СЫНЫП САҒАТЫ
Тақырыбы: «Айтыс ақындар»
Сынып: 8-9 «А»
Сынып жетекші:
Күні: 26.09.24
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
10.10.2024 |
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
Айтыс ақындар Қауіпсіздік сабағы (10 минут) |
|
Сынып сағатының мақсаты |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
|
Негізгі міндеттер: |
|
Сынып сағатының барысы
|
Кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Басы Қауіпсіздік сабағы (10 мин )
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру "Комплименттердің бұрқасыны» Қауіпсіздік сабағы «Менің қандай құқығым бар?» Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар Тақырыпқа шығу («Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушы сабақтың тақырыбына шығады )
Оқушыға сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру Мақал - мәтелдер, нақыл сөздер: «Жақсы жұмыс – жанға тыныс», «Еңбек түбі – зейнет», «Еңбексіз өмір – сөнген өмір» |
Оқушы өз ойларын ортаға салады.
Өз құқықтары туралы мәлімет алады
Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
|
https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
Тақырыптық суреттер
|
||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Мәтінмен жұмыс Нан – дастархан құты. Нан –тоқтық, нан- байлық. Дастархан басында әрбір түйір нан қаншама адамның ерен еңбегі, маңдай тері, аялы алақаны арқылы ғана алдымызға келетінін еш уақытта ұмытпауымыз керек. Нанды шашуға, жерге тастауға, басуға болмайды. Жерде жатқан нан болса, алып адам баспайтын жерге қою керек. Егер менен Әлемдегі ең асыл не? – дей қалса,бөгелместен:,,Нан’’ – деп жауап берген болар едім. Себебі нан – әлемнің жарығы , Күннен нұр алады, адамға Күннің нұрын құяды, оның өмірін күндей жарқыратады’’.- Ыбырай Жақаев.
Мұғалім мақалдың алғашқы жолын
оқиды, әрі қарай ойынға қатысушылар қолын көтеріп
жалғастырады.
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз ойларын қорытындыларын сынып алдында айтады.. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Оқушы мақалдың соңғы жолдарын жолын оқиды,
әрі қарай ойынға қатысушылар қолын көтеріп
жалғастырады. |
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Ақпараттық мәтін Нақыл сөздер. ,,Нан – береке бастауы’’. ,,Нан – күш-қуат көз’’і. ,, Ас атасы – нан’’. ,, Нан – дастарқанға сән! ’’
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы |
||||||||||||||||||||||||
|
Соңы
|
Кері байланыс Сонымен оқушылар, мақалдың өміршеңдігі мен қолдану аясының кеңдігінің сыры неде? Әрине, тілдің көркемдігі мен мазмұнының тереңдігінде. Аз сөзбен көп мағына беретіндігінде. Осымен «Еңбек түбі – береке» Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады? Адамгершілік,әділеттілік туралы мақал-мәтелдер .
1.Адамгершілік болмай, Құрметті оқушылар әрқашанда адамдық жақсы қасиеттерді сақтап,мақсаты нәтижелерге жету үшін,өз мүмкіншіліктеріңмен жетуге тырысыңдар
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Адамгершілік,әділеттілік туралы мақал-мәтелдерді айтады
|
|
А4 |
||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып сағаты "Айтыс ақындар" 8-сынып
Сынып сағаты "Айтыс ақындар" 8-сынып
СЫНЫП САҒАТЫ
Тақырыбы: «Айтыс ақындар»
Сынып: 8-9 «А»
Сынып жетекші:
Күні: 26.09.24
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
10.10.2024 |
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
Айтыс ақындар Қауіпсіздік сабағы (10 минут) |
|
Сынып сағатының мақсаты |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
|
Негізгі міндеттер: |
|
Сынып сағатының барысы
|
Кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Басы Қауіпсіздік сабағы (10 мин )
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру "Комплименттердің бұрқасыны» Қауіпсіздік сабағы «Менің қандай құқығым бар?» Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар Тақырыпқа шығу («Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушы сабақтың тақырыбына шығады )
Оқушыға сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру Мақал - мәтелдер, нақыл сөздер: «Жақсы жұмыс – жанға тыныс», «Еңбек түбі – зейнет», «Еңбексіз өмір – сөнген өмір» |
Оқушы өз ойларын ортаға салады.
Өз құқықтары туралы мәлімет алады
Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
|
https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
Тақырыптық суреттер
|
||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Мәтінмен жұмыс Нан – дастархан құты. Нан –тоқтық, нан- байлық. Дастархан басында әрбір түйір нан қаншама адамның ерен еңбегі, маңдай тері, аялы алақаны арқылы ғана алдымызға келетінін еш уақытта ұмытпауымыз керек. Нанды шашуға, жерге тастауға, басуға болмайды. Жерде жатқан нан болса, алып адам баспайтын жерге қою керек. Егер менен Әлемдегі ең асыл не? – дей қалса,бөгелместен:,,Нан’’ – деп жауап берген болар едім. Себебі нан – әлемнің жарығы , Күннен нұр алады, адамға Күннің нұрын құяды, оның өмірін күндей жарқыратады’’.- Ыбырай Жақаев.
Мұғалім мақалдың алғашқы жолын
оқиды, әрі қарай ойынға қатысушылар қолын көтеріп
жалғастырады.
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз ойларын қорытындыларын сынып алдында айтады.. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Оқушы мақалдың соңғы жолдарын жолын оқиды,
әрі қарай ойынға қатысушылар қолын көтеріп
жалғастырады. |
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Ақпараттық мәтін Нақыл сөздер. ,,Нан – береке бастауы’’. ,,Нан – күш-қуат көз’’і. ,, Ас атасы – нан’’. ,, Нан – дастарқанға сән! ’’
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы |
||||||||||||||||||||||||
|
Соңы
|
Кері байланыс Сонымен оқушылар, мақалдың өміршеңдігі мен қолдану аясының кеңдігінің сыры неде? Әрине, тілдің көркемдігі мен мазмұнының тереңдігінде. Аз сөзбен көп мағына беретіндігінде. Осымен «Еңбек түбі – береке» Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады? Адамгершілік,әділеттілік туралы мақал-мәтелдер .
1.Адамгершілік болмай, Құрметті оқушылар әрқашанда адамдық жақсы қасиеттерді сақтап,мақсаты нәтижелерге жету үшін,өз мүмкіншіліктеріңмен жетуге тырысыңдар
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Адамгершілік,әділеттілік туралы мақал-мәтелдерді айтады
|
|
А4 |
||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













