Күні:12.01.2018ж
Ағылшын
тілі
5
сынып
Ағылшын
тілі
пәнінің
мұғалімі
Жұмабаева
Тамара
Сабақтың тақырыбы:’’The green
world’’
Мақсаты:
1.Балаларды ағылшын тілінде қоршаған ортамен
таныстыру.
2.Аңдарды, Жер
планетасын қорғауға сүйіспеншіліктерін
ояту.
3.Оқушылардың
оқу, сөйлеу, ойлау қабілеттерін
дамыту.
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
Greetings.
T. Good
morning,children!
(Who is on duty today? Who is
absent?)
2.Сабақтың
барысы:
Let’s begin our lesson. Look at the
blackboard. Read the epigraph to our
lesson.(Эпиграф).
«I’m the part of the world and the world is a
part of me».
How do you understand these words? What does
it mean?
3.
Үй жұмысы
тексеру:
Plural form of nouns
(rule)
Words – animals (look at the picture and name
the animal. Give the plural form of
it)
4.
Жаңа тақырыпты
меңгеру:
Ex. 2,
p.52-53
Жаңа сөздер
Special-ерекше
Pollute-
ластау
Dumb-
ақылсыздық
Мәтінмен
жұмыс.
(оқу және аударма)
Read the letter. Translate the
text.
Answer the questions. Ex3,
p.53
Оқушыларға
қойылатын
қосымша
сұрақтар:
a\Do you like the
poem?
What does American girl ask
for?
What should we do to make the Earth
better?
Oh, look how beautiful our planet will be if
we only help it. Together we can make the world
better.
The Earth’s day is on the 22nd of
April.
b\ We have in our land 8 reserves. They are:
Aksu-Zhabagaly, Almaty, Markhakol, the West Altay, Khorgalzhyn,
Nauryzym, Barsakelmes, Ustirt. In the future will be created
another 9 reserves. They are Karatau, Betpakdala, Torgay. Alakol,
Zhongar, Zaysan, Balkhash River, Khysylkhum and Ereimentau. In
these reserves are many animals and people work with animals all
day.
V.
Грамматиканы
қайталау.
Past
Simple
Қолданылатын
кездері.
Жасалуы
Ех.1
1.watched, he, yesterday,
TV.
2. helped, the house,last Sunday, Ann,
about
3.
Мен кеше үй жұмысы
істедім.
4.
Ол 2
ай бұрын
Астана
болды
Irregular
verbs. дұрыс
және бұрыс
етістіктер
Слайдтардан
бұрыс
етістіктердің
формаларды
жасау.
Present Perfect
Continuous
Қолданылатын
кездері.
Жасалуы
Ех.2
Мен ағылшын
тілін
бес жылдан
бері үйреніп
жүрмін.
Асхат
10
жасынан
бастап
компьютер
ойнап
жүр.
How long ____ you _____ (learn)
English?
I love music. I _____ (play the dombra) since
I was 9.
This crossword is difficult. I ____ (do) it
for 40
minutes.
IV.
қорытынды.
V.
Үй жұмысы
a\ех.8,
р54
оқу
ереже
қайталау
1. Қандай тарелкадан тамақ ішуге болмайды? (бос
тарелкадан)
2. Кто будет тебе отец
брата? (отец)
3. Күн мен түн немен аяқталады? («н»
әрпімен)
4. Что посредине «земли»? (буква
«м»)
5. Жылдың неше айында 28 күн бар?
(барлық айда)
6. Что говорит на всех языках
мира? (эхо)
7. Ең ақылды адамды қалай атайды?
(вундеркинд)
8. Какой язык самый
распространенный? (английский,
китайский)
9. Қандай сағат тәулігіне екі рет дұрыс
уақыт көрсетеді? (тоқтап тұрған
сағат)
10. Какое колесо не
вертится? (запасное)
11. Жаңбыр екі күн қатарынан жауа алады ма?
(жоқ, себебі арасын түн бөледі)
12. Какая птица является символом Казахстана?
(беркут)
13. Какой месяц короче всех? (Май - в нем всего
три буквы)
14. Жаңбыр кезінде қарға қандай ағашқа
отырады? (су ағашқа)
15. Росло четыре
березы, на каждой березе по четыре больших ветки, на
каждой
большой ветке по четыре маленьких ветки, на
каждой маленькой ветке
по четыре яблока. Сколько всего яблок? (Ни
одного. На березах яблоки не
растут!)
16. Тіктөртбұрыштың бір бұрышын сындырып алды.
Тіктөртбұрыштың неше бұрышы қалды?
(бес)
Тақырыбы: «Үш тұғырлы тілдің
болашағы жарқын »
Күні:
9.02.2018ж
5-сыныптар арасында «Полиглот »
сайысы
Мақсаты:
1.
Оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттыру, ойлау
қабілеттерін дамыту.
2.
Оқушылардың танымдық қабілетін, ой-өрісін дамыту, дүниетанымын
кеңейту, сөздік қорын молайту.
3.
Оқушыларды ұлтаралық ынтымақтастыққа, өз елін және өз тілін
қадірлеуге, өз отанын сүюге тәрбиелеу. Ағылшын тіліне деген
қызығушылығын арттыру.
Жүргізуші: Қайырлы күн, құрметті ұстаздар
және оқушылар!
Dear
guests, teachers and children! Welcome to our competition
“Polyglot”! - We are glad to see you at our game. Our game is
called “Polyglot”. Do you know the meaning of the word
“polyglot”?
- Now
listen to the rules of our game. It consists of several stages.
They are deal with English, Russian and Kazakh languages. The
pupils of 5- forms take part in this game. Greet
them!
Жүргізуші: Бұл
ойынға 5- оқушылары қатысады. Оқушыларды
қарсы алыңыздар! Ойынымыздың
1
бөлімінде әр топқа қазақ, орыс, ағылшын
тілдері пәндерінен сұрақтар
қойылады.
Олай болса бүгінгі
сайысқа қатысып
отырған сайыскерлерімізбен таныс
болайық
1. “Friendship” және 2.
“Smile” тобы
Our competition consists of 5 tasks. They
are:
І -
«Таныстыру»
«Introduction»
ІІ -«Аламан бәйгe
ІІІ -
Riddlest
ІV – Make sentences
V-Answer the questions magic
box
VI- find and
say
VII-Polyglot
VIII- Song
Жүргізуші: Ал енді сайысымызды бастайық:
І тур –
«Таныстыру»
Introduction
“Friendship ” Жарыс
десе
жанамыз
Бүгінгі
күн
жарыста алғырлықпен
аламыз
“Smile” Білікті бірді
жығады
Білімді мыңды
жығады
Жүргізуші: On the first stage our pupils must answer the
questions of the English, Kazakh and Russian
languages.
I тур «Baiga»
Сұраққа
жауап беріп,үш тілде аудармасын айту.
I-топ (5-
сынып)
-
Қазақ әліпбиінде қанша
әріп бар? (қырық екі, сорок два, forty
two)
-
Разговор двух или
нескольких лиц. (диалог, диалог,
dialogue)
-
What
is the capital of England? (London, Лондон, Лондон)
-
Who
works at school? (teacher, учитель, мұғалім)
-
What
month is it now? (april апрел сәуір
-
Мамамның мамасы кім
(нағашы әже, бабушка, grandmother)
II-топ(5-
сынып)
-
Аптаның бесінші күні (
Жұма, Пятница, Friday)
-
Қыста ұйықтайтын аң (
аю, медведь, bear )
3. We
can watch news, films and other interesting things in it.
(television, телевизор, теледидар)
4.
The room where we sleep. (bedroom, спальня, жатын бөлме)
5. Сәтті күн (сәрсенбі, среда, Wednesday)
6.
What colour is grass? (white, белый, ақ)
II тур «Guess the
riddles!»
Жүргізуші: Ойынымыздың
2-бөлімінде оқушыларға жұмбақтар жасырылады, жауабын үш тілде айту керек. Бірінші қол көтерген оқушы жауап береді. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай.
In
this stage our pupils should find the missed words in the riddles
and have to translate them into Kazakh and Russian. For each right
answer they’ll receive of 1
point.
1. Тақия толған сөк,
Таң
атқанда жоқ. (жұлдыздар, звезды, stars)
2. Айдалада ақ отау
Аузы, мұрны жоқ отау. (жұмыртқа, яйцо, an egg)
3. Тұрады ылғи сөреде,
Іші толы өнеге.
(кітап, книга, а book)
4. A little old woman has twelve children.
(а
year,
жыл, год)
5. Қар сияқты аппақ, өзі сондай тәтті - ақ . (Қант, сахар, sugar)
6. What has four legs, but can’t walk? (a
chair, орындық, стул)
7. It is running night and day but it never runs
away. (A clock, часы,
сағат)
8. Лежал, лежал, да
и в речку побежал. (Снег, snow,
қар)
9. Бір мың жіп, жүз мың
жіп,Өзенге түседі де, Жоқ болып кетеді. (rain,
дождь, жанбыр)
IV тур «make
sentences»
Жүргізуші: On the 4th stage our participants
must find the sentences and translate it into Kazakh and
Russian. Оқушылар қиықтардан сөйлем құрастыру керек. Әрі дұрыс және үш
тілде аударулары қажет.
-
топқа: I like my
dog. Мен
өз итімді жақсы көрем. Я люблю
свою собаку.
-
топқа: My mother is a doctor. Менің анам дәрігер. Моя мама
врач.
-
топқа: My favourite animal is
cat. Менің сүйікті
жануарым-мысық. Мое любимое животное
кошка.
Жүргізуші: Туған тілім – тірлігімнің айғағы,
Тілім барда айтылар сыр ойдағы.
Өссе тілім, мен де бірге өсемін,
Өшсе тілім, мен де бірге өшемін.
Жүргізуші: English is a world language. It’s the language of
progressive science and
technology, trade and Cultural relations, commerce and
business. English is spoken by more
than
350
million people.
«Magic box»
« Find and say»
«Polyglot» кір жайғыш
Жүргізуші: Now it’s time to say results of our competition,
while our juries count your scores
let’s
sing a song in three languages.
Жүргізуші: Осымен
біздің бүгінгі ойынымыз
аяқталды. Алтын уақыттарыңызды
бөліп келгендеріңіз үшін
алғыс айтамыз. Сау
болыңыздар!