Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Табиғат ресурстары - ел байлығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану |
Мектеп:11 |
||||||||||||||||
Күні: 11.05. |
Мұғалімнің аты-жөні: Мырзабекова Бағила Ерғарақызы |
|
|||||||||||||||
Сынып: 9 «б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Табиғат ресурстары – ел байлығы |
||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата білу, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу; Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажырату, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу. Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу |
||||||||||||||||
Ойлау дағдысының деңгейі |
Түсіну, қолдану, талдау |
||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық) |
||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Биология, экология, география |
||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану. |
||||||||||||||||
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы |
І . Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу. ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.Қызығушылықты ояту.Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады |
Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді. |
«Шапалақ» әдісі |
9-сынып қазақ тілі
|
|||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану кезеңі. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді оқыңыз. Мәтінді оқып, рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратыңдар.
Дескриптор:
3. Стиль белгілерін таба алады; 4. Мәтіннен дәлелдер келтіре алады. ҚБ ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. 3-тапсырма.
Дескриптор:
ҚБ Тапсырма. Жеке жұмыс. Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.
|
Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар жайында бейнебаян көріп, ой тұжырымдайды.
Оқушылар тақырыпқа байланысты екі мәтінді салыстыра отырып, стильге тән ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.
Грамматикалық тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайды.
Оқылым мәтінінен құрмалас сөйлемдерді анықтайды; Түрлері мен тыныс белгілерінің қойылу ережесін түсіндіреді. Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды. |
ҚБ «Блум таксономиясы»
ҚБ «Блум таксономиясы»
|
9-сынып қазақ тілі
|
|||||||||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Р
ефлексия.«Тазалық» ойыны түрінде
алу. |
|
|||||||||||||||
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Қандай ек іаспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |