Материалдар / сыныптан тыс іс-шара: "Алтын күз" 1-4 сыныптар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сыныптан тыс іс-шара: "Алтын күз" 1-4 сыныптар

Материал туралы қысқаша түсінік
күз мерекесіне арналған бағдарлама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
772
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі:

Ұзақ мерзімді сабақ жоспарының тарауы:

Сақталу заңдары

Облысы: Алматы

Ауданы: Қарасай

Мектеп: «С.Керімбеков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» КММ


Күн: 30 .11 2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: Молдыбаева П.Н.

Сынып:9

Қатысқан оқушы: Қатыспаған оқушы:

Сабақ тақырыбы:

Энергия. Энергияның сақталу және айналу заңы.

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

Энергияның бір түрден екінші түрге айналуын түсіндіру және мысалдар келтіру арқылы механикалық энергияның сақталу заңын білу және пайдалану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Энергия түрлерін ажырата білу.

  • Жұмыс пен энергияның арасындағы өзара байланысты түсіну

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Энергияның сақталу және айналу заңын күнделікті тұрмыста және формулаларын есептеп шығаруда қолдану

Кейбір оқушылар:

  • Энергияның формуласына күрделі есептерді шығару

Бағалау критерийі

  • 1. Энергия түрлерін ажыратады.

  • 2 Жұмыс пен энергияның арасындағы өзара байланысты түсіндіреді.

  • 3 Энергияның сақталу және айналу заңын күнделікті тұрмыста және формулаларын есептеп шығаруда қолданады.

4 Энергияның формуласына күрделі есептерді шығару



Тілдік мақсат

Оқушылар: Механикалық жұмыстың энергия өзгерісіне түрленетін мысалдарды өмірден келтіреді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Механикалық жұмыс, энергия, күш, жүрілген жол

Үш тілдегі

Kz

Ru

En

Механикалық жұмыс

Механическая работа

Mechanical work

Энергия

Энергия

Еnergy

Күш

Сила

Force

Жүрілген жол

Пройденный путь

Distance traveled



Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Қай кезде дене механикалық жұмыс жасамайды, егер....

Қай кезде дене механикалық жұмыс жасайды, егер.....

Механикалық жұмыстың формуласы..........тең.

Механикалық жұмыс пен энергияны байланыстыратын формуласы................тең.

Жұмыс пен энергияны өзара байланыстыратын мысалдар.......

Құндылықтарды баулу

Оқушыларды өз бетімен ғылыми ой қорытындыларын жасауға жетелеу

Пәнаралық байланыс

Есептерді шығаруда математика пәнімен байланыс

Алдыңғы білім

Импульстің сақталу заңы. Реактивті қозғалыс.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


1мин





5мин







3мин














Сабақтың ортасы


6 мин
































4 мин






5мин
























9мин





























5 мин


























1мин






1мин




























4 мин

Ұйымдастыру:

Ынтымақтастықты қалыптастыру: «Шаттық шеңбер». Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.


Ширату жаттығуы

Білім дағдысы: Білу

Белсенді оқыту әдісі: «3D» әдісі

Тапсырма (G):Оқушылар физикалық шамалар бойынша топқа бөлінеді

Бейнефильм көру арқылы сабақтың тақырыбын

ашады


Білім дағдысы: түсіну

Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл»

Тапсырма: (W)Бейнефильмде зымыранның ұшуы көрсетілген.Проблемалық сұрақ туғызу.

1) Ракета қандай отын есебінен ұшады деп ойлайсыз?

2) Отын энергиясы қандай энергия түріне айналатынын білесіз бе?

3) Бүгінгі сабақ қандай физикалық шамаларға байланысты өтіледі деп ойлайсыз?

Мұғалім: Дұрыс, бүгінгі сабақ энергия жөнінде болмақ! Олай болса,оқушылар жұппен бірлесе оқулықпен жұмыс жасау арқылы № 3кестені толтырады.


Оқушылардың ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту


Білім дағдысы: қолдану

Белсенді оқыту әдісі: «Түйінді байланысын тап!» Тапсырма:(G)Мына берілген суреттердің ортақ байланыстарын атаңдар.

Picture 33 Picture 35


Picture 45 Picture 51


Picture 59 Picture 39

Мына берілген суреттерде ортақ қандай іс-қимыл байланыстырып тұр.



Керібайланыс: «Формулалар әлемі» (G)

Энергия түрлерінің аталуы

Белгілену әрпі

Формуласы

Мұндағы шамаларды ата

Өлшем бірлігі


















Білім дағдысы:Қолдану

Белсенді оқыту әдісі:«Ментальды карта» Тапсырма: (G)Механикалық жұмыстың формуласын энергияның формуласымен байланыстыру


А= FS= mg ∆h = mg ( )= mg

АShape1 =


Механикалық жұмыс пен энергияның өзара байланысын салыстырады


Энергияның механикалық жұмысқа түрленуіне байланысты мысалдарды келтіреді

Жұмыстың энергияға байланысын формулалар арқылы қорытады

Энергияны механикалық жұмыспен байланыстыратын күрделі есептерді шығарады



Керібайланыс: «Ойлан, жұптас, бөліс»

Білім дағдысы:қолдану

Белсенді оқыту әдісі: «Уақыт тізбегі

Тапсырма: (І)Жеңілден күрделіге қарай есептерді шығарады


Shape2

Кері байланыс :«Ойлан, жұптас, бөліс»

Механикалық жұмыстың формуласына күрделі есептерді шығарады

Физикалық шамаларды әріппен дұрыс белгілейді

Өлшем бірлктерді ХБЖ-ге айналдырады

Есепті шығаруда формуланы дұрыс пайдаланады




Білім дағдысы:қолдану

Белсенді оқыту әдісі: «Семантикалық картамен жұмыс» (І)


F

A

S

m

E

g

h

күш

*Shape3







жол


Shape4

*Shape5





энергия




Shape6

*Shape7



биіктік






Shape8

*

Еркін түсу үдеуі






*


масса




*




жұмыс


*







Керібайланыс: Өзін-өзі бағалау «Бес саусақ»

Оқушылар жоғары қаратып бір-біріне жауап парақтарын көтеріп көрсетеді. «Зикзак» суреті шығу керек. Өз-өздерін саусақпен бағалайды.


SWOT-талдау

Кері байланыс « Ой түйіндеу»


Үй жұмысы: «Еркін тақырып»

1) Эссе «Энергия әлемі»

2) Сурет салу

3) Өлең жолдарын шығару

4) Реферат «Желқондырғы»

5) Есеп шығару №452, 453 жеңіл есептер


Бағалау: «Өзін-өзі бағалау































ашады.

1) Импульстің түрлері, анықтамасы, формуласы, өлшем бірлігін қандай?

2) Импульстің түрлерін өзара байланыстыратын формуланы қорытып шығар.

3) Өмірден күш импульсіне мысалдаркелтіріңдер.

4) Дене импульсіне өмірден қандай мысалдар жатады?

5) Ракетаның құрылысы мен жұмыс істеу принципін түсіндір.

6) Импульстің сақталу заңының тұжырымдамасын айт.

Керібайланыс: «Үлкен ағаның сұхбаты»


Көпірше

Білім дағдысы: түсіну

Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл»

Тапсырма: (W)Бейнефильмде зымыранның ұшуы көрсетілген.Проблемалық сұрақ туғызу.

1) Ракета қандай отын есебінен ұшады деп ойлайсыз?

2) Отын энергиясы қандай энергия түріне айналатынын білесіз бе?

3) Бүгінгі сабақ қандай физикалық шамаларға байланысты өтіледі деп ойлайсыз?

Мұғалім: Дұрыс, бүгінгі сабақ энергия жөнінде болмақ! Олай болса,оқушылар жұппен бірлесе оқулықпен жұмыс жасау арқылы кестені толтырады.






Физикалық шамалар жазылған түсті фигуралар.



«Bilimland»сайтынан бейнефильм








Оқулық

Жабық сұрақтар





Оқулық 96 бет






Үлестірмелі парақшалар


Сабақтың ортасы


6 мин






















































4 мин



























































5 мин

























9 мин



































4 мин

Оқушылардың ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту


Білім дағдысы: қолдану

Белсенді оқыту әдісі: «Түйінді байланысын тап!» Тапсырма:(G)Мына берілген суреттердің ортақ байланыстарын атаңдар.

Picture 33 Picture 35


Picture 45 Picture 51


Picture 59 Picture 39

Мына берілген суреттерде ортақ қандай іс-қимыл байланыстырып тұр.










































Білім дағдысы: Қолдану

Белсенді оқыту әдісі:«Ойлан, тап»

Тапсырма:(J) Оқулықты пайдаланып кестені толтырады.


Picture 39 Picture 35


Picture 43 Picture 45



Picture 51 Picture 59


Мына берілген суреттерде ортақ қандай іс-қимыл байланыстырып тұр.


Picture 57
















1- топ:

Сурет

Жүк тарапынан түсірілген күш

Дене жол жүріп барады

Дене механикалық жұмыс жасады

Графикте кескіндеу

F * 0

S * 0

A = F S

A * 0

Shape9

Shape10


2-топ:

Сурет

Жүк тарапынан түсірілген күш

Дене жол жүріп барады

Дене механикалық жұмыс жасады

Графикте кескіндеу

F * 0

S * 0

A = F S

A * 0

Shape11

Shape12


3- топ:

Сурет

Жүк тарапынан түсірілген күш

Дене жол жүріп барады

Дене механикалық жұмыс жасады

Графикте кескіндеу

F * 0

S * 0

A = F S

A * 0

Shape13

Shape14


4-топ:

Сурет

Жүк тарапынан түсірілген күш

Дене жол жүріп барады

Дене механикалық жұмыс жасады

Графикте кескіндеу

F * 0

S * 0

A = F Scos α

A * 0

Shape16 Shape15


Керібайланыс: «Ойлан, жұптас, бөліс»


Механикалық жұмысты анлитикалық және графиктік түрде кескіндейді

Берілген суреттер арқылы механикалық жұмыстың физикалық мағынасын түсінеді



Механикалық жұмысты аналитикалық, графиктік түрде кескіндейді

Механикалық жұмыстың формуласына жеңіл есептерді шығарады

Терминдердің үш тілдегі оқылуын тыңдалым арқылы түсінеді



Білім дағдысы: қолдану

Белсенді оқыту әдісі: «Түйінді байланысын тап!» Тапсырма:(G)Мына берілген суреттердің ортақ байланыстарын атаңдар.

Picture 33 Picture 35

Picture 37 Picture 39

Picture 41 Picture 43

Picture 45 Picture 47

Picture 49 Picture 51

Мына берілген суреттерде ортақ қандай іс-қимыл байланыстырып тұр.

Picture 55 Picture 53

Picture 57 Picture 61

Picture 59 Picture 63

Керібайланыс: «Формулалар әлемі» (G)

Энергия түрлерінің аталуы

Белгілену әрпі

Формуласы

Мұндағы шамаларды ата

Өлшем бірлігі






















Білім дағдысы:Қолдану

Белсенді оқыту әдісі:«Ментальды карта» Тапсырма: (G)Механикалық жұмыстың формуласын энергияның формуласымен байланыстыру


А= FS= mg ∆h = mg ( )= mg

АShape17 =


Механикалық жұмыс пен энергияның өзара байланысын салыстырады


Энергияның механикалық жұмысқа түрленуіне байланысты мысалдарды келтіреді

Жұмыстың энергияға байланысын формулалар арқылы қорытады

Энергияны механикалық жұмыспен байланыстыратын күрделі есептерді шығарады



Керібайланыс: «Ойлан, жұптас, бөліс»



Білім дағдысы:қолдану

Белсенді оқыту әдісі: «Уақыт тізбегі

Тапсырма: (І)Жеңілден күрделіге қарай есептерді шығарады


Shape18

Кері байланыс :«Ойлан, жұптас, бөліс»

Механикалық жұмыстың формуласына күрделі есептерді шығарады

Физикалық шамаларды әріппен дұрыс белгілейді

Өлшем бірлктерді ХБЖ-ге айналдырады

Есепті шығаруда формуланы дұрыс пайдаланады



Сергіту сәті: «Суреттермен жұмыс»

Оқыту формасы (W)

Оқушылар үш тілдегі терминдерді суреттер арқылы ажыратады, айтады, тыңдайды, жазады.

Мысалы: Жүкті көтеріп бара жатқан адам, ракетаның отын энергиясы, жол жүріп бара жатқан машина, штанга көтеріп тұрған адам.

Kz

Ru

En

Механикалық жұмыс

Механическая работа

Mechanical work

Энергия

Энергия

Еnergy

Күш

Сила

Force

Жүрілген жол

Пройденный путь

Distance traveled


Керібайланыс

Белсенді оқыту әдісі: «Жұмсақ ойыншық»

Оқушылар үш тілдегі терминдерді «Жұмсақ ойыншық» арқылы меңгереді




Оқулықпен жұмыс

Үлестірмелі парақшалар























Үлестірмелі парақшалар

































Үлестірмелі парақшалар
























Сабақтың аяғы


4 мин

















2 мин



1 мин






1 мин

Білім дағдысы:қолдану

Белсенді оқыту әдісі: «Семантикалық картамен жұмыс» (І)


F

A

S

m

E

g

h

күш

*Shape19







жол


Shape20

*Shape21





энергия




Shape22

*Shape23



биіктік






Shape24

*

Еркін түсу үдеуі






*


масса




*




жұмыс


*







Керібайланыс: Өзін-өзі бағалау «Бес саусақ»

Оқушылар жоғары қаратып бір-біріне жауап парақтарын көтеріп көрсетеді. «Зикзак» суреті шығу керек. Өз-өздерін саусақпен бағалайды.


Рефлексия: «Чемодан, еттартқыш, себет»


Үй жұмысы: «Еркін тақырып»

1) Эссе «Энергия әлемі»

2) Сурет салу

3) Өлең жолдарын шығару

4) Реферат «Желқондырғы»

5) Есеп шығару №452, 453 жеңіл есептер


Бағалау: «Өзін-өзі бағалау»




Үлестірмелі парақшалар























Қосымша ақпарат
















Қабілетті балаларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Рефлексия


Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Қорытынды бағалау

Қандай нәрсе табысты болды?

1.

2.

Қандай нәрсе сабақты жақсарта алды?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!