Материалдар / Шырақтың ерлігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шырақтың ерлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар Шырақтың ерлігімен таныса отырып өз отандарын сүюге,құрметтеуге үйренеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1723
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Күні: Сынып:5

Мектеп:Ж.Нұрлыбаев атындағы жалпы орта мектебі. Мұғалімнің аты-жөні: Аширова Сауле Абдиманаповна Қатысқандар: 16 Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Шырақтың ерлігі.

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

5.3.2.1.Қазақстан территориясындағы көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Шырақтың сақ тайпасынан екндігін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Сақтардың тәуелсіздік үшін күресін анықтайды.

Кейбір оқушылар: Сақтар туралы тарихи деректерден үзінділер келтіреді.

Бағалау критерийі

Қазақстан территориясындағы көшпелі елдер.Сақтардың халықаралық сахнадағы орны.

Тілдік мақсаттар

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті Талқылауға арналған тармақтар: тәуелсіздік Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? тәуелсіздік сөзін білесіз бе? Жазылым бойынша ұсыныс: жеңілмейтін әскер.

Құндылықтарға баулу

7.мәңгілік ел жалпыұлттық идеясының құндылықтарына сәйкес ерлік, отаншылдық,азаматтыққұндылықтарын, жерін қорғау.

Пәнаралық байланыс

География, әдебиет.

Алдыңғы білім

& 36.Сақ патшайымы .Қазақстан тарихы.5сынып.Nis баспасы.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы 5мин.

1.Ұйымдастыру кезеңі.

Сыныпты топқа бөлу. 2.Үй тапсырмасын сұрау. «Серпілген сауалдар» әдісі арқылы сұрау.

Суреттер карта.

Сабақтың ортасы 22мин.

1.тапсырма жұптық жұмыс.

«Кезбе тілші» мұғалім оқушыға барып сұрақтар қояды.

Дескриптор 1. Парсы билеушілерін біледі және сақ тайпасының құрылымымен таныс болады. 2..Сақтар туралы жазба деректермен жұмыс жасайды. 3.Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі жөнінде өз ойларын айтады. 2-тапсырма.Картамен жұмыс. Топтық жұмыс.



Дескриптор 1.Даридің патшалардың патшасы деп аталу себептерін біледі. 2.Парсылардың сақтар жеріне жорық жасау себептерін анықтайды. 3.Парсылардың жорық жасау маршруттарын көрсетеді .

3 тапсырма.Оқушыларға Бехисутин жазбасы таратылады.Осы суретке қарап қысқаша әңгіме құрастыру тапсырылады. Жеке жұмыс. Дескриптор. 1Бехистун жазбаларының қай жерде орналасқанын анықтайды. 2.Бехистун жазбасындағы сақ бейнесін талқылайды. 3.Бехистун жазбасы туралы тарихи деректерді сараптайды.

Плакат. Карта. Маркер. АКТ.

Сабақтың соңы

1.«Ыстық орындық» арқылы сабақты қорытындылаймын. 2. БББ-әдісі арқылы кері байланыс аламын.





Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Ашық сұрақтар қойғанда,тест сұрақтарын жазғанда,кері байланысты дер кезінде беруде айқын көрініс табады.

Оқушылар өзін-өзі бағалау. БББ- әдісі арқылы кері байланыс алу. Дескрипторлар арқылы бағалау.

Указканы дұрыс ұстау. АКТ-ны дұрыс пайдалану.

Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Ашық сұрақтар қойғанда,тест сұрақтарын жазғанда,кері байланысты дер кезінде беруде айқын көрініс табады.

Оқушылар өзін-өзі бағалау. Құс әдісі арқылы кері байланыс алу. Дескрипторлар арқылы бағалау.

Указканы дұрыс ұстау. АКТ-ны дұрыс пайдалану.

Жалпы бағалау




Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты?)


1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді?


1:


2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!