Материалдар / Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда алгебра пәнінен 7 - сыныптағы "Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы" тақырыбына жазылған қмж берілді. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.5.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың қоэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу ; 7.5.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу; Сабақтың мақсаты: Сызықтық функцияның графигін сыза білу; Коэффиценттері бірдей және әртүрлі сызықтық функциялардың гафиктерінің орналасуын білу; Графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын таба алу. Бағалау критерийлері Сызықтық функцияның графигін сыза алады; Коэффиценттері бірдей сызықтық функциялардың гафиктерінің қалай орналасатынын біледі; Коэффиценттері әртүрлі сызықтық функциялардың гафиктерінің қалай орналасатынын біледі; Айырмашылықтарын анықтай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2018
877
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.4: Функция. Функция графигі


Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Журынбаев Мейржан Амансейтович

Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


7.5.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың қоэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу ;

7.5.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;

Сабақтың мақсаты:

Сызықтық функцияның графигін сыза білу;

Коэффиценттері бірдей және әртүрлі сызықтық функциялардың гафиктерінің орналасуын білу;

Графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын таба алу.

Бағалау критерийлері

Сызықтық функцияның графигін сыза алады;

Коэффиценттері бірдей сызықтық функциялардың гафиктерінің қалай орналасатынын біледі;

Коэффиценттері әртүрлі сызықтық функциялардың гафиктерінің қалай орналасатынын біледі;

Айырмашылықтарын анықтай алады.

Графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табады.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология:

функция, сызықтық функция, график, коэффицент, түзу, параллель, перпендикуляр, коэффицент, қиюшы.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Қандай функцияны сызықтық функция деп атаймыз ?

Сызықтық функцияның графигі...

Функциялардың коэффиценттері қандай болады ?

Функцияның графиктерінің орналасуы...

Қандай шарт орындалғанда функциялардың графиктері қиылысады ?

Қандай шарт орындалғанда функциялардың графиктері параллель болады ?


Құндылықтарға баулу

Оқуға ептілігін, өз бетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру. Жағдайды талдау және жаңа ситуацияға бейімдеу, өз уақытын тиімді ұйымдастыру, басқалардың пікірін сыйлау білуге дағдыландыру.

Пәнаралық байланыстар

Геометрия, физика

Алдыңғы білім


Тура пропорционалдық функцияның анықтамасы біледі. Пропорционалдық коэффицентті анықтайды. Сызықтық функцияның анықтамасын және графигін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Оқыту ресурстары

Басы
3 минут






3 минут








3 минут

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
«Жүректен-жүрекке» ықпалдастық атмосфералық ахуал қалыптастыру.

Пазл арқылы топқа біріктіру

1 топ

2 топ

Үй тапсырмасын тексеру. «Көршіңді тексер» әдісі бойынша тексереміз.

Оқушылар бір-бірін ауызша бағалайды.

Сабақтың мақсатын оқушылармен ашу үшін суреттерді слайд арқылы көрсете отырып, оқушыларға мынандай сұрақтар береміз:

  1. 1 суретте түзулер қалай орналасқан?

  2. 2 суретте түзулер қалай орналасқан?

  3. 3 суретте түзулер қалай орналасқан?

Иә дұрыс айтасыңдар сызықтық функцияның гафиктері әртүрлі орналасады екен. Олай болса бүгінгі сабақта қай кезде түзулер параллель, перпендикуляр және қиылысатындығын үйренеміз.



Cабақтың ортасы

10 минут






























5минут







6 минут










Жаңа білімді меңгерту. «Ақылды үшбұрыштар» әдісі Топтық жұмыс

1 топтың тапсырмасы:

Функцияның графигін салыңдар: ; ; .

2 топтың тапсырмасы:

Функцияның графигін салыңдар: ;

Оқушылар практикалық тапсырманы орындап болады.

«Серпілген сауалдар» Мұғалім 10 минут өткеннен соң салынған графиктері бойынша әр топқа мына сұрақтарды қоямын:

1) Қандай шарт орындалғанда функциялардың графиктері параллел болады ?

2) Қай кезде функцияның графиктері перпендикуляр болады?

3) Перпендикулярлық шартын тұжырымдаңдар ?

4) Сызықтық функция тақырыбымен байланысатын физика пәнінен мысалдар келтіріңдер.

Әр топ берілген сұрақтарға жауап береді және сызықтық функцияның графиктерінің орналасуын жеке тұжырымдарын айтады.

Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша жүреді.

Мұғалім презентация бойынша «Сызықтық функцияның графиктерінің өзара орналасуы» тақырыбын толықтырып өтеді.

Қорытынды: k-ның бірдей мәндерінде сызықтық функциялардың графиктері параллель түзулер болады, ал әртүрлі мәндерінде – графиктер қиылысады.

«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

2) Тақтаға y=kx+3 функциясын жазамыз. Оқушыларға әртүрлі жағдай үшін функция коэффициентінің мәнін табуды ұсынамыз.

Мысалы:

берілген функцияның графигі y= –6x функциясының графигіне параллель;

абсцисса осімен қиылыспайды;

  • А(1;-2) нүктесі арқылы өтеді;

Оқушылар жауабын дәптерлеріне жазады, жұмыстарын орындап болған соң, өзара тексеру жүргізіледі.
Жақсы жауап берген оқушыға мадақтау айтылады.
Тапсырма. у= 0,5х+3 және  у= — 2х түзулерін салып, бұрышын өлшеңдер.

Қорытынды: екі түзу перпендикуляр болады, егер олардың бұрыштық коэффициенттерінің көбейтіндісі -1-ге теңболса

Ендеше барлық зерттеулеріміздің нәтижелерін қорытындылап, нақтылайық …

  • k бұрыштық коэффициенті арқылы сызықтық функция графиктерінің орналасуын қалай анықтаймыз?

  • Түзудің орналасуына l саны қалай «әсер етеді»?

Қосымша 1








Слайд 2









Слайд 3





























5 минут


«Джиксо» әдісін пайдаланып, тапсырмаларды орындау
Екі топ берілген есепті шығарып, топта талдайды. Топтан жұп нөмірлер алмасып, келесі топқа қонаққа барып түсіндіреді.
№ 3 69 График: берілген сызықтық функцияның графигіне параллель болатын тура пропорционал функцияны жазыңдар.
1) y=3x+2 2) y=-0.3x-2
3) у=0,5x +4 4) y=1,5x-4

Дескриптор: -Формуласын біледі

-коэффицентін ажырата алады.

- параллель болатын функцияны жазады

Бағалау ауызша жүреді.
* белгісінің орнына қандай санды қойғанда берілген сызықтық функция графиктері параллель болады?
y=3x-4 y= * x+4
2) y=
y= *x+3

Дискриптор


Сызықтық функциялар графиктерінің параллель болу шартын біледі.

Параллелдік шартын қолдана алады.

Белгісіз коэффициенттерді таба алады.

Соңы

5 минут

Үйге тапсырма:

  1. сызықтық функциясы берілген. Графигі берілген функцияның графигімен:

  1. Қиылысатын функцияны формуламен жазыңдар;

  2. Параллель болатын функцияны формуламен жазыңдар;



Рефлексия

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

- нені білді,

нені үйренді;

- не әлі де түсініксіз;

Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.


Саралау
Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Деңгейлерге қатысты сабақта өзіндік жұмысты орындау және жаңа тақырыпты оқу барысында жүргізіледі. Пайдаланған әдіс –тәсілдер оқушылардың сын тұрғысынан ойлау, өз ойын толық жеткізе білу, басқалардың пікірін тыңдауға бағытталды. «Ақылды үшбұрыштар», «Джиксо», «Ойлан- жұптас-бөліс» әдістері оқушыларды шығармашылыққа баулиды.

Сабақтың әрбір кезеңі өткен соң жұмысты бағалау жүргізіледі (өзін-өзі бағалау, өзара бағалау немесе мұғалімнің бағалауы), «екі жұлдыз, бір тілек» «ауызша» арқылы жүргізілді.

Сабақта дұрыс отыру, қолданылатын сызба құралдарымен жұмыс істеу кезінде

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты?

Бүгін оқушылар нені үйренді?


Оқыту ортасы қандай болды?


Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма?


Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?


Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

 

 

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты):

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!