Шырақтың ерлігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шырақтың ерлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар Шырақтың ерлігімен таныса отырып өз отандарын сүюге,құрметтеуге үйренеді
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Күні: Сынып:5

Мектеп:Ж.Нұрлыбаев атындағы жалпы орта мектебі. Мұғалімнің аты-жөні: Аширова Сауле Абдиманаповна Қатысқандар: 16 Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Шырақтың ерлігі.

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

5.3.2.1.Қазақстан территориясындағы көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Шырақтың сақ тайпасынан екндігін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Сақтардың тәуелсіздік үшін күресін анықтайды.

Кейбір оқушылар: Сақтар туралы тарихи деректерден үзінділер келтіреді.

Бағалау критерийі

Қазақстан территориясындағы көшпелі елдер.Сақтардың халықаралық сахнадағы орны.

Тілдік мақсаттар

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті Талқылауға арналған тармақтар: тәуелсіздік Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? тәуелсіздік сөзін білесіз бе? Жазылым бойынша ұсыныс: жеңілмейтін әскер.

Құндылықтарға баулу

7.мәңгілік ел жалпыұлттық идеясының құндылықтарына сәйкес ерлік, отаншылдық,азаматтыққұндылықтарын, жерін қорғау.

Пәнаралық байланыс

География, әдебиет.

Алдыңғы білім

& 36.Сақ патшайымы .Қазақстан тарихы.5сынып.Nis баспасы.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы 5мин.

1.Ұйымдастыру кезеңі.

Сыныпты топқа бөлу. 2.Үй тапсырмасын сұрау. «Серпілген сауалдар» әдісі арқылы сұрау.

Суреттер карта.

Сабақтың ортасы 22мин.

1.тапсырма жұптық жұмыс.

«Кезбе тілші» мұғалім оқушыға барып сұрақтар қояды.

Дескриптор 1. Парсы билеушілерін біледі және сақ тайпасының құрылымымен таныс болады. 2..Сақтар туралы жазба деректермен жұмыс жасайды. 3.Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі жөнінде өз ойларын айтады. 2-тапсырма.Картамен жұмыс. Топтық жұмыс.



Дескриптор 1.Даридің патшалардың патшасы деп аталу себептерін біледі. 2.Парсылардың сақтар жеріне жорық жасау себептерін анықтайды. 3.Парсылардың жорық жасау маршруттарын көрсетеді .

3 тапсырма.Оқушыларға Бехисутин жазбасы таратылады.Осы суретке қарап қысқаша әңгіме құрастыру тапсырылады. Жеке жұмыс. Дескриптор. 1Бехистун жазбаларының қай жерде орналасқанын анықтайды. 2.Бехистун жазбасындағы сақ бейнесін талқылайды. 3.Бехистун жазбасы туралы тарихи деректерді сараптайды.

Плакат. Карта. Маркер. АКТ.

Сабақтың соңы

1.«Ыстық орындық» арқылы сабақты қорытындылаймын. 2. БББ-әдісі арқылы кері байланыс аламын.





Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Ашық сұрақтар қойғанда,тест сұрақтарын жазғанда,кері байланысты дер кезінде беруде айқын көрініс табады.

Оқушылар өзін-өзі бағалау. БББ- әдісі арқылы кері байланыс алу. Дескрипторлар арқылы бағалау.

Указканы дұрыс ұстау. АКТ-ны дұрыс пайдалану.

Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Ашық сұрақтар қойғанда,тест сұрақтарын жазғанда,кері байланысты дер кезінде беруде айқын көрініс табады.

Оқушылар өзін-өзі бағалау. Құс әдісі арқылы кері байланыс алу. Дескрипторлар арқылы бағалау.

Указканы дұрыс ұстау. АКТ-ны дұрыс пайдалану.

Жалпы бағалау




Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты?)


1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді?


1:


2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
1826
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі