Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық
шығармадағы автор бейнесін
анықтау.
7.2.3.1
Шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха,
қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс,
риторикалық сұрақ) қолданысын
талдау.
|
Сабақтың
басы
1
мин
5
мин
6
мин
|
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылар сабаққа
ұйымдастырылады.
Сабаққа назар
аударылады.
Үй
тапсырмасын
пысықтау:
- Балалар, тақырып дегеніміз
не?
- Шығарманың идеясы деп нені
айтамыз?(балалар жауабы
тыңдалады)
- Қонақтың неше түрі
бар?
- Ерғабыл қарттың үйіне келген
қонақтарды қонақ деуге бола
ма?
«Қонақтар»
әңгімесінің мазмұнын сұрақтар бойынша баяндайды.
Мені
қуантқаны...
Мені
қынжылтқаны...
Мені
қызықтырғаны...
Мені таң
қалдырғаны....
Дескриптор:
Сұрақтар бойынша
жауап
береді.
Шығарма мазмұны
бойынша
баяндайды.
ҚБ
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
Автор туралы қысқаша
мәліметтер беріледі, Т.Әбдіков туралы ғалымдар пікірімен
танысады.
|
Оқушылар сабаққа
ұйымдастырылады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
Өзін –өзі
бағалау
|
7-сынып қазақ
әдебиеті
|
Сабақтың
ортасы
5
мин
5
мин
8мин
10
мин
|
1-тапсырма.
«Тақтамен бөліс» әдісі
Сұрақ:
Мынадай жауаптар
болуы мүмкін: ұлттық құндылықтарды
дәріптеуші, аз сөзге көп мағына сыйдыра біледі
т.б
Кері
байланыс. Оқушылар жазып болғаннан
кейін, мұғалім олардың жазған кейбір сөздерін өздеріне бағыттап
сұрақ қояды.
Мысалы,
«Неліктен «ұлттық құндылықтарды
дәріптеуші» деп ойлайсыңдар?» – деген
сияқты. Оқушылар әңгіменің мазмұнына сүйене отырып, жауап
береді.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
Эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтайды.
|
автор бейнесін
анықтайды;
|
1
|
шығармашылық, жазущылық тұлғасын
таниды.
|
1
|
2-тапсырма Білімләнд
тапсырмасымен жұмыс жасап, шығармадағы автор бейнесін
анықтау
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтайды.
Шығармадағы көркемдегіш
құндылықтарды анықтайды.
|
автор бейнесін
анықтайды;
|
2
|
Көркемдегіш құралдарды
анықтайды
|
2
|
Ұлттық құндылықтарды
анықтайды.
|
2
|
3-тапсырма
3 топқа тапсырма
беріледі.
1-топ.Әңгімеге
композициялық талдау
жасайды.
басталуы
|
Дамуы
|
Шиеленісуі
|
Шарықтау
шегі
|
Шешімі
|
Ерғабыл шал мен кемпірінің
әңгімесі.
|
Ерекеңнің малын іздеуі, ішкі
ойы.
|
Сапабек пен әкесі әңгімелерінің жараспауы.
Ауыл әні.
|
Мазасы кеткен
қарт
|
Соңғы үміті орындалмаған
қария
|
2-топ. Әңгіменің тілдік ерекшелігін
анықтаңдар:
монолог
|
диалог
|
дисфемизм
|
портрет
|
|
|
|
|
3-топ.. Әңгімедегі
көркемдегіш құралдарды
анықтаңдар:
теңеу
|
эпитет
|
метафора
|
метонимия
|
|
|
|
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
Оқушы
|
|
көркемдегіш құралдардың
қолданысын талдайды
|
көркемдегіш құралдың түрін
анықтайды
|
2
|
Тілдік
қолданысын
анықтайды.
|
2
|
Композизилық талдау
жасайды
|
2
|
4-тапсырма. «Мен
жазушымын...» әдісі
Үзіндіні
жалғастырып, өзінің авторлық бейнесін ашып
береді.
-Келсейші,ей, жаман
неме.Өзі қазақша білетін бе еді, Сапабекжан?-деп әлгі кемпір
қапсағай сары жігітке қарады. Сапабек алдына келген баланың қысқа
кекіліне қолын тигізіп:
-Ептеп
түсінеді,-деді.
-Қой,қазақша
үйретіңдер.
-Алдымен анау
отырған шешесі қазақша білмейді, қайта бұған кінә жоқ,-деп Сапабек
қазақша білмейтініне риза болғандай күлімсіреп, ақ сары келіншегіне
қарады.-Тома,мынаның бет-ауызы кір,жуындыршы,-дедеі орысшалап.
(178б)
Дескриптор:
1.Өзінің авторлық
бейнесін анықтайды.
2. Жазушылық
қабілетін дамытады.
ҚБ
|
«Тақтамен бөліс»
әдісі, автор бейнесін анықтайды,
шығармашылық, жазушылық тұлғасын
таниды.
Оқушылар
жеке тапсырмалар
орындайды.
Шығарма мазмұны
бойынша көркемдегіш құралдарды анықтайды, талдау
жүргізеді.
Оқушылар әр партаға
бөліп берген кестемен жұптық жұмыс
жүргізеді.
Оқушыларға үзінді
беріліп, жеке жұмыс
жүргізеді.
Жазушылық қырын
танытады.
|
Өзін-өзі
бағалау
ҚБ
|
Арман ПВ 7-сынып
оқулығы
|