Сабақтың
тақырыбы:
Нәтиже
сабақ
Мен не
үйрендім?Шығарма
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Туребекова Л.М
Күні:
|
СЫНЫП:
2
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.3.3.1* - оқыған,
тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің
көмегімен жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып шағын
мәтін жазу.
Шығарма жазғыза отырып,
сөйлемдегі сөздердің байланысын дұрыс қолдануын, сөйлем мүшелерінің
орнымен жазылуын қалай меңгергенін және сауаттылығын
анықтау
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың
барлығы: Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа
жауап береді.
Оқушылардың
көбісі: .Өз бетінше жұмыс
жасайды.
Оқушылардың
кейбіреуі: тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, кері
байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
|
Басталуы
|
Шаттық
шеңбері.
ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
|
Жаңа
білім
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
айту
Суретпен жұмыс (Астана, рәміздер,
табиғат,отбасы)
Қазақстан жері кең байтақ,
пайдалы қазбаларға өте бай, өсімдіктер әлемі алуан
түрлі
Менің Отаным –
Қазақстан
Шығарма жазу алгоритмі
1. Шығарма тақырыбына лайық нақты болып
жасалсын
2. сөйлемдер тиянақты,ойлы
болсын
3. Тақырыптан
ауытқыма
4. Жазу мәдениетіне де ерекше
ден қой
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
|
Дәптермен
жұмыс. Шығарма
Менің отаным
Қазақстан.
Критерийі:
Жазбаша өз ойын,
дұрыс жеткізу
Сауатты
жазу.
Дескриптор: Жазбаша өз ойын, дұрыс
жеткізеді.
сауатты
жазады
|
орындық.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту
сәті
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
|
«Автор
орындығы» қалаулары бойынша 1-2 жұмысты оқып
ой-бөлісу.
|
|
Бағалау
|
«Білім
ағашы»
|
|
Үйге
тапсырма: мәтін түрлері ереже
қайталау
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|