Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 6 материал
Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы
770 ₸
Журынбаев Мейржан Амансейтович
770 ₸
22 Қазан 2018
876
0
Бұл материалда алгебра пәнінен 7 - сыныптағы "Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы" тақырыбына жазылған қмж берілді. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.5.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың қоэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу ; 7.5.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу; Сабақтың мақсаты: Сызықтық функцияның графигін сыза білу; Коэффиценттері бірдей және әртүрлі сызықтық функциялардың гафиктерінің орналасуын білу; Графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын таба алу. Бағалау критерийлері Сызықтық функцияның графигін сыза алады; Коэффиценттері бірдей сызықтық функциялардың гафиктерінің қалай орналасатынын біледі; Коэффиценттері әртүрлі сызықтық функциялардың гафиктерінің қалай орналасатынын біледі; Айырмашылықтарын анықтай алады.
Алгебра
Сабақ жоспары
7 сынып
Математика пәнінен емтихан есептері 5 - сынып
770 ₸
Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
770 ₸
01 Қаңтар 2018
2267
3
5 - сынып математика пәнінен емтихан 1 - нұсқа Жай бөлшектерді қысқартыңдар: 2/6; 10/22; 12/15; 6/18 . Өрнектің мәнін табыңдар: 21/6:(8 3/4-5 1/2). Теңдеуді шешіңдер: 4х+42,15=44,75. Сандардың арифметикалық ортасын табыңыңдар: 6,3; 0,6; 7; 15,9. Автокөлік жай жолда 50 км/сағ жылдамдықпен 6 сағ, ал тас жолда 80 км/ сағ жылдамдықпен 5 сағ жүрді. Автокөлік барлығы неше километр жол жүрді?
Математика
Конспект
5 сынып
Алгебра пәнінен мектеп емтиханына дайындық есептері
770 ₸
Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
770 ₸
01 Қаңтар 2018
686
0
Мектеп емтиханына дайындық алгебра пәнінен жазбаша бақылау жұмысы 1 - нұсқа А(2; 4), В(-0,5; -8) нүктелері y=4/x функциясының графигіне тиісті ме? Өрнекті ықшамдаңдар: 7(2a+b)-5(3b-4a). Көбейткіштерге жіктеңдер: а) ax+ay-az; ә) ax+bx-ay-by. Есептеңдер: 552-452. Көпмүше түрінде жазыңдар: (m-5)2.
Алгебра
Конспект
7 сынып
Математика пәнінен мектепішілік олимпиада есептері
770 ₸
Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
770 ₸
01 Қаңтар 2018
4809
10
Математика пәнінен 9 - сыныпқа олимпиадаға дайындық есептері. олимпиада есептері 1-тур Функциялардың графиктерінің қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар: у=х2-12х+5 және у=5х-67. Теңдеуді шешіңдер: х4-11х-80=0. Қос теңсіздікті шешіңдер: -4<(3+2х)/5<-1. Катер өзен ағысымен 160 км және осындай жолды ағысқа қарсы жүріп, барлық жолға 26 сағат жұмсады. Өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ болса, катердің тынық судағы жылдамдығын табыңдар. Табандары ВС және AD болатын ABCD трапециясында AD=10 см, BC=5 см, AC=9 см, BD=12 см.Трапецияның ауданын табыңдар.
Математика
Конспект
9 сынып
Квадрат теңдеуді шешудің әр түрлі тәсілдері
770 ₸
Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
770 ₸
31 Желтоқсан 2017
454
0
Мектеп курсында және жоғарғы оқу орындарында квадрат теңдеуді шешудің оннан астам түрі қолданылады. Бірақ, соның барлығы квадрат т√((x+b/2a)^2 )=√(b^2/(4a^2 )-c/a) өрнегі шығады. √((x+b/2a)^2 ) өрнегі міндетті түрде |(x+b/2a)^2 | өрнегі түрінде жазылуы керек. Ал Теңдеу модульдің қасиеті арқылы шешіледі. Модуль дегеніміз – берілген нүктеден 0-ге дейінгі қашықтық. Мұндағы берілген сан √(b^2/(4a^2 )-c/a) . Нөлге дейінгі қашықтық √(b^2/(4a^2 )-c/a) -ға тең. Теңдеуді шешкенде мына ережеге сүйенеміз: Берілген сан нөлден кіші болса, теңдеудің шешімі жоқ. Себебі, арақашықтықты теріс санмен есептемейміз.
Алгебра
Мақала
8 сынып
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оның графигі
770 ₸
Жұрымбаев Мейіржан Амансейітұлы
770 ₸
31 Желтоқсан 2017
858
9
Математика 6 - сынып Екі айнымалысы бар теңдеу және оның графигі тақырыбында Екі айнымалысы бар теңдеу және оның графигін салу баяндалған. Сабақ жоспары презентациялар арқылы безендірілген. Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оның графигі . Сабақтың мақсаты: Білімділік: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін жинақтау және оның графигін сала білу дағдыларын бекіту. Дамытушылық: Логикалық ой - өрісін дамыту, шығармашылыққа баулу. Тәрбиелік мәні: Оқушыларды берілген тапсырманы тиянақты орындай білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Түрі:қайталау және бекіту сабағы Типі: білімділік пен дағдыны қалыптастыру. Әдістері: ой қозғау, сұрақ-жауап, есептер шығару. Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, плакат.
Математика
Презентация
6 сынып