Сәлемдесу!
Оқушыларды
түгендеу.
Үй тапсырмасын
сұрау.
Т. «Бетпе –бет»
әдісі. Оқушылар 2 қатарға қарама
–қарсы отырып, берілген сұрақтар бойынша пікірін айтады. Бірінші
қатардағы оқушылар бір орынға жылжып, жұбын
ауыстырады.
Талқылау
сұрақтары:
1.Сапабек өзінің әке –шешесіне
деген перзенттік сағынышын, махаббатын таныта алды
ма?
2.Ерекеңнің түнімен
мазасызданып шығуының себебі неде?
3.Жазушы ақсақалдың
көңіл-күйін қалай берген?
4. Ерекең баласынан қандай
үміт күтіп еді, үміті ақталды ма?
5. «Баланың ата-ана алдындағы
азаматтық парызы» дегенді қалай түсінесің?
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
оқушы
|
Шығарманың эстетикалық
құндылығы туралы сыни шолу жазады;
|
эстетикалық құндылықтарды анықтайды;
|
баға береді
|
сыни талдау
жасайды
|
Топқа
бөлу: оқушылар шағын топтарға
бөлінеді.
Т. Оқушылар шағын топтарда
талқылап, берілген оқиғалар бойынша эстетикалық құндылықтарды
анықтайды, себебін түсіндіреді.
1-топ: Ерғабыл мен кемпірінің
өзара қарым –қатынасы
2-топ: Қонақ
күту
3-топ: Сапабектің
әңгімесі
4-топ: Тома
–келін
5-топ: Аспандиярдың
әні
Оқушылар бір –бірінің пікірін
дәптерлеріне жазып алады.
Ж. Сыни шолу
жазу
Ұсынылатын
тақырып:
«Қонақтар» әңгімесіндегі
эстетикалық құндылықтар»
Көлемі: 120-150
сөз
Қосымша
мәлімет:
Әдеби
сын -көркем шығармаларды талдап,
баға беріп , олардың идеялық- көркемдік мәнін әдебиеттегі орнын
анықтайты әдебиеттану ғылымының негізгі бір
саласы.
Еркін
микрофон:
Оқушылар өз қалаулары бойынша
сыни шолуларын сыныпқа таныстырады.
Кері
байланыс:
«Микрофон»
әдісі
Рефлексия:: (өзінің орындаған тапсырмасы бойынша рефлексия
жасайды)
Маңыздылық аймағы
Ішкі шеңбер –ең
маңызды
Ортаңғы шеңбер
–маңыздырақ
Сыртқы шеңбер –маңызды
емес
Үйге тапсырма: қайталау
тапсырмалары
|