Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Табиғат ресурстарының көздері " БЖБ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісінің меңгерушісі: ---------------
Пәні: жаратылыстану |
Мектеп: |
|||||||||
Күні:17.01 .2019 ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Аманкельдиева Ақсауле |
|||||||||
Сынып: 2 «А» |
Қатысқандар саны:16 Қатыспағандар саны: |
|||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғат ресурстарының көздері БЖБ |
|||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары: |
2.3.4.1. Табиғат ресурстарының қолданысын анықтау; 2.3.4.2. Табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу 2.1.2.2. Бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже); |
|||||||||
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар: |
|||||||||
Табиғат ресурстарды таниды; |
||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||
Табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктейді; |
||||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||||
Табиғат ресурстарының қолданысын анықтайды; |
||||||||||
Бағалау критерийлері |
1.Табиғи ресурстардың қолданылу саласын анықтайды; |
|||||||||
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздерді сабақ
барысында қайталап айту. |
|||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Адамға өмір сүру
үшін қандай табиғат ресурстары қажет? 3.Су-қандай ресурс көзі? 4.Адамдар өсімдіктер мен жануарлардан қандай ресурстар алады? |
|||||||||
Ишара |
Жасыл-түсіндім;
қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім; |
|||||||||
Алдынғы оқу |
Табиғат ресурстары |
|||||||||
Жоспар |
||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы Басталуы 5 минут Сабақтың ортасы: Сергіту сәті |
Топқа бөлу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз! Дескриптор: 1.Табиғат ресурстарын атайды; 2. Күнделікті өмірде қай түрі жиі қолданылатынын анықтайды; 3. Адам өміріне қажетті ресурстарды атайды; 5. Бір-бірінің пікірін тыңдап, қорытындылайды; К ері
байланыс: «житондар» 2-тапсырма: ЖЖ «Анықта» Дескриптор: 1. Табиғатта судың қайда кездесетінін атайды; 2.Фотосуреттерді пайдалана
отырып,сұраққа жауап береді; 5. Бірін-бірі толықтырады; К ері
байланыс: «житондар» Сергіту сәті 3-тапсырма: ҰЖ «Ойлан бөліс»
Сен білесің
бе? «Ойлан» Дескриптор: 1. Теңіз суының бағалы ресурс екенін біледі; 2.Тұздың қажеттілігі туралы әңгімелейді; 3.Қазақстанда қандай қазба байлықтар бар екенін атап айтады; К ері
байланыс: «житондар» Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары |
Іс-қимылмен көрсетеді. |
||||||||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Білім ағашы» арқылы сабақ түсінгенін, не түсінбегенін білдіру. |
|
||||||||
Үйге тапсырма: 50-51 бет оқу |
||||||||||
Қосымша мәліметтер |
||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Мадақтау арқылы, жұлдызша арқылы бағалаймын. |
Пәнаралық байланыс.
Дүниетану,АКТ |
||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімдіболдыма? Мен берілген уақытішінде үлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандайтүзетулер енгіздімжəне неліктен? |
|
|||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |