады. «Джигсо» әдіс-тәсілін пайдаланып тақырыпты талдау: Оқушылар оқулықтан тақырыпты топ бойынша жұптасып, топтасып оқиды, суретін салады және талдау арқылы бұрыш және оның түрлерін байланыстыра отырып жаңа сабақтың мазмұнын ашады. 1-топ. Сыбайлас бұрыштар 2-топ. Вертикаль бұрыштар 3-топ. Сыбайлас, вертикаль бұрыштардың қасиеттері Топта талқылап топ мүшелерінің ішінен бір оқушы қалған топ мүшелеріне түсіндіреді. Бір – біріне сұрақтар қойылады. Дескриптор:
«Мадақтау» әдісі арқылы топты бағалаймын. Практикалық жұмыс: Сыбайлас және вертикаль бұрыштарға өмірден мысалдар келтіру. Алдарындағы құралдар бойынша сыбайлас және вертикаль бұрыштардың түрін жасап, қалған топ мүшелеріне көрсетеді. - Сүйір бұрыш тобына сызғыш пен карандаш арқылы түсіндіру; - Доғал бұрышты топқа қайшы арқылы түсіндіру; - Тік бұрыш тобына екі таяқша арқылы бұрыштарды салуды түсіндіру; Әр топ өзінің ішінде талқылап, оқулық пен сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтар бір-біріне түсіндіреді. Дене мүшелерінің қимылы арқылы бұрыштың түрлерін көрсетеді: 1) Қолмен; 2) Аяқпен; 3) баспен бұрыштың түрлерін жасайды. 1) Ауызша есептеу 1-ші топ. №84 Сыбайлас бұрыштардың біреуі 480 болса, онда екінші бұрышты табыңдар? Шешуі: КОС + ОД 1800; С КОС 1800 - СОД 1800 -480 1320; К Х 480 Д О 2-ші топ. №77(3) Сыбайлас бұрыштардың біреуі 180 болса, онда екінші бұрышты табыңдар? Шешуі: КОС + СОД 1800; КОС 1800 - СОД 1800 - 180 1620; 3-ші топ. №77(2) Сыбайлас бұрыштардың біреуі 1200 болса, онда екінші бұрышты табыңдар? Шешуі: КОС + СОД 1800; КОС 1800 - СОД 1800 - 1200 600; 2) Жазбаша жұмыс 1 – топ. №83. Сыбайлас бұрыштардың бірі екіншісінен 400кіші.Осы бұрыштарды табыңдар. Шешуі: х + х - 40 1800; 2х 2200; х 1100. Жауабы: 1100; 700. 2 - топ. №87. АВ түзуінің бойынан С нүктесін алайық. Осы нүктеден бастапАСД бұрышы ВСД бұрышынан 4 есе үлкен болатын СД сәулесі жүргізілген. Осы бұрыштарды табыңдар. Шешуі: х + 4х 1800; 5х 1800; х 360; 4*360 1440 Жауабы: 360; 1440. 3-топ. №85. Сыбайлас бұрыштардың бірі екіншісінен 560 үлкен.Осы бұрыштарды табыңдар. Шешуі: х + х + 56 1800; 2х 1240; х 620. Жауабы: 620; 1180. Берілген тапсырмаларды топ болып орындайды. Әр топ алдарындағы бағалау бетшесіне төмендегідей бағалау критерийлері арқылы бағалайды: -Сыбайлас бұрыштардың біреуі белгілі болған жағдайда екіншісін таба алады; - Сыбайлас бұрыштың қасиетін есептер шығаруда пайдалана алады; - теңдеуді шеше алады . Талантты және дарынды оқушыларға таратпа қағаздары арқылы тапсырмалар беріледі. |
флипчарт маркер Постер
Қалам, карандаш, циркуль, таяқша
геометрия 7 сынып Ж.Қайдасов А.Абдиев Г.Досмаған бетова Алматы «Мектеп»
Үлестірме қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Бекіту сабағы 5 мин Сабақты қорытындылау 4 мин Рефлексия |
"Жұбын тап" әдіс –тәсілі арқылы сәйкестендіру
Сабақты қорытындылау кері байланыс арқылы жүзеге асады Бүгінгі сабақта қандай бұрыштардың түрлерімен танысқандарын және олардың қасиеттерін есеп шығаруға қалай пайдалана алатынын жетелеуші сұрақтар арқылы сабағымды қорытындылаймын. 1.Сабақтың қандай кезеңдері ұнады? 2.Қиын тапсырма болды ма? 3.Қызықтырған сәттер қандай болды? «Бағалау ағашы» Оқушылар себеттегі алма, гүл және жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорытады, мұндағы:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«10-сұрақ Иә-Жоқ»әдісі арқылы оқушылардың білім деңгейін анықтадым Сабақ барысында топтық тапсырмалар орындалды. Ауызша,жазбаша есептер орындалды.Сабақты талқылауда «Джигсо» әдісін пайдаландым.Бұл оқушыларды топтасып жұмысжасауға, ынтымақтастыққа үйретеді. «Жұбын тап» әдісін тақырыпты жинақтау мақсатында пайдаландым. «Жетелеуші сұрақтар» арқылы тақырыпты қорытындыладым. |
«мадақтау», дескриптор арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау
|
Сынып бөлмесі желдетіп алынады,көзге арналған жаттығулар жасалынады.
Қауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. Бағалау бетшесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |