САБАҚ:Табиғат пен адамЛепті сөйлем | Мектеп: |
Күні:29.11.2017 | Мұғалімнің есімі:
|
СЫНЫП: 2 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау2.2.1.1* - сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| сұрақ қою арқылы мәтін түрлерін және құрылымдық бөліктерін анықтайды |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| сөйлем түрлерін ажыратады, тиісті дауыс ырғағымен оқиды |
| Кейбір оқушылар: |
| лепті сөйлемнің ережесін өз беттерінше тауып айтады |
Бағалау критерийі | Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды.Сұрақ қою арқылы мәтін түрлерін және құрылымдық бөліктерін анықтайды.Үлгі бойынша сөйлем құрап жазады, тыныс белгісін қояды, тиісті дауыс ырғағымен оқиды.Ереже қорытып шығарады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,жаратылыстану |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы | Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би |
|
Ортасы | Білу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен жұмыс.Өлеңді түсініп, оқы.Қолдану 8 минут «Интервью» әдісіЖалпыға арналған тапсырма:Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.Өлең не туралы?Өлеңге ат қой.Табиғатқа нелер жатады?Бізді қоршаған орта не деп аталады? |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісі
|
Сергіту сәті
| «Қыдырып қайтайық!» би билеу
| «Қыдырып қайтайық!» биі
|
Аяқталуы
Кері байланыс
| СинтезСурет бойынша білетіндеріңді айтып көріңдер.Өлеңді мәнерлеп оұы.Балақай мен қалақайСаяхаттап көрдік қыр,Қырға бардық, тердік гүл.Айқайлайды балақай:Алақай-ау, алақай!Жапырақты үземін,Гербарий ғып түземін.Өлеңді көшіріп жаз. Тиісті дауыс ырғағымен оқы.Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:«Баспалдақ » |
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды |
Үйге тапсырма:5-жаттығу, 101-бетте. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | «Менің көңіл-күйім баспалдағы»Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |