Басы
Қауіпсіздік
сабағы (10 мин )
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру "Комплименттердің
бұрқасыны»
Қауіпсіздік
сабағы «Менің қандай құқығым
бар?»
Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары
Қазақстан Республикасының
2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы
Бала құқықтары туралы» заңы
(бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың
негізгі құқықтары мен
міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді.
Баланың өмір
сүруге, қорғауға,
денсаулығын
қорғауға, тұрғын
үйге, білім алуға, даралық
және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар.
«Қазақстан Республикасындағы Бала
құқықтары
туралы»
Қазақстан Республикасының 2002
жылғы 8
тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1, 17,
19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1
баптар
Тақырыпқа
шығу
(«Миға шабуыл» әдісі
арқылы оқушы сабақтың тақырыбына шығады
)
«Қазақстан
Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан
Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы № 345
Заңы
|
15-бап
|
Баланың білім алу құқығы
|
16-бап
|
Баланың еңбек бостандығына құқығы
|
16-1-бап
|
Баланың экономикалық қанаудан қорғау құқығы
|
17-бап
|
Баланың мемлекеттік көмекке құқығы
|
19-бап
|
Баланың демалуға және демалуға құқығы
|
20-бап
|
Баланың міндеттері
|
35-бап
|
Бала және дін
|
36-бап
|
Баланы әлеуметтік ортаның теріс әсерінен қорғау
|
37-бап
|
Баланы алкоголь өнімдері мен темекі өнімдерінің зиянды
әсерінен қорғау
|
38-бап
|
Баланы психоактивті заттардан, күшті немесе улы заттардан қорғау
|
39-1-бап
|
Балаларға, он сегіз жасқа дейінгі адамдарға тыйым
салынған ақпаратты қамтитын ақпараттық өнімнің таралуын,
сондай-ақ кәмелетке толмағандардың
ойын-
сауық орындарында болу тәртібін мемлекеттік бақылау
|
Оқушыға сабақтың
тақырыбы және мақсатымен
таныстыру
Мақал - мәтелдер, нақыл сөздер: «Жақсы жұмыс
– жанға тыныс», «Еңбек түбі – зейнет», «Еңбексіз өмір – сөнген
өмір»
|
Оқушы өз ойларын
ортаға салады.
Өз құқықтары туралы
мәлімет алады
Оқушы жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
|
https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view
https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
Тақырыптық
суреттер
|
Ортасы
|
Мәтінмен
жұмыс
Нан – дастархан
құты. Нан –тоқтық, нан- байлық. Дастархан басында әрбір түйір нан
қаншама адамның ерен еңбегі, маңдай тері, аялы алақаны арқылы ғана
алдымызға келетінін еш уақытта ұмытпауымыз керек. Нанды шашуға,
жерге тастауға, басуға болмайды. Жерде жатқан нан болса, алып адам
баспайтын жерге қою керек. Егер менен Әлемдегі ең асыл не? – дей
қалса,бөгелместен:,,Нан’’ – деп жауап берген болар едім. Себебі нан
– әлемнің жарығы , Күннен нұр алады, адамға Күннің нұрын құяды,
оның өмірін күндей жарқыратады’’.- Ыбырай
Жақаев.
Мұғалім мақалдың алғашқы жолын
оқиды, әрі қарай ойынға қатысушылар қолын көтеріп
жалғастырады. 1. Еңбегің қатты болса,…(татқаның тәтті
болар). 2. Еңбек түбі – береке,…(көптің түбі –
береке). 3. Істегенің еліңе жақсы,…(үйренгенің өзіңе
жақсы). 4. Отынды шапқанға жақтыр,…(малды тапқанға
бақтыр). 5. Ексең егін,…(ішерсің
тегін). 6. Етік тіге алмаған,…(біз
таңдайды). 7. Көсеуі қысқаның,…(қолы
күйер). 8. Берген – алар,…(еккен –
орар). 9. Еңбек етсең ерінбей,…(тояды қарның
тіленбей).
|
Оқушы ақпараттық
мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушы өз ойларын
қорытындыларын сынып алдында айтады.. Оқушы бір-біріне қосымша
сұрақтар, қойып, бір-бірін
толықтырады.
Оқушы мақалдың соңғы жолдарын жолын оқиды,
әрі қарай ойынға қатысушылар қолын көтеріп
жалғастырады. 1. Еңбегің қатты болса,…(татқаның тәтті
болар). 2. Еңбек түбі – береке,…(көптің түбі –
береке). 3. Істегенің еліңе жақсы,…(үйренгенің өзіңе
жақсы). 4. Отынды шапқанға жақтыр,…(малды тапқанға
бақтыр). 5. Ексең егін,…(ішерсің
тегін). 6. Етік тіге алмаған,…(біз
таңдайды). 7. Көсеуі қысқаның,…(қолы
күйер). 8. Берген – алар,…(еккен –
орар). 9. Еңбек етсең ерінбей,…(тояды қарның
тіленбей).
|
Мұғалім оқушылар
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Мұғалім оқушылар
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Ақпараттық
мәтін
Нақыл сөздер. ,,Нан – береке
бастауы’’. ,,Нан – күш-қуат көз’’і. ,, Ас атасы – нан’’. ,, Нан –
дастарқанға сән! ’’
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ
парағы
|
Соңы
|
Кері
байланыс
Сонымен оқушылар, мақалдың өміршеңдігі мен
қолдану аясының кеңдігінің сыры неде? Әрине, тілдің көркемдігі мен
мазмұнының тереңдігінде. Аз сөзбен көп мағына беретіндігінде.
Осымен «Еңбек түбі –
береке»
Бүгінгі сабақтан мен не
білдім?
Сабақ барысында қандай
қиындыққа кездестің?
Сабақ барысында қандай сұрақ
туындады?
Адамгершілік,әділеттілік
туралы мақал-мәтелдер
.
1.Адамгершілік болмай,
Әділдік болмас.
2.Адамның ұяты бетінде,
Адамгершілігі ниетінде.
3.Адамгершілікке арналған үш сауал бар: Шөлге құдық қазған бір
сауап,
Өзенге көпір салған бір сауап,
Жолға ағаш еккен бір сауап.
4.Адалдық — ардың ісі.
5.ШЫНДЫҚ ЖОҚ ЖЕРДЕ СҰМДЫҚ КӨП.
6.Адамның әдемілігі шыншылдығында.
7.Ақихат сөзде алалық жоқ.
8.Әділ айтқан жеңер.
9.Әділдікке жығылмайтын адам жоқ.
10.Әкімің әділ болмаса жұрт бұзылады,
Саудаң әділ болмаса нарық
бұзылады.
Құрметті оқушылар әрқашанда
адамдық жақсы қасиеттерді сақтап,мақсаты нәтижелерге жету үшін,өз
мүмкіншіліктеріңмен жетуге
тырысыңдар
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
Адамгершілік,әділеттілік
туралы мақал-мәтелдерді
айтады
|
|
А4
|