Сабақтың
басы
|
(Ұ).
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.
2.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
«wordwall» платформасы арқылы үй тапсырмасын
сұрау
Бізді қоршап тұрған әлем қандай табиғи компоненттерден
тұрады?
Кешен
дегеніміз не?
Табиғи
аумақтық кешен дегеніміз не
Табиғи
аумақтық кешендер қалай құрылады?
Заңды
дегеніміз не?
Тау
жыныстарына не жатады?
Табиғи
компоненттер яғни су мен тау жынысы өзара байланысқан кезде өзара
әрекеттесу нәтижесі қандай болады?
Табиғи
компоненттер яғни су және өсімдіктер мен жануарлар өзара
байланысқан кезде өзара әрекеттесу нәтижесі қандай
болады?
Компоненттердің өзара байланысы кезінде не
пайда болады?
Компоненттердің бірінің қасиеттері
өзгерген кезде, кешен қасиеттері қалай өзгеруі
мүмкін?
Табиғи
аумақтық кешеннің айқын шегі бола ма?
Табиғи
аумақтық кешендер қалай құрылады?
Random Group Generator -
ClassTools.net
Платформасы
арқылы топқа болу
Жергілікті
Аймақтық
Ғаламшарлық
Мына
суреттерге назар аударамыз. Суреттен не көріп
тұрмыз?
Олай болса осы
сурет арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтайық.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға
жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр
оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің
пікірін толықтырады.
Суретпен
жұмыс
Жергілікті
деңгейдегі табиғи аумақтық кешенді географиялық картадан көрсетуге
болады ма?
Жергілікті
деңгейдегі табиғи аумақтық аймақтық кешеннің бір бөлігі болуы
мүмкін бе?
Аймақтық
деңгейдегі табиғи аумақтық кешен географиялық қабықтың бір бөлігі
болуы мүмкін бе?
Неліктен
оқулық авторы мен суретші фотосуретте географиялық қабықты көрсете
алмады?
«Ойлан,
жұптас,бөліс» әдісі арқылы
Оқулық
ресурсын және қосымша ресурстарды пайдалана
отырып,
Зоналық кешен
дегеніміз не?
Азоналық
кешендер қалай қалыптасады?
Секторлық
дегеніміз не?
Табиғи
аумақтық кешендерді зерттеу және сипаттау үшін белгілі жоспар
қолданылады. Ол мына тармақтардан тұрады.
Атауы
Географиялық
орналасуы
Жер
бедері
Ішкі
сулары
Топырақтары
Өсімдіктері
Жануарлар және т.б.
|
Табиғи
аумақтық кешендердің бір бірінен айырмашылығы
неде?
Табиғи
аумақтық кешендер қандай деңгейлерге бөлінеді?
Географиялық
қабық дегеніміз не?
Географиялық
қабықтың заңдылығы:
-Ауа
айналымы
-Су
айналымы
-Биологиялық
айналым
-Жердегі
зат айналымы географиялық қабықта әрдайым болып
тұрады
Оқушылар суретпен жұмыс жасай отырып, кешендердің
деңгейлеріне сипаттама жасайды.
Сұрақтарға мұқият жауап береді.
Географиялық қабықты көрсете алмау себебін
айтады.
Тапсырма:
Еуразия материгіне
Африка
Аустралия материктеріне жоспар бойынша сипаттама
жасаймыз.
Физикалық, климаттық,
табиғат зоналары, топырақ картасын, өсімдіктермен жануарлар
картасын пайдалана отырып, зерттеу
жүргіземіз.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыны
«смарт сағаты» әдісі арқылы
бағалау
Смарт сағат арқылы
Дескриптор:
-Зоналық
кешендерге сипаттама жасайды;
-азоналды
кешеннің қалыптасуын анықтап, айтады;
-Табиғи
–аумақтық кешендердің алуан түрлі болуының себебін
анықтайды.
Дескриптор:
-картаны
тиімді пайдаланады;
- географиялық
орналасуын, шеткі мүйістерін анықтайды.
- ішкі
суларының атауларын атайды
- Қаңтардағы,
шілдедегі орташа температураны және орташа жауын шашын мөлшерін
анықтайды
- топырақ
түрлерін атайды
-Өсімдіктер мен жануарлар дүниесін
анықтайды.
|
|