Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ Мен не үйрендім?Шығарма | Мұғалімнің аты-жөні:Туребекова Л.МКүні: |
СЫНЫП: 2
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.3.3.1* - оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып шағын мәтін жазу. Шығарма жазғыза отырып, сөйлемдегі сөздердің байланысын дұрыс қолдануын, сөйлем мүшелерінің орнымен жазылуын қалай меңгергенін және сауаттылығын анықтау
|
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы: Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі: .Өз бетінше жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі: тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі |
|
Ресурстар | Оқулық, суреттер, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : |
|
Басталуы
| Шаттық шеңбері.ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
|
Жаңа білім
| Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту Суретпен жұмыс (Астана, рәміздер, табиғат,отбасы) Қазақстан жері кең байтақ, пайдалы қазбаларға өте бай, өсімдіктер әлемі алуан түрлі Менің Отаным – Қазақстан Шығарма жазу алгоритмі1. Шығарма тақырыбына лайық нақты болып жасалсын2. сөйлемдер тиянақты,ойлы болсын3. Тақырыптан ауытқыма 4. Жазу мәдениетіне де ерекше ден қой
|
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы
| Дәптермен жұмыс. ШығармаМенің отаным Қазақстан.
Критерийі: Жазбаша өз ойын, дұрыс жеткізу Сауатты жазу.Дескриптор: Жазбаша өз ойын, дұрыс жеткізеді. сауатты жазады
| орындық. |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті
| Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы
| «Автор орындығы» қалаулары бойынша 1-2 жұмысты оқып ой-бөлісу. |
|
Бағалау | «Білім ағашы» |
|
Үйге тапсырма: мәтін түрлері ереже қайталау |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |