Материалдар / Сызба бойынша қыстырма сөздерді табу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сызба бойынша қыстырма сөздерді табу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызбадан қыстырма сөздерді табады, оларды дәлелдейді Берілген қыстырма сөздер бойынша тыныс белгісін қояды, сөйлемдер құрастырып жазады. Қыстырма сөзі бар сөйлемдерді оған сәйкес келетін сызбаға орналастырады және оны дәлелдейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
611
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: .11.2018ж.


Сынып 4 «»

Мұғалім:

Сабақтың тақырыбы

Сызба бойынша қыстырма сөздерді табу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Сызбадан қыстырма сөздерді тауып, оларды дәлелдеу.

Оқушылардың басым бөлігі: Берілген қыстырма сөздер бойынша тыныс белгісін қойып, сөйлемдер құрастырып жазу.

Кейбір оқушылар: Қыстырма сөзі бар сөйлемдерді оған сәйкес келетін сызбаға орналастыру және оны дәлелдеу.

Бағалау критерийлері

Сызбадан қыстырма сөздерді табады, оларды дәлелдейді

Берілген қыстырма сөздер бойынша тыныс белгісін қояды, сөйлемдер құрастырып жазады. Қыстырма сөзі бар сөйлемдерді оған сәйкес келетін сызбаға орналастырады және оны дәлелдейді.

Тілдік мақсаттар


Қыстырма сөздерді талдау үлгісі бойынша жүргізіледі.

Құндылықтарды дарыту

Сауатты, көркем жазуға дағдыландыру.

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Қыстырма сөздер

Сабаққа жоспарланған уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин



1.Ұйымдастыру кезеңі.

2.Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік,жарық мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

3.Үй тапсырмасы. «Бірін бірі оқыту» әдісі арқылы тексеріледі.







Оқулық



жұмыс дәптерлері

Сабақтың ортасы

25мин














































Жаңа сабақ тақырыбен таныстырамын.

«Сызба бойынша қыстырма сөздерді табу»

Оқулықпен жұмыс. 61-жаттығу. ЖЖ.

Төмендегі екі бөлікті салыстыр. Қайсысы сөйлем, қайсысы мәтін? Не байқадың?

1-бөлігі - сөйлем.

2-бөлігі - мәтін.

*Жоғарыдағы сөйлем мен мәтіндегі қыстырма сөздер туралы не айтасың?

*Мұндай салыстыру қандай қорытынды жасауға мүмкіндік береді?

62-жаттығу. ТЖ.Берілген қыстырма сөздерді қатыстырып сөйлем құра.

1-топ: Рас

2-топ: Оның айтуынша

3-топ: Сірә

4-топ: Меніңше



63-жаттығу. ӨЖ Тақтамен жұмыс.

Сөйлемдерді тиісті тыныс белгісін қойып, көшіріп жаз.

Дескриптор:

  1. Сөйлемдерді тиісті тыныс белгісін қойып, көшіріп жазады.

  2. Сызба бойынша өз ойларын дәлелдейді.

Бұл –қыстырма сөз, өйткені

Shape2 Shape1


Shape4 Shape3

Ол сөйлем мүшесі бола алмайды

Ол сөйлемдегі ойға қатысты сөйлеушінің қуанышын (ой сипатын т.б.) білдіріп тұр








***Сергіту сәті***

«Өрмекші торы» ойыны




64-жаттығу ЖЖ. Саралау тапсырмасы . Қыстырма сөзі бар сөйлем мен оған сәйкес келетін сызбаны тап. Жауабыңның дұрыстығын дәлелде.

1.Демек, кітапханаға таңертең барамыз ғой.

, .............. .................. ................. ................ .




2.Болашақта мен ғарышкер болармын, бәлкім.

............. .............. .............. ................ , .




3.Сен, әуелі, есебіңді шығар.

................ , , .............. .................. .

Shape5



4.Айтпақшы, мен ертең жол жүргелі жатырмын.

,............ ............ ............ ........... .............. .









65-жаттығу. «Қызық жұмбақты» түсініп оқып, қандай қыстырма сөздер жасырынып тұрғанын айт.

66-жаттығу. Толықтыр. (ауызша орындалады)



Оқулық





жұмыс дәптерлері

















Оқулық

Үлестірмелі материалдар











үлестірмелі материал





сызба









А/4

Парақтар



















Сызба































Оқулық



Сабақтың соңы

7 мин

Қорытынды: «Сұрақ жауап» әдісі арқылы

Сабақты қорытындылайды.

Үйге тапсырма: 67-жаттығу. 79-бет.

Екінші баланың сөйлеу үлгісін қыстырма сөздермен толықтырып, көшіріп жаз.

Бағалау.

















Сабақ бойынша рефлексия







Саралау: Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?







Бағалау: Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

















-Қандай екі нәрсе табысты болды?



-Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?



-Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?



1.



2.



1.



2.



1.



2.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!