Материалдар / Табиғаттың маусымдық ерекшелігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғаттың маусымдық ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғаттың маусымбық ерекшелігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы

Күні, айы, жылы Білім беру саласы « Таным»Бөлімі: Экология Тақырыбы: Табиғаттың мауысымдық ерекшеліктері. Мақсаты:Балаларды айналаны қоршап тұрған табиғатпен таныстыру.Ерекшеліктері туралы түсінік беру. Жыл мезгілдерімен таныстыра отырып табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Көрнекілік: Үлгі мүсін,ермексаз,сүлгі,тақтайшалар.Әдіс тәсілдер:түсіндіру, сұрақ-жауап,әңгімелесу.

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс -әрекетіБалалардың іс әрекет
Ұйымдастырушы-оятушылық кезеңі







-Ұйымдастыру кезеңі.-Өткен сабақты естеріне түсіру.-Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру.-Ертеңгілік жиын.-Сабақ барысы.

Балалар ортаға жиналып ертеңгілік шаттық тілегін айтып, бір-біріне қайырлы таң тілейді.Өткен сабақты естеріне түсіреді.Жаңа сабақпен танысады.
Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі Балалар айналамызға назар салып қарайықшы,қандай өзгерістер көріп тұрсындар? Қыс мезгілінен кейін, қандай мезгіл келді? Табиғатта өзгерістер бар ма? Олар қандай? Әр мезгілден соң,жаңа мезгіл келеді. Олар өздерінің өзінше бір ерекшеліктерін ала келеді.Мысалы қыс мезгілін алайықшы,балалардың назарын плакаттағы қыс айын көрсетемін.Сұрақтар қойып,балалардың жауабын тындай, тақырыпқа байланысты дидактикалық ойын жүргіземін.»Жыл мезгілдері»,ойын шарты:суреттерде ағаш,гүл,сары жапырақ,шана,көл,көкөніс,аққала, жидек,т.б балалар суреттерден қай мезгілге жататынның тауып айта білу керек. Ойыннан кейін сабақты ары қарай жалғастырамын.Балалар назарларын тәрбиешіге аударып, жаңа сабақты мұқият тындайды.-Қыстан кейін, көктем келді.-Иә, өзгерістер бар.-Қыста дала аппақ.ағаштарда аппақ,күн суық,кейде боран соғады,ал адамдар қалың киініп жүреді. Су,өзендер мұз болып қатып қалған.-Ал,көктемде: қар еріп,жылғалардан су ағып,Күн жылынып,ағаштар бүршік жаа бастайды.Балалар тақта ілінген плакатқа қарайды.Дидактикалық ойынды шартын түсіне ойнайды.

Балалар бойларын сергітіп, жаттығулар жасады.Ойынды әрі-қарай жалғастырып,бір-біріне көмек көрсете алды.-Сары жапырақ-күз мезгілінде.-Шана,сырғанақ-қыста.


Рефлекстік түзету кезеңі



Қорытындылау





Өзін-өзі бағалау

-Сонымен,балалар,бүгін біз не жайлы таныстық?-Табиғат әр мезгілде өзгеше болады ма?-Балаларға үйге ата-анасымен бірге әр маусымға байланысты сурет салып әкелу.

Жақсы қатысқан балаларды мақтау, мадақтау.
Жидек,көбелек,жазда.-Ағаштар бүршік атқанда-ол көктем мезгілінде болады, деп жауаптарын айта алды.Балаларға сабақ ұнады.

Күтілетін нәтиже: 1Білу керек: Табиғат туралы мағлұмат алды.Түсінігі: Сұрақтарға толық жауап беруді.Тәрбиешінің тегі
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!