Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 6 материал
Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы
Журынбаев Мейржан Амансейтович
22 Қазан 2018
961
Бұл материалда алгебра пәнінен 7 - сыныптағы "Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы" тақырыбына жазылған қмж берілді. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.5.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың қоэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу ; 7.5.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу; Сабақтың мақсаты: Сызықтық функцияның графигін сыза білу; Коэффиценттері бірдей және әртүрлі сызықтық функциялардың гафиктерінің орналасуын білу; Графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын таба алу. Бағалау критерийлері Сызықтық функцияның графигін сыза алады; Коэффиценттері бірдей сызықтық функциялардың гафиктерінің қалай орналасатынын біледі; Коэффиценттері әртүрлі сызықтық функциялардың гафиктерінің қалай орналасатынын біледі; Айырмашылықтарын анықтай алады.
Алгебра
Сабақ жоспары
7 сынып
Математика пәнінен емтихан есептері 5 - сынып
Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
01 Қаңтар 2018
2507
5 - сынып математика пәнінен емтихан 1 - нұсқа Жай бөлшектерді қысқартыңдар: 2/6; 10/22; 12/15; 6/18 . Өрнектің мәнін табыңдар: 21/6:(8 3/4-5 1/2). Теңдеуді шешіңдер: 4х+42,15=44,75. Сандардың арифметикалық ортасын табыңыңдар: 6,3; 0,6; 7; 15,9. Автокөлік жай жолда 50 км/сағ жылдамдықпен 6 сағ, ал тас жолда 80 км/ сағ жылдамдықпен 5 сағ жүрді. Автокөлік барлығы неше километр жол жүрді?
Математика
Конспект
5 сынып
Алгебра пәнінен мектеп емтиханына дайындық есептері
Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
01 Қаңтар 2018
768
Мектеп емтиханына дайындық алгебра пәнінен жазбаша бақылау жұмысы 1 - нұсқа А(2; 4), В(-0,5; -8) нүктелері y=4/x функциясының графигіне тиісті ме? Өрнекті ықшамдаңдар: 7(2a+b)-5(3b-4a). Көбейткіштерге жіктеңдер: а) ax+ay-az; ә) ax+bx-ay-by. Есептеңдер: 552-452. Көпмүше түрінде жазыңдар: (m-5)2.
Алгебра
Конспект
7 сынып
Математика пәнінен мектепішілік олимпиада есептері
Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
01 Қаңтар 2018
5049
Математика пәнінен 9 - сыныпқа олимпиадаға дайындық есептері. олимпиада есептері 1-тур Функциялардың графиктерінің қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар: у=х2-12х+5 және у=5х-67. Теңдеуді шешіңдер: х4-11х-80=0. Қос теңсіздікті шешіңдер: -4<(3+2х)/5<-1. Катер өзен ағысымен 160 км және осындай жолды ағысқа қарсы жүріп, барлық жолға 26 сағат жұмсады. Өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ болса, катердің тынық судағы жылдамдығын табыңдар. Табандары ВС және AD болатын ABCD трапециясында AD=10 см, BC=5 см, AC=9 см, BD=12 см.Трапецияның ауданын табыңдар.
Математика
Конспект
9 сынып
Квадрат теңдеуді шешудің әр түрлі тәсілдері
Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
31 Желтоқсан 2017
600
Мектеп курсында және жоғарғы оқу орындарында квадрат теңдеуді шешудің оннан астам түрі қолданылады. Бірақ, соның барлығы квадрат т√((x+b/2a)^2 )=√(b^2/(4a^2 )-c/a) өрнегі шығады. √((x+b/2a)^2 ) өрнегі міндетті түрде |(x+b/2a)^2 | өрнегі түрінде жазылуы керек. Ал Теңдеу модульдің қасиеті арқылы шешіледі. Модуль дегеніміз – берілген нүктеден 0-ге дейінгі қашықтық. Мұндағы берілген сан √(b^2/(4a^2 )-c/a) . Нөлге дейінгі қашықтық √(b^2/(4a^2 )-c/a) -ға тең. Теңдеуді шешкенде мына ережеге сүйенеміз: Берілген сан нөлден кіші болса, теңдеудің шешімі жоқ. Себебі, арақашықтықты теріс санмен есептемейміз.
Алгебра
Мақала
8 сынып
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оның графигі
Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
31 Желтоқсан 2017
943
Математика 6 - сынып Екі айнымалысы бар теңдеу және оның графигі тақырыбында Екі айнымалысы бар теңдеу және оның графигін салу баяндалған. Сабақ жоспары презентациялар арқылы безендірілген. Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оның графигі . Сабақтың мақсаты: Білімділік: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін жинақтау және оның графигін сала білу дағдыларын бекіту. Дамытушылық: Логикалық ой - өрісін дамыту, шығармашылыққа баулу. Тәрбиелік мәні: Оқушыларды берілген тапсырманы тиянақты орындай білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Түрі:қайталау және бекіту сабағы Типі: білімділік пен дағдыны қалыптастыру. Әдістері: ой қозғау, сұрақ-жауап, есептер шығару. Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, плакат.
Математика
Презентация
6 сынып