Материалдар / Табиғатқа саяхат 1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғатқа саяхат 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1- сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде ұсындым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
461
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән:

Сауат ашу

Мектеп: Ақмола облысы, Степногорск қаласы А.М.Горький атындағы №2 орта мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


5. Саяхат

Күні:

25.05.2018

Мұғалімнің аты-жөні:


Шайхина Гулден Тулюгенқызы

Сынып: 1

Қатысқандар:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Табиғатқа саяхат.

З дыбысы мен әрпі.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(ОБ сілтеме)

1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау

1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау

1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу


Сабақ мақсаттары









Барлық оқушылар: Сөздегі дыбыстардың түрлерін: дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды анықтау. Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау.

Көптеген оқушылар: Тақырып арқылы мәтіннің не туралы болуы мүмкін екендігін айту. Дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар анықтау.

Кейбір оқушылар: Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелеу. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтау, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.


Жетістік критерийлері

Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді.

Сөздегі дыбыстардың түрлерін дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар анықтайды.

Дыбыстарды дұрыс айтады. Әріптерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады.


Тілдік мақсат


Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Дауысты, дауыссыз дыбыстар, әріп.


Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері:

З әрпі кездесетін сөздерді ата?

З әрпі қандай дыбыс?

Дыбыс түрлерін атаңдар?





Құндылықтарды дарыту

Жан-жануарларды, құстарға қамқорлық жасауға баулу.Көркем жазуға баулу.

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек- мүсіндеу

Дүниетану – жан-жануарлар туралы ертегілер.


АҚТ-ны қолдану


Алдыңғы меңгерілген білім

Дыбыс түрлерін білу, сурет бойынша сөйлем құра алу.



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


6 минут






1 минут











5 минут




(Ө) Ширату жаттығуы: «Мүсін жаса» Зз әрпінің таңбасын ермексаздан жасаңыздар.

Ол қандай дыбыс деп ойлайсыңдар? Неліктен? Ол қандай санға ұқсайды? Неге ұқсайды? Өз ойларымен бөлісу. Жасаған З әрпіне таныстырылым жасау.

Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру:

  • Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау

  • Сөздегі дыбыс түрлерін дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар ажырату және дұрыс дыбыстау

  • Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу

Топқа бөлу. Оқушылар стикер таңдап алады. Оның артында 1,2,3 саны жазылып тұрады. Сол бойынша оқушылар 3 топқа барады.

(Т) Оқушыларға суреттер көрсетіледі, сол суреттердің арасынан З дыбысы бар суреттерді табу зебра, қаз, жүзік оны талдау. З дыбысы және әрпімен таныстыру. Бұл сөздерге дыбыстық талдау жасату. Әр топ З әрпі бар бір сөзге дыбыстық талдау жасайды.




















Ермексаз





















Стикерлер















Суреттер


Сабақ ортасы













1 - тапсырма.

(Т) «Балық аулау» ойыны Әр топтан бір оқушы шығады да, балық аулайды, суретті ертегі таңдап алады.. Сол бойынша топпен өз оқиға желісін құрастырады, топта талдайды, және таныстырады. Бауырсақ, Қызыл телпек, Саңырауқұлақтан жасалған үйші ертегілері.













Оқулықпен жұмыс

(Ө. қ) «Автор орындығы» әдісі арқылы, сурет және тірек сөздердің көмегімен ертегі құрастыр.

Тірек сөздер: ұзақ, шөлдеді, құмыра, тұмсығы, су, тас, құйылған, көтерілді.

Дескриптор: Білім алушы

  • берілген суреттер бойынша шағын мәтін құрастырады;

  • суретке сүйеніп, оқиғаның соңын болжайды;

өз ойын тұжырымдап айтады.

(Ө) Суреттегі заттарды атаңыз. Сөзде неше дыбыс бар? Сөздегі дауысты дыбыстарды қызыл түспен, дауыссыз дыбыстарды көк түспен бояңыз және атаңыз.


OOOOOOO OOOOO OOOOOO

Дескриптор:

Білім алушы

-суреттегі заттарды атайды;

-сөздегі дыбыс санын анықтайды;

  • сөздегі дауысты дыбыстарды анықтайды және сәйкес түспен бояйды;

  • сөздегі дауыссыз дыбыстарды анықтайды және сәйкес түспен бояйды;

дыбыстарды дұрыс атайды.

(Т) 3 - тапсырма

(Ө) Көркем жаза білеміз. Дәптермен жұмыс

Зз дыбысын ауада жазу

Зз әрпін үлгі бойынша жазу

Еркін жазу, қолды жаттықтыру

(Ө.қ) Тапсырма. Суреттердің орнына тиісті сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жазыңыз.

Менің мен ауылда тұрады.

Атамның үлкен бар. маған атқа мінуді үйретті.

Дескриптор:

Білім алушы

  • жазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті сақтайды;

  • әріп элементтерін дұрыс байланыстырады;

  • суретті сөйлеммен дұрыс байланыстырады;

сөйлемдерді сауатты, көркем жазады.

Қармақ, балықтар.











































































Суреттер



































Дәптер





ҚБ 83 бет

Сауат ашу










Сабақтың соңы












(Ө.Ұ) Рефлексия. «Кім зерек?» әдісі

Екі үй көк және қызыл тақтаға ілінеді. Көк түсті үйге дауыссыз әріптерді қызыл түске дауысты әріптер жинаймыз.

( Ө) Кемпірқасоқ әдісі Тақтадағы кемпірқосақ суретіне өз есімдері жазылған стикерлерді желімдейді. Олар ең төмендегі қызыл түстен ең жоғары орналасқан күлгін түске стикерлерді желімдеу арқылы өздерінің сабақтағы түсінік (немесе көңіл-күй) деңгейін білдіреді.












Әдістер қоймасы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!