Сабақтың
тақырыбы:
Әке – бала –
немере
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Шынтемирова Зәуре
Пірманбекқызы
Күні: 03.05.2018
жыл
|
СЫНЫП: 7
«ә,б»
|
Қатысқан оқушылар саны:
24
|
Қатыспаған оқушылар саны:
0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
шығармадағы эпизодтар мен
бейнелерді салғастыру
(7.А/И1).
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
шығармадағы
эпизодтар мен бейнелер
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы
оқу
|
Көп күттірген
қонақтар
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі Топтарға
бөлу.
1-топ «Парыз»
2-топ «Борыш»
3-топ «Үміт»
4-топ «Құрмет»
|
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
І топ: «Парыз» тобына берейік.
Т.Әбдіков өмірі мен шығармашылығы бойынша жылдар сөйлейді.
ІІ топ: «Борыш» тобына берейік.
Ата-ананы
сыйлау – адамдардың парызы.
ІІІ топ: «Үміт» «Мені толғандырған эпизод...» Оқушылар
шығармадан үзінді оқып, шығармадағы сол оқиға неге толғандырғанын
түсіндіреді .
ІҮ топ: «Құрмет» Әңгіме
неліктен "Қонақтар" деп аталған ? Қонақтарға сипаттама бер.
Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін, жағымды , жағымсыз жақтарын
(өмірдегі жетістіктері) талдап, әңгіме кейіпкерлеріне тән
қасиеттерді топтау сызбасы арқылы
түсіндіру.
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану «Сұрақты ұстап ал!»
әдісі
І
топ: Әңгімеден портреттерді,
тұрақты тіркестерді,теңеу, дисфемизм, мақал-мәтелдерді
табыңдар.
ІІ
топ: «Ата-ананың баласын күткен
сағынышы қалай суретелген?
ІІІ
топ. Шығармада қандай өзекті
проблемалар бар? Санамалап жазып,қазіргі қоғаммен
салыстырыңыз.
ІҮ
топ: Әңгіменің түіні
не?
|
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
|
«Ойлан – жұптас –
бөліс» әдісі
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Бағалау парақшасы
Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының
аты-жөні
|
Білу және
түсіну
|
«Сұрақты ұстап ал»
әдісі
|
Сұрақ
жауап
|
«Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Рефлексиялық
шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып,
төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
-
Сабақ барысында
көңіл-күйіңіз қандай болды?
Неліктен?
-
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не
жаңалық болды?
-
Сабаққа қатысуыңызды
қалай бағалайсыз?
-
Сабақта қандай
қиындықтар туындады?
-
Сабақ аяқталғанда
көңіл-күйіңіз қандай?
Неліктен?
Үйге
тапсырма: Шығармашылық тапсырма «Менің
парызым» эссе жазу
|
Бағалау
парақшасы
Рефлексиялық
шеңбер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек
көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар не
білді?
Сыныптағы
ахуал қандай
болды?
Мен
жоспарлаған саралау
шаралары
тиімді
болды ма? Мен
берілген
уақыт
ішінде үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма қандай
түзетулер
енгіздім
жəне неліктен?
|
Төмендегі бос
ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы
Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі
нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі
нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ
барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге
көмектесетін не білдім?
|