Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 6 материал
Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы
770 ₸
770 ₸
22 Қазан 2018
788
0
Бұл материалда алгебра пәнінен 7 - сыныптағы "Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы" тақырыбына жазылған қмж берілді. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.5.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың қоэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу ;
7.5.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;
Сабақтың мақсаты: Сызықтық функцияның графигін сыза білу;
Коэффиценттері бірдей және әртүрлі сызықтық функциялардың гафиктерінің орналасуын білу;
Графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын таба алу.
Бағалау критерийлері Сызықтық функцияның графигін сыза алады;
Коэффиценттері бірдей сызықтық функциялардың гафиктерінің қалай орналасатынын біледі;
Коэффиценттері әртүрлі сызықтық функциялардың гафиктерінің қалай орналасатынын біледі;
Айырмашылықтарын анықтай алады.
Алгебра
Сабақ жоспары
7 сынып
Математика пәнінен емтихан есептері 5 - сынып
770 ₸
770 ₸
01 Қаңтар 2018
2236
3
5 - сынып математика пәнінен емтихан
1 - нұсқа
Жай бөлшектерді қысқартыңдар:
2/6; 10/22; 12/15; 6/18 .
Өрнектің мәнін табыңдар:
21/6:(8 3/4-5 1/2).
Теңдеуді шешіңдер:
4х+42,15=44,75.
Сандардың арифметикалық ортасын табыңыңдар:
6,3; 0,6; 7; 15,9.
Автокөлік жай жолда 50 км/сағ жылдамдықпен 6 сағ, ал тас жолда
80 км/ сағ жылдамдықпен 5 сағ жүрді. Автокөлік барлығы неше километр жол жүрді?
Математика
Конспект
5 сынып
Алгебра пәнінен мектеп емтиханына дайындық есептері
770 ₸
770 ₸
01 Қаңтар 2018
675
0
Мектеп емтиханына дайындық
алгебра пәнінен жазбаша бақылау жұмысы
1 - нұсқа
А(2; 4), В(-0,5; -8) нүктелері y=4/x функциясының графигіне тиісті ме?
Өрнекті ықшамдаңдар:
7(2a+b)-5(3b-4a).
Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) ax+ay-az;
ә) ax+bx-ay-by.
Есептеңдер:
552-452.
Көпмүше түрінде жазыңдар:
(m-5)2.
Алгебра
Конспект
7 сынып
Математика пәнінен мектепішілік олимпиада есептері
770 ₸
770 ₸
01 Қаңтар 2018
4597
9
Математика пәнінен 9 - сыныпқа олимпиадаға дайындық есептері.
олимпиада есептері
1-тур
Функциялардың графиктерінің қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар:
у=х2-12х+5 және у=5х-67.
Теңдеуді шешіңдер:
х4-11х-80=0.
Қос теңсіздікті шешіңдер:
-4<(3+2х)/5<-1.
Катер өзен ағысымен 160 км және осындай жолды ағысқа қарсы жүріп, барлық жолға 26 сағат жұмсады. Өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ болса, катердің тынық судағы жылдамдығын табыңдар.
Табандары ВС және AD болатын ABCD трапециясында AD=10 см,
BC=5 см, AC=9 см, BD=12 см.Трапецияның ауданын табыңдар.
Математика
Конспект
9 сынып
Квадрат теңдеуді шешудің әр түрлі тәсілдері
770 ₸
770 ₸
31 Желтоқсан 2017
438
0
Мектеп курсында және жоғарғы оқу орындарында квадрат теңдеуді шешудің оннан астам түрі қолданылады. Бірақ, соның барлығы квадрат т√((x+b/2a)^2 )=√(b^2/(4a^2 )-c/a) өрнегі шығады. √((x+b/2a)^2 ) өрнегі міндетті түрде |(x+b/2a)^2 | өрнегі түрінде жазылуы керек. Ал
Теңдеу модульдің қасиеті арқылы шешіледі. Модуль дегеніміз – берілген нүктеден 0-ге дейінгі қашықтық. Мұндағы берілген сан √(b^2/(4a^2 )-c/a) . Нөлге дейінгі қашықтық √(b^2/(4a^2 )-c/a) -ға тең. Теңдеуді шешкенде мына ережеге сүйенеміз:
Берілген сан нөлден кіші болса, теңдеудің шешімі жоқ. Себебі, арақашықтықты теріс санмен есептемейміз.
Алгебра
Мақала
8 сынып
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оның графигі
770 ₸
770 ₸
31 Желтоқсан 2017
845
9
Математика 6 - сынып Екі айнымалысы бар теңдеу және оның графигі тақырыбында Екі айнымалысы бар теңдеу және оның графигін салу баяндалған. Сабақ жоспары презентациялар арқылы безендірілген.
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оның графигі .
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін жинақтау және оның графигін сала білу дағдыларын бекіту.
Дамытушылық: Логикалық ой - өрісін дамыту, шығармашылыққа баулу.
Тәрбиелік мәні: Оқушыларды берілген тапсырманы тиянақты орындай білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Түрі:қайталау және бекіту сабағы
Типі: білімділік пен дағдыны қалыптастыру.
Әдістері: ой қозғау, сұрақ-жауап, есептер шығару.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, плакат.
Математика
Презентация
6 сынып