БЕКІТЕМІН
«Алапамыс» бөбек жай-
балабақшасының
меңгерушісі
____________________А.Алтаева
«Сылдырмақтар - көңілді
ойыншықтар»
( Балбөбек
тобы)
Дене шынықтыру нұсқаушысы: Утегулова
С.М
2018 - 2019 оқу жылы
Білім беру саласы:
Денсаулық
Бөлім: Дене шынықтыру.
Тақырыбы: «Сылдырмақтар - көңілді
ойыншықтар».
Мақсаты: ирелең жолмен жүруге, қос аяқпен секіруге (аяқ
бірге-аяқ алшақ) үйрету. Шағын топпен бір-біріне кедергі жасамай
жүгіру; саптан шықпай,бағытты сақтай жүру; аяқты тізеден сәл бүгіп,
секіріп, аяқты алшақ,бірге ұстау дағдыларын
бекіту.
Қолданылатын көрнекі
құралдар: жіп,әр балаға 2
сылдырмақтан.
Оқу іс-әрекетінің түрлері
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті
|
Мотивациялық – қозғаушылық
|
1.Бір қатар сапқа тұру.
2.Сәлемдесу.
(Нұсқауларды орындау)
Арнаулы жаттығулар:
- бір тізбекпен жүру;
-қол жоғары,аяқтың ұшымен жүру;
-қол белде,аяқтың өкшесімен
жүру;
-баяу жүгіру;
-жай жүріспен жүру.
Балаларға үлкен себеттегі 2 сылдырмақтан
беру.
|
|
|
Жалпы даму жаттығулар:
1.Саусақ пен саусақты ақырын
соғамыз
2.
Алақан шапалақтаймыз: « бом-бом-бом» Міне, алақанымыз да
жылынды.
3.
«Сылдырмақты қақ (сілкеу)». Б.қ.: аяқты еркін қалыпта ұстап,еденде
отыру,сылдырмақ қолда. 1-сылдырмақпен қолды жоғары көтеру, оны
сылдырлату, Қолды төмен түсіру.
4.«Сылдырмақты ал». Б.қ.: аяқты еркін қалыпта
ұстап, еденде отыру, сылдырмақ қолда. 1-сылдырмақпен қолды алға
созу;2-сылдырмақты сылдырлату; 3- сылдырмақты аяқтың жанына қою;
4-бастапқы қалыпқа келу. 1-қолды алға
созу;
|
4-5
рет қайталайды.
4-5 рет қайталайды.
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
2-
еңкейіп сылдырмақты алу; 3- бастапқы қалыпқа
келу.
5.
«Серіппелер». Б.қ.: сылдырмақпен қолды белде ұстап, тік
тұру.
6.
«Сылдырмақты көрсет». Б.қ.: аяқ сәл алшақ, еңкейіп сылдырмақты
еденге қою. Тік тұрып түзелу, алақанды жоғары қаратып, қолды алға
созып: «сылдырмақ жоқ» деу. Отыру, сылдырмақты алу,тік тұрып
түзелу, сылдырмақты көрсетеді: «міне»
Тыныс алу:
«Үлкен болып өсеміз» қимыл-қозғалысы аз жаттығуы:
қолды шетке сөзып жоғары көтеру, төмен түсіру.
Негізгі қимыл-қозғалыс
жаттығулары:
1.Ирелең жолмен жүру (ені 25см, ұзындығы
2,5м);
2.Қос аяқпен секіру (аяқ бірге –аяқ
алшақ).
«Қияр»ойыны:
1.Ойын шартын түсіндіру.
2.Балалармен бірлесе ойнау.
|
4-5
рет қайталайды.
4-5
рет қайталайды.
4-5
рет қайталайды.
2-3
рет
Педагогті мұқият тыңдайды, тапсырманы бұлжытпай
орындауға тырысады.
Ойынға жаппай қатысады.
|
Рефлексиялық түзетушілік
|
Қорытынды бөлім.
1.Балаларды мақтап,мадақтау.
2.Жүріс түрлерінің дұрыс орындалуын
бақылау.
3.Қауіпсіздік ережесін сақтау.
|
Ұйымшылдықпен ойнайды.
|
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: ирелең жолмен жүруге,қос аяқпен секіруді (аяқ
бірге –аяқ алшақ), шағын топпен бір-біріне кедергі жасамай саптан
шықпай,бағытты сақтай жүруді.
Түсінеді: жаттығулардың жасалу
ретін.
Қолданады: педагогтің тапсырмасын тыңдау, орындау, белгі
бойынша тоқтау дағдыларын.