Ұйымдастыру:
Ынтымақтастықты
қалыптастыру:
«Шаттық шеңбер». Оқушылар бір-біріне сәттілік
тілейді.
Ширату
жаттығуы
Білім дағдысы:
Білу
Белсенді оқыту
әдісі: «3D» әдісі
Тапсырма
(G):Оқушылар физикалық шамалар бойынша топқа
бөлінеді
Бейнефильм көру арқылы сабақтың
тақырыбын
ашады
Білім
дағдысы:
түсіну
Белсенді оқыту әдісі: «Миға
шабуыл»
Тапсырма: (W)Бейнефильмде зымыранның ұшуы
көрсетілген.Проблемалық сұрақ
туғызу.
1) Ракета қандай отын есебінен ұшады
деп ойлайсыз?
2) Отын энергиясы қандай энергия түріне
айналатынын білесіз бе?
3) Бүгінгі сабақ қандай физикалық
шамаларға байланысты өтіледі деп
ойлайсыз?
Мұғалім:
Дұрыс, бүгінгі сабақ энергия жөнінде болмақ! Олай болса,оқушылар
жұппен бірлесе оқулықпен жұмыс жасау арқылы № 3кестені
толтырады.
Оқушылардың ақпаратпен жұмыс істеу
дағдыларын дамыту
Білім дағдысы:
қолдану
Белсенді оқыту әдісі: «Түйінді
байланысын тап!» Тапсырма:(G)Мына берілген суреттердің ортақ
байланыстарын атаңдар.
Мына берілген суреттерде ортақ қандай
іс-қимыл байланыстырып тұр.
Керібайланыс: «Формулалар әлемі»
(G)
Энергия түрлерінің
аталуы
|
Белгілену
әрпі
|
Формуласы
|
Мұндағы шамаларды
ата
|
Өлшем
бірлігі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Білім
дағдысы:Қолдану
Белсенді оқыту әдісі:«Ментальды
карта» Тапсырма: (G)Механикалық жұмыстың формуласын энергияның
формуласымен байланыстыру
А=
F∙S=
mg ∆h = mg ( )= mg ∆
А
=∆
Механикалық жұмыс пен энергияның өзара байланысын
салыстырады
|
Энергияның механикалық жұмысқа түрленуіне
байланысты мысалдарды келтіреді
|
Жұмыстың энергияға байланысын формулалар арқылы
қорытады
|
Энергияны механикалық жұмыспен байланыстыратын
күрделі есептерді шығарады
|
Керібайланыс: «Ойлан, жұптас,
бөліс»
Білім
дағдысы:қолдану
Белсенді оқыту әдісі: «Уақыт
тізбегі
Тапсырма:
(І)Жеңілден күрделіге қарай есептерді
шығарады
Кері байланыс :«Ойлан, жұптас,
бөліс»
Механикалық жұмыстың формуласына күрделі
есептерді шығарады
|
Физикалық шамаларды әріппен дұрыс
белгілейді
|
Өлшем бірлктерді ХБЖ-ге
айналдырады
|
Есепті шығаруда формуланы дұрыс
пайдаланады
|
Білім
дағдысы:қолдану
Белсенді оқыту әдісі: «Семантикалық
картамен жұмыс» (І)
|
F
|
A
|
S
|
m
|
E
|
g
|
h
|
күш
|
*
|
|
|
|
|
|
|
жол
|
|
|
*
|
|
|
|
|
энергия
|
|
|
|
|
*
|
|
|
биіктік
|
|
|
|
|
|
|
*
|
Еркін түсу
үдеуі
|
|
|
|
|
|
*
|
|
масса
|
|
|
|
*
|
|
|
|
жұмыс
|
|
*
|
|
|
|
|
|
Керібайланыс: Өзін-өзі бағалау «Бес
саусақ»
Оқушылар жоғары қаратып бір-біріне
жауап парақтарын көтеріп көрсетеді. «Зикзак» суреті шығу керек.
Өз-өздерін саусақпен бағалайды.
SWOT-талдау
Кері байланыс « Ой
түйіндеу»
Үй жұмысы: «Еркін
тақырып»
1) Эссе «Энергия
әлемі»
2) Сурет
салу
3) Өлең жолдарын
шығару
4) Реферат
«Желқондырғы»
5) Есеп шығару №452, 453 жеңіл
есептер
Бағалау: «Өзін-өзі
бағалау
ашады.
1) Импульстің түрлері, анықтамасы,
формуласы, өлшем бірлігін қандай?
2) Импульстің түрлерін өзара
байланыстыратын формуланы қорытып
шығар.
3) Өмірден күш импульсіне
мысалдаркелтіріңдер.
4) Дене импульсіне өмірден қандай
мысалдар жатады?
5) Ракетаның құрылысы мен жұмыс істеу
принципін түсіндір.
6) Импульстің сақталу заңының
тұжырымдамасын айт.
Керібайланыс: «Үлкен ағаның
сұхбаты»
Көпірше
Білім
дағдысы:
түсіну
Белсенді оқыту әдісі: «Миға
шабуыл»
Тапсырма: (W)Бейнефильмде зымыранның ұшуы
көрсетілген.Проблемалық сұрақ
туғызу.
1) Ракета қандай отын есебінен ұшады
деп ойлайсыз?
2) Отын энергиясы қандай энергия түріне
айналатынын білесіз бе?
3) Бүгінгі сабақ қандай физикалық
шамаларға байланысты өтіледі деп
ойлайсыз?
Мұғалім:
Дұрыс, бүгінгі сабақ энергия жөнінде болмақ! Олай болса,оқушылар
жұппен бірлесе оқулықпен жұмыс жасау арқылы кестені
толтырады.
|