САБАҚ:
Табиғат пен
адам
Лепті
сөйлем
|
Мектеп:
|
Күні:29.11.2017
|
Мұғалімнің
есімі:
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар:
0
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
(мақсаттары)
|
2.1.2.1 - мәтіннің
тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын
болжау
2.2.1.1* - сұрақ қою
арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін
(әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы,
негізгі бөлім, соңы) анықтау2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу
мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп
белгісі) қою
2.4.2.6 - сөйлемдегі
бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді
табу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Бағалау критерийі
|
Мәтіннің тақырыбы мен тірек
сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын
болжайды.
Сұрақ қою арқылы мәтін
түрлерін және құрылымдық бөліктерін
анықтайды.
Үлгі бойынша сөйлем құрап
жазады, тыныс белгісін қояды, тиісті дауыс ырғағымен
оқиды.
Ереже қорытып
шығарады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі,жаратылыстану
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде
жоспарланған жаттығулармен
қатар,
ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Қызыл гүлім-ай»
би
|
|
Ортасы
|
Білу және түсіну 10
минут
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
Дәптермен
жұмыс.
-
Өлеңді түсініп,
оқы.
Қолдану 8 минут
«Интервью» әдісі
Жалпыға арналған
тапсырма:
Оқушылар тақырып аясында
сұрақтар құрастырады. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап
береді.
Өлең не
туралы?
Өлеңге ат
қой.
Табиғатқа нелер
жатады?
Бізді қоршаған орта
не деп аталады?
|
«Әлемді
шарлау» әдісі арқылы
түсіндіріледі.
«Интервью»
әдісі
|
Сергіту
сәті
|
«Қыдырып
қайтайық!»
би
билеу
|
«Қыдырып қайтайық!»
биі
|
Аяқталуы
Кері
байланыс
|
Синтез
-
Сурет
бойынша білетіндеріңді айтып
көріңдер.
-
Өлеңді мәнерлеп оұы.
Балақай
мен қалақай
Саяхаттап көрдік қыр,
Қырға
бардық, тердік гүл.
Айқайлайды балақай:
Алақай-ау, алақай!
Жапырақты үземін,
Гербарий
ғып түземін.
-
Өлеңді
көшіріп жаз. Тиісті дауыс ырғағымен
оқы.
Екі түрлі түсініктеме
күнделігі.
Оқушылардан дәптердің бетін
(не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу
сұралады. Мәтінді оқу барысында
олар:
Бөліктің оң
жағына
|
Сол
жағына
|
Қалакай туралы не
білесің?
|
Баланың қуанышын
білдіретін сөйлем
|
«Баспалдақ »
|
Оқушылар кестемен
жұмыс жасайды
|
Үйге
тапсырма:
5-жаттығу,
101-бетте.
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы»
Оқушылар стикерлерге өз
есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған
баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме
сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!»,
«Білмеймін», «Нашар» деп
аталады.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе
табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе
сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен
сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|