Материалдар / Табиғат пен адам. Лепті сөйлем

Табиғат пен адам. Лепті сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып бойынша қазақ тілінен қмж үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1557
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:Табиғат пен адамЛепті сөйлемМектеп:
Күні:29.11.2017Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 2Қатысқандар саны: Қатыспағандар: 0
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау2.2.1.1* - сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • сұрақ қою арқылы мәтін түрлерін және құрылымдық бөліктерін анықтайды


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • сөйлем түрлерін ажыратады, тиісті дауыс ырғағымен оқиды


  • Кейбір оқушылар:


  • лепті сөйлемнің ережесін өз беттерінше тауып айтады
  • Бағалау критерийіМәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды.Сұрақ қою арқылы мәтін түрлерін және құрылымдық бөліктерін анықтайды.Үлгі бойынша сөйлем құрап жазады, тыныс белгісін қояды, тиісті дауыс ырғағымен оқиды.Ереже қорытып шығарады.
    РесурстарОқулық, суреттер, әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі,жаратылыстану
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би



    Ортасы Білу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен жұмыс.
  • Өлеңді түсініп, оқы.
  • Қолдану 8 минут «Интервью» әдісіЖалпыға арналған тапсырма:Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.Өлең не туралы?Өлеңге ат қой.Табиғатқа нелер жатады?Бізді қоршаған орта не деп аталады?


    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісі

    Сергіту сәті

    «Қыдырып қайтайық!» би билеу

    «Қыдырып қайтайық!» биі

    Аяқталуы

































    Кері байланыс

    Синтез
  • Сурет бойынша білетіндеріңді айтып көріңдер.
  • Өлеңді мәнерлеп оұы.
  • Балақай мен қалақайСаяхаттап көрдік қыр,Қырға бардық, тердік гүл.Айқайлайды балақай:Алақай-ау, алақай!Жапырақты үземін,Гербарий ғып түземін.
  • Өлеңді көшіріп жаз. Тиісті дауыс ырғағымен оқы.
  • Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:«Баспалдақ »




    Оқушылар кестемен жұмыс жасайды
    Үйге тапсырма:5-жаттығу, 101-бетте.
    СаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?«Менің көңіл-күйім баспалдағы»Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ