Сабақ тақырыбы: «Білімділер
додасы» сыныптан тыс іс-шара
Сабақ
мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың математика,
информатика пәнінен алған білімдерін жинақтау, бақылап, бағалау, өз
беттерінше білім деңгейлерін көтеруге жағдай
жасау.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлауын,
компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін,танымдық қабілетін,
логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген
қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды шапшаңдыққа, өз
ойларын анық жеткізе білуге, жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс
істеуге, жұмыс нәтижесіне жетуге, ұйымшылдыққа, жан-жақты болуға,
ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: Сайыс
Сабақтың
әдісі: Түсіндіре – баяндау әдісі,
сұрақ-жауап әдісі.
Сабақтың
көрнекілігі: Компьютер, слайд, таратпа
материалдар.
Сабақтың
барысы:
-
Оқушыларды
ұйымдастыру.
-
Сайыскезеңдерімен
таныстыру.
-
Ойын
кезеңдері.
-
Қорытынды.
-
Марапаттау.
І.
Ұйымдастыру.
Құрметті ұстаздар, оқушылар
және қонақтар!
Математика, Информатика,
Физика пәндерінің «МИФ әлеміне
саяхат» атты апталығына орай
ұйымдастырылған «Білімділер
додасы» атты іс-шараға қош
келдіңіздер. 7, 8, 9, 10 сынып оқушыларынан құралған екі
топ «Білімділер
додасы»сайысындаөзбіліктіліктерінкөрсетеді.
Біздіңбүгінгіөткізілгеліотырғансайысымызоқушылардың
білімдеріменбайланысты. Себебі, оқушылардының алған
білімін ойын элементтері арқылы тексереміз.
Өздеріңізкөріпотырғандайәртобымызішіндебірі топ
капитаны. Әр топ өздеріне қойылған
тапсырмаларды бірлесіп, ақылдасып шешулеріне мүмкіндіктері
бар.
Топ капитандары өз құрамын
жинау үшін берілген конвертты(конвертта формулалар және компьютер
құрылғылары болады) қатысушыларға таратып өз құрамын
толықтырады.
Топты таныстыру
кезеңі
І топ:
«Пифагор» топ басшысы:
..................................................................
ІІ топ:
«Паскаль» топ
басшысы:.............................................................
Ойынымызды бастамас бұрын
бүгінгі сайысымыздың әділ бағасын беретін әділ қазылар алқасымен
таныс болыңыздар:
-
Оқу ісі жөніндегі орынбасары –
Ахметқалиева Б.
-
Тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары – Байжұманова Д.
-
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі –
Сағидолдина Т.
Енді бүгінгі ойынға қатсушы
топтарды ойын кезеңдерімен таныстырып
өтейн:
І –
кезең:
«Бұл кім? Бұл
не?»
ІІ-кезең:
«Сөз
жұмбақ»
ІІІ-кезең: «Құпия
алаң»
IV – кезең: «Логика
әлемі»
V– кезең: «Кім
жылдам?»
Сайыскерлеріміз дайын болса
«Білімділер додасын» бастаймыз.
-
Кезең: «Бұл кім? Бұл
не?» бұл
кезеңде екі топқа ортақ 22 сұрақ оқылады. Әр дұрыс
жауапқа 3
ұпайдан
беріледі.
-
Компьютердің негізгі бөліктерін
ата?(Жүйелік блок, Монитор,
Пернетақта)
-
Принтердің неше түрі бар?(3 түрі
бар)
-
Вирустыңкеріәсерінжоятын программа
?(Антивирус)
-
“Компьютердіңатасы” депкімдіатаған?(Ч.
Беббидж)
-
Қазіргітаңдабұладаматақты Microsoftкомпаниясыныңпрезиденті?(Билл
Гейтс)
-
5 мысық
5 тышқанды 5 минут ұстаса, 1 мысық 1 тышқандынеше минут ұстайды? (5
минут)
-
Үшбұрыштың 3 қабырғасыберілген 10,15,7,
оныңпериметрін тап? (32)
-
“Миллион”
дегенсөздіқазақарасынажеткізгенағартушы?(Ы.Алтынсарин)
-
Компьютерақылшысы (процессор)
-
Ақпараттықеңкішіөлшем
бірлігі (бит)
-
WortPadредакторыменMsWortредакторыныңайырмашылығынеде?(мүмкіндігінде)
-
Ақпарат өлшем бірлігі
(байт)
-
Файлдар жиыны(бума,
папка)
-
Қандай сан барлық санға
қалдықсыз бөлінеді. (0)
-
30 санынүш 6-ны пайдаланыпшығар.
(6*6-6)
-
Атышулыайқассызық. Өзітолғанмағынақызық.
(координаталаросі)
-
Қиылыспайтынекітүзу.
(параллель)
-
Дәлелденбейтінұйғарым.
(аксиома)
-
Екінүктеніңарасындағытүзу.
(кесінді)
-
Шеңбердіңцентріарқылыөтетін хорда.
(диаметр)
-
225 нешенің квадраты? (15)
-
Бұрыштыөлшейтінқұрал.
(транспортир)
-
Кезең:«Сөз
жұмбақ»кезеңінде екі топқа бірдей
сөзжұмбақ беріледі. Әр дұрыс жауапқа
5 ұпай
беріледі.Берілетін
уақыт: 3
минут
т
|
е
|
о
|
р
|
е
|
М
|
а
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
п
|
И
|
к
|
с
|
е
|
л
|
ь
|
|
|
и
|
н
|
т
|
е
|
р
|
Ф
|
е
|
й
|
с
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ә
|
л
|
ф
|
а
|
р
|
а
|
б
|
и
|
|
|
|
|
|
Л
|
а
|
т
|
ы
|
Н
|
|
|
|
|
|
|
|
м
|
Е
|
д
|
и
|
а
|
н
|
а
|
|
|
|
|
|
|
|
М
|
о
|
н
|
и
|
т
|
о
|
р
|
|
|
|
|
ү
|
т
|
І
|
р
|
|
|
|
|
|
|
-
Дәлелдеуді қажет ететін
математикалық сөйлем (теорема)
-
Адресі, түсі және жылдамдығы
болып табылатын экран бетінің ең кіші элементі не болып табылады?
(пиксель)
-
Адам мен компьютер арасындағы
қарым қатынас (интерфейс)
-
Отырардан шыққан, ұлы ойшыл,
данышпан ғалым математик кім? (әл-Фараби)
-
Ақпарат,яғни информация қай
тілден шыққан (латын)
-
Қарсы жатқан қабырғаны қақ
бөлетін ... (Медиана )
-
Адам денсаулығына зиянды
компьютер құрылғысын ата (монитор)
-
Екіден үлкен үштен кіші сан
алу үшін 2 және 3 сандарының арасына қандай белгі қою керек?
Үтір
-
Кезең: «Құпия
алаң»бұл кезеңде қатысушыларға қима қағаздарға
жазылған сөздер беріледі, сол сөздерден 2 сөйлем құрауы керек. Әр
дұрыс сөйлемге 10 ұпай.Берілетін уақыт:
2 минут
-
Графикалық бағдарлама тышқан
құрылғысысыз жұмыс істемейді
-
Қатқыл диск жүйелік блоктың
ішінде орналасқан
-
диогональ төртбұрыштың
қарама-қарсы төбелерін қосатын кесінді
-
Перпендикуляр түзулер
900
градус жасап
қиылысады
-
Кезең: «Логика
әлемі»кезеңінде екі топқа жеке-жеке
4 логикалық сұрақ қойылады. Әр дұрыс жауапқа
15 ұпай. Берілетін
уақыт: 1
минут
-
Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір
стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? Жауабы: үш
стакан
-
Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы
немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? Жауабы:
үшеу
-
Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту
үшін оны қалай лақтыру керек?
Жауабы:
жоғары
-
Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан
кіші. Кімұзын?
Жауабы: Жанат–ұзын
-
Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана
інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты
кім? Жауабы:
Медет
-
Термометр
аязболғасын – үш градус көрсетіптұр. Осындайекі термометр неше
градус көрсетеді? Жауабы: үш
-
Қараңғыбөлмедемайшам мен керосин лампасы бар.
Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы
-
Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады?
Жауабы: егер оны мұз етіп қатырса
-
Кезең. «Кім
жылдам?» бұл кезең топ басшылары
сайысқа түседі немесе топтан ең жылдам компьютерде жазу жазатын
қатысушы қатысуға болады. Екі топқа ортақ мәтін беріледі. Әр сөз
үшін 1 ұпай жинайды. Берілетін уақыт:
3 минут
Бейімбет Жармағамбетұлы
Майлин
Бейімбет Жармағамбетұлы
Майлин — қазақтың
көрнекті жазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың
бірі.
Сауатсыздықты толық жою ұранын
алға тартты «Сауаттылығы төмендерге
арналған оқу кітабын» (1929);
«Күш» - сауаттылығы төмендерге
арналған оқулықты (1930); «Жаңаша оқы және
жаз» құралын (1931)
және Ғабит Мүсіреповпенжәне А. Ситдықовпен
бірге «Сауатсыздарға арналған
әліппені» (1935-1936) жазып
шығарды.
-
Туып-өскен жері —
қазіргі Қостанай облысының Таран ауданы. Бір жасқа толмай жатып
әкесінен, алтыға шығарда шешесінен айрылған. Жетімдік зардабын
шегіп, байларға жалданады. Алғашауылмолдасынаноқыпсауаташқан.
-
1911-1915 жылдараралығында Троицк қаласындағыУәзифамедресесінде, Қостанайдағы орысшақазақшамектепте,
Уфадағы Медресе Ғалиядаоқыпбілімалған.
-
1916-1919 жылдарымұғалімболады,
жазушылықпеншұғылданабастайды. «Қазақ», «Ауыл» газеттері мен
«Айқап», «Садақ» ( Садақ журналы )
журналдарынажазыптұрады.
Бейімбетқазақпоэзиясында поэма
жанрыныңөрісінұзартып, өресінбиіктетугеқомақтыүлесқосқан. Оның
«Байдыңқызы», «Рәзияқызы», «Қашқынкеліншек», «Зайкүл», «Маржан»,
«Өтіріккебәйге», «Хан күйеуі» «Кемпірдіңертегісі», «Бөліс»,
«Мырқымбай» поэмаларытақырыбыныңәралуандығымен,
оқиғалықтартымдылығымен,
өзіндіктілстиліменқазақпоэзиясыныңкөрнектіүлгілерініңбіріболыптабылады.
Сонымен бүгінгі сайысымыз өз
мәресіне де келіп жетті. Ойынымыздың қорытындысын анықтау үшін сөз
кезегін әділ қазылар алқасына береміз.
Марапаттау:
Жоғары ұпай алған топты –
«Білімділер», аз ұпай алған топты – «Алғырлар» номинациясымен
марапаттаймыз.
Сайысымыздың
қорытындысы: Сайыстың нәтижесі бойынша
жеңген оқушылар марапатталады. Топтарғаәрбөлімбойыншакөрсеткенбілімдерінеқарайұпайберіліп,
жеңімпаз топ анықталды. Жеңімпаз топ
оқушыларынқұттықтаймыз!
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
«Майлин атындағы орта мектеп»
КММ
Бекітемін
директордың оқу
ісі
жөніндегі
орынбасары
_______ Ахметқалиева
Б.
«__» __________ 2016
ж.
«БІЛІМДІЛЕР
додасы»
Сыныптан тыс
іс-шара
7, 8, 9, 10
сыныптар
Дайындаған:
информатика пәнінің мұғалімі
Нұртаева Қ.М.
2016-2017 оқу
жылы