|
Бөлім: Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану |
Мектеп:11 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 11.05. |
Мұғалімнің аты-жөні: Мырзабекова Бағила Ерғарақызы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 «б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғат ресурстары – ел байлығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата білу, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу; Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажырату, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу. Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Түсіну, қолдану, талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология, экология, география |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І
Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады |
Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді. |
«Шапалақ»
әдісі |
9-сынып қазақ тілі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану кезеңі.
Дескриптор:
3. Стиль белгілерін таба алады; 4. Мәтіннен дәлелдер келтіре алады. ҚБ ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. 3-тапсырма.
Дескриптор:
ҚБ Тапсырма. Жеке жұмыс. Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.
|
Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар жайында бейнебаян көріп, ой тұжырымдайды.
Оқушылар тақырыпқа байланысты екі мәтінді салыстыра отырып, стильге тән ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.
Грамматикалық тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайды.
Оқылым мәтінінен құрмалас сөйлемдерді анықтайды; Түрлері мен тыныс белгілерінің қойылу ережесін түсіндіреді. Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды. |
ҚБ «Блум таксономиясы»
ҚБ «Блум таксономиясы»
|
9-сынып қазақ тілі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Р |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Қандай ек іаспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлім: Табиғи
ресурстарды
тиімді
пайдалану
Мектеп:11 Күні: 11.05.
Мұғалімнің
аты-жөні: Мырзабекова Бағила
Ерғарақызы Сынып: 9 «б»
Қатысқандар
саны: Қатыспағандар
саны: Сабақтың тақырыбы Табиғат ресурстары – ел
байлығы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.2.4.1 әртүрлі
стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік
ерекшелігін салыстыра
талдау; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу,
қолдану. Бағалау критерийі
Барлық
оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата білу,
аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын
білу;
Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігін ажырату, аралас құрмалас сөйлемдердің
жасалу жолдарын білу.
Кейбір
оқушылар:
әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, аралас құрмалас
сөйлемдердің жасалу жолдарын
білу
Ойлау
дағдысының деңгейі Түсіну, қолдану,
талдау
Құндылықтарға баулу
Индустрияландыру мен
инновацияларға негізделген экономикалық
өсу (4-құндылық) Пәнаралық байланыс Биология, экология,
география Алдыңғы білім Табиғи ресурстарды тиімді
пайдалану. Сабақбарысы Сабақтыңкезеңі/
уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың
басы І
Суреттерге мұқият
қараңдар, не
байқадыңдар?
Бүгінгі таңда
табиғи қорларды қорғау неліктен дүниежүзілік маңызы бар мәселе
ретінде қарастырылады? Сабақтың тақырыбы,
мақсаты хабарланады Оқушыларға суреттер
көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын
білдіреді. «Шапалақ»
әдісі
9-сынып қазақ
тілі
Сабақтың
ортасы Мағынаны тану
кезеңі.
Мәтіннің
стилі Тақырыбы Түрі Тілі
Дескриптор:
Мәтін тақырыбын, мәселесін
анықтайды.
Стильдерді ажырата
алады;
3. Стиль белгілерін
таба алады;
4. Мәтіннен дәлелдер
келтіре алады.
ҚБ
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
3-тапсырма.
Дескриптор:
Оқылым мәтінінен
құрмалас сөйлемдерді
анықтайды;
Түрлері мен тыныс
белгілерінің қойылу ережесін
түсіндіреді.
ҚБ
Тапсырма. Жеке
жұмыс.
Сабақтың соңында
оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін
жасайды.
Пікір (Менің
ойымша...)
Дәлел(Себебі,...)
Мысал
(Мысалы,...)
Қорытынды (Қорыта
айтқанда,...)
Гендік өзгеріске
ұшыраған тағамдар жайында бейнебаян
көріп, ой
тұжырымдайды.
Оқушылар тақырыпқа
байланысты екі мәтінді салыстыра отырып, стильге тән ұқсастықтары
мен айырмашылықтарын жазады.
Грамматикалық
тақырыпқа байланысты тапсырмалар
орындайды.
Оқылым мәтінінен
құрмалас сөйлемдерді
анықтайды;
Түрлері мен тыныс
белгілерінің қойылу ережесін
түсіндіреді.
Сабақтың соңында
оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін
жасайды.
ҚБ «Блум
таксономиясы»
ҚБ «Блум
таксономиясы»
9-сынып қазақ тілі
Сабақтың
соңы
3
минут
Р
Сабақта саралау
тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті
оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер
қоямын?
Оқушылардың
материалды қаншалықты игергенін қалай
бағалаймын?
Денсаулық пен
қауіпсіздік техникасын
сақтау
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ/ оқыту
мақсаттары шыншыл ма?
Барлық оқушылар
ОМ жетті ме?
Егер жоқ болса,
неге?
Сабақтағы саралау
дұрыс өтті ме?
Сабақтағы
кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не
жасалды? Неге?
Жалпы бағалау
Қандай ек іаспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||





ефлексия












