Материалдар / Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оның графигі

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оның графигі

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика 6 - сынып Екі айнымалысы бар теңдеу және оның графигі тақырыбында Екі айнымалысы бар теңдеу және оның графигін салу баяндалған. Сабақ жоспары презентациялар арқылы безендірілген. Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оның графигі . Сабақтың мақсаты: Білімділік: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін жинақтау және оның графигін сала білу дағдыларын бекіту. Дамытушылық: Логикалық ой - өрісін дамыту, шығармашылыққа баулу. Тәрбиелік мәні: Оқушыларды берілген тапсырманы тиянақты орындай білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Түрі:қайталау және бекіту сабағы Типі: білімділік пен дағдыны қалыптастыру. Әдістері: ой қозғау, сұрақ-жауап, есептер шығару. Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, плакат.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Желтоқсан 2017
846
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу сызықтық теңдеу және оның графигіжә

1 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу сызықтық теңдеу және оның графигіжәне оның графигі

1 слайд

Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу сызықтық теңдеу және оның графигіжәне оның графигі

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін жинақтау және оның гр

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін жинақтау және оның графигін сала білу дағдыларын бекіту. Дамытушылық: Логикалық ой - өрісін дамыту, шығармашылыққа баулу. Тәрбиелік мәні: Оқушыларды берілген тапсырманы тиянақты орындай білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін жинақтау және оның графигін сала білу дағдыларын бекіту. Дамытушылық: Логикалық ой - өрісін дамыту, шығармашылыққа баулу. Тәрбиелік мәні: Оқушыларды берілген тапсырманы тиянақты орындай білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Түрі:Түрі: қайталау және бекіту қайталау және бекіту сабағысабағы Типі:Типі: білімділік пен дағдыны білімділік пен дағдыны қ

3 слайд
Түрі:Түрі: қайталау және бекіту қайталау және бекіту сабағысабағы Типі:Типі: білімділік пен дағдыны білімділік пен дағдыны қалыптастыру.қалыптастыру. Әдістері:Әдістері: ой қозғау, сұрақ- ой қозғау, сұрақ- жауап, есептер шығару.жауап, есептер шығару. Көрнекілігі: Көрнекілігі: интерактивті тақта, интерактивті тақта, слайдтар, плакат.слайдтар, плакат.

3 слайд

Түрі:Түрі: қайталау және бекіту қайталау және бекіту сабағысабағы Типі:Типі: білімділік пен дағдыны білімділік пен дағдыны қалыптастыру.қалыптастыру. Әдістері:Әдістері: ой қозғау, сұрақ- ой қозғау, сұрақ- жауап, есептер шығару.жауап, есептер шығару. Көрнекілігі: Көрнекілігі: интерактивті тақта, интерактивті тақта, слайдтар, плакат.слайдтар, плакат.

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: 11 .Ұйымдастыру..Ұйымдастыру. 2.Үй тапсырмасын тексеру.2.Үй тапсырмасын тексеру. 3.Қайталау

4 слайд
Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: 11 .Ұйымдастыру..Ұйымдастыру. 2.Үй тапсырмасын тексеру.2.Үй тапсырмасын тексеру. 3.Қайталау оқу анасы.3.Қайталау оқу анасы. 4.Сергіту сәті.4.Сергіту сәті. 5.Тапқыр болсаң тауып көр.5.Тапқыр болсаң тауып көр. 6.Ойлан да тап.6.Ойлан да тап. 7.7. Құпия сөзді табыңдарҚұпия сөзді табыңдар 8. Жаттығу жұмыстары.8. Жаттығу жұмыстары. 9.Қортындылау,бағалау. 9.Қортындылау,бағалау. 10.Үйге тапсырма.10.Үйге тапсырма.

4 слайд

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: 11 .Ұйымдастыру..Ұйымдастыру. 2.Үй тапсырмасын тексеру.2.Үй тапсырмасын тексеру. 3.Қайталау оқу анасы.3.Қайталау оқу анасы. 4.Сергіту сәті.4.Сергіту сәті. 5.Тапқыр болсаң тауып көр.5.Тапқыр болсаң тауып көр. 6.Ойлан да тап.6.Ойлан да тап. 7.7. Құпия сөзді табыңдарҚұпия сөзді табыңдар 8. Жаттығу жұмыстары.8. Жаттығу жұмыстары. 9.Қортындылау,бағалау. 9.Қортындылау,бағалау. 10.Үйге тапсырма.10.Үйге тапсырма.

1.Үй тапсырмасын тексеру.1.Үй тапсырмасын тексеру. 1460 есеп 1) 3х+у =6 ; Оу: х =0 ; у =6 ; Ох: у = 0; х = 2 2) - 3

5 слайд
1.Үй тапсырмасын тексеру.1.Үй тапсырмасын тексеру. 1460 есеп 1) 3х+у =6 ; Оу: х =0 ; у =6 ; Ох: у = 0; х = 2 2) - 3 х+2у =4 ; Оу: х =0 ; у = 2; Ох: у = 0; х = - 3 6 х 3 3 12 1 3 6 9 2 у 5 4 3 6 х 3 3 12 1 3 6 9 2 у 5 4 3 1 1

5 слайд

1.Үй тапсырмасын тексеру.1.Үй тапсырмасын тексеру. 1460 есеп 1) 3х+у =6 ; Оу: х =0 ; у =6 ; Ох: у = 0; х = 2 2) - 3 х+2у =4 ; Оу: х =0 ; у = 2; Ох: у = 0; х = - 3 6 х 3 3 12 1 3 6 9 2 у 5 4 3 6 х 3 3 12 1 3 6 9 2 у 5 4 3 1 1

2.Қайталау оқу анасы: 1. Сызықтық теңдеудегі а, b , с әріптері нені білдіреді? 2. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің 1-

6 слайд
2.Қайталау оқу анасы: 1. Сызықтық теңдеудегі а, b , с әріптері нені білдіреді? 2. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің 1- қасиетін айтыңдар. 3. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің 2- қасиетін айтыңдар. 4. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің шешімі дегеніміз не? 5. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің графигі қандай сызық болады? 6. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің графигі дегеніміз не? 7. х-ң коэффициенті a= 0 болғанда теңдеудің графигі қалай орналасады? 8. у-ң коэффициенті b= 0 болғанда теңдеудің графигі қалай орналасады?

6 слайд

2.Қайталау оқу анасы: 1. Сызықтық теңдеудегі а, b , с әріптері нені білдіреді? 2. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің 1- қасиетін айтыңдар. 3. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің 2- қасиетін айтыңдар. 4. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің шешімі дегеніміз не? 5. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің графигі қандай сызық болады? 6. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің графигі дегеніміз не? 7. х-ң коэффициенті a= 0 болғанда теңдеудің графигі қалай орналасады? 8. у-ң коэффициенті b= 0 болғанда теңдеудің графигі қалай орналасады?

3.Сергіту сәті.3.Сергіту сәті. Мына теңдеулердің қайсысы Мына теңдеулердің қайсысы сызықтық теңдеу (ауызша):сызықтық теңдеу (

7 слайд
3.Сергіту сәті.3.Сергіту сәті. Мына теңдеулердің қайсысы Мына теңдеулердің қайсысы сызықтық теңдеу (ауызша):сызықтық теңдеу (ауызша): 1. 3х-у1. 3х-у =14=14 22 . 5у+ . 5у+ == 1616 3. 7ху-5у3. 7ху-5у == 1212 4. 5х+2у4. 5х+2у == 1616 5. + 5. + == 99 6. х+у6. х+у == 112 х 2 х 2 у

7 слайд

3.Сергіту сәті.3.Сергіту сәті. Мына теңдеулердің қайсысы Мына теңдеулердің қайсысы сызықтық теңдеу (ауызша):сызықтық теңдеу (ауызша): 1. 3х-у1. 3х-у =14=14 22 . 5у+ . 5у+ == 1616 3. 7ху-5у3. 7ху-5у == 1212 4. 5х+2у4. 5х+2у == 1616 5. + 5. + == 99 6. х+у6. х+у == 112 х 2 х 2 у

4. Тапқыр болсаң тауып көр Координаталық жазықтықтағы графиктердің формуласын табыңдар 1.1. aa хх == с; с; 2.2. уу =kx=kx ;;

8 слайд
4. Тапқыр болсаң тауып көр Координаталық жазықтықтағы графиктердің формуласын табыңдар 1.1. aa хх == с; с; 2.2. уу =kx=kx ;; 3.3. bb уу == с;с; 44 .. ах+ах+ bb уу == с; с; 5.5. уу =kx+l=kx+l ;; уу =kx=kx -- l l k-k- лары теңлары тең ; ; 6.6. уу =kx+l=kx+l ;; уу =kx=kx -- l l k-k- лары лары тең еместең емесх х х х х х у у у у у у 1 2 3 4 5 6

8 слайд

4. Тапқыр болсаң тауып көр Координаталық жазықтықтағы графиктердің формуласын табыңдар 1.1. aa хх == с; с; 2.2. уу =kx=kx ;; 3.3. bb уу == с;с; 44 .. ах+ах+ bb уу == с; с; 5.5. уу =kx+l=kx+l ;; уу =kx=kx -- l l k-k- лары теңлары тең ; ; 6.6. уу =kx+l=kx+l ;; уу =kx=kx -- l l k-k- лары лары тең еместең емесх х х х х х у у у у у у 1 2 3 4 5 6

5.Ойлан да тап:5.Ойлан да тап: а) а) уу айнымалысын айнымалысын хх арқылы арқылы өрнекте.өрнекте. б) б) хх айнымалысын

9 слайд
5.Ойлан да тап:5.Ойлан да тап: а) а) уу айнымалысын айнымалысын хх арқылы арқылы өрнекте.өрнекте. б) б) хх айнымалысын айнымалысын уу арқылы арқылы өрнекте.өрнекте. у-2х=4 2х-у=5 0,5х+2у=8 7у=3х х=16-4у У=4+2х х у 25, 0 4  У = 2х-5 7 3 х у  2 2 1   у х у х 2 1 5, 2   у х 3 1 2  ) 2 ) 1 ) 4 ) 3

9 слайд

5.Ойлан да тап:5.Ойлан да тап: а) а) уу айнымалысын айнымалысын хх арқылы арқылы өрнекте.өрнекте. б) б) хх айнымалысын айнымалысын уу арқылы арқылы өрнекте.өрнекте. у-2х=4 2х-у=5 0,5х+2у=8 7у=3х х=16-4у У=4+2х х у 25, 0 4  У = 2х-5 7 3 х у  2 2 1   у х у х 2 1 5, 2   у х 3 1 2  ) 2 ) 1 ) 4 ) 3

6.Жаттығу жұмыстары:6.Жаттығу жұмыстары: Талаптыға нұр жауарТалаптыға нұр жауар 5х+4у =15 теңдеуінің шешімдері: (х;0); (х

10 слайд
6.Жаттығу жұмыстары:6.Жаттығу жұмыстары: Талаптыға нұр жауарТалаптыға нұр жауар 5х+4у =15 теңдеуінің шешімдері: (х;0); (х;5); (х;- 5). У-ті табыңдар 7х+2у =14 теңдеуінің шешімдері: (1;у); (2;у); (0;у). У-ті табыңдар) 2 ) 1

10 слайд

6.Жаттығу жұмыстары:6.Жаттығу жұмыстары: Талаптыға нұр жауарТалаптыға нұр жауар 5х+4у =15 теңдеуінің шешімдері: (х;0); (х;5); (х;- 5). У-ті табыңдар 7х+2у =14 теңдеуінің шешімдері: (1;у); (2;у); (0;у). У-ті табыңдар) 2 ) 1

5 х -2 у =10 х = 2; у=0 х =-2; у=-10 х =3; у=0 2х-3у=6 х = -3; у =-4 х = 6; у =-4 х = 3; у =0 3х+5у=15 х = 0; у =3

11 слайд
5 х -2 у =10 х = 2; у=0 х =-2; у=-10 х =3; у=0 2х-3у=6 х = -3; у =-4 х = 6; у =-4 х = 3; у =0 3х+5у=15 х = 0; у =3 х=4; у = 1 х=5; у =0Т У Я Е А Ң Д К ЕДұрыс емес шешімдерді тауып, сөз құрастырыңдар. 11

11 слайд

5 х -2 у =10 х = 2; у=0 х =-2; у=-10 х =3; у=0 2х-3у=6 х = -3; у =-4 х = 6; у =-4 х = 3; у =0 3х+5у=15 х = 0; у =3 х=4; у = 1 х=5; у =0Т У Я Е А Ң Д К ЕДұрыс емес шешімдерді тауып, сөз құрастырыңдар. 11

88 . . ““ Еңбек түбі берекеЕңбек түбі береке ”” Теңдеудің графигін салыңдар:Теңдеудің графигін салыңдар: 1) 2х+у =4 2 ) У-2х =3

12 слайд
88 . . ““ Еңбек түбі берекеЕңбек түбі береке ”” Теңдеудің графигін салыңдар:Теңдеудің графигін салыңдар: 1) 2х+у =4 2 ) У-2х =3

12 слайд

88 . . ““ Еңбек түбі берекеЕңбек түбі береке ”” Теңдеудің графигін салыңдар:Теңдеудің графигін салыңдар: 1) 2х+у =4 2 ) У-2х =3

Координаталық жазықтықтағы Координаталық жазықтықтағы теңдеудің графигі:теңдеудің графигі: 1) 2х+у =4

13 слайд
Координаталық жазықтықтағы Координаталық жазықтықтағы теңдеудің графигі:теңдеудің графигі: 1) 2х+у =4 2 ) У-2х =3

13 слайд

Координаталық жазықтықтағы Координаталық жазықтықтағы теңдеудің графигі:теңдеудің графигі: 1) 2х+у =4 2 ) У-2х =3

3. 1) в = 0; Х = 8; Х =3 ; Х = -7; Х = - 9; 2) а = 0; у = -6; 3) (8;3); (8;5); (3;4,1); (3;6); (- 7;3); (-7;4,8

14 слайд
3. 1) в = 0; Х = 8; Х =3 ; Х = -7; Х = - 9; 2) а = 0; у = -6; 3) (8;3); (8;5); (3;4,1); (3;6); (- 7;3); (-7;4,8); (-9;0); (-9;2)

14 слайд

3. 1) в = 0; Х = 8; Х =3 ; Х = -7; Х = - 9; 2) а = 0; у = -6; 3) (8;3); (8;5); (3;4,1); (3;6); (- 7;3); (-7;4,8); (-9;0); (-9;2)

3. 1) в = 0; Х = 8; Х =3 ; Х = -7; Х = -9; 2) а = 0; у = -6; 3) (8;3); (8;5); (3;4,1); (3;6); (-7;3); (- 7;4,8); (-9;

15 слайд
3. 1) в = 0; Х = 8; Х =3 ; Х = -7; Х = -9; 2) а = 0; у = -6; 3) (8;3); (8;5); (3;4,1); (3;6); (-7;3); (- 7;4,8); (-9;0); (-9;2)

15 слайд

3. 1) в = 0; Х = 8; Х =3 ; Х = -7; Х = -9; 2) а = 0; у = -6; 3) (8;3); (8;5); (3;4,1); (3;6); (-7;3); (- 7;4,8); (-9;0); (-9;2)

99 . Қорытындылау:. Қорытындылау: 1.1. ах+ ах+ bb уу =c=c түріндегі теңдеу қалай түріндегі теңдеу қалай аталады?аталады?

16 слайд
99 . Қорытындылау:. Қорытындылау: 1.1. ах+ ах+ bb уу =c=c түріндегі теңдеу қалай түріндегі теңдеу қалай аталады?аталады? 2.2. Мұндағы х пен у - нелер? Мұндағы х пен у - нелер? 3.3. а, а, bb , с - әріптері нені білдіреді?, с - әріптері нені білдіреді? 4.4. у у == х+3 және ух+3 және у == х-3 теңдеуінің х-3 теңдеуінің графигі қалай орналасады?графигі қалай орналасады? 5.5. 4.у 4.у == 4х+5 және у4х+5 және у == 7х-3 теңдеуінің 7х-3 теңдеуінің графигі қалай орналасады?графигі қалай орналасады?

16 слайд

99 . Қорытындылау:. Қорытындылау: 1.1. ах+ ах+ bb уу =c=c түріндегі теңдеу қалай түріндегі теңдеу қалай аталады?аталады? 2.2. Мұндағы х пен у - нелер? Мұндағы х пен у - нелер? 3.3. а, а, bb , с - әріптері нені білдіреді?, с - әріптері нені білдіреді? 4.4. у у == х+3 және ух+3 және у == х-3 теңдеуінің х-3 теңдеуінің графигі қалай орналасады?графигі қалай орналасады? 5.5. 4.у 4.у == 4х+5 және у4х+5 және у == 7х-3 теңдеуінің 7х-3 теңдеуінің графигі қалай орналасады?графигі қалай орналасады?

1010 . Бағалау:. Бағалау: 11 11 . Үйге тапсырма:. Үйге тапсырма: §§ 8.1.-8.1.- §§ 8.2. қайталау.8.2. қайталау.

17 слайд
1010 . Бағалау:. Бағалау: 11 11 . Үйге тапсырма:. Үйге тапсырма: §§ 8.1.-8.1.- §§ 8.2. қайталау.8.2. қайталау. №№ 1465; 14661465; 1466

17 слайд

1010 . Бағалау:. Бағалау: 11 11 . Үйге тапсырма:. Үйге тапсырма: §§ 8.1.-8.1.- §§ 8.2. қайталау.8.2. қайталау. №№ 1465; 14661465; 1466

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ