Материалдар / Судың маңызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Судың маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғаттағы су және оның маңызы туралы түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
926
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы 8

Күні 29.02.2016

Сабақтың тақырыбы

§37. Су – еріткіш. Заттардың суда ерігіштігі.

§38. Ерітінділердің концентрациясы. Еріген заттардың массалық үлесі.

§41. Су және сулы ертінділердің маңызы.

Мақсаты


Заттардың суда ерігіштігі, ерітінді және оның түрлері туралы мағлұмат беру. Ертіндінің концентрациясын есептеу жолдарын үйрету. Судың және сулы ертінділердің маңызын түсіндіру. Теориялық білімдерін өмірмен байланыстыру т.б.

Күтілетін нәтижелер


А.Заттардың суда ерігіштігін, ертінділердің жіктелуін, сулы ертінділердің маңызын біледі.

В.Берілген ертінділердің концентрацияларын есептей алады.;

С.Теориялық білімдерін практикада қолданады, концентрациясы берілген әртінділер әзірлей алады т.б.

Керекті жабдықтар


Интербелсенді тақта, слайдшоу, көрсетілім, химиялық элементтердің периодтық кестесі, оқулық, деңгейлік тапсырмалар, постер, маркерлер, карандаш, сызғыштар, есептегіш құралдар, жазбалар, үлестірме қағаздар, бағалау, рефлексия парағы, маршруттық карта, ғаламтор суреттері мен мәліметтері, формулалар, қималар, смайликтер, су, тұз, таразы т.б.

Сабақтың әдістері

Сөздік әдіс (диалог, баяндау, сұрақ-жауап), көрнекілік әдіс, зертханалық әдіс, топтық және жұптық жұмыс, көшбасшылық, АКТ элементтері, СТО т.б.

Сабақтың түрі, типі

Құрама сабақ

Сабақ барысы:

Сабақ кезең дері

Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті

Кіріспе

3 мин


Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, класс оқушыларын түгелдеу. Сыныптың, оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру. Психологиялық ахуал орнату.

Түрлі – түсті қағаздардан қиылған фигураларды (үш бұрыш, шаршы, дөңгелек) таратады.

Тренинг: Орыс психолг ғалымы И.Парадиннің тест-сауалнамасы бойынша адамның тұлғалық қасиеттерін анықтау.

  • КShape1 өшбасшылық қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін жандар;

Shape2

  • Жаңа идеяға жақын, білуге құмар жандар;



Shape3

  • Өте мейрімді, өзгенің қайғысы мен қуанышын бөлісуге дайын тұратын жандар;


Мұғаліммен сәлемдесу. Кезекші сабаққа оқушылардың қатысын, үйге қандай тапсырма берілгендігін баяндайды. Құрал – жадықтарын шығарып, сабаққа көңіл – күйлерін аударады. Сабаққа қажетті құрал – жабдықтарды таратады.

Әркім көңілі қалаған фигураларды таңдайды, Сауалнама қорытындысымен танысады. Қорытынды өз бойларындағы қасиеттермен сәйкескендерін баяндайды. Қол жапалақтайды.

Фигуралар артындағы пікірлер бойынша үш топқа бөлнеді.

  • Судың таралуы: 65-70%, 4/5- бөлігін құрайды, 1,4 млрд км3, 30млн км3, 70%;

  • Физикалық қасиеттері: сұйық, түссіз, иіссіз, 00С қатады, p=1г/см3;

  • Химиялық қасиеттері: сілті және сутек түзіледі, оксид түзіледі, газдар түзіледі, негіз түзіледі, қышқыл түзіледі;

Тұсау кесер

2 мин



Үй тапсырмасын тексеру: І.Шағын тест

  1. Адам ағзасына тәулігіне ең аз дегенде қанша су қажет?

А) 1л В) 100г С)2л Д) 200г

  1. Суды толық зарарсыздандыру үшін 1т суға ең кем дегенде қанша хлор қажет?

А) 7г В)0,7г С)0,07г Д) 70г

  1. 1т химиялық талшық алу үшін қанша су жұмсалады?

А)250т В)500т С) 1000т Д)1500т

  1. Елімізде қай қалада теңіз суын тұщыландыратын қондырғы жұмыс істейді?

А) Ақтау В)Атырау С)Семей Д)Орал

  1. Су қандай затпен әрекеттескенде тек гадар ғана түзіледі?

А)Натрий В)Мырыс С)Көміртегі Д)Оксид

  1. Сумен әрекеттесіп қышқыл түзетін оксидтер?

А)негіздік оксидтер В)қышқылдық оксидтер С)екідайлы окситер Д)қышқылдар

  1. Әкті сөндіру деп қандай реакцияны айтады?

А)Күкір (ҮІ) оксидінің сумен реакциясы В) мырыштың сумен реакциясы С)кальций оксидінің сумен реакциясы Д)фосфор(Ү) оксидінің сумен реакциясы

  1. Жай заттардан күрделі заттардың алынуы қалай аталады

А)анализ В) айырылу С)ыдырау д)синтез

  1. Мұздың тығыздығы

А)0,92г/см3 В)1г/см3 С)0,96г/см3 Д)0,99г/см3

  1. Суға улы химикаттар, мұнай қалдықтарының түсуі ластанудың қай түріне жатады?

А)Жылулық ластану В)Инфекцияны қоздырғыштар С)Бейорганикалық заттар Д)Органикалық заттар

ІІ. Үй есептерінің шығарылуын тексеру:


Әр топтан бір-бір оқушыдан тақтаға шақырып, есептің орындалу барысын бақылаймын. Қалған оқушыларды орындарынан тексеріп өтемін.

Оқулықтарын жауып жинастырып қояды да, таратылған тест тапсырмаларын жекелей орындайды, дәптерлерін ауыстырып, интерактивтік тақтада берілген жауаптар бойынша жұбын тексереді. Бағалау шкаласы бойынша сәйкес ұпай береді. Топ басшылары бағалау парағына сәйкес ұпайларды жазады.













Үй есептерін шығарып келулері бойынша алдарындағы смайликтерді көтереді:


  • Барлық есептерді шығардық, маған жеңіл болды;



  • Есептерді шығардым, бірақ дұрыстығына күмәнім бар;



  • Есептер шығаруда қиналдым, орындай алмадым;

Негізгі бөлім

35 мин














































Жаңа сабақ: Ақпанның 29-ы.

§37. Су – еріткіш. Заттардың суда ерігіштігі.

§38. Ерітінділердің концентрациясы. Еріген заттардың массалық үлесі.

§41. Су және сулы ертінділердің маңызы.

«Дайындал. Назар сал. Оқыңыдар» постер әзірлеу. Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеруге тақырып бөлініп беріледі.

І топ. Су – еріткіш. Заттардың суда ерігіштігі.

ІІ топ. Ерітінділердің концентрациясы.

ІІІ топ. Су және сулы ертінділердің маңызы.

Оқушылардың жұмысын бақылап, көмек және нұсқау беріп отырады.


«Зерек болсаң шешіп көр» жаңа тақырыпты бекіту барысында деңгейлік тапсырмалар беріледі. Есептер шығару барысында оқушыларды бақылап, нұсқау беріп отырады.

І-топқа

А.Ерігіштік кестесін пайдалана отырып төменедгі заттарды суда еру қасиеттеріне қарай жіктеңіздер: NaNO3, Ba(OH)2, CaSO4, Li2CO3, Mg3(PO4)2, AgCl;

В.20%-дық 500г ертінді дайындау үшін қанша грамм тұз және су қажет?

С.Массасы 500г 10%-дық күкірт қышқылының ертіндісіне 500г су қосқаннан кейін ертіндінің концентрациясы қандай болады?

ІІ-топқа

А.Ерігіштік кестесін пайдалана отырып төменедгі заттарды суда еру қасиеттеріне қарай жіктеңіздер: KNO3, Ca(OH)2, BaSO4, CaCO3, Na3PO4, Ag2SO4;

В. Мыс сульфатының ертіндісін дайындау үшін 14 кг CuSO4 және 156 кг су жұмсалады. Дайындалған ертіндінің массалық үлесі қандай?

С.Массасы 300г 5%-дық күкірт қышқылының ертіндісіне 300г су қосқаннан кейін ертіндінің концентрациясы қандай болады?

ІІІ-топқа

А.Ерігіштік кестесін пайдалана отырып төменедгі заттарды суда еру қасиеттеріне қарай жіктеңіздер: Fe(NO3)2, Zn(OH)2, PbSO4, CaCl, Na2S, Ag2SO4;

В. 9%-дық 500г ертінді дайындау үшін қанша грамм ас тұзы және су қажет?

С.Тұздың 300г 30%-дық ерітіндісімен 100г 50%-дық ертіндісі араластырылады. Алынған ертіндідегі заттың заттың массалық үлесі қандай?



І.топ: Сәйкестендіру тест

1

100г суда 1г-нан зат кем ерісе

А

Аммиак

2

Одан әрі ери алатын ертінді

Ә

Концентрлі

3

Суда жақсы еритін газ

Б

Сірке қышқылы

4

Ертіндіде еріген заттың мөлшері көп болса

В

Аз еритін заттар

5

Тұрмыста, тамақ өнеркәсібінде кеңінен қолданылатын ертінді

Г

Сілті

6

Суда ерігенде қолға сабын тәрізді білінеді

Ғ

Қанықпаған


ІІ. Топ: Химиялық диктант

Ерітінді дегеніміз - ............. пен еріген заттан тұратын ......... жүйе. Суда ерігіштігі ...... төмен болса, онда мүлдем ерімейтін заттарға болады. Оған ..... жатады. Ертіндіде еріген зат мөлшері аз болса ....... деп аталады. ........... пен .......... суда шексіз ериді. Ал ......... суда ерімейді. Температура төмендегенде және ........ жоғарылағанда .......... ерігіштігі артады. Су мен .......... ........ әрекеттескенде сілті түзіледі. Кальций оксидін тұрмыста ................. әк деп атады.


ІІІ. Топ: Бес жолды өлең

  1. Зат есім -1

  2. Сын есім -2

  3. Етістік -3

  4. Сөйлем -4

  5. Синоним -1



Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазып алады.




Берілген тақырыпты жекелей оқиды. Топта ой бөліседі, ортақ шешім шығарып, постерге түсіреді. Постерді топпен немесе жекелей қорғайды. Сағат тілі бағытымен топтар бір-біріне «Екі жұлдыз, бір тілек» айту арқылы бағалайды. Топ жетекшісі бағалау парағына сәйкес ұпайларын жазып отырады.


Таратылған тапсырмалардан оқушылар өз қабілетері келгенше есептерді таңдап алып, жекелей орындауға кіріседі. Тапсырмалар орындау барысын «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды.

А-деңгейі Қызыл (төменгі);

В-деңгейі Сары (жақсы);

С-деңгейі Жазыл (өте жақсы) түсті көтереді. Топ жетекшісі бағалау парағына сәйкес ұпайларын жазып отырады.





















Топпен тапсырманы орындап, топтан бір кісі баяндайды.







Қоры-тынды

5 мин



Кері байланыс «Блоб баспалдағы» әдісі және «3:2:1» әдісі.






Үйге тапсырма: Тақырыптарды оқу, жаттығуларды аяқтау. «судың маңызы» тақырыбында эссе жазып келу.

Сабақ барысын бағалауға нұсқау беріледі.



Сабақты аяқтайды. Оқушылармен қоштасады.

Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазып, баспалдақтағы өз орындарына жапсырады. Әр топтан бір оқушыдан

1.Сабақта есінде қалған үш негізгі ұғым;

2.Сабақта өзі үшін қызықты екі жағдай;

3.Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ қояды.

Үйге тапсырма жазып алады.


Топ басшылары бағалау критерийлеріне сәйкес топ мүшелерін бағалайды, Бағалауға коментарий беріледі.

Мұғаліммен қоштасады.

Сабақтың өзіндік талдауы:


Сабақ бойынша өзгертулер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!