Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану

    Мектеп:11


    Күні: 11.05.

    Мұғалімнің аты-жөні: Мырзабекова Бағила Ерғарақызы



    Сынып: 9 «б»

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Табиғат ресурстары – ел байлығы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

    9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану.

    Бағалау критерийі

    Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата білу, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу;

    Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажырату, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу.

    Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу

    Ойлау дағдысының

    деңгейі

    Түсіну, қолдану, талдау

    Құндылықтарға

    баулу

    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

    (4-құндылық)

    Пәнаралық байланыс

    Биология, экология, география

    Алдыңғы білім

    Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану.

    Сабақбарысы

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    І . Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

    ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.Қызығушылықты ояту.Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді.

    • Суреттерге мұқият қараңдар, не байқадыңдар?

    • Бүгінгі таңда табиғи қорларды қорғау неліктен дүниежүзілік маңызы бар мәселе ретінде қарастырылады?

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады





    Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді.





    «Шапалақ» әдісі

    9-сынып қазақ тілі





    Сабақтың ортасы























































    Мағынаны тану кезеңі.

    ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді оқыңыз. Мәтінді оқып, рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратыңдар.

    Мәтіннің стилі


    Тақырыбы


    Түрі


    Тілі


    Дескриптор:

    1. Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.

    2. Стильдерді ажырата алады;

    3. Стиль белгілерін таба алады;

    4. Мәтіннен дәлелдер келтіре алады.

    ҚБ

    ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

    3-тапсырма.

    Дескриптор:

    • Оқылым мәтінінен құрмалас сөйлемдерді анықтайды;

    • Түрлері мен тыныс белгілерінің қойылу ережесін түсіндіреді.

    ҚБ

    Тапсырма. Жеке жұмыс.

    Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.

    • Пікір (Менің ойымша...)

    • Дәлел(Себебі,...)

    • Мысал (Мысалы,...)

    • Қорытынды (Қорыта айтқанда,...)

    Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар жайында бейнебаян көріп, ой тұжырымдайды.









    Оқушылар тақырыпқа байланысты екі мәтінді салыстыра отырып, стильге тән ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.














    Грамматикалық тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайды.


    Оқылым мәтінінен құрмалас сөйлемдерді анықтайды;

    Түрлері мен тыныс белгілерінің қойылу ережесін түсіндіреді.

    Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.


























    ҚБ «Блум таксономиясы»











    ҚБ «Блум таксономиясы»





    9-сынып қазақ тілі












































    Сабақтың соңы

    3 минут

    Р ефлексия.«Тазалық» ойыны түрінде алу.
    Оқушыларға бір парақ беріледі. Онда суреттер салынған:
    Чемодан (суреті) қоқыс жәшігі (суреті) еттартқыш (Суреті)
    - Құрметті оқушылар, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)





    Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

    Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

    Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау







    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

    Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

    Егер жоқ болса, неге?

    Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

    Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?


    Жалпы бағалау

    Қандай ек іаспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мырзабекова Багила Ерғарақызы
    19 Мамыр 2021
    3527
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Табиғат ресурстары - ел байлығы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Табиғат ресурстары - ел байлығы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    №130 бұйрықпен жасалған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану

    Мектеп:11


    Күні: 11.05.

    Мұғалімнің аты-жөні: Мырзабекова Бағила Ерғарақызы



    Сынып: 9 «б»

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Табиғат ресурстары – ел байлығы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

    9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану.

    Бағалау критерийі

    Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата білу, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу;

    Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажырату, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу.

    Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу

    Ойлау дағдысының

    деңгейі

    Түсіну, қолдану, талдау

    Құндылықтарға

    баулу

    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

    (4-құндылық)

    Пәнаралық байланыс

    Биология, экология, география

    Алдыңғы білім

    Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану.

    Сабақбарысы

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    І . Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

    ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.Қызығушылықты ояту.Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді.

    • Суреттерге мұқият қараңдар, не байқадыңдар?

    • Бүгінгі таңда табиғи қорларды қорғау неліктен дүниежүзілік маңызы бар мәселе ретінде қарастырылады?

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады





    Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді.





    «Шапалақ» әдісі

    9-сынып қазақ тілі





    Сабақтың ортасы























































    Мағынаны тану кезеңі.

    ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді оқыңыз. Мәтінді оқып, рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратыңдар.

    Мәтіннің стилі


    Тақырыбы


    Түрі


    Тілі


    Дескриптор:

    1. Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.

    2. Стильдерді ажырата алады;

    3. Стиль белгілерін таба алады;

    4. Мәтіннен дәлелдер келтіре алады.

    ҚБ

    ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

    3-тапсырма.

    Дескриптор:

    • Оқылым мәтінінен құрмалас сөйлемдерді анықтайды;

    • Түрлері мен тыныс белгілерінің қойылу ережесін түсіндіреді.

    ҚБ

    Тапсырма. Жеке жұмыс.

    Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.

    • Пікір (Менің ойымша...)

    • Дәлел(Себебі,...)

    • Мысал (Мысалы,...)

    • Қорытынды (Қорыта айтқанда,...)

    Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар жайында бейнебаян көріп, ой тұжырымдайды.









    Оқушылар тақырыпқа байланысты екі мәтінді салыстыра отырып, стильге тән ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.














    Грамматикалық тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайды.


    Оқылым мәтінінен құрмалас сөйлемдерді анықтайды;

    Түрлері мен тыныс белгілерінің қойылу ережесін түсіндіреді.

    Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.


























    ҚБ «Блум таксономиясы»











    ҚБ «Блум таксономиясы»





    9-сынып қазақ тілі












































    Сабақтың соңы

    3 минут

    Р ефлексия.«Тазалық» ойыны түрінде алу.
    Оқушыларға бір парақ беріледі. Онда суреттер салынған:
    Чемодан (суреті) қоқыс жәшігі (суреті) еттартқыш (Суреті)
    - Құрметті оқушылар, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)





    Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

    Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

    Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау







    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

    Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

    Егер жоқ болса, неге?

    Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

    Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?


    Жалпы бағалау

    Қандай ек іаспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 9 сынып
    19.05.2021
    3527
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мырзабекова Багила Ерғарақызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации