Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сыныптан тыс іс-шаралар жүргізу реті
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың жоспары
Мектеп: №19 ЖББМ Мерзімі: 25.11.2015жыл
Семинарды тыңдаушы мұғалімдер саны:15
Мұғалім:Бектұрғанова Қ. Ә.
Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың тақырыбы: «Рухани-адамгершілік білім тұрғысынан мұғалімдердің атқаратын рөлі»
Мақсаты : Рухани адамгершіліктің маңыздылығы туралы терең мәліметтер бере отырып, ұстаздардың бойында ізгілік қасиеттерді бала тәрбиесімен ұштастыра білуге бағыт беру. Міндеттері: Балалардың бойындағы рухани бастаудың көзін ашып және жалпыадамзаттық құндылықтарды жарыққа шығарта білу керектігін түсіндіру. Мұғалімнің рөлі оқушының ішкі әлеуетін, оның рухани-адамгершілік мәнін ашуға жағдай жасау. Мұғалімдердің гуманистік педагог болуына ықпал ету.
|
Ресурстар /материал дары , көздері/ интерактивті тақта, слайд,бейнероликтер, үнтаспа т.б. |
Жоспар: 1. Тыныштық сәті «Нұрға бөлену» 2. Рухани адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы. Бейнеролик «Жақсылық жаса және саған ол қайтып келеді!» 2. Өзін-өзі тану пәні мен басқа пәндердің ықпалдасуы(күн, бала, кірпі, ағаштың байланысы, жанды, жансыз білім туралы) 3. Заманауи білім кеңестігін ізгілендіру тәсілдері (педагогтің стилі, мұғалімдерге арналған ереже, жолдауды жеткізу, мұғалімнің басты қасиеттері) "Звездочки на земле"(фильмнен үзінді көрсетемін) 4. Өзін-өзі тануды оқытудың аксиологиялық аспектілері(құндылық терегі) 5. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі 6. Үйге тапсырма. "Звездочки на земле" бейне фильмін көру 7. Топпен ән айту. 8. Қорытынды
(Семинарды бастамас бұрын мұғалімдерден сауалнама алу)
2. Рухани адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы.
«Сыртқы дүниенің көптігі сонша бірақ жүректе ешнәрсе жоқ...» О.Гадецкий Бейнеролик «Жақсылық жаса және саған ол қайтып келеді!» Сұрақтар: · Фильмнің соңында адамдарды не біріктірді? · Бұл түйіннен қандай ой қорытасыздар? 2. Өзін-өзі тану пәні мен басқа пәндердің ықпалдасуы. Мектепті реформалаудың қажеті жоқ. Мұғалімнің жан дүниесін реформалау керек. “Балалар білімді аңсайды, бірақ олар жанды білімді аңсайды” Ш. Амонашвили Қазіргі таңда, жас ұрпақты сапалы түрде оқыта отырып, саналы тәрбиелеу талаптарын жүзеге асырудың мынадай жолдарын ұсынып жүрміз. Олар: Рухани – адамгершілік білімді, құндылықтарды, кез келген пәнді оқыту мазмұнына енгізу. 1).Биологиялық тұрғыда: Бауыр -ішектен бірге түскен зиянды және улы заттар бауырда зиянсызданады. Адамгершілік тұрғыда: Ағайындылар бауырына ренжімейді, ренжісе де бірден ішке түсірмей ренішін ұмытып кетеді. Өйткені, ол бауыры. Әр адамда солай болу керек өкпе ренішін ішінде сақтамай, ыдыратып жіберу керек. Адамдардың бір-бірін жақсы көруі, мейірімділігі, жанашырлығы, қамқорлығы- бауырмалдықты білдіреді. Ол-адамдардың туыстық негізінде ғана емес, жалпы адами қасиет ретінде өзге жұрттарды бауырына тарту оларды жақын санап, қамқорлық көрсету, жатсынбау, көпшіл болудан көрінеді.
2). Дүниетану. Ауа. Ауаның
қасиеттері.
3). Математика.3сынып
4). Геометрия. 5). Физика. Магнит өрісі Балалардың күнделікті ойнайтын үрмелі шарларын қолымызға қолғабымызды киіп, үйкелегеннен кейін қолымызды алшақтататын болсақ, шарымыз ешқайда ұшып кетпей алақанымызға келіп жабысады. Кез – келген заттарды бір – біріне үйкелеп, соңынан бір-бірінен алшақтататын болсақ, бәрі бір-біріне тартылады. Адамгершілік тұрғыда: яғни, бұдан шығатын қорытынды рухани жақын адамдар бір – біріне ренжісіп көңілі қалып жатса да, кейіннен түсінісіп сыйластықта бола алады. 3. Заманауи білім кеңестігін ізгілендіру тәсілдері.(педагогтің стилі, мұғалімдерге арналған ереже, жолдауды жеткізу, Мұғалімнің басты қасиеттері)
«Кез келген шешімді окушынын өзі таба білгенін калаймын». М. Монтень
«Адамның адамшылығы – ақыл, ғалым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады». А. Құнанбаев
“Мұғалім-баланың бойына руханилық білім нәрін себетін басты тұлға”. А.Байтұрсынұлы Педагогтың үш стилі Авторитарлық (өктем) мұғалім оқушыларға қатал болады. Өктемдік көрсету арқылы білімді талап етеді. Бұл жерде педагог жоғары ал оқушы төменгі сатыда болады. Либералдық(бейтарап) педагогтар үшін ешқандай мақсат-мүдде болмайды, яғни тек қана дәрісін өткізсе болғаны. Гуманистік (ізгіліктік) бұл педагогтар шәкірттерін адамгершілік пен ізгілікке тәрбиелейді. "Звездочки на земле"(үзінді мысал) Бұл фильмнен қандай ой қорытасыздар?
Мұғалімдерге арналған 2 ереже: 1.Басқаларға үйреткеніңді алдымен өзің орында
Жолдауды жеткізу Сөйлеу-10% Мета-жолдау(жасырын жолдау) – 90%
Мұғалімдерге ең бастысы екі қасиет қажет: • Қарапайымдылығы (өз кемшіліктерін ұғыну үшін) • Кемелденуге ұмтылыс (ертеде мұғалім балалардың алдына бармас бұрын ойларын тазалап алған). Сана арқылы оқыту. Ақпарат бес сезім мүшелері арқылы сыртқы әлемнен түпкі санаға (кейде саналы түрде, кейде санадан тыс) түседі де, осы жерде психикалық-эмоциялық реңге ие болады. З. Фрейд бірінші рет бейсаналық (санадан тыс) бөлігін ажырата отырып, адам санасының құрылымын жасады. Ол невроздарды зерттей отырып, сана саласынан шығып қалған эмоцияларды тапты және оларды түпкі сана (подсознание) деп атады. К.Г. Юнг сананың төменгі, жеке тұлғалық деңгейінен басқа жоғары деңгейінің (жоғарғы сана) бар екеніне назар аудара отырып, бейсаналық ұғымын кеңейтті. Сананың құрылымы: т үпкі сана сана жоғарғы сана эмоция интуиция Сананы тазарту Тренинг. Құтыдағы су - Егер стақандағы лас суды түгел төгіп тастауға болмаса, оны қалай тазартуға болады? Сананы тазарту:
4. Өзін-өзі тануды оқытудың аксиологиялық аспектілері. Аксиология (грек тілінен аударғанда ) акcио-құндылық, логос-ілім – «құндылық» категориясын зерттейтін философия саласы. Философиялық тұрғыдан алғанда құндылық дегеніміз – жалпы қоғам үшін, адам үшін ең қадірлі, ең қасиетті нәрсе туралы түсінік. Құндылықтар туралы мәселені алғаш рет – ежелгі философ Сократ қарастырды. «Кімде шынайы бейне мен ұшқыр ой болса ол бақытты» “Достықсыз адамдар арасындағы қарым-қатынастың ешқандай құндылығы жоқ” Сокра́т Т.И.Петракова (д.пед.наук.профессор МПедГУ) ұсынған құндылықтар жүйесінің жүктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре пайда болған және абсолюттік. Табиғи құндылықтар – бұл адамның күші мен жан дүниесінің қабілеттілігі құндылықтары: яғни ақыл – ой, сезім, күш-жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы) Жүре пайда болған құндылықтар – бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабырлылық және т.б) Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар – ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар Абсолюттік (мәңгілік) жалпыадамзаттық құндылықтар тұлғаға рухани-адамгершілік білім берудің негізгі өзегі болып табылады.Мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар табиғи және жүре пайда болған құндылықтарды да қамтиды.Өйткені жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан алғанда олар адами қасиеттер болып табылады. Олар Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, Сүйіспеншілік, және Қиянат жасамау.
5.«Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі
Ø «Егер мұғалім өз ісін сүйіспеншілікпен атқарса, ол жақсы мұғалім болады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |