Материалдар / Табиғат ресурстары - ел байлығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғат ресурстары - ел байлығы

Материал туралы қысқаша түсінік
№130 бұйрықпен жасалған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2021
3291
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану

Мектеп:11


Күні: 11.05.

Мұғалімнің аты-жөні: Мырзабекова Бағила Ерғарақызы



Сынып: 9 «б»

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғат ресурстары – ел байлығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану.

Бағалау критерийі

Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата білу, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу;

Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажырату, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу.

Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу

Ойлау дағдысының

деңгейі

Түсіну, қолдану, талдау

Құндылықтарға

баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

(4-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Биология, экология, география

Алдыңғы білім

Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану.

Сабақбарысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І . Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.Қызығушылықты ояту.Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді.

  • Суреттерге мұқият қараңдар, не байқадыңдар?

  • Бүгінгі таңда табиғи қорларды қорғау неліктен дүниежүзілік маңызы бар мәселе ретінде қарастырылады?

Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады





Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді.





«Шапалақ» әдісі

9-сынып қазақ тілі





Сабақтың ортасы























































Мағынаны тану кезеңі.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді оқыңыз. Мәтінді оқып, рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратыңдар.

Мәтіннің стилі


Тақырыбы


Түрі


Тілі


Дескриптор:

  1. Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.

  2. Стильдерді ажырата алады;

3. Стиль белгілерін таба алады;

4. Мәтіннен дәлелдер келтіре алады.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

3-тапсырма.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтінінен құрмалас сөйлемдерді анықтайды;

  • Түрлері мен тыныс белгілерінің қойылу ережесін түсіндіреді.

ҚБ

Тапсырма. Жеке жұмыс.

Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.

  • Пікір (Менің ойымша...)

  • Дәлел(Себебі,...)

  • Мысал (Мысалы,...)

  • Қорытынды (Қорыта айтқанда,...)

Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар жайында бейнебаян көріп, ой тұжырымдайды.









Оқушылар тақырыпқа байланысты екі мәтінді салыстыра отырып, стильге тән ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.














Грамматикалық тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайды.


Оқылым мәтінінен құрмалас сөйлемдерді анықтайды;

Түрлері мен тыныс белгілерінің қойылу ережесін түсіндіреді.

Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.


























ҚБ «Блум таксономиясы»











ҚБ «Блум таксономиясы»





9-сынып қазақ тілі












































Сабақтың соңы

3 минут

Р ефлексия.«Тазалық» ойыны түрінде алу.
Оқушыларға бір парақ беріледі. Онда суреттер салынған:
Чемодан (суреті) қоқыс жәшігі (суреті) еттартқыш (Суреті)
- Құрметті оқушылар, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)





Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау







Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?


Жалпы бағалау

Қандай ек іаспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!