Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі | Балалар айналамызға назар салып қарайықшы,қандай өзгерістер көріп тұрсындар? Қыс мезгілінен кейін, қандай мезгіл келді? Табиғатта өзгерістер бар ма? Олар қандай? Әр мезгілден соң,жаңа мезгіл келеді. Олар өздерінің өзінше бір ерекшеліктерін ала келеді.Мысалы қыс мезгілін алайықшы,балалардың назарын плакаттағы қыс айын көрсетемін.Сұрақтар қойып,балалардың жауабын тындай, тақырыпқа байланысты дидактикалық ойын жүргіземін.»Жыл мезгілдері»,ойын шарты:суреттерде ағаш,гүл,сары жапырақ,шана,көл,көкөніс,аққала, жидек,т.б балалар суреттерден қай мезгілге жататынның тауып айта білу керек. Ойыннан кейін сабақты ары қарай жалғастырамын. | Балалар назарларын тәрбиешіге аударып, жаңа сабақты мұқият тындайды.-Қыстан кейін, көктем келді.-Иә, өзгерістер бар.-Қыста дала аппақ.ағаштарда аппақ,күн суық,кейде боран соғады,ал адамдар қалың киініп жүреді. Су,өзендер мұз болып қатып қалған.-Ал,көктемде: қар еріп,жылғалардан су ағып,Күн жылынып,ағаштар бүршік жаа бастайды.Балалар тақта ілінген плакатқа қарайды.Дидактикалық ойынды шартын түсіне ойнайды.
Балалар бойларын сергітіп, жаттығулар жасады.Ойынды әрі-қарай жалғастырып,бір-біріне көмек көрсете алды.-Сары жапырақ-күз мезгілінде.-Шана,сырғанақ-қыста. |
Рефлекстік түзету кезеңі
Қорытындылау
Өзін-өзі бағалау
| -Сонымен,балалар,бүгін біз не жайлы таныстық?-Табиғат әр мезгілде өзгеше болады ма?-Балаларға үйге ата-анасымен бірге әр маусымға байланысты сурет салып әкелу.
Жақсы қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. | Жидек,көбелек,жазда.-Ағаштар бүршік атқанда-ол көктем мезгілінде болады, деп жауаптарын айта алды.Балаларға сабақ ұнады.
|